PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW E46 COUPE N54 SWAP....



nik200
04-03-20, 10:56
Τους προηγουμενους μηνες ηρθα σε επαφη με ενα πολυ ξεχωριστο αλλα και πολυ γρηγορο αμαξι...

εχουμε λοιπον το απλο μας 46αρι διλιτρο και προφανως και το γκαζι δε φτανει....τι πιο απλο απο το να πεταξουμε ενα n54b30 (ναι αυτο με τις δυο τουρμπινες) μεσα και να παρουμε 400 αλογατα για αρχη!!!!Καποιος λοιπον παλαβος ναι το εκανε..εδω ελλαδα..απο ελληνικα χερια...και το αμαξι ειναι παρανοικο....οσοι με ξερουν ξερουν και την αγαπη μ για το m3 e46....ε αυτο ειναι αλλο πραγμα....το γκαζι ειναι απειρο...αν με το m3 οι τρεις πρωτες σχεσεις ηταν κατω...ε αυτο βαλτε και μια ακομα....η δυναμη ξεφτιλιζει το πλαισιο που δειχνει οτι ειναι οριακο...τα χιλιομετρα μαζευονται δαιμονισμενα..και πραγματικα ψαχνεις αντιπαλο για το 100-200...γιατι μεχρι τα 100 αντε και να σταθει κανας γρηγορος (απο το σπινιαρισμα)..απο κει και πανω...χαος (οχι αυτο του πανοπουλου-που θα γελασουν και οι πετρες!!!!!)...το αμαξι δυναμομετρηθηκε στα 405 αλογα με ενα intercooler downpipes και παιδικες πιεσεις...παλι καλα που ο ιδιοκτητης εβαλε και ολη τη γεφυρα απο το m3 αλλιως το αμαξι θα ηταν παντελως χαρος....απλα σφιγγεις λιγο τα δοντια παρεα μαζι με το τιμονι πανω απο τα 100 να βαλει το ρημαδι τη δυναμη κατω....το σοβαρο δεν ειναι οτι εχει πολυ δυναμη..ειναι οτι τα δινει και απο τρομακτικα χαμηλα...φουλ πιεση απο τις 2500rpm και εκει αρχιζει το παρτυ...προφανως και απευθυνεται σε σοβαρο οδηγο καθως θελει και συνεση, ψυχη αλλα και καμποση εμπειρια να στριψει...δεν ειναι τυχαιο που η bmw δεν ξεπερνουσε τα 360 αλογα....ισως με καμια coilover, καθως ειχε μια απλη bilstein, και δεσιματα να γινοταν καλυτερο αλλα θα εχανε μερος της χρηστικοτητας του καθε μερα...

Σαν δημιουργημα ειναι φοβερο και πραγματικα ενα q car...που θα στοιχειωσει τα ονειρα απο πολλα vag-οειδη που νομιζουν οτι ειναι γρηγορα...ενα αμαξι τρομακτικο και απολυτο που πραγματικα δεν συγχωρει τον δηθεν καλο οδηγο καθως το 46 δεν ειναι 90αρι σε πλαισιο...επισης κοστιζει και με λιγο παραπανω λεφτα παιρνεις 335 ε92 stock...αλλα για μενα προσωπικα ειναι κατι το μοναδικο...ΛΟΒ ΙΤ!!!!

υγ...το αμαξι εχει παρουσιαστει στο power techniques του μηνα...για περαιτερω παρτε το να διαβασετε....

BILLYS
04-03-20, 11:12
Ν54 rules!!!!

dark knight
04-03-20, 12:24
μας ανοιξες την ορεξη, περιμενουμε εκτενεστερη περιγραφή!!!

mark e92
04-03-20, 16:40
Να υποθέσω πως δεν δηλώνετε αυτό το πράγμα ε;

nik200
04-03-20, 17:17
Οχι δεν δηλωνεται νομιμα...με καμια πατεντα του στυλ..m54 να περισευει σε κανα συνεργείο...αλλα τρεχα γυρευε...αλλη γενια μοτερ!

Η μετατροπη παει στο αμαξι..καθως ναι μεν εχουμε συνηθίσει τα φρενηρη απο ηχο m3 και τα χαλαρωτικα m54...ε βαλτε το κοντα στο αρχοντικο m54 αλλα με αρρωστο γκαζι...μεταξυ μας με μια υσηχη εξατμιση..δε σε σταματαει κανεις....ειπαμε απολυτο q car!!!

Το χαλαρωτικο λοιπον μοτερ που παει πανευκολα την καροτσα...συνδυάζεται τελεια με το ωραιο περπατημα του 46....το αμαξι θεωρω εθνικη να πηγαινεις με αζοριστα 180 θα ειναι τελειο...δηλαδη ακομα και το παλιο 46 με αυτο το μοτερ γινεται πολυ ωραιο gt...σαφεστατα δεν ειναι για τελικιασματα καθως πανω απο τα 250 το 46 δεν πολυγουσταρει γενικα...

Παμε και στο κανιβαλικι...προσωπικα θα το εκανα drift car εγω...αλλα πιστευω οτι incognito να ανεβοκατεβαίνεις το ντραφι πχ..θα ειχε τρομερη πλακα...με καλο χειριστη πισω απο τα πηδαλια...θα επαιρνε ευκολα γωνιες και χιλιομετρα που τρομαζουν...ειπαμε απειρη ροπη...με το καταλληλο στήσιμο θα ειναι αλλου...

S8N
04-03-20, 20:37
Το πάτωμα πίσω είναι οκ ή γυρίζει γύρω γύρω μαζί με τη γέφυρα σαν την προπέλα του Blue Star Naxos?

Georgebm
04-03-20, 20:47
Όλα καλά καί ωραία φίλε nik αλλά στο site τού p.t είδα ένα compact με 900HP!!θα ασχοληθούμε λίγο καί με αυτό??:fountwtis::fountwtis:

nik200
05-03-20, 09:57
Το πάτωμα πίσω είναι οκ ή γυρίζει γύρω γύρω μαζί με τη γέφυρα σαν την προπέλα του Blue Star Naxos?

εχει ενισχυθει ρε περιεργε.....αχαχαχαχαχχααχ� �χχα

αλλα παντα ευστοχος!!!!

ORPHEUS
05-03-20, 12:33
.απο κει και πανω...χαος (οχι αυτο του πανοπουλου-που θα γελασουν και οι πετρες!!!!!)..
Κάτι άσχετο θέλω να σε ρωτήσω ,σε διαβάζω και μου έχεις δώσει την εικόνα ότι ξέρεις τι σου γίνετε αλλά μου έκανε εντύπωση αυτό που γράφεις , γιατί υπάρχει τρελό hype με το θέμα και ομολογώ ότι μάσησα και εγώ , αν θες μου λες και μέσω πμ

Dimimav
05-03-20, 12:58
Κάτι άσχετο θέλω να σε ρωτήσω ,σε διαβάζω και μου έχεις δώσει την εικόνα ότι ξέρεις τι σου γίνετε αλλά μου έκανε εντύπωση αυτό που γράφεις , γιατί υπάρχει τρελό hype με το θέμα και ομολογώ ότι μάσησα και εγώ , αν θες μου λες και μέσω πμ

Μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα και να συζητήσουμε πάνω σε αυτό

nik200
05-03-20, 20:58
44731
44732
4473344734

BILLYS
05-03-20, 21:26
Ωραία πράγματα.
Να το χαίρεται ιδιοκτήτης του.

stefm5
06-03-20, 09:17
νικ σωστά βλέπω 100-200 11,6 sec? τα κομπρεσσοράτα e46 που έχω φτιάξει κάνουν 8,5 sec.
αν θέλετε τη γνώμη μου, παρ'όλο που είναι ξεχωριστή μετατροπή, δεν αξίζει τον κόπο από άποψη επιδόσεων και κόστους.
ο Μ54 πλέον τουρμπίζεται για πλάκα, με πληθώρα επιλογών, η κυλινδροκεφαλή του αναπνέει καλύτερα, είναι εργοστάσιο και αν τον κάνεις σφυρήλατο πας για πάρα πολλά. και όλα αυτά με εργοστασιακό εγκέφαλο.

nik200
06-03-20, 11:52
νικ σωστά βλέπω 100-200 11,6 sec? τα κομπρεσσοράτα e46 που έχω φτιάξει κάνουν 8,5 sec.
αν θέλετε τη γνώμη μου, παρ'όλο που είναι ξεχωριστή μετατροπή, δεν αξίζει τον κόπο από άποψη επιδόσεων και κόστους.
ο Μ54 πλέον τουρμπίζεται για πλάκα, με πληθώρα επιλογών, η κυλινδροκεφαλή του αναπνέει καλύτερα, είναι εργοστάσιο και αν τον κάνεις σφυρήλατο πας για πάρα πολλά. και όλα αυτά με εργοστασιακό εγκέφαλο.

δεν ειναι σωστο αυτο...μετρηθηκε λαθος...υπολογιζε κατω απο 10....
γενικα ειναι λαθος οι μετρησεις....αλλα τεσπα....