Επιστροφή στο Forum : Αγορά Z4 3.0 i ή si smg?
Καλησπέρα στην ομάδα. Θα ήθελα λίγο τα "φώτα" σας! Είμαι σε αναζήτηση bmw z4 3.0 i ή si με προτίμηση φυσικά στην si αν βρω.
Θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει με την αξιοπιστία του smg στις z4. Να τολμήσω μια τέτοια αγορά δεδομένου ότι μιλάμε για αυτοκίνητα 15ετίας και με αρκετά χιλιόμετρα?
Και γενικά υπάρχουν πράγματα που πρέπει σίγουρα να προσέξω σε μια μεταχειρισμένη z4 3.0?
Ευχαριστώ!
Εδω τα εξηγεί όλα ο άρχοντας για 3.0 i ή si https://www.youtube.com/watch?v=RQH9KlXNPtA
η απόφαση δική σου . Τώρα για το smg κατά την γνώμη μου δεν είναι καλή επιλογή , έχει μια αντλία που οταν χαλάει δαγκώνει τσέπες και πορτοφόλια ενώ το 6αρι το manual δεν έχει τέτοια θέματα και είναι πάρα πολύ καλό και τώρα τελευταία είναι hype να μετατρέπουν τα smg σε manual https://www.youtube.com/results?search_query=bmw+m3+cls+smg+to+manual
Είχα το 3.0 με smg επι 9χρονια και 100χιλ χλμ δεν έδωσα ούτε ευρώ πέρα από την κανονική συντήρηση. Κανένα απολύτως θέμα αν και πλέον το smg το συγκεκριμένο είναι αργό σε βαθμό που κρεμάει λίγο στην αλλαγή το αξιόλογο μοτέρ.
Μείον ότι το φίλτρο βενζίνης στα smg είναι μέσα στην αντλία όποτε θέλουν αλλαγή πακέτο με κόστος κάπου 1000ρικο. Αλλαγή κάθε 150χιλ χλμ..
Thanks! Το ερώτημα si vs i είναι πιο πολύ φιλοσοφικό γιατί εδώ και 2 μήνες που κοιτάω την αγορά τα μόνα που υπάρχουν σε si είναι coupe σε διπλάσιες τιμές σε σχέση με τα roadster (αλήθεια υπάρχει κάποιος λόγος για αυτό??). Όπως καταλαβαίνω καλύτερα να αποφύγω το smg γιατί το κόστος μπορεί να ανέβει πολύ και η απόδοση του δεν αξίζει αυτό το ρίσκο. Το manual είναι πιο robust και φυσικά πιο fun to drive.
(*Αν υπάρχει κάποιος με Ζ4 3.0 για πώληση φυσικά να μου στείλει μνμ)
Dr. Yamastura
17-02-20, 16:43
Καλησπέρα
Κοίτα τις ρυθμίσεις σου για να λαμβάνεις προσωπικά μηνύματα.
Το έχεις μπλοκαρισμένο
Άλλη ερώτηση στην παρέα.. Θα παίρνατε ενα z4 3.0 με πολλά χιλιόμετρα, πχ 200Κ? Φυσικά στην ανάλογη τιμή..
Ή καλύτερα να δώσεις παραπάνω λεφτά και να είσαι κάπου κοντά στα 100Κ χιλιόμετρα?
δεν υπάρχει μαγική συνταγή , το μεταχειρισμένο έχει πάντα κάποιο ρίσκο , το υποψήφιο αυτοκίνητο το ελέγχει κάποιος ειδικός που εμπιστεύεσαι σε τι κατάσταση είναι και από εκεί και πέρα ψωνίζεις αυτό που έχει καλύτερο λόγο κόστος προς αξία . τώρα τα χιλιόμετρα δεν λένε όλη την αλήθεια , πες ότι έχουμε ένα νοικοκύρη με ένα αυτοκίνητο με 200.000 χλμ και ένα κανίβαλο με 100.000 χλμ , εσύ ποιο θα ψώνιζες?
Αμάξι 15ετιας περίπου και 100χιλ χλμ λίγο δύσκολο.
Δεν είναι απόλυτο αλλά αυτοκίνητο που δουλεύει και συντηρείται σωστά δεν χαλάει. Αμάξι που κάθεται χρόνια σε πυλωτή η μάντρα έχει περισσότερες πιθανότητες να βγάλει προβλήματα.
Εγώ με 214.000 πήρα αλλά είναι σε άριστη κατάσταση!! καλύτερα έτσι και να ξέρω πάρα κανένα άλλο με γυρισμένα χιλιόμετρα.αλλα όπως και να έχει βτο μεταχειρισμένο είναι λαχείο
Συμφωνώ με όλες τις τοποθετήσεις. Είμαι εξάλλου κάτοχος αυτοκινήτου (Clio RS 2.0L 197hp) ~15ετιας με 145χιλ χλμ και είναι σε άψογη κατάσταση αλλά ok είμαι και λίγο ψυχοπαθής. Όπως είπατε πάντως είναι και θέμα τύχης το μεταχειρισμένο.
Απλά είναι το ψυχολογικό να βλέπεις 140χιλ και άλλο 190χιλ χλμ, όπως είπα το αμάξι που έχω τώρα έχει 145χιλ χλμ και μου φαίνεται κάπως να πάω σε παραπάνω...
Αν θες να ξεπεράσεις το ψυχολογικό κομμάτι και να δώσεις και αέρα νεότητας στο μοτέρ υπάρχουν αρκετοί στη πιάτσα να σου ελαφρώσουν λιγάκι τα χιλιόμετρα. Τον Μ54Β30 μην τον φοβάσαι από χιλιόμετρα φτάνουν ανετα 500χιλ μόνο με καλή συντήρηση. Το ίδιο μπλοκ χρησιμοποιεί η Bmw ακόμα και για τα Μ4 τσέκαρε το displacement 2979 ακριβώς
michaelp900
21-02-20, 07:34
Αμάξι 15ετιας περίπου και 100χιλ χλμ λίγο δύσκολο.
Δεν είναι απόλυτο αλλά αυτοκίνητο που δουλεύει και συντηρείται σωστά δεν χαλάει. Αμάξι που κάθεται χρόνια σε πυλωτή η μάντρα έχει περισσότερες πιθανότητες να βγάλει προβλήματα.
Υπάρχει Ε90 του 2008 με 102.000χλμ. Άρα όσο ναναι γίνεται.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Υπάρχει και Ζ4 του 2005 καινούργιο σε γνωστό μάντρα στην Αθήνα.
Επειδή αυτά τα κυβικά με φόρους και τέλη έπρεπε να πληρώσεις 2.500 τον χρόνο λίγο δύσκολο κάποιος να τα πλήρωνε για να το έχει για αμάξι βόλτας του ΣΚ όποτε πολλά από αυτά τα αμάξια κατέθεταν πινακίδες. Προσωπική μου γνώμη πάντα καλύτερα να πάρω αμάξι μτχ με κάποια χλμ παραπάνω το οποίο όμως δούλευε παρά κάποιο που καθόταν 3-4χρονια.
Όπως και να έχει τα μοτέρ που κοιτάει ο φίλος είναι αλεξίσφαιρα και δεν υπάρχει λόγος ιδιαιτερης ανησυχίας λόγω χιλιομέτρων.
Και εγώ δεν θα προτιμήσω αμάξι που κάθεται 3-4 χρόνια.Θα έχουν ξεραθεί τσιμούχες, σωληνάκια, αντλίες ποιος ξέρει τι άλλο... Και εγώ έχω διαβάσει ότι τα μοτέρ αυτά είναι bulletproof και οπότε τα 200 χιλ χλμ δεν είναι θέμα. Μπήκα της προάλλες σε ένα Ζ4 3.0ι SMG με περίπου 200 χιλ χλμ και μου είπε το παλικάρι που το είχε ότι καίει λάδι και ότι όλα καίνε λάδι σε αυτά τα χιλιόμετρα, πάνω από 1,5 λίτρο στα 5000 χιλιόμετρα. Φυσικά δεν ασχολήθηκα παραπάνω με το αμάξι.. είχε και κάτι check engine αναμμένα αλλά "δεν ήταν τίποτα" είπε...
Πάντως το smg δεν μου φάνηκε κακό. Γρήγορο μου φάνηκε από το λίγο που το είδα... Η αξιοπιστία του είναι άλλο θέμα...
Το smg συγκριτικά με τα σύγχρονα dct είναι πρωτόγονο και αργό.
Check engine στα 160χιλ χλμ που πούλησα το δικό μου δεν θυμάμαι να έχει ανάψει ποτέ και όσο για την κατανάλωση έκαιγε περίπου 700ml κάθε 7-8000 χλμ που άλλαζα τα λάδια. Μέχρι και λίτρο δικαιολογείται και φυσικά έχει σχέση και τι λάδι βάζεις.
Οπότε είναι expected το να καεί λάδι. ΟΚ δεν το ήξερα αυτό!
Καλα προφανώς καμιά σύγκριση με τα καινούργια διπλού συμπλέκτη. Απλά αν βρεθεί κάποιο καλό μεταχειρισμένο Ζ4 3.0 με smg από το λίγο που το είδα σαν απόδοση δεν θα με χαλούσε, απλά είναι το μεγάλο θέμα της αξιοπιστίας και κόστος επισκευής.
dark knight
26-02-20, 02:25
τα Μ54Β30 ειναι πολύ ανθεκτικα μοτερ όπως προαναφερθηκε, ακομα περισσοτερο και από τους διαδοχους τους. βεβαια υπαρχουν ιδιοκτητες που τα συντηρουσαν ευλαβικα, δεν εκαναν εκπτωσεις στα σερβις και εχουν την αναμενομενη, από το εργοστασιο, καταναλωση λαδιου. όπως και αλλα που τα πλακωναν κρυα, χρησιμοποιουσαν χαμηλης ποιοτητας λιπαντικα και εκαναν σερβις οποτε το θυμοντουσαν.σε τέτοιες περιπτώσεις, η καταναλωση λαδιου, μπορει να φτασει και τα 4+ λιτρα ανα 10,000χλμ. όλα είναι θεμα ιδιοκτητη. επιπλεον η κατασταση ενός αυτοκινητου δεν περιοριζεται μονο στο μοτερ. αν τα δερματα στο σαλονι είναι φθαρμένα, το χρωμα εχει αλλοιωθεί λογω ελλειψης γκαραζ και ότι άλλο εχει φθαρει θα κληθεις να το αποκαταστησεις.προσωπικα θα διαλεγα χειροκινητο κιβωτιο πρωτα για την απολαυση που προσφερει και μετα για την αξιοπιστια εναντι του smg. καλυτερα να αγορασεις από ιδιωτη παρα από μαντρα. με επιμονη και υπομονη ισως σταθεις τυχερος και εντοπίσεις καποιο με πολύ λιγα χλμ. Υπαρχει καμπριο Μ3 ε46 γνησιο και καμπριο εστοριλ 325 ε46 με λιγοτερα από 90.000χλμ και τα 2, φιλων και μιλαμε για αυτοκίνητα 15 χρονων+, σχεδόν καινουρια. αν παλι δεν βρεθει κατι τετοιο που είναι και το πιθανοτερο, ξεκινα με διεξοδικο ελεγχο σε φανοποιο και καλο μηχανικο και θα βρεις την ακρη.
στην κατηγορια αυτη που κοιτας φιλε, ο βασιλιας αντικειμενικα παντα και οχι σαν bmwdakias βαμμενος ειναι τα cayman-boxster και φυσικα παντα σε μορφη s...εγω πριν κανω το οτιδηποτε θα πηγαινα να οδηγησω ενα...σαφεστατα τα κοστη ανεβαινουν σε ολα...αλλα παιρνεις ενα καλυτερο αμαξι απο το πολυ καλο z4!!
δεν το γλιτωνω το ban....
Χαχαχα my first instinct ήταν και εμένα η boxster s αλλά τα ετήσια κόστη είναι τουλάχιστον 30% πάνω. Σαν αρχική αγορά παίζει να έχουν παρόμοια στα μοντέλα του 2004 πχ, αλλά νομίζω ότι θα είμαι υπέρ καλυμμένος με την απόδοση της Ζ4. Και σαν design εσωτερικό/ εξωτερικό μου αρέσει πολύ περισσότερο το Ζ4, το οποίο δεν είναι πολύ σοβαρός λόγος αλλά σε συνδυασμό με το 30% "οικονομια" με κερδίζει το Ζ4...Και ειλικρινά δεν νομίζω οτι στα χέρια μου θα έχουν κάποια μεγάλη διαφορά (newbie σε τέτοια κατηγορία).
Δεν επείγομαι να βρω τώρα αμάξι για αυτό έχω και την διάθεση να περιμένω να βρεθεί κάτι καλό σε λογική τιμή.
Ξέρω από προσωπική εμπειρία ότι ένα αμάξι μπορεί να είναι σε άριστη κατάσταση μηχανικά/ σαλονι/ εξωτερικά και ας έχει 13 χρόνια και 145χιλ χλμ. Έχω ενα τέτοιο :original: (Clio RS 2.0L 197hp το οποίο είναι προς πώληση προφανώς)
Απολυτα συμφωνοι...απο τη στιγμη που ειναι θεμα κοστους και φυσικα εμπειριας σε τετοια αμαξια...ειμαι μαζι σου με τον σκυλο m54...απεφυγε το αυτοματο...if u ask me...μανουαλι for ever!!!
Προφανώς για manual ψάχνω. Δεν είχα και ποτέ κάτι διαφορετικό...Άλλα δεν είναι ότι έχω και πολλές επιλογές. Αν βρεθεί κάτι καλό και σε αυτόματο θα το σκεφτώ σοβαρά..
Καλησπέρα κι από μενα.
Μια και έχουν περασει από τα χέρια μου (λιγοτερα κυβικά βέβαια, αλλά ως αυτοκίνητο το ιδιο) 4 cabrio (Z4 1st generation, Boxster, SLK και το Ζ4 μοντελο 2010) θα έλεγα ότι το καλύτερο σαν σύνολο είναι το τελευταίο ειδικά με κινητήρα Ν52.
Υπάρχει τεράστια διαφορα σαν αυτοκίνητο ειδικά από το Ζ4 το πρωτο. Εκτός αν σου αρέσει το original roadster style που το παλιο Ζ4 είναι πιο primitive και πιο original.
Περιττο να πω ότι πρεπει να εχεις κλειστό παρκινγκ ειδικα για αυτοκίνητο με μαλακη οροφή
στην κατηγορια αυτη που κοιτας φιλε, ο βασιλιας αντικειμενικα παντα και οχι σαν bmwdakias βαμμενος ειναι τα cayman-boxster και φυσικα παντα σε μορφη s...εγω πριν κανω το οτιδηποτε θα πηγαινα να οδηγησω ενα...
Πού θα πήγαινες να πάω κι εγώ;
m_power_lunatic
28-02-20, 18:37
Χαχαχα my first instinct ήταν και εμένα η boxster s αλλά τα ετήσια κόστη είναι τουλάχιστον 30% πάνω. Σαν αρχική αγορά παίζει να έχουν παρόμοια στα μοντέλα του 2004 πχ, αλλά νομίζω ότι θα είμαι υπέρ καλυμμένος με την απόδοση της Ζ4. Και σαν design εσωτερικό/ εξωτερικό μου αρέσει πολύ περισσότερο το Ζ4, το οποίο δεν είναι πολύ σοβαρός λόγος αλλά σε συνδυασμό με το 30% "οικονομια" με κερδίζει το Ζ4...Και ειλικρινά δεν νομίζω οτι στα χέρια μου θα έχουν κάποια μεγάλη διαφορά (newbie σε τέτοια κατηγορία).
Δεν επείγομαι να βρω τώρα αμάξι για αυτό έχω και την διάθεση να περιμένω να βρεθεί κάτι καλό σε λογική τιμή.
Ξέρω από προσωπική εμπειρία ότι ένα αμάξι μπορεί να είναι σε άριστη κατάσταση μηχανικά/ σαλονι/ εξωτερικά και ας έχει 13 χρόνια και 145χιλ χλμ. Έχω ενα τέτοιο :original: (Clio RS 2.0L 197hp το οποίο είναι προς πώληση προφανώς)
Φιλε μου καλως ηρθες,δεν ξερω αν ειναι σωστη κινηση να δωσεις το πανεμορφο Clio RS σου για να παρεις το πρωτης γενιας Ζ4.Ειδικα αν ψαξεις να βρεις και στην κατασταση του δικου σου θα δυσκολευτεις και αν βρεις θα το πληρωσεις ακριβουτσικα.Πραγματικα δεν ξερω αν θα το εκανα αυτο το βημα,πιθανα σε Porsche θα πηγαινα.Η πρωτη γενιας Ζ4 ειναι πανεμορφη,ειχα για λιγο διαστημα μια 2.5αρα αλλα δεν ξερω αν θα το εκανα αυτο το βημα.Οδηγησε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ενα πριν δωσεις τα λεφτα σου και αποχωριστεις το RS.
Φιλε μου καλως ηρθες,δεν ξερω αν ειναι σωστη κινηση να δωσεις το πανεμορφο Clio RS σου για να παρεις το πρωτης γενιας Ζ4.Ειδικα αν ψαξεις να βρεις και στην κατασταση του δικου σου θα δυσκολευτεις και αν βρεις θα το πληρωσεις ακριβουτσικα.Πραγματικα δεν ξερω αν θα το εκανα αυτο το βημα,πιθανα σε Porsche θα πηγαινα.Η πρωτη γενιας Ζ4 ειναι πανεμορφη,ειχα για λιγο διαστημα μια 2.5αρα αλλα δεν ξερω αν θα το εκανα αυτο το βημα.Οδηγησε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ενα πριν δωσεις τα λεφτα σου και αποχωριστεις το RS.
Thanks Kostas_1! Προφανώς αν μπορούσα οικονομικά θα πήγαινα σε Ζ4 2009+. Είναι και πανέμορφο και προφανώς καλύτερο από το 1st gen..
Με προβλημάτισε ο φίλος m_power_lunatic.. Γιατί λες πρέπει να το οδηγήσω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρώτα? Έχω κάνει βόλτα (συνοδηγός) με 2 αλλά προφανώς δεν κατάλαβα και πολλά...
Για Boxster s έχω την δυνατότητα να την "δω" καλύτερα, έχει φίλος. Το Clio η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να το αποχωριστώ, είναι απίστευτο αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις αλλά μου ήρθε η επιθυμία να πάω σε roaster και πιο sport(?) αυτοκίνητο (προφανώς από όταν πήγα βόλτα με το Boxster hahah). Γενικά έχω σκεφτεί για Boxster s 2004 αλλά σαν πιο "οικονομικό πείραμα" και πιο "λογική" επιλογή διάλεξα να ψάξω για Ζ4 3.0
Εχει δικιο ο lunatic. Το clio που εχεις οδηγικα ειναι καλυτερο. Το Ζ4 εχει τη χαρη του roadster αλλα ως εκει.
Το boxster παλι εχει άλλα θεματα. (υψηλη καταναλωση, ακριβοτερη συντηρηση και αυτο το θεμα με το IMS...)
Εντάξει το IMS problem ήταν αρκετά περιορισμένο σε Καναδά νομίζω, και γενικά ήθελε κρύες χώρες + όχι καλό ζέσταμα + ατυχία για να σου βγει από οτι έχω διαβάσει.
Αλλά ναι, σε όλα είναι πιο ακριβή απο Ζ4...
Σήμα, ασφάλεια, κατανάλωση, σέρβις είσαι τουλάχιστον 30% πάνω... Και για αυτό την "απέρριψα".
Με έχει προβληματίσει αυτό που λέτε ότι οδηγικά η Ζ4 δεν είναι "καλή"..
Εντάξει το IMS problem ήταν αρκετά περιορισμένο σε Καναδά νομίζω, και γενικά ήθελε κρύες χώρες + όχι καλό ζέσταμα + ατυχία για να σου βγει από οτι έχω διαβάσει.
Αλλά ναι, σε όλα είναι πιο ακριβή απο Ζ4...
Σήμα, ασφάλεια, κατανάλωση, σέρβις είσαι τουλάχιστον 30% πάνω... Και για αυτό την "απέρριψα".
Με έχει προβληματίσει αυτό που λέτε ότι οδηγικά η Ζ4 δεν είναι "καλή"..
Το IMS ειναι θέμα παντού (αν ενδιαφέρεται καποιος εχω τη λιστα με τα "προβληματικά" VINs.
Δεν είναι ότι δεν ειναι καλή η Ζ4 οδηγικά. Μια χαρα είναι - Απλώς είναι για άλλη χρήση. Και ένας που εχει συνηθίσει οδηγημα μάχης RS δεν ξέρω κατά πόσο θα "ενθουσιαστεί" με οδήγημα "παρέλαση"
Το IMS ειναι θέμα παντού (αν ενδιαφέρεται καποιος εχω τη λιστα με τα "προβληματικά" VINs.
Δεν είναι ότι δεν ειναι καλή η Ζ4 οδηγικά. Μια χαρα είναι - Απλώς είναι για άλλη χρήση. Και ένας που εχει συνηθίσει οδηγημα μάχης RS δεν ξέρω κατά πόσο θα "ενθουσιαστεί" με οδήγημα "παρέλαση"
Πιο πολύ με τρομάζει το οδήγημα "παρέλαση" παρά το IMS... :hystericalbs1:
Υπαρχει κ Ζ4Μ....:fountwtis:
Υπαρχει κ Ζ4Μ....:fountwtis:
Οτι υπάρχει, υπάρχει... Τα λεφτά αν υπάρχουν είναι το θέμα.. :th_Laie_67-1:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.