PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετρητης μαζας αερος. Καταργηση η οχι?



Padelis69
21-01-20, 19:46
Εχω ενα e36 1800is με m44 1900is πανω και τα ρευματα κανονικα του 1800is. Το χα ακινησια 3 μηνες και τωρα το βαλα μπροστα το πηγα συνεργειο και κραταει στροφες ψηλα 3.500 στροφες. Ο μαστορας μου πε ειναι το λουφτ. Μεταχειρισμενο το βρθσκω πολυ ακριβα και μου πε πως σαν προσωρινη λυση ειναι να καταργισουμε το λουφτ και να σηκωσουμε το ρελαντι απλως θα καιει πολυ βενζινη και πως δεν είναι σωστο.
Εχει κανει καποιος κατι παρομοιο? Σε αοοδοση κερδιζει το αμαξι, χανει? Καποιος που ξερει σας παρακαλω να μου γραψει τι γινεται αν και εφόσον καταργησουμε το λουφτ.
Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων.

///Maniac
22-01-20, 02:30
Σαν καλη βελτιωση ατμοσφαιρικων κυριως μ3 εκαναν καταργηση τον μαφ και ειχαν στανταρ χαρτογραφηση στον εγκεφαλο για τα μειγματα...δεν ξερω κατα ποσο σε συμφερει να το κανεις στο δικο σου... και απο πλευρας κοστους που σιγουρα ειναι πολλαπλασια μιας και θες προγραμμα και ισως και αγραφο, αλλα και απο αποψη αποδοσης δεν ξερω ποσο θα παρει...απλα βρες μεταχερισμενο μαφ...το αμαξι δεν κανει να δουλεψει χωρις μαφ καθολου

///Maniac
22-01-20, 02:41
Διαβασε κι αυτο ειναι αρκετα χρησιμο για να σου δωσει να καταλαβεις τι παιζει πισω απο ολη την ιδεα του mafless

https://www.r3vlimited.com/board/forum/e30-technical-forums/engine-drivetrain/alternative-tuning-w-a-r-megasquirt-etc/381942-m42-alpha-n-options

BILL007
22-01-20, 08:38
Βρες και βάλε ένα maf/luft γιατί το αμάξι θα καίει πολύ περισσότερο και δεν θα τραβάει! thumb Δεν έχει να κάνει μόνο με το ρελαντί, αλλά με όλο το φάσμα λειτουργίας του μοτέρ.

BILL007
22-01-20, 08:42
Επίσης αν πιάνουν τα χέρια σου δοκίμασε καθαρισμό του και τεστάρισμα http://www.clarks-garage.com/shop-manual/elect-22.htm

Υπάρχουν και πιθανότητες επισκευής https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1831500-Bosch-AFM-and-MAF-Refurbish-Restoration-Service!-(Air-Fuel-Meter-Mass-Air-Flow)

stefm5
22-01-20, 10:10
χωρίς μετρητή μάζας αέρα για να ξέρει πόσο καύσιμο να ψεκάσει ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί ένα χάρτη με έτοιμες τιμές όγκου αέρα από το εργοστάσιο. όπως καταλαβαίνεις αυτές απέχουν παρασάγγας από τις πραγματικές τιμές, απλά είναι λύση ανάγκης.
φυσικά υπάρχει αυξημένη κατανάλωση.
εκτός αν σου περισσεύουν πάρα πολλά φράγκα να φτιάξεις ALPHA-N πρόγραμμα, δηλαδή να τροποποιηθεί ο χάρτης που έγραψα παραπάνω, με μετρήσεις από πραγματικές συνθήκες...δηλαδή μέτρημα μέρες και σε όλα τα πιθανά φορτία.