Επιστροφή στο Forum : Αλλαγή μοτέρ από 16αρι σε 20αρι n45
Παιδιά καλημέρα! Θέλω λίγο τα φώτα σας να μου λύσετε κάποιες απορίες! Έχω τον κινητήρα n45b16 ( http://mywikimotors.com/n45b16/ ) σε e46 4πορτο facelift! Γίνεται να αντικατασταθεί ο κινητήρας και να βάλω τον n45b20 ( http://mywikimotors.com/n45b20s/ ) οποίος ήταν σε e90si? Διακρίνω πολλές ομοιότητες μεταξύ των δύο κινητήρων. Αν γίνεται η μετατροπή τι παραπάνω θα χρειάζεται? Ο εγκέφαλος γράφει το σάιτ ότι είναι ο ίδιος. Διαφωτίστε με γιατί δν γνωρίζω! Σας ευχαριστώ πολύ!!
nikos valvetronic
13-01-20, 21:15
Πρώτον μου φαίνεται αδύνατο να έχουν τον ίδιο εγκέφαλο αυτά τα δυο μοτέρ. Δεύτερο δεν θα σου ταιριάξουν
χωροταξικά κάποια πράγματα λόγω του ότι είναι σε διαφορετικές καρότσες.π.χ τα διάφορα καπάκια-πλαστικά
στο χώρο του κινητήρα όπως είναι η εισαγωγή αέρα φιλτροκούτια κλπ. Επίσης τα ηλεκτρικά του 46 με του
90 διαφέρουν πολύ απ'όσο ξέρω.
Ξενέρωσα λίγο τώρα. Αυτός ο κινητήρας μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον αρκετά μπορώ να πω! Σκέφτηκα αυτή τη μετατροπή επειδή ο n45b16 εχει τοποθετηθεί σε μοντέλα e87 και αντίστοιχα και e46 όπως και η 316 μου. Αν παρατηρήσεις στις σελίδες που έχω επισυνάψει γράφει πληροφορίες για αυτούς τους κινητήρες και λέει για τον εγκέφαλο γι'αυτό ρώτησα συγκεκριμένα εσάς μήπως γνωρίζεται κάτι! Έχετε ακούσει καλά λόγια για τον συγκεκριμένο κινητήρα?
Ειναι γνωστο οτι ειναι ευαισθητος κινητηρας γενικα αλλα ειναι ολα θεμα χρησης κατ εμε
ε ναι φιλε, τι θες και μπλεκεις? εδω αλλοι ηθελαν να τον ξεφορτωθουν με αυτα που εβγαλε και εσυ πας να βαλεις μπελλα στο κεφαλι σου? γενικα οι σημερινοι κινητηρες ειναι ευαισθητοι λογω πολλων αισθητηρων, αμμεσου ψεκασμου,ηλεκτρονικων αλλα σε καποια μοντελλα οτι χρηση και να κανεις οταν τα ανταλλακτικα ηταν μαπα ,την ζημια θα την εβγαζε. τωρα κοιτα, το θεμα με αυτους τους κινητηρες ηταν οτι ειχαν μαπα ανταλλακτικα σε ολη την τροφοδοσια και για να τα αλλαξεις ειναι ακριβα. τα πιο συχνα ηταν μπεκ που τωρα μπορεις να τα καθαρισεις, αρα δεν ειναι τοσο μεγαλο το εξοδο και πολ/στες που τοτε κοστιζαν ακριβα τωρα ειναι φθηνοι.αντε και μια αντλια βενζινης που φανταζομαι οταν αλλαζες το σκαρτο ανταλλακτικο θα πληρωνες μια φορα και μετα εισαι οκ.αν εχεις υποψιν σου οτι μπορει να σου συμβουν ολα αυτα και θες να τα αντιμετωπισεις τοτε παρτο.
είναι πολύ πιθανό να έχουν τον ίδιο εγκέφαλο. αν ναι, θα πρέπει να φλασαριστεί με πρόγραμμα του διλιτρου.
χωροταξικά δεν θα έχεις κάποιο θέμα. καλωδίωση χρησιμοποιείς τη δική σου.
Δλδ σαν διαστάσεις θα είναι το ίδιο με το 16αρι? Και να φανταστώ θα χρειαστούν αλλά φρένα διαφορικά σασμάν κλπ μετατροπής?
παιδιά όλα τα 4κύλινδρα έχουν το ίδιο μέγεθος. βασικά το ίδιο μπλοκ με παραλλαγές. ούτε άλλα διαφορικά ουτε σασμαν χρειάζεται.
Και το άλλο θέμα τώρα.. δήλωση μετατροπής? Από 1600 κυβικά σε 2000 γίνεται αλλά τον συγκεκριμένο κινητήρα λόγω του ότι ήταν σε άλλη σειρα της bmw θα εγκριθεί πιστεύετε?
Ε ξενέρωσα τώρα :drive: με είχε ψήσει το πρότζεκτ αυτο
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.