Επιστροφή στο Forum : Αγορά M3 e92
Καλησπέρα και καλη χρονιά σε ολα τα παιδιά! Ενδίαφερομαι να αποκτήσω ενα e92 και θα ήθελα την βοήθειά σας μιας που είστε specialistes στον χώρο! εχω διαβασει αρκετα πραματακια γυρω απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο..εχω βρει ενα m3 e92 του '11 με 80,000km ( το γνωριζω οτι προτιμότερο θα ηταν να εβρισκα με λιγοτερα km) αλλα το συγκεκριμενο το εχω καψουρευτεί! και ξερω οτι πλεον τα χρονια περνανε οποτε ειναι κομματακι δυσκολο να βρω με λιγοτερα km. Εχω διαβασει οτι η συγκεκριμενη χρονολογια εχει θεμα στον 5 τον κυλινδρο..μπορω να ανεβασω τον συνδεσμο..να μου πειτε την γνώμη σας και μηπως το γνωριζει καποιος το συγκεκριμενο αμαξι? μπορει καποιος να το ειχε στο παρελθον.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/01/10936492_u_z-1.jpg
Καλήμερα του 11 με 80,000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιόμετρα δεν νομιζω να ειναι κακή περιπτωση!
Εκτός απο μέταλλα..θα πρέπει να προσέξω κατι αλλο που θα επρεπε να εχει αλλάξει ή θα πρεπει να αλλαξω? σαφως και θα το παώ να το δει καποιος εξουσιοδοτημένος ( και δυο μην σου πω) ..το ξερω οτι αυτα τα χιλιομετρα δεν ειναι πολλα για αυτοκινητο..αλλα εχω διαβασει πολλα και εχω ψιλοτρομαξει..τωρα θα μου πεις τυχερα ειναι αυτα και εξαρταται και τι συντηρηση εχει κανει..ευχαριστω georgebm για την ανταποκριση..εαν το πάω σε εξουσιοδοτημένο πχ σπ@ν* θα βγαλω ακρη..σχετικα με χιλιομετρα, εαν εχει αλλαξει μεταλλα κλπ...
Αν το έχεις βρέι μέσω car.gr ανεβάσε το μήπως κάποιος φιλος γνωρίζει κάτι παραπάνω και σε βοηθήσει!!
https://www.car.gr/10936492-bmw-m3-coupe-dct-m-performance
Σ αυτό αναφέρεσαι;
Sorry που επεμβαίνω, αλλά δεν είναι πολλά κάπως αυτά τα χρήματα για το συγκεκριμένο μοντέλο? Ελεύθερη αγορά έχουμε, απλά το λέω σαν μέσο ορο και σε σχέση με το παρελθόν.
Οσον αφορά τον έλεγχο, αν υπάρχει αρχείο συντήρησης επιμελές και τσεκάροντας για μέταλα (Εφόσον ενδιαφέρεσαι πολύ σοβαρά) και τρακαρίσματα δεν βλέπω λόγο να μην προχωρήσεις.
Δύσκολη αγορά το Μ3 Ε92!
Για να προβεί κάποιος σε αγορά τετοιου αυτοκινήτου, πρέπει κατά την γνώμη μου να γνωρίζει καλά τι θα αντιμετωπίσει στην πορεία και να έχει πάνω από όλα τα χρήματα αλλά και την διάθεση να στηρίξει την αγορά του.
Δεν αναφέρομαι στα 22.923 τεκμήριο το χρόνο ούτε στα 2980 φόρο πολυτελείας που εκ των προτέρων οφείλει να γνωρίζει ο υποψήφιος αγοραστής, αναφέρομαι στα θέματα συντήρησης και απαιτήσεων ενός ιδιαίτερου αυτοκινήτου όπως αυτό.
Εάν είσαι γνώστης προχώρα και για τα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου έχω την διάθεση και την γνώση να σε ενημερωσω
Παρά πολύ καλό φαίνεται αλλά όπως είπαν και τα παιδιά είναι ιδιαίτερο αυτοκίνητο και το συγκεκριμένο σε υψηλή τιμή. Δικιά σου απόφαση βέβαια ότι θέλεις εσύ.
Κατ' αρχην σας ευχαριστώ ολους σας για την βοηθεια.Για να είμαι ειλικρινής δεν εχω γνώση πανω στο συγκεκριμενο αυτοκίνητο..ο,τι εχω μάθει το εχω μαθει διαβάζοντας εδω μέσα και σε κάποια αλλα forum του εξωτερικού. Και ύστερα απο μια βόλτα που εκανα ενα m5 e60..ειπα να παρω την αποφαση(γνωριζω οτι το m5 ειναι σκαλα πανω απο το m3). τα εξοδα αυτα πανω κατω τα γνωριζω.τωρα εαν ειμαι απο τους γουρληδες και μου βγαζει συνεχεια προβληματα..τι να πω. Ουτε σκοπευω με το που το παρω να το πηγαινω ταπα. Οσον αφορα την τιμη το ξερω οτι ειναι λιγο τσιμπημενη..Γενικα ολα τα αυτοκινητα (τα μεταχειρισμενα)εχουν ανεβει και κοστιζουν περισσοτερο απο οσο κοστιζαν προ 7ετιας..και τοτε ηταν και σχεδον καινουρια.. Για τους πωλητες ειναι καλο γιατι καποια παιδια τα ειχαν πληρωσει κουτα μια περιουσία.
υ.γ alexm σε ευχαριστω πολυ για την προθυμια να με βοηθησεις.
Φίλος που έχει πάρει δύο αυτοκίνητα από εκεί μου έχει πει ότι κυρίως εμπορεύεται καθαρά σπορ οχήματα αλλά στις τιμές είναι τσιμπημενος.
Αν το αμάξι είναι καθαρό και το πληρώσεις μετρητοίς συζήτησε για μείωση τιμής.
Σίγουρα το κέρδος του ξεκινάει στο ελάχιστο 2000 ευρώ.
Άλλωστε λίγοι θα ενδιαφερθούν σοβαρά για ένα αυτοκίνητο με φόρο πολυτελείας για 2 χρόνια ακόμα, υψηλά τελη κυκλοφορίας και ακριβή συντήρηση.
Σε περιπτωση που δεν εχει αλλαξει μεταλλα..με το που το παρω πρεπει να το δρομολογησω..κανα 2χιλιαρο δεν κανουν αυτα?
το αυτοκίνητο το ειχα δει απο κοντα πρωτου φυγω για μπαρκο και δειχνει να ειναι αριστο..και απ οσο θυμαμαι δεν εχει αλλαξει μεταλλα.αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι το εχει καιρο απουλητο..και αλλα στην ιδια τιμη m3 μεσα στο car εχουν φυγει.
Το 335 το αποκλειεις;
Εξαιρετικό μοτέρ που με κατάλληλες βελτιώσεις πας 400 μοτέρ.
Αξία αγοράς τα μισά από m3 ,λιγότερα τελη κυκλοφορίας και πιο οικονομική συντήρηση.
Αξίζει να το ψάξεις....
Εχεις απολυτο δικιο..απλα μου εχει κατσει αυτο το αυτοκινητο. και λεω να το προχωρησω
το αυτοκίνητο το ειχα δει απο κοντα πρωτου φυγω για μπαρκο και δειχνει να ειναι αριστο..και απ οσο θυμαμαι δεν εχει αλλαξει μεταλλα.αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι το εχει καιρο απουλητο..και αλλα στην ιδια τιμη m3 μεσα στο car εχουν φυγει.
Μιλα με τον alexm διοτι προσφατα εψαχνε να αγορασει Μ3 Ε92 και εχει ψαξει τουλαχιστον οτι εχει στο car και θα ξερει κατι παραπανω.
Τιμη για τα μεταλλα εξαρταται που θα πας σε εξειδικευμενο ή εξουσιοδοτημενο συνεργειο..
Εχεις απολυτο δικιο..απλα μου εχει κατσει αυτο το αυτοκινητο. και λεω να το προχωρησω
Κάνε έναν έλεγχο και προχώρα, αφού σου αρέσει μην καθυστερείς.
Περιμένουμε φωτο...
Σίγουρα το κέρδος του ξεκινάει στο ελάχιστο 2000 ευρώ. .
Ο Floropoulos για 2000 δεν σηκώνεται ούτε καν από την καρέκλα σε τέτοια αυτοκίνητα.....
Μακάρι να σε βοηθούσε κάποιος γνωστης από εδώ να έβρισκες τον ιδιοκτήτη. Βάζω στοίχημα θα είχε 3 μπροστά η τιμή...
Το αυτοκίνητο το έχει αγοράσει ο Φλωροπ. ( το ειχε κανει ανταλλαγή με αλλο αμαξι) αυτο μου είχαν πει οταν ειχα περάσει πριν απο μηνες..
Μάλλον ο προηγούμενος λόγω αδυναμίας κάλυψης εξόδων το σκότωσε και πήγε σε κάτι οικονομικότερο.
Any way αφού σου αρέσει προχώρα.
Τσέκαρε το καλα σε αντιπροσωπεία μηχανολογικα και φανοποιια και πάλεψε το για καλύτερη τιμη.
Με την οικονομική αβεβαιότητα που υπάρχει θα παρακαλάει να το ξεφορτωθεί.
Αναμένουμε ενημέρωση.
Ατυχία που το έχει αγορασει ο Φλωροπ.
Θα γλυτωνες πολλά.
Ένα μικρό δείγμα για να καταλάβετε την ταρίφα των εμπόρων στο συγκεκριμένο αμάξι:
https://www.car.gr/8210166-bmw-m3
Δεν κοιτάς κι αυτό με τα μισά χιλιόμετρα και κάμπριο (αν σου αρέσουν τα κάμπριο) και από αντιπροσωπεία;. Μπορει να κανονίσεις και καμιά εγγυησουλα
https://www.car.gr/23509298-bmw-m3-cabrio
Δεν υπάρχει έμπορος που να δίνει πάνω από 25000 ευρώ για αγορά Μ3 Ε92 απο ιδιώτη.
Εάν είναι για ανταλλαγή μπορεί να δώσει απο 30000 έως και 45000 σε συνάρτηση... πάντα με το αυτοκίνητο που ανταλλάσσει.
Υπάρχει Μ3 που έχει αγοραστεί στο ταβάνι όπως και η ανταλλαγή του!!!
Δεν κοιτάς κι αυτό με τα μισά χιλιόμετρα και κάμπριο (αν σου αρέσουν τα κάμπριο) και από αντιπροσωπεία;. Μπορει να κανονίσεις και καμιά εγγυησουλα
https://www.car.gr/23509298-bmw-m3-cabrio
Το συγκεκριμένο ήταν μέλους μας.και είναι όπως τα γράφει η αγγελία ακριβώς
Αυτό που πωλείται από τον Φλωροπουλο είναι το παλαιό αυτοκίνητο του Φώτη.
Ο Φώτης το πήρε μεταχειρισμενο, άρα τώρα πηγαινει για το 4ο χέρι μάλλον.
Έχει αλλάξει και μοτέρ. Καλό είναι το αυτοκίνητο, το ποσό που ζητάει ο έμπορος όμως είναι αστρονομικό.
Φώτης.....που μετά πήρε α45;
Φώτης.....που μετά πήρε α45;
Ναί Μπίλ...
Εδώ η αγγελία του..
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=25297
Dr. Yamastura
05-01-20, 07:29
Με τέτοιας ποιότητας οδηγό,βλέπε avatar,θα το φοβόμουν...
χαχαχαχα
Παιδιά σας ευχαριστώ παρα πολυ ολους σας για το ενδιαφερον που εχετε δειξει στο θέμα μου.Εχω μαθει καποια πραματα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο...οπως και εξ αρχης γνωριζα οτι ειναι ακριβοτερο απο τα αλλα..το θεμα ειναι οτι με αυτα τα λεφτα δεν εχω δει κατι πιο ομορφο απο το συγκεκριμενο εστω και αλλης μαρκας.. ακομα και το a45 amg ή το cla 45 amg δεν μου καθονται καλα στο ματι οσο αυτο..το θεμα ειναι να σου αρεσει κιολας ενα αμαξι εκτος της πρακτικης αποψης και καποιες φορες γρια κοτα εχει το ζουμι. Απλα ειχα κανει χαρα στην αρχη γιατι νομιζα οτι ηταν και το competition package.
τωρα πηγαινει για 5ο χερι μιας και ο εμπορος το εχει αγορασει..ολα αυτα τα σκεφτομαι σαφως
Εγώ δεν κολλάω στα χέρια.
Κολλάω στο ότι ΑΛΛΑΞΕ ΜΟΤΕΡ !!
παιδιά για Μ3 μιλάμε !
Τι είναι το μοτέρ ; Λάδια που τ αλλάζουμε για πλάκα; Γιατί άλλαξε μοτέρ;
Καταλαβαίνετε αν σου κάτσει τέτοια ζημιά για τι κλάμα μιλάμε;
τωρα πηγαινει για 5ο χερι μιας και ο εμπορος το εχει αγορασει..ολα αυτα τα σκεφτομαι σαφως
Το κάμπριο που σου έδειξα με τα μισά χιλιόμετρα το είδες;
το ειδα φιλε μου και σε ευχαριστω..προτιμαω το αλλο ομως.χαχαχαχα
Νομιζω την έχεις πάρει την απόφαση σου!!!!!!thumb
Απο το πρώτο ποστ εχει παρει την απόφαση :thumbsup:
Δες αν μπορείς να πάρεις καμιά εγγύηση μόνο.
Όπως δίνουν αυτοί
https://www.car.gr/24541426-bmw-m3-4-0-420hp-m3-original
ΔημήτρηςΜ3
06-01-20, 18:16
Με 10 λιγότερα παίρνεις e90 m3 supercharged αν σε ενδιαφερει στείλε μου
Εγώ δεν κολλάω στα χέρια.
Κολλάω στο ότι ΑΛΛΑΞΕ ΜΟΤΕΡ !!
παιδιά για Μ3 μιλάμε !
Τι είναι το μοτέρ ; Λάδια που τ αλλάζουμε για πλάκα; Γιατί άλλαξε μοτέρ;
Καταλαβαίνετε αν σου κάτσει τέτοια ζημιά για τι κλάμα μιλάμε;
το συγκεκριμενο αμαξι πραγματικα δεν εφταιγε το παιδι που αλλαξε μοτερ...
αλλα γενικα πρεπει να ψαχτεις με αυτο το αμαξι αμα θες να το παρεις...και να ξερεις οτι απευθειας με το που το παρεις θελει μεταλλα στροφαλου!βουιζει ο τοπος και το youtube με ανθρωπους που σπασανε..εγω ξερω προσωπικα και αλλες δυο περιπτωσεις που μολις το πηραν εσπασε εδω ελλαδα...αυτο λοιπον θα το χεις κατα νου..απευθειας...οτι η τυπικη συντηρηση ειναι και αυτο...στα αυτοκινητα 10ετιας....περα απο αυτο το αμαξι ειναι σκυλος...βγαζει ελαχιστα προβληματα...και στα λεφτα που κανει...κατι καλυτερο δεν παιρνεις...αυτα!
το συγκεκριμενο αμαξι πραγματικα δεν εφταιγε το παιδι που αλλαξε μοτερ...
αλλα γενικα πρεπει να ψαχτεις με αυτο το αμαξι αμα θες να το παρεις...και να ξερεις οτι απευθειας με το που το παρεις θελει μεταλλα στροφαλου!βουιζει ο τοπος και το youtube με ανθρωπους που σπασανε..εγω ξερω προσωπικα και αλλες δυο περιπτωσεις που μολις το πηραν εσπασε εδω ελλαδα...αυτο λοιπον θα το χεις κατα νου..απευθειας...οτι η τυπικη συντηρηση ειναι και αυτο...στα αυτοκινητα 10ετιας....περα απο αυτο το αμαξι ειναι σκυλος...βγαζει ελαχιστα προβληματα...και στα λεφτα που κανει...κατι καλυτερο δεν παιρνεις...αυτα!
δηλαδη αν αλλαζεις μεταλλα καθε 50.000χλμ π.χ θα εισαι οκ?
γιατι εχω ακουσει για 1000 ευρω αλλαγη μεταλλων οποτε δεν ειναι και απαγορευτικο το ποσο' για τετοιο αυτοκινητο
δηλαδη αν αλλαζεις μεταλλα καθε 50.000χλμ π.χ θα εισαι οκ?
γιατι εχω ακουσει για 1000 ευρω αλλαγη μεταλλων οποτε δεν ειναι και απαγορευτικο το ποσο' για τετοιο αυτοκινητο
Προσωπικα καθε 50κ θα κατεβαζα γεφυρα...σε οποιοδηποτε συνεργειο δεν κοστιζει πολυ...παρεα με αλλαγη λαδιων..για να βγαλω το λαδι τελειως..και θα τα τσεκαρα....απο αυτα που χω δει...και χωρις να ειμαι σιγουρος φυσικα θεωρω οτι καθε 75000 θελει μαλλον...
Στο 46 πχ το δικο μ..κοντεψα να σπασω μοτερ οταν τα αλλαξα στις 138...δεν ειχε πολυ ακομα!!!
Θεωρώ πως εχει να κανει και με την χρήση . Οσο το πιέζεις τοσο συντομότερα θα κανεις την αλλαγή ... δεν ξερω κάπως ετσι το εχω εγω στο μυαλό μου .
γενικα τωρα αν παμε σε αγορα 92 μ3..κρυβει καποιες παγιδες αλλα δεν ειναι και κατι το φοβερο..ενας γενικος οδηγος για μ3 ε92 παρακατω....
1)προσωπικα θα επελεγα ενα αμαξι με κατω απο 80κ χιλιομετρα και edc navi στο εξοπλισμο..και τα δυο μετρανε πολυ στη μεταπωληση!
2)φυσικα και καλυτερα ελληνικο αμαξι για να μαθεις και μεσες ακρες την ιστορια του..οτι και να λενε οι γερμανοι δεν τα προσεχουν οσο εμεις!!
3)επισης για μενα δεν αξιζει να δωσει κανεις πανω απο 40 χιλιαρικα παρα μονο αν το αμαξι εχει πχ..35χιλιαδες χιλιομετρα...λογω του οτι η bmw εχει βγαλει το m4..που σαν οδηγικη μηχανη ειναι υποδεεστερο απο 46-92 και γιαυτο το κοινο δεν τα χει αγαπησει..οποτε τα παλια παιρνουν αξια...μη παρεξηγηθω ειναι καλυτερο αμαξι σα συνολο αλλα οχι σαν οδηγικη απολαυση...s65-s54 δεν ξαναβγαινουν....παρτε το αποφαση....
4)λογω των παραπανω τα παλια θα κρατησουν την αξια τους...και σε σπανια αμαξια πχ..manual cs 92 αν δεν γραψει πολλα χιλιομετρα θα χει παντα και μεγαλυτερη αξια απο τη σημερινη!
5)το 92 σε αντιθεση με το 46 μπορει να κρυψει ευκολα παλιες αμαρτιες ιδιοκτητων..λογω του πλαισιου...εκει που το 46 απο τα πρωτα κιολας μετρα ενα μετριο αμαξι θα αρχισει να κοπαναει τριζοβολαει και πολλα πολλα αλλα το 92 δεν κανει τιποτα...οποτε εκει κοιταμε τα λαστιχα..υπερβολικη φθορα πισω πχ..κακες ευθυγραμισεις κτλ κτλ και φυσικα την φανοποια...και κατα ποσο η αναρτηση εχει κουραστει...αν πχ..σε ενα αμαξι 70χιλιαδων χιλιομετρων βαρανε υπερβολικα τα αμορτισερ..ε προφανως δεν εχει ζησει και την καλυτερη ζωη αυτο το αμαξι...με λιγο ψαξιμο και εμπειρια ολα αυτα φαινονται...
6)καλο θα ειναι το αμαξι που κοιταμε να μην εχει αλλαξει μεταλλα στροφαλου..γιατι οταν τα ανοιξεις θα δεις ακριβως τη χρηση που εχει κανει ο προηγουμενος....περιττο να πω οτι σε ολα τα m3..λογω του 10-60 λαδιου...αφηνουμε τα λαδια να πανε πρωτα στους 80-90 βαθμους κελσιου και μετα πιεζουμε ψηλα...γιατι αλλιως τα μεταλλα αρπαζουν καθως το παχυ λαδι δεν περναει να λιπανει....
7)συνηθες προβλημα στα 92 ειναι και τα throttle actuators δηλαδη ο μηχανισμος που ανοιγει τις πεταλουδες ο οποιος ειναι πλαστικος και πολλες φορες χαλαει...δεν ειναι κατι το τρομακτικα ακριβο...αμα το οδηγησεις το αμαξι το καταλαβαινεις αμεσως καθως το αμαξι δεν παει γιατι δεν ανοιγουν οι πεταλουδες τερμα!!!
8)καλο θα ηταν να αποφευχθουν αμαξια με κομπρεσσορες...και γενικα πολλες βελτιωσεις...αμα δεν σε φτανουν 400 αλογα εχεις δυο θεματα..ή εισαι πολυ καλος οδηγος οποτε εχεις πιεσει πολυ το αμαξι-πραγμα σπανιο- ή 2ον εισαι βλακας κοντρακιας - πιο συνηθες- και κατεβαινεις ribas με το αμαξι σου...και στις δυο περιπτωσεις δεν αγοραζουμε αμαξια απο τετοιους οδηγους καθως τα σπασμενα τους θα τα πληρωσουμε εμεις μετα!!!
9)τελος το 92 ειναι αγαπημενο παιδι των κλεφτων στην ελλαδιτσα μας...οποτε πολυ προσοχη..
m_power_lunatic
14-01-20, 14:39
Πάντα ήταν και πάντα θα είναι αγαπημένο παιδί των κλεφτών όλα τα Μ3 κάθε γενιάς.Κατα τα άλλα συμφωνώ σε όλα αλλά κυρίως στο θέμα του πλαισίου το είχα διαπιστώσει και όταν είχε πρωτοβγει και είχα ακόμα τοτε την Μ3 Ε46 μου.Το πλαίσιο της Ε92 είναι ανώτερο συνολικά σε σημαντικό βαθμό και πιο άσχημο από την Ε46 Μ3 στα δικά μου μάτια.
Σχετικά με το 6) δυστυχως θα το δεις μετά την απομάκρυνση από το ταμείο......
Τι θα πεις στον πωλητή; Μισό λεπτό να ανοίξω κινητήρα να δω τα μέταλα;
Σχετικά με το 6) δυστυχως θα το δεις μετά την απομάκρυνση από το ταμείο......
Τι θα πεις στον πωλητή; Μισό λεπτό να ανοίξω κινητήρα να δω τα μέταλα;
Οχι φυσικα...προφανως και δεν μπορεις να ξερεις ακριβως...και εδω θελει λιγο μαεστρια...πρωτον ο μηχανικος σ πρεπει να ειναι λιγο γατα...και να ξερει...και περα απο αυτον να κοψεις και τι ανθρωπο εχεις απεναντι σ....οσο και να κρυφτει ο αλλος βλεπεις τον σχολαστικο, τον κουλο, τον ξερολα, τον ανιδεο, τον λεζαντα κτλ κτλ...αρκει να αφιερωσεις λιγο χρονο...αν πραγματι δεν εχεις καταλαβει βαλτον να σε παει μια βολτα...εκει θα φανουν ολα..οταν του πεις να το πατησει..
για να κανουμε και λιγακι χαβαλε.....να σας πω και μια (πραγματικη) ιστορια...
σε μια απο τις απειρες αναζητησεις αυτοκινητου που εχω κανει, πανε χρονια τωρα, σκαει παραγιος μαντρα κουστουματος μαγκακος στα 23 με υφος 18 καρδιναλιων-και βαλε- με μιτριο ε92 να τσεκαρουμε στο συνεργειο μ....αυτος ειναι που του χε δωσει το μ3 το αφεντικο -λαμογιο μαντρας- δοκ πινακιδες να παει παραλια με αφραγκο αλλα ομορφο μωρο χτες βραδυ.. για να το παιξει πελουσιος....να μη τα πολυλογω στις 5 πρωτες κουβεντες εχεις καταλαβει οτι το παιδι απο οικονομοπουλο ξερει και φυσικα που τραγουδα αλλα απο μιτρια δε σκαμπαζει....οποτε μεσες ακρες παλευω να μαθω την ιστορια λιγακι του αυτοκινητου..ελα που το αμαξι δεν ειναι ελληνικο και εχω 4 χρονια κενο στην ιστορια του με μονο κατι χαρτια να δειχνουν κατι σερβισακια...τριχες κατσαρες...φιλο να χεις εκει..σε κοροιδευει ο αλλος για πλακα...σαν να μην εφταναν ολα αυτα..το αμαξι ειναι ολο βαμμενο παλι..δευτερη σφαλιαρα....το περιεργαζομαστε με το μαστορα..οι αρμοι καλοι φαινονται..και δειχνει να μην εχει τρακαρει σοβαρα πουθενα...ευτυχως μετα τα 4-5 χρονια εχουμε βρει- ας ειναι καλα οι φιλοι και το τονιζω- ποιου ηταν το αμαξι και εχουμε μια ιδεα πως του εχει φερθει ο ανθρωπος...αφου λοιπον τσεκαρουμε διαρροες σινεμπλοκ ακρα κτλ κτλ..λεω στο μαγκακο να το παμε μια βολτα..αφου τον κανω χρυσο να το οδηγησω μ το δινει μια βολτα...και εκει φανερωθηκαν ολα!!!!
Απο τα πρωτα κιολας μετρα νιωθω οτι το αμαξι εχει κατσει καιρο-κατι που ισχυε-καθως το χε δωσει το παιδι στην μαντρα κανα χρονο...τα λαστιχα αθλια...το αμαξι και δεν παταει και δεν φρεναρει...λιγο η ακινησια αλλα και η παλαιοτητα λαστιχα 5-6 ετων..τι περιμενεις...αλλα ολα αυτα δεν με αποθαρυνουν...τα παρακατω ομως ηταν και ο λογος που δεν το πηρα...κατι δεν παει καλα με την κρεμαγιερα...το νιωθω περιεργα το αμαξι στα χερια μ..σαν να κολαει...επισης κατι δεν παει καλα με την ευθυγραμιση..καποιο μπαλακι εμπρος την εχει ακουσει...και τελος συμπλεκτης πιανει περιεργα και ψηλα (τελειωμενος) και το σασμαν-λεβιες ειναι ψιλοσουπα...δεν φημιζονται τα bmw για mx5 λεβιε..αλλα αυτο ειναι απαραδεκτο...και δειχνει κακη ζωη...σαν να μην φτανουν ολα αυτα στα 10 λεπτα του test drive μεσα στην κινηση το αμαξι νιωθω να ζεσταινεται...κατι απο τη μια λογικο λογω ακινησιας ή ειναι κατι πιο βαθυ?????τελος τραβαω και μια ψευτοπαντα να τσεκαρω διαφορικα αναρτηση κτλ κτλ..με αυτα τα λαστιχα πανευκολο και εκει ενιωσα οτι το αμαξι τις ηξερε καλα....νταξει αυτο εχει να κανει με την δικη μ εμπειρια..σημειωση..ενα καλο αμαξι..το νιωθεις οτι δεν θελει να κανει παντες.....ακομα και μ3...
τελειωνουμε λοιπον το test drive και γυριζουν στο μυαλο μ..ολα τα παραπανω...καμποσα τα θεματακια για αμαξι 10ετιας...τα οποια πιθανοτατα θα κληθω εγω να πληρωσω ω μη γενοιτο....πολυ ευγενικα λεω οτι θα μιλησουμε στο τηλεφωνο..και πραγματι παιρνω την επομενη επισης ευγενικα να πω οτι το αμαξι δεν μου κανει...
η ιστορια ομως δεν σταματα εδω...το συγκεκριμενο αμαξι..το πετυχαινω πιστα μεγαρα καποιους μηνες μετα...και πιανω κουβεντα με τον καινουργιο ιδιοκτητη...πραγματι το αμαξι ηταν μετριο προς καλο..και χρειαστηκε καποια μαζεματακια...τα οποια δυστυχως το παιδι πληρωσε...ηταν το δευτερο μιτρια που αγοραζε, το πρωτο ειχε κλαπει, και μ πε οτι απλα δεν τον ενοιαζε πλεον...end of story...
Τελικά ο φίλος το πήρε από μάντρα βουλας;
Τελικά ο φίλος το πήρε από μάντρα βουλας;
Φιλε billy δεν ειναι σωστο να θιξω ατομα οποτε καλυτερα να μην αναφερθουμε...ας εστιασουμε στο γεγονος οτι ειναι μια περα για περα πραγματικη ιστορια..που γνωριζουν περα απο μενα και αλλοι και μπορουν να επιβεβαιωσουν...και οτι προσωπικα το να μπλεξεις με μαντρα ειναι οτι χειροτερο!!!!
Έχω την εντύπωση ότι ο Billys αναφέρεται στο φιλο που άνοιξε το θεμα!
Έχω την εντύπωση ότι ο Billys αναφέρεται στο φιλο που άνοιξε το θεμα!thumb
Έχω την εντύπωση ότι ο Billys αναφέρεται στο φιλο που άνοιξε το θεμα!
Εχεις δικιο! My bad!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.