Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : ΝΕΚΡΟ ΠΕΝΤΑΛ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ BMW Z3



PANOSG
08-11-19, 07:44
έχω το bmw Ζ3 μοντέλο 97 , σήμερα όταν πήγα να ξεκινήσω πριν βάλω μπροστά την μηχανή πάτησα το πεντάλ του συμπλέκτη για να βάλω νεκρά ταχύτητα και στην συνέχεια να ανάψω την μηχανή και τότε πατώντας το πεντάλ του συμπλέκτη το πόδι μου χωρίς καμιά αντίσταση πήγε στο τέρμα της διαδρομής και δεν απομόνωσε, το δοκίμασα δυο τρεις φορές αλλά το ίδιο αποτέλεσμα, στην συνέχεια με πίεση έφερα τον λεβιέ των ταχυτήτων στην νεκρά και έβαλα εμπρός την μηχανή και ξαναδοκίμασα πατώντας το πεντάλ και αυτή την φορά το πεντάλ χωρίς καμιά αντίσταση τερμάτισε πάλι την διαδρομή χωρίς να απομονώσει, ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα και το πεντάλ συμπλέκτη δεν ακούει; το γεγονός είναι άξιο απορίας διότι μέχρι πριν κανένα πρόβλημα δεν είχε παρουσιαστεί σχετικά...

Georgebm
08-11-19, 07:55
Αν δεν κάνω λάθος αντλία συμπλέκτη!είχα παρόμοιο πρόβλημα σε άλλης μάρκας αυτοκινήτο!το μονο συμπτωμα πού είχε ήταν ένα'σκαλωμα'λογω φθαρμένου ρουλεμάν συμπλέκτη! τελικά με άφησε εντελώς!

BILL007
08-11-19, 13:30
Παντόφλα σασμάν και αντλία συμπλέκτη υποψήφια. Επίσης και ρουλεμάν στην εξίσωση.

Αλήθεια δισκο-πλατό πότε έχεις αλλάξει τελευταία? πόσες χιλιάδες έχεις?

PANOSG
08-11-19, 13:59
το αυτοκίνητο το αγόρασα πριν ένα μήνα περίπου από ηλικιωμένο άτομο μηχανικό ήταν το δεύτερο αυτοκίνητό το συντηρούσε άψογα και πάντα μέσα σε γκαράζ, από την ημέρα που το πείρα έχω κάνει 800 χιλιόμετρα, στα 770 χιλιόμετρα περίπου άναψε λαμπάκι υγρών φρένων και συμπλήρωσα υγρά μετά από δύο ή τρεις μέρες παρουσίασε το πρόβλημα του νεκρού πεντάλ και είδα ότι η στάθμη των υγρών φρένων είχε υποχωρήσει, γεγονός που σημαίνει ότι κάπου χάνει υγρά φρένων και έχει πάρει αέρα , ίσως αυτή να είναι και η αιτία του προβλήματος, αναμένω μηχανικό να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και να διορθωθεί το πρόβλημα με την ελπίδα ότι η ζημιά δεν θα έχει σχέση με πλατό δίσκους κ.λ.π. την στιγμή που δεν πατινάριζε και όλα λειτουργούσαν οκ...

Georgebm
08-11-19, 16:51
Εάν είναι Αντλία αλλάζεται όλο σαν σετ!Εάν είναι πολλά τα χιλιόμετρα και δεν έχει κάνει αλλαγή σετ καλύτερα αλλαξε τα όλα να είσαι σίγουρος!

skaros
09-11-19, 09:09
Τα υγρα ειναι κοινα για φρενα και συμπλεκτη. Σε περιπτωση διαρροης, πρωτα ξεμενεις απο συμπλεκτη και μετα απο φρενα.
Τσεκαρε εκει στα πενταλ αν εχει λερωσει η μοκετα.

stavros116
09-11-19, 20:39
ενημερωσε μας τι ηταν τελικα αφου το φιαξεις. Ετσι για να ξερουμε κι εμεις τι ηταν..