Επιστροφή στο Forum : Γνωμες για ανακατασκευη κινητηρα σε e36 316i
Καλησπερα σε ολους! Εχω στην κατοχη μου ενα BMW E36 316i 1992 μοντελο το οποιο το εχω λατρεψει απιστευτα πολυ! του εχω βαλει τις ζαντουλες του, το χαμηλωσα, εχω αλλαξει ψαλιδια, κρεμαριερες, ακρομπαρα, εξατμιση, σαλονι, προφυλακτηρες. Αλλα το μοτερ του εχει μαζεψει 455 χιλιαδες χιλιομετρα! δεν θελω να ψαξω και να βαλω μεγαλυτερο μοτερ πανω γιατι πρωτον δεν θελω να πληρωνω παραπανω τελη και δευτερον δε με ενδιαφερει. το θελω καθαρα για βολτα το αυτοκινητο! οποτε τα 1600 κυβικα με υπερκαλυπτουν. Το θεμα μου ειναι οτι σκεφτομουν για αλλαγη μοτερ σε ενα 1600αρι αλλα δεν ξερω τι χλμ μπορει να εχει πανω του οποτε μου ηρθε η ιδεα για ανακατασκευη του δικου μου μοτερ και με την ευκαιρια ταυτοχρονα να μπει ολοσωμη εξατμιση, φιλτρο αερα ελευθερας, ενας επαναπρογραμματισμος και γιατι οχι και αεριο. Θελω απο εσας αν μπορειτε να με βοηθησετε, να μου πειτε γνωμες, ειναι καλη επιλογη η ανακατασκευη? ποσο μπορει να κοστισει? τι προβληαμτα μπορει να αντιμετωπισω? και γενικως αν αξιζει να μπει και το αεριο. Ευχαριστω παρα πολυ οποιον ασχοληθει!
Για ποιο λογο θες να αλλαξεις εφοσον λες οτι σε καλυπτει? Επισης ας εχει και 600χιλιαδες, εφοσον δεν εχει προβλημα και δουλευει οπως πρεπει ποιος ο λογος για επισκευη η αλλαγη μοτερ? Επισης εφοσον μπαινεις στη διαδικασια για ολοσωμες, φιλτρα, προγραμματα κλπ σημαινει οτι θα ηθελες κατι παραπανω...ολα αυτα τα γλυτωνεις με ενα is μοτερ το οποιο σου δινει ολα τα θετικα των επιδοσεων της καταναλωσης και της καδενας που δεν αλλαζει σε σχεση με το μ40 που εχεις και κανενα αρνητικο.... τα τελη ειναι 20 30 ευρω το χρονο παραπανω...εαν αποφασισεις να κρατησεις το μοτερ κρατα το μαμα οπως ειναι... ξεχνα ολοσωμες προγραμματα κλπ γτ θα εχες δωσει πολλα παραπανω απο ενα ις μοτερ και θα εχεις παρει μικροτερο αποτελεσμα..αυτα!
Ακριβως για αυτο ηθελα γνωμες! για να μην καθομαι και σκεφτομαι οτι να ναι που θα μου κοστισουν παρα πολλα και δεν θα εχω διαφορες. Οποτε μου προτεινεις να βρω ενα μοτερ Μ42Β18 και να ειμαι κομπλε? ποσο περιπου μπορει να κοστιζουν αυτα τα μοτερ?
Ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση! Γι αυτο ακριβως ρωταω, ωστε να μην χαλασω ασκοπα πολλα λεφτα χωρις να εχω κανενα απολυτως κερδος. Οποτε στην ουσια η καλυτερη λυση ειναι να παω σε ενα μοτερ Μ42Β18. Τωρα κοιταξα τα τελη κυκλοφοριας και ειναι οντως απλα 30ευρω παραπανω οποτε δεν με ενοχλει σε κατι, η καταναλωση ειναι παρομοια με τον 1600αρι και εχω 140 αλογα περιπου. σε τι τιμες περιπου υπαρχουν περιπου τα μοτερ αυτα?
Ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση! Γι αυτο ακριβως ρωταω, ωστε να μην χαλασω ασκοπα πολλα λεφτα χωρις να εχω κανενα απολυτως κερδος. Οποτε στην ουσια η καλυτερη λυση ειναι να παω σε ενα μοτερ Μ42Β18. Τωρα κοιταξα τα τελη κυκλοφοριας και ειναι οντως απλα 30ευρω παραπανω οποτε δεν με ενοχλει σε κατι, η καταναλωση ειναι παρομοια με τον 1600αρι και εχω 140 αλογα περιπου. σε τι τιμες περιπου υπαρχουν περιπου τα μοτερ αυτα?
Αν σκεφτείς ότι πουλάνε ολόκληρα αμάξια is στα 1500 ευρώ, νομίζω με ένα χιλιάρικο max θα το βάλεις μαζί με ότι μάζεμα μπορεί να χρειάζεται εφόσον θα έχεις το μοτέρ και εκτός αυτοκινήτου.
και θα χρειαστει και επαναπρογραμματισμος να φανταστω για το νεο μοτερ οταν μπει ετσι? αρα με εναμιση χιλιαρικο πανω κατω το αυτοκινητο θα ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση! το μονο που με αγχωνει με τα μοτερ ειναι το πως θα ξερω τι χιλιομετρα εχει. υπαρχει καποιος τροπος να μπορουμε να δουμε στο περιπου τι φθορες απο χιλιομετρα θα εχει το μοτερ?
Με δήλωση αλλαγής κινητήρα από 1600 σε 1800 κυβικά και ΚΤΕΟ τι σκέφτεσαι να κανεις;
Με ενα γρηγορο ψαξιμο που εκατσα και εκανα χθες, δεν εχω κανενα προβλημα να παω σε 1800cc κινητηρα απο 1600cc διοτι απ οτι διαβασα ο νομος δεχεται κανονικα την αλλαγη εφοσον δεν ξεπερναει το +25% του κυβισμου και της ιποδυναμης. Νομιζω αν ηθελα να βαλω ενα μοτερ απο 328 πχ, ισως τοτε αν ειχα θεμα. Τωρα ομως περναω νομιμα καθαρα ΚΤΕΟ και μου δινουν κ ευκολα την αδεια αλλαγης. Αν κανω καπου λαθος η ειμαι ενημερωμενος λαθος παρακαλω διαφωτισε με
Οπότε θα το δηλώσεις κανονικά.
Ναι εννοειται αυτο! Απο την στιγμη που τα 1800 κυβικα στα τελη κυκλοφοριας με επιβαρυνουν μονο με 30Ευρω παραπανω και η καταναλωση ειναι πανω κατω ιδια θα ειναι φουλ νομιμο το αυτοκινητο. εκτος αυτου για την καταναλωση σκεφτομαι να βαλω αεριο οποτε ενας ακομα λογος να ειμαι λιγο πιο ανετος
dark knight
31-10-19, 15:51
καλο θα είναι να σκεφτεις ότι και ο Μ42 θα θελει μαζεμα δηλαδή μια γενικη επισκευή. καθως είναι μοτερ σχεδόν 30 χρονων.αν μη τι άλλο θα τα εχει τα χλμ του. αφου εχεις ένα προσεγμενο ε36, καλο θα ηταν να υπολογισεις και το κοστος μιας γενικη επισκευης στον Μ42. καλυτερα να αγορασεις ολοκληρο αυτοκινητο όπως προτεινε ο Βασιλης. πακετο με το μοτερ, θα παρεις πισω δισκους και κιβωτιο. εκτος αυτου η πωληση καποιων ανταλλακτκικων από το is και το δικο σου μοτερ, θα καλυψουν μερικως, και τα εξοδα τοποθέτησης και επισκευης στο δικο σου ε36
Απο καταναλωση το is ειναι οικονομικοτερο σε οικονομικη οδηγηση ...θα καψει παραπανω μονο εαν το πατας
καλο θα είναι να σκεφτεις ότι και ο Μ42 θα θελει μαζεμα δηλαδή μια γενικη επισκευή. καθως είναι μοτερ σχεδόν 30 χρονων.αν μη τι άλλο θα τα εχει τα χλμ του. αφου εχεις ένα προσεγμενο ε36, καλο θα ηταν να υπολογισεις και το κοστος μιας γενικη επισκευης στον Μ42. καλυτερα να αγορασεις ολοκληρο αυτοκινητο όπως προτεινε ο Βασιλης. πακετο με το μοτερ, θα παρεις πισω δισκους και κιβωτιο. εκτος αυτου η πωληση καποιων ανταλλακτκικων από το is και το δικο σου μοτερ, θα καλυψουν μερικως, και τα εξοδα τοποθέτησης και επισκευης στο δικο σου ε36
Κοιταξε εγω ετσι κ αλλιως ημουν στην λογικη οτι θα χαλασω για την αμαξαρα που λατρευω γυρω στο εναμιση χιλιαρικο, οποτε αν μπορω ν βρω ενα μοτερ με 700-800 ευρω και να παει μαζι με επισκευη και τοποθετηση κοντα στο εναμιση χιλιαρικο τοτε ολα καλα! για καινουργιο αυτοκινητο δεν με ενδιαφερει γτ εχω δει κατι bmw που τα λυπομουν που τα εβλεπα, σαπισματα, χτυπηματα, ξεσκισμενα ολα. το δικο μου το αυτοκινητο το εχω στην πενα σε ολα! ουτε ενα σαπισμα σε 30+ χρονων αμαξι.
Συμφωνω! Σκεψου οτι μενω επαρχεια, Στερεα Ελλαδα, εχουμε κατι στροφαρες εδω (Ελα Γιωργη) οποτε δυσκολο να αντισταθω, γ αυτο σκεφτομαι στο is να βαλω και ενα καλο αεριο πανω.
Αν ειναι να κανεις ανακατασκευη στο μοτερ που θα παρεις κοιταξε να παρεις με 400 500 ευρω..δεν υπαρχει λογος για ακριβοτερο εφοσον θα το φτιαξεις απο την αρχη..δε σου λεω να παρεις κατι σαπιο...αλλα αν κοιταξεις απο πριν συμπιεση στους 4 κυλινδρους με ενα συμπιεσομετρο , πατουρα στους εκκεντροφορους απο το ψευτοκαπακο και αν εχει πιασει μουργα το μοτερ απο μεσα και γενικα διαρροες και το ποσο καθαρο ειναι απο μπουζι, φιλτρο εισαγωγης κλπ τοτε μπορεις να βγαλεις ενα σχετικο συμπερασμα.. αυτα ελεγχονται μεσα σε ενα δεκαλεπτο
Αν ειναι να κανεις ανακατασκευη στο μοτερ που θα παρεις κοιταξε να παρεις με 400 500 ευρω..δεν υπαρχει λογος για ακριβοτερο εφοσον θα το φτιαξεις απο την αρχη..δε σου λεω να παρεις κατι σαπιο...αλλα αν κοιταξεις απο πριν συμπιεση στους 4 κυλινδρους με ενα συμπιεσομετρο , πατουρα στους εκκεντροφορους απο το ψευτοκαπακο και αν εχει πιασει μουργα το μοτερ απο μεσα και γενικα διαρροες και το ποσο καθαρο ειναι απο μπουζι, φιλτρο εισαγωγης κλπ τοτε μπορεις να βγαλεις ενα σχετικο συμπερασμα.. αυτα ελεγχονται μεσα σε ενα δεκαλεπτο
Ωραια τα εχω σημειωσει ηδη φιλε μου, Ευχαριστω πολυ! Θα ψαξω να βρω καποιο μοτερ στα χρηματα που προτεινεις αλλα μονος μου ειναι λιγο δυσκολο. Θα προσπαθησω να βρω εναν καλο μαστορα που να μπορει να το κανει το ολο σκηνικο και ισως βοηθησει κ αυτος στην ευρεση μοτερ
dark knight
10-11-19, 19:25
εννοουσα να αγορασεις ένα μεταχειρησμενο 318 is για ανταλλακτικα. σε καμια περιπτωση δεν θα προτεινα να δωσεις το δικο σου, εφόσον είναι σε καλη κατασταση. θα μειωνες το κοστος, καθως ότι δεν σου χρειαζοταν από το αγορασμενο αυτοκινητο θα το πουλαγες για ανταλλακτικα μαζι με το παλιο σου 1.6 μοτερ.
Καλησπέρα. Προσωπικά θα πρότεινα να αγοράσεις ολόκληρο αμάξι σαν δότη από το οποίο εκτός από το μοτέρ του is να πάρεις και το διαφορικό το οποίο νομίζω έβγαινε μπλοκε. Με τις στροφές αυτό είναι που χρειάζεσαι για αρχή. Μετά κρατάς και ότι μπορείς από άκρα αισθητήρες κτλ που και στο δικό σου θα έχουν ταλαιπωρηθεί λόγω ηλικίας.
nikos valvetronic
10-11-19, 22:30
Όχι Μιχάλη στα iS ήταν έξτρα το μπλοκέ!
Ας βρει κάποιο με αυτό το έξτρα τότε. :original:
Η αληθεια ειναι οτι αν εχεις ενα σωστα στημενο ε36 θα πρεπει να το πιεσεις πααααρα πολυ ωστε να χρειαστεις το μπλοκε ...κατα τα αλλα μονο για παντιλικια ειναι
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. Τελικα το αυτοκινητο, λογικα θα λυθει ολο! θα γινει ολοκληρο προτζεκτ πανω του. θα βγουν τα παντα, θα περαστει αμμοβολη, βαψιμο, ηλεκτρικα απο την αρχη και κατα πασα πιθανοτητα μαλλον 2λιτρο μοτερ. Αποφασισα απο το να καθομαι να ψαχνω αλλα αυτοκινητα ή να αλλαζω ενα ενα πραγμα καθε φορα ειπα να βαλω το αυτοκινητο μεσα για ενα-εναμιση χρονο και βαλε και να ντυθει απο την αρχη! Σιγουρα το κοστος θα βγει πανω απο 3 χιλιαρικα αλλα θα ειναι ολοκαινουργιο αυτοκινητο και πανω απ ολα η προσωπικη μ καυλα γιατι κακα τα ψεματα τα Ε36 ειναι τα πιο ομορφα!
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. Τελικα το αυτοκινητο, λογικα θα λυθει ολο! θα γινει ολοκληρο προτζεκτ πανω του. θα βγουν τα παντα, θα περαστει αμμοβολη, βαψιμο, ηλεκτρικα απο την αρχη και κατα πασα πιθανοτητα μαλλον 2λιτρο μοτερ. Αποφασισα απο το να καθομαι να ψαχνω αλλα αυτοκινητα ή να αλλαζω ενα ενα πραγμα καθε φορα ειπα να βαλω το αυτοκινητο μεσα για ενα-εναμιση χρονο και βαλε και να ντυθει απο την αρχη! Σιγουρα το κοστος θα βγει πανω απο 3 χιλιαρικα αλλα θα ειναι ολοκαινουργιο αυτοκινητο και πανω απ ολα η προσωπικη μ καυλα γιατι κακα τα ψεματα τα Ε36 ειναι τα πιο ομορφα!
επειδη ετυχε και οδηγησα προσφατα 2λτ 6κυλινδρο..πιστεψε με παει χειροτερα απο is ή αντε τα ιδια...επισης 660..αντι για 300?κουτο δεν ειναι?το is ειναι ενα χαρισματικο μοτερ με στροφαρισμα..που ταιριαζει γαντι στο ε36..ειναι μονοδρομος αυτη η λυση και γιαυτο στο λεμε ολοι εδω..σκεψου και κατι αλλο..τα λειτουργικα εξοδα ενος 6κυλινδρου προφανως και ειναι πιο πολλα απο ενα τετρακυλινδρο....
επισης με 3 χιλιαρικα παιρνεις is ετοιμο..αξιζει να κανεις το δικο σ μετατροπη?γιατι δεν το πουλας 1000-1500..??και βαζεις αλλα 2 και βρισκεις ενα πενα!η ταλαιπωρια να κανεις τη μετατροπη κοστιζει πολυ παραπανω απο τα 3χιλιαρικα πιστεψε με...οσοι εχουν κανει με καταλαβαινουν...
επειδη ετυχε και οδηγησα προσφατα 2λτ 6κυλινδρο..πιστεψε με παει χειροτερα απο is ή αντε τα ιδια...επισης 660..αντι για 300?κουτο δεν ειναι?το is ειναι ενα χαρισματικο μοτερ με στροφαρισμα..που ταιριαζει γαντι στο ε36..ειναι μονοδρομος αυτη η λυση και γιαυτο στο λεμε ολοι εδω..σκεψου και κατι αλλο..τα λειτουργικα εξοδα ενος 6κυλινδρου προφανως και ειναι πιο πολλα απο ενα τετρακυλινδρο....
επισης με 3 χιλιαρικα παιρνεις is ετοιμο..αξιζει να κανεις το δικο σ μετατροπη?γιατι δεν το πουλας 1000-1500..??και βαζεις αλλα 2 και βρισκεις ενα πενα!η ταλαιπωρια να κανεις τη μετατροπη κοστιζει πολυ παραπανω απο τα 3χιλιαρικα πιστεψε με...οσοι εχουν κανει με καταλαβαινουν...
Θα το σημειωσω κ αυτο τοτε φιλε μου!Ειμαι πολυ καινουργιος στην ολη φαση με τα αυτοκινητα και μετατροπες γι αυτο δε ξερω σχεδον τιποτα. μετα τα Χριστουγεννα βαση των σχολιων που εχω παρει εδω και με γνωμη 2-3 φιλων που εχουν καποια γνωση θα αποφασισω το τι θα κανω. γενικως βρισκω πολυ προσεγμενα 318is με 3-4 χιλιαρικα οποτε ισως να ειναι και αυτη η λυση. ειμαι εντελως στο ψαξιμο ακομα!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.