Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Ζ3 Αντικατάσταση κινητήρα



Gianni
11-09-19, 13:28
Αγαπητοί φίλοι,
Είμαι σχετικά νέο μέλος στην υπέροχη κοινότητα των BMWδάκηδων και νεοενταγμένος στο εξαιρετικό αυτό Forum.
Θα ήθελα να ξεκινήσω την επαφή μου μαζί σας με κάποια ερωτήματα που σχετίζονται με την αντικατάσταση κινητήρα με ότι αυτό συνεπάγεται.
Κάτοχος ενός Z3 του '99 1800cc θα ήθελα να αντικαταστήσω τον κινητήρα του με τον ΙS των 145 hp.
Όμως, τι θα σήμαινε αυτή η αντικατάσταση για την ασφαλή και όχι μόνο λειτουργία του αυτοκινήτου?
Σημαίνει και αντικατάσταση άλλων μερών? σημαίνει ότι θα χρειαστεί τροποποιήσεις?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας να ασχοληθείτε με το θέμα μου.
Με εκτίμηση,

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/09/img_1534jpg9580-1.jpg

BILL007
12-09-19, 14:25
:viannen_01: καλωσήρθες στην παρέα μας!

Οι φίλοι με τα Ζ θα σε βοθήσουν σε αυτό το ερώτημα, αν και δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο για ν πάρεις 20-30 άλογα μόνο.

LEONIDASKAL
12-09-19, 21:14
καλώς ήρθες στην παρέα.
κάνεις λόγω για την ποιο απλή και ποιο ασφαλή μετατροπή που μπορεί να κάνεις στο αυτοκίνητό σου.
οικονομική μετατροπή και θα ξυπνήσει λίγο το ψόφιο μοτερακι που φοράς τώρα.μπορούμε να σε βοηθήσουμε με πολλές λεπτομέρειες .εγώ προσωπικά έχω κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή και αυτήν έχω ακόμη.
προχώρα και εδώ είμαστε.
πρώτο και δυσκολότερο βήμα ένα καλό μοτέρ

Gianni
13-09-19, 08:28
καλώς ήρθες στην παρέα.
κάνεις λόγω για την ποιο απλή και ποιο ασφαλή μετατροπή που μπορεί να κάνεις στο αυτοκίνητό σου.
οικονομική μετατροπή και θα ξυπνήσει λίγο το ψόφιο μοτερακι που φοράς τώρα.μπορούμε να σε βοηθήσουμε με πολλές λεπτομέρειες .εγώ προσωπικά έχω κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή και αυτήν έχω ακόμη.
προχώρα και εδώ είμαστε.
πρώτο και δυσκολότερο βήμα ένα καλό μοτέρ


Αγαπητοί LEONIDASKAL και BILL007, ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκρισή σας.
Θα μπορούσατε ίσως να με βοηθήστε περισσότερο?
Στο ερώτημά μου αν ενδεχομένως απαιτείται αντικατάσταση άλλων μερών, σαν παράδειγμα.
Έχει διαφορά το σύστημα πέδησης μεταξύ του 1.8 και του 1.9 των 145? Έχει διαφορά σε δίσκους, σιαγόνες, σερβομηχανισμός, γραμμές?
Το διαφορικό έχει το ίδιο βήμα?

Άλλα μέρη που ενδέχεται να έχουν διαφορά και θα χρειαστεί ν’ αντικατασταθούν?
Στο ερώτημά μου αν ενδεχομένως απαιτούνται τροποποιήσεις.
Οι βάσεις του κινητήρα είναι ίδιες και για τους 2 τύπους?
Το κανάλι του 1.8 δέχεται το σαζμάν και το διαφορικό του 1.9 is?
Άλλα μέρη που ενδέχεται να απαιτούν τροποποίηση, σαν παράδειγμα?

Και ένα τελευταίο που δεν το είχα συμπεριλάβει στην προηγούμενη αλληλογραφία μου.
Τροποποιείται το άνοιγμα της κουκούλας με την προσθήκη μηχανισμού? Εκτός του μηχανισμού και των ηλεκτρολογικών συνδέσεων τι άλλο απαιτείται και πόσο εύκολο μπορεί να είναι για να το κάνω ο ίδιος?
Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας.
Με εκτίμηση,

Stunt Mike
13-09-19, 16:01
Βαζεις απλα μοτερ,εγκεφαλο,πλεξουδα και εισαι ετοιμος...Αν εχεις μονές δισκοπλακες μπροστα, βαλε αεριζομενες....Ολα τ´αλλα ειναι ιδια μηχανικα και τα διαφορικα επισης με βηματα 3.38-3.45 αναλογα τη χρονια....

LEONIDASKAL
13-09-19, 18:18
Αγαπητοί LEONIDASKAL και BILL007, ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκρισή σας.
Θα μπορούσατε ίσως να με βοηθήστε περισσότερο?........................... ................. ηλεκτρολογικών συνδέσεων τι άλλο απαιτείται και πόσο εύκολο μπορεί να είναι για να το κάνω ο ίδιος?
Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας.
Με εκτίμηση,

αδελφέ και πλέον συμφορουμιτη άκου καλά η μάλλον διάβασε.......
1.η μετατροπή χρειάζεται απλά το μοτέρ και τίποτε άλλο .ούτε πλεξούδες ούτε εγκεφάλους , ούτε σαζμαν ούτε διαφορικά ούτε τίποτα.καλή τύχη βέβαια στο μοτέρ γιατί αναζητάς κάτι που δεν παράγεται εδώ και χρόνια
2. στα φρένα αν θες βάζεις τις αεριζόμενες δισκοπλακες που έβαζε η bmw απο το τα is έως και τα 28aria .φυσικά θα χρειαστείς και τις δάγκανες εμπρός , χωρίς καμιά μετατροπή ταιριάζουν .

για μηχανισμό οροφής δεν νομίζω να σε συμφέρει το κόστος , μπορεί να ξεπεράσει και την άξια του αυτοκίνητου σου . για την τοποθέτηση θέλει τεχνικό αλλά εγώ δεν ξέρω κανέναν που να μπορεί να στο φτιάξει

ξεκίνα λοιπόν να βρεις ένα καλό μοτέρ κατά προτίμηση το M44B19 η αλλιώς 1.9 is .το κόστος μετατροπής θα το υπολογίσεις γύρω στα 2000ρικα μαζί με τα μαστορικά και τα ανταλλακτικά που θα χρειαστείς πριν βάλεις το μοτέρ επάνω

Gianni
24-09-19, 11:52
αδελφέ και πλέον συμφορουμιτη άκου καλά η μάλλον διάβασε.......
1.η μετατροπή χρειάζεται απλά το μοτέρ και τίποτε άλλο .ούτε πλεξούδες ούτε εγκεφάλους , ούτε σαζμαν ούτε διαφορικά ούτε τίποτα.καλή τύχη βέβαια στο μοτέρ γιατί αναζητάς κάτι που δεν παράγεται εδώ και χρόνια
2. στα φρένα αν θες βάζεις τις αεριζόμενες δισκοπλακες που έβαζε η bmw απο το τα is έως και τα 28aria .φυσικά θα χρειαστείς και τις δάγκανες εμπρός , χωρίς καμιά μετατροπή ταιριάζουν .

για μηχανισμό οροφής δεν νομίζω να σε συμφέρει το κόστος , μπορεί να ξεπεράσει και την άξια του αυτοκίνητου σου . για την τοποθέτηση θέλει τεχνικό αλλά εγώ δεν ξέρω κανέναν που να μπορεί να στο φτιάξει

ξεκίνα λοιπόν να βρεις ένα καλό μοτέρ κατά προτίμηση το M44B19 η αλλιώς 1.9 is .το κόστος μετατροπής θα το υπολογίσεις γύρω στα 2000ρικα μαζί με τα μαστορικά και τα ανταλλακτικά που θα χρειαστείς πριν βάλεις το μοτέρ επάνω

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις κατατοπιστικότατες πληροφορίες που μου δώσατε.
Τον is κινητήρα και την κουκούλα τα έχω βρει από κάποιον που γνωρίζω και τα δίνει γιατί διαγράφει την Ζέτα του ένεκα ζημιάς.
Για όποιον ενδιαφέρετε, δίνει και πολλά άλλα εξαρτήματά της.
Καθόσον γνωρίζω, το εν λόγω αυτοκίνητο έχει 145.000 χλμ και είναι σε εξαιρετική κατάσταση εκτός της αριστερής ανάρτησης μπρος - πίσω.

Georgebm
24-09-19, 12:54
Ισως αν το παλιό σου μότερ ειναι σε καλή κατάσταση να μπορέσεις να το πουλήσεις κάπου ώστε να μειωθεί και λιγο το κόστος!

deepBLUE
25-09-19, 16:08
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις κατατοπιστικότατες πληροφορίες που μου δώσατε.
Τον is κινητήρα και την κουκούλα τα έχω βρει από κάποιον που γνωρίζω και τα δίνει γιατί διαγράφει την Ζέτα του ένεκα ζημιάς.
Για όποιον ενδιαφέρετε, δίνει και πολλά άλλα εξαρτήματά της.
Καθόσον γνωρίζω, το εν λόγω αυτοκίνητο έχει 145.000 χλμ και είναι σε εξαιρετική κατάσταση εκτός της αριστερής ανάρτησης μπρος - πίσω.

Στειλε μου σε πμ πληροφορίες σχετικά αν δε σου κάνει κόπο

Gianni
14-10-19, 11:38
Στειλε μου σε πμ πληροφορίες σχετικά αν δε σου κάνει κόπο

Όπως μου είπε,
Δίνει ολόκληρο το αυτοκίνητο περίπου 2000 Ευρώ.
Αποσπασματικά δίνει μέρη του αυτοκινήτου μόνο εάν αφαιρεθούν από τον ενδιαφερόμενο.
- Τον κινητήρα μαζί με το σασμάν και το διαφορικό = 1000 (τον παζαρεύω εγώ για λιγότερα)
- Κόκκινα δερμάτινα καθίσματα - όχι θερμαινόμενα (άψογη κατάσταση) = 200
- Ταμπλό, κονσόλα - κεντρική και πίσω, μοκέτες - μαύρα (άψογη κατάσταση) = 500
- Κουκούλα με μηχανισμό (πολύ καλή κατάσταση - στο πλαστικό τζάμι έχει σπάσει η ραφή πάνω αριστερά 5 εκατοστά) = 250
- Ψυγεία, φανάρια, καπό, σύστημα φρένων κλπ = 500 (όλα μαζί)

Μπορεί κάπου να έχω κάνει λάθος αλλά για όποιον ενδιαφέρεται, μπορώ να δώσω το κινητό του πωλητή για να συνεννοηθεί απευθείας με τον ίδιο.