PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα πρωινής εκκίνησης



graphe36
21-08-19, 00:57
Καλησπερα,

Πρόβλημα για δυνατους λυτες.

Σε Ε36 με B18M40 οταν το οχημα ξεκιναει κρυο αντιμετώπιζω το εξης προβλημα:

Παιρνει αμεσωςς μπροστα και κραταει μια χαρα ρελαντι.

Οταν ομως ξεκινησω και παω να δωσω γκαζι δεν ανεβαζει σωστα. Σαν να μην εχει τραβηχτει τσοκ (στα παλια για τους παλιους). Κανει κοψίματα και δεν δινει σωστη ισχυ.

Μολις τα νερα φτάσουν 40 βαθμους το αμαξι παει μια χαρα.

Υπ όψιν εχει συστημα υγραεριου αλλα αυτο ειναι ασχετο καθως το κανει και με το συστημα πληρως απενεργοποιημενο. Ενω δεν εχει βρεθει θεμα στο χαρτη του LPG ουτε στα τριμ της βενζινης.

Υποψιαζομαι βαλβιδα κρυας εκκινησης. Τι λετε?

Spyke
22-08-19, 16:00
Καλησπέρα είχα και εγώ παρόμοιο θέμα με το M43TU 1.9 (Zavoli LPG) και ήταν κάποιο από τα σωληνάκια του Vacuum, δεν ξέρω πιο ακριβός γιατί αλλάχτηκαν όλα

Ένα σημάδεμα στην εισαγωγή χρειάζεται ανά κάποια χρόνια(Αλλαγή σωληνάκια όλα, κολάρα, πλαστικοί σύνδεσμοι νερού, καθάρισμα με MoS2 και αλλαγή τσιμούχες DISA και πολλαπλής.
Με τα παραπάνω σταμάτησαν πολλά περίεργα που έκανε το αυτοκίνητο (Σφυρίγματα και ανωμαλίες στην εκκίνηση καθώς και οι αναθεματισμένες απώλειες νερού από τον κεντρικό πλαστικό διανομέα).

wheelman
23-08-19, 09:00
Καλησπέρα είχα και εγώ παρόμοιο θέμα με το M43TU 1.9 (Zavoli LPG) και ήταν κάποιο από τα σωληνάκια του Vacuum, δεν ξέρω πιο ακριβός γιατί αλλάχτηκαν όλα

Ένα σημάδεμα στην εισαγωγή χρειάζεται ανά κάποια χρόνια(Αλλαγή σωληνάκια όλα, κολάρα, πλαστικοί σύνδεσμοι νερού, καθάρισμα με MoS2 και αλλαγή τσιμούχες DISA και πολλαπλής.
Με τα παραπάνω σταμάτησαν πολλά περίεργα που έκανε το αυτοκίνητο (Σφυρίγματα και ανωμαλίες στην εκκίνηση καθώς και οι αναθεματισμένες απώλειες νερού από τον κεντρικό πλαστικό διανομέα).

:viannen_01:

Καλώς Ήρθες,
Πέρνα μια βόλτα και απο εδώ (https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23)να γνωριστούμε

wheelman
23-08-19, 09:12
Καλησπέρα είχα και εγώ παρόμοιο θέμα με το M43TU 1.9 (Zavoli LPG) και ήταν κάποιο από τα σωληνάκια του Vacuum, δεν ξέρω πιο ακριβός γιατί αλλάχτηκαν όλα

Ένα σημάδεμα στην εισαγωγή χρειάζεται ανά κάποια χρόνια(Αλλαγή σωληνάκια όλα, κολάρα, πλαστικοί σύνδεσμοι νερού, καθάρισμα με MoS2 και αλλαγή τσιμούχες DISA και πολλαπλής.
Με τα παραπάνω σταμάτησαν πολλά περίεργα που έκανε το αυτοκίνητο (Σφυρίγματα και ανωμαλίες στην εκκίνηση καθώς και οι αναθεματισμένες απώλειες νερού από τον κεντρικό πλαστικό διανομέα).
Το χρησιμοποιείς σε κάθε αλλαγή ?
εντυπώσεις?

Spyke
23-08-19, 14:55
Χρησιμοποιώ και το Liqui Moli https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000005/1011-OilAdditive-27.0-el.pdf σε κάθε αλλαγή λαδιών εάν εννοείς το ενισχυτικό λαδιού και έχω δει διάφορα σε μικροκρότους και πιο ξανθό λάδι ανά αλλαγή, όπως και με το STP.
Αναφερόμουν σε χύμα Μόλυβδο σε μπουκαλάκι σαν του αζαξ που χρησιμοποίησα για να ψεκάσω τα εσωτερικά της εισαγωγής και τις βαλβίδες εισαγωγής Μέτα από αυτό και το καθάρισμα της μαυρίλας (Με ισχυρό λυποδιαλιτικο) από τα πυράκια είδα πραγματική διάφορα σε απόδοση (Ανηφόρες και πίεση) και τεράστια στην κατανάλωση. (Κυρίως με Βενζίνη)

wheelman
23-08-19, 14:57
Χρησιμοποιώ και το Liqui Moli https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000005/1011-OilAdditive-27.0-el.pdf σε κάθε αλλαγή λαδιών εάν εννοείς το ενισχυτικό λαδιού και έχω δει διάφορα σε μικροκρότους και πιο ξανθό λάδι ανά αλλαγή, όπως και με το STP.
Αναφερόμουν σε χύμα Μόλυβδο σε μπουκαλάκι σαν του αζαξ που χρησιμοποίησα για να ψεκάσω τα εσωτερικά της εισαγωγής και τις βαλβίδες εισαγωγής Μέτα από αυτό και το καθάρισμα της μαυρίλας (Με ισχυρό λυποδιαλιτικο) από τα πυράκια είδα πραγματική διάφορα σε απόδοση (Ανηφόρες και πίεση) και τεράστια στην κατανάλωση. (Κυρίως με Βενζίνη)Με έκαψες,
Και τα κατάλοιπα μαζί με τον Λιποδιαλυτη του έγιναν?


Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Spyke
23-08-19, 15:35
Ο Λιποδιαλυτής στέγνωσε και μετά καθαρίστηκε πριν τον ψεκασμό με μόλυβδο, τα κατάλοιπα του Μολύβδου κάηκαν όσα δεν σκουπίστηκαν.
Το αυτοκίνητο είχε θέμα στο ρελαντί σαν μπερδέματα μέχρι να καούν και ήθελε μία βόλτα για να στρώσει.

Το πρόβλημα είναι η προμήθεια μολύβδου (Κυρίως Αμερική - τελωνεία) διότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο διαθέσιμος στο Ελληνικό εμπόριο 77 (που είναι για ηλεκτρονικά και ηλεκτρόλυση - Επιμετάλλωση πλαστικών) διότι περιέχει και αλλά χημικά και στεγνώνει.
Είναι συμβατά όμως και τα αντισκοριακα λάδια μολύβδου MoS2 στυλ WD40 (Προσοχή Όχι σιλικόνης) τα οποία υπάρχουν στο Ελληνικό εμπόριο με κανα δεκάευρο

Spyke
23-08-19, 15:45
Βασικά ήθελα να καταλήξω ότι και εγώ νόμιζα με τα περίεργα που έκανε το αυτοκίνητο ότι χρειάζομαι αντικατάσταση περιφερειακού υλικού του κινητήρα αλλά με την εν λόγο συντήρηση επανήλθε χωρίς να χρειαστεί.
Για όπιον το κάνει είναι καλή ευκαιρία να τσεκάρετε κολάρα καλοριφέρ και πλαστικών συνδέσμων που πονάνε τα Bimmerakia. Στην περίπτωσή μου το 11531709232

http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Coupe/Europe/318Ci-M43/L-N/jan2001/browse/engine/cooling_system_water_hoses/