PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW 320d g20 2019 δοκιμη...long live the king!



nik200
28-07-19, 11:30
νεα 3αρα...οροσημο για τη bmw στην μετα biermann εποχη...και ξαφνικα εκει που καθομαι και περιμενω να ρθει το αμαξι βλεπω μια 7αρα να πλησιαζει προς το μερος μ..τοσο μεγαλο αλλα και ελιτιστικο μοιαζει το αμαξι απο μπροστα..σοβαρα κυριλε το αυτοκινητο..με αυτα τα περιεργα φωτα μπροστα..κατι καπως με επιστροφη σε 46 μ θυμιζει...αλλα στο οχι τοσο ευπεπτο...ειναι striking και ξεχωριστο αλλα πολυ προεδρος ceo ρε παιδι μ για τα δικα μ αλητικα γουστα στα πουμουβου..δεν θα σε αφησει αδιαφορο...και ισως και αυτο να ναι το νοημα..με το σπορτιφ να ερχεται στα μετεπειτα μοντελα..στο πλαι..και μολις αρχισεις να κοιταζεις προς τα πισω...δυστυχως παιδια ειναι giulia...δεν ξερω ποιος εχει αντιγραψει ποιον αλλα...σιγουρα απο το πλαι τα φαναρια ειναι ιδια με το alfa..πισω το αμαξι μ αρεσει..ειναι φρεσκο μοντερνο και πολυ ευχαριστα ξεχωριστο..σαφως πιο αρμονικο απο μπροστα στα δικα μ ματια..α και να το ξαναπω..διπλα στο α4 του 98 (πατερα μ) δειχνει σαν 7αρα...ειναι τοσο τεραστιο στα 4.7 μετρα και χωρις ιδιαιτερες καμπυλες στο πλαι να μαζευουν λιγο το μηκος...σαφεστατα ολα τα παραπαω ειναι στα δικα μ ματια..οποτε δειτε το...

παμε και μεσα...αλλο χαος απο κει...ειναι τεραστιο και μεσα...χωροι απλετοι οσο ψηλος και να εισαι...παντου..και πισω...ειναι λιμουζινα με πλαστικα εξαιρετικα παντου..δεν εχει γινει σκοντο πουθενα..προσπαθουσα να βρω ψεγαδι και δεν...το χουν παλεψει πολυ...το ταμπλο ειναι αρκετα καλυτερο απο τις φωτος στην πραξη..πολυ μοντερνο πολυ ευχαριστο και χωρις να φωναζει οτι ειμαι λιμουζινα..διακριτικη πολυτελεια για ενα εξευγενισμενο γουστο..κανοντας το c class να δειχνει λιγο "ειμαι πελουσιος και το δειχνω"..προσωπικα προτιμω το understatement του bmw χωρις να με χαλαει και το c class..συναρμογη φινιρισμα τριγμοι κτλ κτλ..ειναι απλα τελεια..σε αντιθεση με το c class που καποιοι λενε οτι τα παντα τριζουν.... η μονη μ διαφωνια ειναι με το καντραν σε σχημα στοχαστρου απο τα 80s γραφικα των videogames-top gun λιγο με χαλαει...σαν παραδοσικος...αλλα ειναι τρομερα ευδιακριτο και πιστευω οτι το συνηθιζεις για πλακα..

αρκετα ομως με τα βαρετα..παμε και στο ζουμι της υποθεσης...η οδηγικη μας μηχανη ειναι καλη or not...??αρχικα να ξεκαθαρισω το αμαξι δοκιμης ηταν 320d 2λτ με 190ps x drive με 8αρι steptronic..οτι χειροτερο κοινως για τον ευκαιριακο δοκιμαστη..αλλα για παμε..

το μοτερ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ..το εννοω...δεν ξερω τι μαγικα εχουν κανει με την ηχομονωση αλλα να ξερετε οτι εγω καταλαβα το diesel απο τις ψηλες στροφες που αλλαξε μονο του το αμαξι..οταν βγηκε απο τη ροπη..απιστευτο?το μοτερ ειναι δυνατο..το αμαξι παει δυνατα στο δρομο και απροβληματιστα..σαν το guilia 2,2 αλλα χωρις να ακους την πετρελαιιλα....καλο αυτο...δεν ξερω αν ειναι το καλυτερο της κατηγοριας αλλα λογικα ειναι απο τα καλυτερα...το σασμαν ειναι επισης φοβερο...τα κανει ολα μονο του...ειναι πολυ γρηγορο ιδιως στο sport, δεν κλωτσαει και γενικα ειναι ανταξιο του χαρακτηρα- της σπορτιφ λιμουζινας..

δεν ειχα ξαναοδηγησει x drive και με εξεπληξε θετικα...στελνει αρκετη ροπη πισω..το αμαξι σε κλειστες κουνιοταν πραγμα που δειχνει οτι το 65% παει και πισω...γενικα αρεσκεται να κανει bmw-δισια πραγματα...καλη αρχη για την συμπεριφορα..παμε ομως στο πιο βασικο απο ολα..τιμονι-μπροστινο...αυτα που ξεχωριζουν τα bmw απο ολα τα αλλα κοινα αμαξια..λοιπον φιλοι ναι το τιμονι ειναι πολυ καλο..και το μπροστινο παρα το diesel μοτερ ειναι πολυ προθυμο να βαλει τη μουρη μεσα..προσεξτε δεν θα πω οτι ειναι ξυραφι οπως ηταν το qiulia με τις 2 στροφες απο ακρη σε ακρη αλλα για τα δικα μ γουστα το τιμονι ειναι υπεραρκετο..συνδυαζει σωστο βαρος χωρις να ειναι αποτομο..ειναι μια καλη ισοροπια που λιγα αμαξια διαθετουν- με βασιλια τα porsche να πουμε βεβαιως βεβαιως...

στο δρομο λοιπον και ιδιως στροφες το αμαξι εχει μια πολυ καλη αρμονια..η αναρτηση δεν κοπαναει..αλλα αν θες το απολυτο "περπατημα" κοιτας προς mercedes μερια...βεβαια το merc χανει σε ακριβεια...κατι χανεις κατι κερδιζεις κλασικα...στροφες λοιπον το αμαξι ειναι πολυ καλο..γενικα με το x drive το νιωθεις να ειναι σε ραγες...το μπροστινο δεν βγαζει μουτρα με τιποτα..το παλεψα αλλα δεν...και καπου εδω χανει το qiulia...το οποιο μολις περναγες το οριο μονο μουτρα ειχε να δειξει..κακιστα ρυθμισμενο απο esp κτλ κτλ..το bmw λοιπον και την μουρη μεσα βαζει και πεταει ελαφρως τον πωπο για να μπει...ωραιο αμαξι..να ειμαι ειλικρινης το περιμενα χειροτερο με το x drive..αλλα ειναι αρκετα επιθετικα ρυθμισμενο..μην περιμενετε εδω παντες με τα 4 και τα λοιπα χαζα...ειπαμε το αμαξι ειναι λιμουζινα...για να τα κανει αυτα πρεπει να εισαι παντελως καφρος και απλα να μπεις διχως αυριο....αν το αμαξι λοιπον αυτο το συγκρινω οδηγικα με τον βασιλια...την alfa romeo q4 προσωπικα ευκολα προτιμω το bmw...χωρις παρωπιδες και προτιμησεις...απλα για ειμαι αντικειμενικος κριτης θα πω οτι το alfa σου βγαζει πιο επιθετικη οδηγηση..θες πιο πολυ να το στιψεις..αρκει βεβαια να μην προτιμησεις το q4 που για μενα...ηταν ενα μεγαλο λαθος..η δικινητη λοιπον αλφα ειναι πιο sport απο το bmw - για πρωτη φορα στα χρονικα -..α ρε bierman τριζουν τα κοκκαλα σ....βεβαια πλην της alfa που ειναι λιγο πιο ενθουσιωδης κανενα αλλο αμαξι της κατηγοριας δεν φτανει κοντα στο bmw σε θεμα ευχαριστηση και οδηγικη απολαυση..να σημειωθει αυτο...

Εν κατακλειδι λοιπον το αμαξι ειναι εξαιρετο...ειναι γρηγορο-οδηγοκεντρικο με ενα απο τα καλυτερα μοτερ σασμαν της πιατσας, με απλετους χωρους και ποιοτητα εφαμιλη των vag (το merc ειναι λιγο πισω λενε...)..ειναι πραγματικα μαλλον το καλυτερο συνολο της κατηγοριας..και πρεπει να πουλησει ..ναι ειναι τοσο καλο...η αρχικη τιμη ειναι 42 χιλιαδες ευρω..και με εξοπλισμους κτλ κτλ θα φτασει ευκολα το 50αρικο..σαν κλασικη bmw...θα ηθελα να οδηγησω την δικινητη με τα καινουργια ν20 μοτερ (δεν θυμαμαι και πως τα λενε τωρα) για να βγει ενα τελικο συμπερασμα..αλλα προς το παρον..η bmw εχει πετυχει τον στοχο...εστω και αν δεν ειναι το πιο επιθετικο αμαξι του segment...ειναι good enough και αυτο τα λεει ολα...

alexm
28-07-19, 12:58
Νικο εμείς τα έχουμε πει και τηλεφωνικώς γιατί το τι ψάχνω, δεν βλέπω ομως στο ορίζοντα να υπάρχει Μ92αρι της προκοπής, όλα είναι 4ο/5ο/6ο χέρι, με πολυμερισμενα... πλαστικά εσωτερικού χώρου, αρκετά βαψίματα εξωτερικά, που μπορείς να τα αναφέρεις και σαν παρτατάλια... 12ετιας!
Κανα δυο/τρία που μπορεί να είναι λίγο της προκοπής τα ζητάνε 50000 ευρα, ευχαριστώ πολύ αλλά δεν θα πάρω!!!
Κοιτάζω σοβαρά πλέον την περίπτωση του καινούργιου 3αριου, σκεφτόμαστε εδώ με τους δικούς μια ιδιαίτερη... περίπτωση αγοράς με μια σοβαρή έκπτωση για να πάω στο 330 Μ-pack.
Προς το παρών έχουμε στήσει αυτό, αλλά μάλλον θα ανέβω στα κυβικά!
Θεωρώ ότι είναι καλή επιλογή, νέο μοντέλο + την μυρωδιά του καινούργιου!
Τι λες;

Υ.Γ: σε 6 μήνες περίπου θα έρθει και το νέο 4αρι!

I_MNL
28-07-19, 13:00
Γενικά απο αυτά που βλέπω, η νέα 3άρα είναι εξαίρετη επιλογή που τα κάνει όλα

nik200
28-07-19, 17:11
Alex ειναι μια καλη λυση με την προυποθεση οτι δεχεσαι με το που βγεις απο την αντιπροσωπεια..5-10k..χασουρα...προσωπικα μιλωντας δε θα το εκανα..βεβαια το μοτερ που κοιτας παει αυριο το πρωι με ενα προγραμμα - downpipe γυρω στα 300ps!!!δικο σ το μαχαιρι και το πεπονι!

Βασικα αν το αμαξι το κρατησεις χρονια ναι αξιζει..αν οχι δεν θα το εκανα με ΤΙΠΟΤΑ..

m_power_lunatic
28-07-19, 17:45
Alex ειναι μια καλη λυση με την προυποθεση οτι δεχεσαι με το που βγεις απο την αντιπροσωπεια..5-10k..χασουρα...προσωπικα μιλωντας δε θα το εκανα..βεβαια το μοτερ που κοιτας παει αυριο το πρωι με ενα προγραμμα - downpipe γυρω στα 300ps!!!δικο σ το μαχαιρι και το πεπονι!

Βασικα αν το αμαξι το κρατησεις χρονια ναι αξιζει..αν οχι δεν θα το εκανα με ΤΙΠΟΤΑ..

Αυτο ακριβως που λεει ο Νικολας Αλεξη.Αν το κρατησεις με προοπτικη αξιζει,το καινουργιο ειναι καινουργιο οτι και να πουμε ολοι το ξερουμε.Αν ομως βλεπεις κοντοφθαλμη αλλαγη χρονικα τοτε περιμενε να εμφανιστει 92αρι οικονομοτεχνικα στα μετρα σου.Εξαλλου τωρα ειναι καλοκαιρι δεν ειναι καλη απο προσφορα αυτοκινητων προς πωληση.Εκει γυρω στον Νοεμβρη/Οκτωμβρη θα υπαρχει προσφορα.

BILL007
28-07-19, 20:03
Θεωρώ ότι είναι καλή επιλογή, νέο μοντέλο + την μυρωδιά του καινούργιου!
Τι λες;

Υ.Γ: σε 6 μήνες περίπου θα έρθει και το νέο 4αρι!

Super δειχνει το πακέτο!! :thumbsup:

Και το χρώμα είναι ΥΠΕΡΤΑΤΟ!!! Portimao Blue!! :rockz:

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/07/BMW330iPortimaoBlueimages3-1.jpg

Nikos!
28-07-19, 21:27
Κοιτάζω σοβαρά πλέον την περίπτωση του καινούργιου 3αριου, σκεφτόμαστε εδώ με τους δικούς μια ιδιαίτερη... περίπτωση αγοράς με μια σοβαρή έκπτωση για να πάω στο 330 Μ-pack.
Προς το παρών έχουμε στήσει αυτό, αλλά μάλλον θα ανέβω στα κυβικά!

Αλέξη μου, το 330i είναι 2λτ. :)

alexm
28-07-19, 21:30
Αλέξη μου, το 330i είναι 2λτ. :)
Σωστά Νικο, 2λιτρο 258 HP!
Βολεύει και φορολογικά... :original:

Nikos!
28-07-19, 21:34
Με το Μ-Pack, αυτόματο, μπλε, M-διαφορικό --> 62,5Κ

mark e92
28-07-19, 22:47
Alex ειναι μια καλη λυση με την προυποθεση οτι δεχεσαι με το που βγεις απο την αντιπροσωπεια..5-10k..χασουρα...προσωπικα μιλωντας δε θα το εκανα..βεβαια το μοτερ που κοιτας παει αυριο το πρωι με ενα προγραμμα - downpipe γυρω στα 300ps!!!δικο σ το μαχαιρι και το πεπονι!

Βασικα αν το αμαξι το κρατησεις χρονια ναι αξιζει..αν οχι δεν θα το εκανα με ΤΙΠΟΤΑ..

Με αυτή την λογική δεν θα έπαιρνε κανένας καινούργιο.
Μτχ αξίζει μόνο κάτι τέτοιο

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/23589596/#1

mark e92
28-07-19, 22:51
Το 320 με το 330 εκτός από το remap έχει κάποια άλλη διαφορά;

nik200
28-07-19, 22:53
Με αυτή την λογική δεν θα έπαιρνε κανένας καινούργιο.
Μτχ αξίζει μόνο κάτι τέτοιο

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/23589596/#1

Φιλε mark απλα θεωρω οτι ειναι εξωφρενικα πολλα λεφτα για την ελλαδα του 2019.προσωπικα μιλησα παντα..δεν ειπα οτι το αμαξι δεν τα αξιζει.
.

nik200
28-07-19, 22:55
Το 320 με το 330 εκτός από το remap έχει κάποια άλλη διαφορά;

Ετσι μου εχουν πει...

mark e92
28-07-19, 22:58
Οπότε ποιος ο λόγος να πάει κάποιος σε 330;
Νίκο είναι πολλά τα χρήματα αλλά και πάλι 50000 για 15ετιας αυτοκίνητο; αξίζει;
Θα μου πεις δεν είναι Μ

nik200
28-07-19, 23:01
Οπότε ποιος ο λόγος να πάει κάποιος σε 330;
Νίκο είναι πολλά τα χρήματα αλλά και πάλι 50000 για 15ετιας αυτοκίνητο; αξίζει;
Θα μου πεις δεν είναι Μ

Πραγματικα δεν εχει νοημα...!!!

Nikos!
29-07-19, 10:09
Ετσι μου εχουν πει...

Νικόλα, υπάρχει μια μικρή διαφορά. Η 330i με το Μ-Pack παίρνει στάνταρ τα Μ 4-πίστονα φρένα ενώ η 320i τα μονοπίστονα.

nik200
29-07-19, 10:23
Νικόλα, υπάρχει μια μικρή διαφορά. Η 330i με το Μ-Pack παίρνει στάνταρ τα Μ 4-πίστονα φρένα ενώ η 320i τα μονοπίστονα.

για το μοτερ ελεγα..οτι πρεπει να ειναι ακριβως το ιδιο με αλλο προγραμμα..

Harisp
29-07-19, 11:36
Όπου να'ναι θα υπάρχει και η επιλογή με το δίλιτρο 306 άλογα, αυτό που βάλανε στην σειρά 1.
Οπότε θα πρότεινα υπομονή!!!

nik200
30-07-19, 08:26
Όπου να'ναι θα υπάρχει και η επιλογή με το δίλιτρο 306 άλογα, αυτό που βάλανε στην σειρά 1.
Οπότε θα πρότεινα υπομονή!!!

Εχω απορια ποσο θα κοστιζει αυτο...ναι θα βαλουν φρενα..θα σκαλισουν αναρτηση..λογικα θα ειναι τελειο
..αλλα για ποσα λεφτα παραπανω?δηλαδη η σκεψη μ ειναι οτι μηπως με ενα προγραμμα (μαμα απο snitzer )θα ειναι σαφως πιο value for money..αφου ουτως ή αλλως 300 ps παει και ετσι??

Nikos!
30-07-19, 09:51
Εχω απορια ποσο θα κοστιζει αυτο...ναι θα βαλουν φρενα..θα σκαλισουν αναρτηση..λογικα θα ειναι τελειο
..αλλα για ποσα λεφτα παραπανω?δηλαδη η σκεψη μ ειναι οτι μηπως με ενα προγραμμα (μαμα απο snitzer )θα ειναι σαφως πιο value for money..αφου ουτως ή αλλως 300 ps παει και ετσι??

Αν 65 κάνει το 330i το 340i MPerformance θα φτάνει τα 75Κ νομίζω :shok:

mark e92
30-07-19, 16:22
Εχω απορια ποσο θα κοστιζει αυτο...ναι θα βαλουν φρενα..θα σκαλισουν αναρτηση..λογικα θα ειναι τελειο
..αλλα για ποσα λεφτα παραπανω?δηλαδη η σκεψη μ ειναι οτι μηπως με ενα προγραμμα (μαμα απο snitzer )θα ειναι σαφως πιο value for money..αφου ουτως ή αλλως 300 ps παει και ετσι??

Πιστεύω ότι η πιο σωστή επιλογή είναι το 320 και βάζεις μετά ένα πρόγραμμα και αν χρειάζεται φρένα.
Πιο φτηνό θα βγει και δεν θα χάσεις και πολλά μετά

Harisp
30-07-19, 23:09
Εχω απορια ποσο θα κοστιζει αυτο...ναι θα βαλουν φρενα..θα σκαλισουν αναρτηση..λογικα θα ειναι τελειο
..αλλα για ποσα λεφτα παραπανω?δηλαδη η σκεψη μ ειναι οτι μηπως με ενα προγραμμα (μαμα απο snitzer )θα ειναι σαφως πιο value for money..αφου ουτως ή αλλως 300 ps παει και ετσι??

Ναι αλλά αυτό από το 306 θα πηγαίνει 360 με ένα πρόγραμμα:fountwtis:

BILL007
31-07-19, 12:09
Ναι αλλά αυτό από το 306 θα πηγαίνει 360 με ένα πρόγραμμα:fountwtis:

YΠΕΡ:fountwtis:

EVERGET
02-08-19, 12:11
Tα σχεδόν 60k του configured 320i πιστεύω είναι πάρα πολλά για....320i. Αλέξη εάν πας σε μικρό της γκάμας θα έλεγα να συμβιβαστείς με πιο basic εξοπλισμό ώστε το αμάξι να βγει σε πιο φυσικολγική τιμή. Μετά αν πας σε 330, τα ποσά γίνονται τέτοια που πας άνετα σε ελαφρώς μεταχειρισμένο Μ2...

S8N
06-08-19, 09:33
Αλέξη, μια μέρα όλοι με αουντι θα καταλήξουμε ρε συ.

gnx
07-08-19, 12:06
Αλέξη, πολύ καλή η καινούργια 3άρα, όντως, αλλά από όλες τις απόψεις και ιδιαίτερα όσον αφορά την απαξίωση, πάρε ένα μεταχειρισμενο Μ2.

Θέλει υπομονή όμως, γιατί όλες οι αγγελίες είναι 10-15 χιλιάδες πάνω από όσο θα επρεπε. Όλα τα αυτοκίνητα αυτά είναι πουλημένα με έκπτωση 8 εως 14 χιλιάδες ευρώ. Μ2 του 16 θα έπρεπε να έχει 55 χιλιαρικα, με 65 θα έπρεπε να αγοράζεις άνετα μοντέλο 17.

Πρέπει να έχει 15 αυτοκινητα προς πώληση τώρακαι τα περισσόετρα πωλούνται καιρό ... λογικά μετά το καλοκαίρι κάποιοι θα βαρεθούν να περιμενουν και θα κατεβάσουν τις τιμές.

44349

Κοίτα έκπτωση σε προσφορά με ημερομηνία 27.10.2016, το αυτοκινητο ήταν ολοκαίνουργιο τότε.

nik200
07-08-19, 12:13
Παιδια το m2 ειναι ενα φανταστικο αμαξι, ακομα και το απλο που ειχαμε εμεις, ποσο μαλλον το comp...απλα δεν ξερω αν αρκει σαν μεγεθος και πορτες για τον alex..και γω σε αυτα τα λεφτα το m2 θα επαιρνα...οποτε ενα test drive...ειναι απαραιτητο νομιζω!!!:tt1::facepalm::hyper:

alexm
07-08-19, 13:08
Καλό το Μ2, αυτό με το S ///Μ μοτέρ όμως!
Το M2 με τον Ν55 δεν είναι τίποτα το τρομερό, ένα τύπου... Μ αυτοκίνητο, με ένα τύπου... Μ μοτέρ, με τύπου... Μ καθισματα (του compact τα μπακετ ειναι καλύτερα!) και γενικά ένα αυτοκίνητο που πρέπει να του βάλεις Akrapovic για να αρχίσει να φέρνει... κάτι λίγο από ///Μ.
Απόψεις φυσικά είναι αυτές και όσο άφορα την δίκη μου μπορεί να κάνω και λάθος, εάν όμως βρω ένα καλό Μ3 Ε92 θα το προτιμήσω με κλειστά μάτια από ένα Μ2 Ν55.
Σαφώς και αναγνωρίζω ότι το Μ2 είναι τεχνολογικά μπροστά από το Ε92, άλλα το 92αρι όσα χρονια και να περάσουν θα είναι πάντα ένα M-Division δημιούργημα!
Το Μ2 Competition είναι άλλη ιστορία αυτοκίνητο μέσα-έξω!!!

nik200
08-08-19, 13:01
Αλεξη μ επιτρεψε μ να διαφωνήσω..σαν κατοχος 92..και εχοντας οδηγησει το m2...περα απο καποιες τσιπιες μεσα..το m2 δεν ειναι τυπου m αμαξι αλλα μαλλον το καλυτερο αμαξι που βγηκε απο το m division τα τελευταια 5 χρονια..χωρις να βαζω μεσα ειδικες σειρες cs, gts κτλ κτλ που ειναι ακομα πιο δυσχρηστα...το 92 καλο χρυσο αμαξι...το αγαπω αλλα το παιχνιδι και γενικα το feeling του παιχνιδιαρικου m2 πρεπει να το προκαλεσεις για να τα κανει..με το βαρος να ψιλοφαινεται...αν θες ενα αμαξι να τα κανει ολα, ναι 92 δαγκωτο, αν θες πολεμο το m2 ειναι εξαιρετο..οτι εβγαζε δηλαδη η bmw παντα..και το εκανε και φανταστικα!ακομα και το n55 σκοτωνει...και με 2 πραγματα απογειωνεται το αμαξι, κατι που δεν ισχυει με τιποτα για το v8..ναι ο ηχος λειπει για μας τους περίεργους...αλλα ειναι τοσο καλο ολο το υπολοιπο...

BILLYS
08-08-19, 13:05
Μην αφήνουμε εκτός επιλογής τον Ν54..
Πλήθος σταδίων βελτίωσης.
Από μαμά 306 μέχρι 700 χαλαρά και το κυριότερο με εφαρμογές εργοστασιακές.
Για να μην μιλήσουμε για single turbo...

alexm
08-08-19, 17:43
Αλεξη μ επιτρεψε μ να διαφωνήσω..σαν κατοχος 92..και εχοντας οδηγησει το m2...περα απο καποιες τσιπιες μεσα..το m2 δεν ειναι τυπου m αμαξι αλλα μαλλον το καλυτερο αμαξι που βγηκε απο το m division τα τελευταια 5 χρονια..χωρις να βαζω μεσα ειδικες σειρες cs, gts κτλ κτλ που ειναι ακομα πιο δυσχρηστα...το 92 καλο χρυσο αμαξι...το αγαπω αλλα το παιχνιδι και γενικα το feeling του παιχνιδιαρικου m2 πρεπει να το προκαλεσεις για να τα κανει..με το βαρος να ψιλοφαινεται...αν θες ενα αμαξι να τα κανει ολα, ναι 92 δαγκωτο, αν θες πολεμο το m2 ειναι εξαιρετο..οτι εβγαζε δηλαδη η bmw παντα..και το εκανε και φανταστικα!ακομα και το n55 σκοτωνει...και με 2 πραγματα απογειωνεται το αμαξι, κατι που δεν ισχυει με τιποτα για το v8..ναι ο ηχος λειπει για μας τους περίεργους...αλλα ειναι τοσο καλο ολο το υπολοιπο...

Φίλε Νίκο γιαυτό είπα ότι μπορεί να κάνω και λάθος στην άποψη μου για το Μ2, προσωπικά δεν θέλω ένα αυτοκίνητο μόνο για πόλεμο..., ψάχνω για ένα all-around αυτοκίνητο και πιστεύω ότι το 92αρι είναι πιο κοντά στα θέλω μου.
Το Μ2 στο εσωτερικό του είναι φτηνό..., το Competition είναι σαφώς καλύτερο και πάλι όμως τα 100000+ ευρώ που κοστίζει το αυτόματο (χωρίς τις εκπτώσεις που ανεφέρε ο Γιώργος) είναι πολλά λεφτά για αυτό που είναι.
Το 2008 με τα 100000+ που κόστιζε το Μ3 αγόραζες πιο πολύ... αυτοκίνητο μοτερικά/εσωτερικά/εξωτερικά!!!
Τεσπα απόψεις είναι αυτές... :original:

mark e92
09-08-19, 22:46
Μην ξεχνάς Αλέξη ότι το 2008 δεν ήταν τόσο ψηλό το ΤΤ, τώρα το Μ2 έχει σχεδόν την αξία του σε φόρους...

nik200
12-08-19, 11:30
Αλεξ...οτι κ αν επιλεξεις απο αυτα..ειναι ηδη φοβερο..δε το συζηταμε..απο κει και περα..μονο αν τα οδηγήσεις, θα καταλαβεις τα ψιλα γραμματα..πχ..το m2 μ ταιριαζει και το 92 ακομα καλυτερα..αλλα πρεπει οπωσδήποτε να τα ζησεις, πριν αγορασεις!!!ειναι δυσκολο ξερω..αλλα αναγκαιο..

alexm
12-08-19, 16:24
Αλεξ...οτι κ αν επιλεξεις απο αυτα..ειναι ηδη φοβερο..δε το συζηταμε..απο κει και περα..μονο αν τα οδηγήσεις, θα καταλαβεις τα ψιλα γραμματα..πχ..το m2 μ ταιριαζει και το 92 ακομα καλυτερα..αλλα πρεπει οπωσδήποτε να τα ζησεις, πριν αγορασεις!!!ειναι δυσκολο ξερω..αλλα αναγκαιο..

Νίκο M3 E92 εχω οδηγήσει αρκετές φορές και το ξέρω, μου άρεσε οδηγικά συλλαμβάνοντας μάλιστα κάποια στιγμή τον εαυτό μου να αμφισβητεί την επιλογη του Μ5!
Μ2 δεν υπάρχει στα μέρη μας... και το βλέπω δύσκολο... thumb

Leonidas33
21-09-19, 21:08
Eίδα την νέα 320d σε δοκιμή για αγορά μέσω leasing, και δεν μπορώ να πώ ενθουσιάστηκα ,σε σχέση με την προηγούμενη σειρα F30 (εταιρικο αλλά πλεον 100Κ χλμ ) .Εχει πιο χωστή θέση οδήγισης,και στο πίσω μέρος ενας με υψος 1.84 μ κοντεύει να βρεί το κεφάλι του.Το αμάξωμα από την μέση και μπροστα είναι χαμηλo να βρίσκει σε λακουβες και ραμπες (με βασική έκδοση εξοπλισμού ) . Οδηγικη συμπεριφορά κλασική BMW .Φωτα μπροστά αν δεν πάρεις το καλο πακέτο δεν φαίνονται καλά ,πίσω δείχνουν ασθενικά στην απλή εκδοση.Στα χρήματα που ζητά με λιγα εχτρα (δεν έχει και runflat λαστιχα) ,ξεφεύγει πολυ η τιμή με τους φόρους ,κοντά 30% παραπάνω από παλαιότερα.

dreamer
22-09-19, 06:56
ισως να πρεπει να περιμενεις λιγο.συνηθως τον πρωτο χρονο ειναι οι τιμες λιγο ψηλα,μετα γινονται προσφορες.

nik200
22-09-19, 09:21
Θα συμφωνησω...πρεπει να περιμενεις να φυγουν τα πρωτα και να αρχισουν οι προσφορες!

Leonidas33
22-09-19, 21:44
Δεν νομίζω τους ενδιαφέρει...και το Χ3 κυκλοφορεί περισσότερο καιρό και δεν κάνουν καλές τιμές ...Σου λένε συμφέρει απο τα πακέτα σε Χ1 ,Χ2 σειρά 1 .Εκει πουλάνε πολλά κερδίζουν. Aν δεν πέσουν οι φόροι ,μάλλον δεν γίνεται τίποτε .

Nikos!
23-09-19, 06:54
Το θέμα είναι να δημιουργήσει η BMW στην Ελλάδα κάποιες ειδικές εκδόσεις για εταιρικά και θα γίνει αν μπει ο 1,5 όπως έχει και στην Χ1, Χ2 και στην 1 ώστε να μείνουν κάτω από τα φορολογικά παράθυρα (20Κ και 25Κ λτπφ).

Sent from my Xperia 1 using Tapatalk

BILLYS
23-09-19, 07:50
Νίκο M3 E92 εχω οδηγήσει αρκετές φορές και το ξέρω, μου άρεσε οδηγικά συλλαμβάνοντας μάλιστα κάποια στιγμή τον εαυτό μου να αμφισβητεί την επιλογη του Μ5!
Μ2 δεν υπάρχει στα μέρη μας... και το βλέπω δύσκολο... thumb
Αλέξη το 335 το αποκλείεις?
Υπάρχουν έτοιμα κιτ αύξησης ιπποδύναμης που πραγματικά το μεταμορφώνουν.

alexm
23-09-19, 15:00
Αλέξη το 335 το αποκλείεις?
Υπάρχουν έτοιμα κιτ αύξησης ιπποδύναμης που πραγματικά το μεταμορφώνουν.

Βασίλη όση ιπποδύναμη και να βγάλει το 335, ποτέ δεν θα γίνει ///m Division...
Είναι άλλη περίπτωση φίλε τα BMW Motorsport GmbH cars, ειδικά εκείνης της εποχής!!! thumb

nik200
23-09-19, 18:42
Βασίλη όση ιπποδύναμη και να βγάλει το 335, ποτέ δεν θα γίνει ///m Division...
Είναι άλλη περίπτωση φίλε τα BMW Motorsport GmbH cars, ειδικά εκείνης της εποχής!!! thumb

Πραγματικα παιδια..δεν εχει σχεση..το ενα ειναι ενα κοινο γρηγορο αμαξι και το αλλο μια ονειρικη μηχανη...κατι ζωντανο...τοσο χαος εχουν!!

BILLYS
23-09-19, 22:02
Συμφωνώ ότι το 35αρι δεν είναι m αλλά για εμένα δεν είναι ένα κοινό γρήγορο αμάξι.
Μ αυτό το σκεπτικό και μια m3 είναι δυνατό εργαλείο αλλά όχι όπως ένα rs6.
Άποψη μου πάντα...

nik200
24-09-19, 08:30
Συμφωνώ ότι το 35αρι δεν είναι m αλλά για εμένα δεν είναι ένα κοινό γρήγορο αμάξι.
Μ αυτό το σκεπτικό και μια m3 είναι δυνατό εργαλείο αλλά όχι όπως ένα rs6.
Άποψη μου πάντα...

Διαφωνω....δεν ειναι μαλλια τα γενια!!!rs6 δεν εχω οδηγησει αλλα εχω οδηγησει rs3 και s5...ξενερωτα αμαξια με αλογα...οδοστρωτηρες εθνικής αλλα τιποτε αλλο...τι σχεση εχουν με μια porsche, μια ferrari ακομα και ενα ατμο-m???εχω οδηγησει 2 335 (με αλογα) και φυσικα ειχα το 135 για καιρο....καλα αμαξια αλλα gt...ηταν σαφως ανωτερα απο τα audi...αλλα και παλι δεν εχουν σχεση σε συμπεριφορα...με τα m3 που προσεγγιζουν ως ενα σημειο σε αντιδρασεις supercar...δεν μετρανε μονο τα αλογα...αλλα η συνολικη συμπεριφορα...ισα ισα οταν φορτωνες αλογα τα 335 (χωρις σοβαρες αλλαγες σε γεφυρες m3, αναρτησεις κτλ κτλ)..το αμαξι γινοταν επικυνδινο..το 135 ηταν ενα κλικ καλυτερο..αλλα και παλι...

Υγ..αποψη μ φυσικα!σεβαστες ολες οι αποψεις!

Nikos!
24-09-19, 09:40
Διαφωνω....δεν ειναι μαλλια τα γενια!!!rs6 δεν εχω οδηγησει αλλα εχω οδηγησει rs3 και s5...ξενερωτα αμαξια με αλογα...οδοστρωτηρες εθνικής αλλα τιποτε αλλο...τι σχεση εχουν με μια porsche, μια ferrari ακομα και ενα ατμο-m???εχω οδηγησει 2 335 (με αλογα) και φυσικα ειχα το 135 για καιρο....καλα αμαξια αλλα gt...ηταν σαφως ανωτερα απο τα audi...αλλα και παλι δεν εχουν σχεση σε συμπεριφορα...με τα m3 που προσεγγιζουν ως ενα σημειο σε αντιδρασεις supercar...δεν μετρανε μονο τα αλογα...αλλα η συνολικη συμπεριφορα...ισα ισα οταν φορτωνες αλογα τα 335 (χωρις σοβαρες αλλαγες σε γεφυρες m3, αναρτησεις κτλ κτλ)..το αμαξι γινοταν επικυνδινο..το 135 ηταν ενα κλικ καλυτερο..αλλα και παλι...

Υγ..αποψη μ φυσικα!σεβαστες ολες οι αποψεις!

Και να προσθέσω ότι αλλιώς έχει εξελιχθεί και στηθεί εργοστασιακά ένα αυτοκίνητο με 420 άλογα από ένα αυτοκίνητο με 300 άλογα.

Το σύνολο μετράει καθώς μια διαδρομή δεν έχει μόνο ευθείες. thumb

nik200
24-09-19, 10:50
βασικα φιλε bill να στο πω κι αλλιως...

ειχα το 135 και οδηγησα και το m2...τα μοτερ στα ιδια αλογα χοντρικα..το m2 εβαζε κατω τη δυναμη, εστριβε με απιστευτο τροπο, ακουγε σε ολα τα inputs και ηταν και υπεροχο μετα το οριο προσφυσης. το 135 του επεφταν τα αλογα πολλα, δεν τα παταγε κατω, σε τρομαζε, ηταν αγαρμπο απο στησιμο (παρα τα performance ελατηρια αμορτισερ που ειχα βαλει και το quaife μπλοκε), στα πολλα χιλιομετρα πεταγε, και γενικα ηθελε εμπειρια και πολυ εξεικιωση με το αμαξι για να το πας στα αλογα του!

Αυτη τη διαφορα πληρωνεις (αδρα δεν λεω)...οταν παιρνεις ενα m προιον..γιαυτο και ειμαι γενικα κατα των τερατοποιησεων...γιατι ουσιαστικα εχεις ενα αμαξι αχρηστο...

BILLYS
24-09-19, 11:08
Δεν διαφωνούμε...
Μιλάω ως κάτοχος φτωχού m..
thumb

nik200
24-09-19, 11:10
Δεν διαφωνούμε...
Μιλάω ως κάτοχος φτωχού m..
thumb

Καμια διαφωνια, λαθος το εξεφρασα, απλα λιγο διαφορετικη αποψη!:thumbsup::original:

Leonidas33
24-09-19, 19:09
Πάντως Μ2 για να πωλούνται αρκετά μεταχειρισμένα ,κάτι δεν τους αρέσει .Για μικρό κινητήρα στην νέα 3αρα για να βγεί καλύτερη τιμή ,οι πωλητες λένε δεν θα βγεί.Δεν πληρει προδιαγραφές ρύπων στο αμάξωμα .Αν βγει στην σειρά 2 σενταν.Από την άλλη ο κινητήρας με 136 ίππους στην προηγούμενη σερνοταν.Εκτός αν βγάλουν κάτι νέο.Βλέπεις Χ1 με τους 140 ιππους με οξιοπρεπή εξοπλισμο να βγαίνει 50 χιλιάρικα .Ιδια με την Μερσεντες C180 με 156 ίππους φουλ εχτρα .Κάτι δεν πάει καλά στην ΒΜW ελλαδος.

BILLYS
24-09-19, 20:28
Αυτό που λες ισχύει σιγουρα;
Μήπως είναι εισαγόμενα από χώρες Ε.Ε. προς πώληση εδω;

Leonidas33
24-09-19, 22:41
Αγνωστο .Σε εξουσιοδοτημενα ειδα ,λιγα χλμ ,πιο πολλες ευκολιες πληρωμης.Δεν νομιζω ήταν εταιρικα.

manosm3
25-09-19, 01:30
Νικο εμείς τα έχουμε πει και τηλεφωνικώς γιατί το τι ψάχνω, δεν βλέπω ομως στο ορίζοντα να υπάρχει Μ92αρι της προκοπής, όλα είναι 4ο/5ο/6ο χέρι, με πολυμερισμενα... πλαστικά εσωτερικού χώρου, αρκετά βαψίματα εξωτερικά, που μπορείς να τα αναφέρεις και σαν παρτατάλια... 12ετιας!
Κανα δυο/τρία που μπορεί να είναι λίγο της προκοπής τα ζητάνε 50000 ευρα, ευχαριστώ πολύ αλλά δεν θα πάρω!!!
Κοιτάζω σοβαρά πλέον την περίπτωση του καινούργιου 3αριου, σκεφτόμαστε εδώ με τους δικούς μια ιδιαίτερη... περίπτωση αγοράς με μια σοβαρή έκπτωση για να πάω στο 330 Μ-pack.
Προς το παρών έχουμε στήσει αυτό, αλλά μάλλον θα ανέβω στα κυβικά!
Θεωρώ ότι είναι καλή επιλογή, νέο μοντέλο + την μυρωδιά του καινούργιου!
Τι λες;

Υ.Γ: σε 6 μήνες περίπου θα έρθει και το νέο 4αρι!

Μου ειχες τηλεφωνησει κατα λαθος το καλοκαιρι :th_Laie_67-1:
Εψαχνα σχεδον 2 χρονια για αμαξι. Λοξοκοιταζα καθε μερα/βραδυ στο car αλλα μοντελα πριν βρω αυτο που ηθελα.
Οταν το βρηκα ξεχασα κι αναμονες και ολα. Υπομονη :original:

nik200
25-09-19, 08:32
Πάντως Μ2 για να πωλούνται αρκετά μεταχειρισμένα ,κάτι δεν τους αρέσει .Για μικρό κινητήρα στην νέα 3αρα για να βγεί καλύτερη τιμή ,οι πωλητες λένε δεν θα βγεί.Δεν πληρει προδιαγραφές ρύπων στο αμάξωμα .Αν βγει στην σειρά 2 σενταν.Από την άλλη ο κινητήρας με 136 ίππους στην προηγούμενη σερνοταν.Εκτός αν βγάλουν κάτι νέο.Βλέπεις Χ1 με τους 140 ιππους με οξιοπρεπή εξοπλισμο να βγαίνει 50 χιλιάρικα .Ιδια με την Μερσεντες C180 με 156 ίππους φουλ εχτρα .Κάτι δεν πάει καλά στην ΒΜW ελλαδος.

για το m2 βρε τα δινουν ολοι για να παρουν το competition..γιαυτο θεωρω οτι ηταν αστοχο αυτο που εκανε η bmw...επρεπε να κρατησει και το m2 το απλο...και να βγαλει ταυτοχρονα και το competition!Για τα υπολοιπα δεν γνωριζω!

m_power_lunatic
25-09-19, 10:53
Σαν εσωτερικο το 2αρι παντως ειναι μικρο.Δεν ξερω οικογενεια με ενα παιδιακι αν μπορει να το εχει σαν βασικο αυτοκινητο και για ταξιδια με πραγματα κτλ.Πολυ μικρο και πολλα λεφτα κατα την γνωμη μου.

Leonidas33
27-09-19, 21:29
Mάλλον γιαυτο βγαζουν το 2 grand coupe .

dreamer
28-09-19, 07:56
και μαλλον γιαυτο δεν θα βγαλουν και 1600 κ,ε στην νεα 3αρα? η' καποτε θα βγαλουν? μου φαινεται μη φυσιολογικο να μην βγει αυτο το μοντελλο σε 1600αρη.στην δικια μας αγορα θα ειχε πωλησεις.

Leonidas33
28-09-19, 18:30
Για πωλήσεις τι συμφέρει το εργοστάσιο ,δεν βγάζουν μόνο για Ελλάδα .Για την 3αρα εγραψα πριν, οι πωλητες λενε οτι δεν πληρεί νεες προδιαγραφες ρύπων στο αμαξωμα ο κινητήρας με τα 1500 κυβικα .Αλήθεια ψεμματα,αγνωστο. Η προηγούμενη λιφτινκ με ιδιο κινητήρα εβγαζε 136 ιππους και ηταν αδυναμη .Ισως γι αυτο δεν βλεπεις στο δρόμο,ουτε νοικιαρικα.

Το θέμα πόσο συμφέρει κατι με τους φόρους πέρα τι θέλουν αυτοι .Η Χ1 /1500/140 ίππους με καποια εχτρα, παει κοντά 50 χιλιαρικα, ενω εκει πας και παιρνεις αλλη κατηγορια, δυνατοτερη Mercedes C180 με πιο καλο εξοπλισμο .Ας βγάλει με ίδια τιμή και η ΒΜW οτιδήποτε με δυνατότερο μικρό κινητήρα και βλεπουμε.

dreamer
09-10-19, 18:32
εγω παλι ακουσα οτι θα βγει σε λιγους μηνες με 1600 κυβικα,,τωρα δεν ξερω τι ειναι αληθεια..ισως περιμενουν να δουνε πωλησεις με τον αρχικο κινητηρα και μετα να βρουν ενα τροπο να στησουν τον 1600αρι χωρις προβλημα με ρυπους.

nikos valvetronic
09-10-19, 21:47
Μα δεν υπάρχει πλεον 1600. Υπάρχουν 1500 3κυλ. 2000 4κυλ. και 3000 6κυλ. πλεον στην BMW.
Ο 15άρης δεν την έσερνε την F30 εύκολα πάντως. Την G20...??

dreamer
10-10-19, 08:38
Μα δεν υπάρχει πλεον 1600. Υπάρχουν 1500 3κυλ. 2000 4κυλ. και 3000 6κυλ. πλεον στην BMW.
Ο 15άρης δεν την έσερνε την F30 εύκολα πάντως. Την G20...??

καταλαβα αρα μονο 2000..στην ελλαδα δλδ. πολυ μικρο ποσοστο θα πουλησει. ειπα μηπως ο μικρος 1500 βγει με περισοτερα αλογα για να κινει την g20 γιατι οι ανταγωνιστες περιμενουν.

kavas2
11-10-19, 10:26
η g20 ειναι περι τα 55kg ελαφρυτερη απο την f30
οποτε ο 1.5 θα εχει ελαφρως ευκολοτερο εργο
Ο ιδιος κινητηρας μπαινει σε ολα τα καινουργια 1,2,χ1,χ2,
η χ1 και χ2 μαλιστα βγαινουν οριακα βαρυτερες απο την g20(+10-35kg) και με πολυ χειροτερη αεροδυναμικη
οποτε δεν υπαρχει λογος να μην μπει στην 3-4 για ρυπους
η bmw θα βγαλει τον 1.5 οπως και με την f30(με τον 1.6 τοτε) ενα χρονο μετα την αρχικη παρουσιαση με τα μεγαλυτερα μοτερ

Leonidas33
16-10-19, 17:52
Δεν είναι τι μας αρέσει ,το εργοστάσιο τι θέλει να πουλήσει .
Προς το παρόν ο 1.5 στη νέα Grand coupe που έχει διαστάσεις 3αρας και όχι φθηνό με οτι γράφουν ,βαλε φορους κλπ για εδώ .
https://www.autoblog.gr/2019/10/16/epishmo-bmw-2-series-gran-coupe/

dreamer
16-10-19, 19:14
πολυ ομορφο αυτοκινητο.και η μασκα αν και μεγαλη ειναι πιοαρμονικη αποτι στον ασσο,ειναι τοσο αρμονικη οσο στην 3αρα.και η τιμη φτανει οπως και οι διαστασεις την παλια 3αρα.βλεπω οτι μεγαλωνει τα μοντελλα της σε διαστασεις και φυσικα και τις τιμες.μολις πηρε ενας γειτονας την claτον ανταγωνιστη της.πολυ ομορφο εξισου αυτοκινητο.χαμηλο,πσορ εμφανιση και ομορφος σχεδιασμος.τωρα δεν ξερω 1300 κινητηρας εναντι 1500 .δεν ξερω αν στο μερκ ειναι παλι ρενω ο κινητηρας αλλα ο 1500αρης αποδειχθηκε καλος.επαρκης δεν ξερω ,αυτοι που τον εχουν θα μας πουν.οκ,η 3αρα στην βασικη της εκδοση δεν εβαζε ποτε φωτια στην ασφαλτο.ειχει επιδοσεις 10'' στα 0-100 και μετα νορμαλ ρεπριζ.δεν ξερω και τι διαφορα αεροδυναμικης εχουν η 2 με την 3.εγω πιστευω βασιμενος σαυτα που ειπα οτι θα μπορουσε να μπει σαν αρχικος κινητηρας με τα 140 αλογα.ειναι τοσο οσο.επιλογες υπαρχουν για πιο πανω.δεν νομιζω οτι επειδη δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο δεν θα πουλουσε.εξαλου οι περισοτεροι που αγοραζουν 3αρα ειναι οικογενειαρχες πλεον που δεν τους νοιαζει οι επιδοεις.και αυτοι που δεν θα πανε σε ενα μερκ γιατι τους αρεσει περισοτερο η οδηγικη αισθηση της bmw .

dreamer
31-10-19, 08:13
εδω και λιγες μερες αγορασε ενας γειτονας εναν ασσο καινουριο σε ασπρο χρωμα.απο πισω που τον βλεπω νομιζω οτι ειναι κατι αναμεσα σε 2 Active Tourerκαι Χ2.ωραιο δεν λεω αλλα αυτο δεν ειναι ασσος οωπς τον ξεραμε.δεν ξεχωριζει σαν μοντελλο.κριμα δεν μου αρεσει καθολου.εκει που τον ειχαν ομορφυνει,τον αποτελειωσαν.

Leonidas33
18-01-20, 19:21
BMW 318i announced – 156 PS 2.0 litre ....οχι ο 1.5 lit που ξεραμε ....τιμη μια απο τα ιδια θα παει ,διλιτρο με φορους

https://paultan.org/2020/01/17/g20-bmw-318i-announced-156-ps-2-0-litre-four-pot/

Eleni
19-01-20, 06:32
Αν 65 κάνει το 330i το 340i MPerformance θα φτάνει τα 75Κ νομίζω :shok:
Δυστυχώς με όλα τα εχτρα στην Ελλάδα κοστίζει πολύ περισσότερο....

Eleni
19-01-20, 06:42
θα ήθελα να σας ρωτήσω τι γνώμη έχετε για το 2020 Μ340 ixDrive? με executive package, Premium Package, Driving Assistance package. black Vernasca leather with Blue contrast stitching, aluminum tetragon trim, ambient lighting, με 18" Μ Double - spoke bi- color orbit freestyle with all season Non Run flat- tires.????

vagmag
19-01-20, 09:08
θα ήθελα να σας ρωτήσω τι γνώμη έχετε για το 2020 Μ340 ixDrive? με executive package, Premium Package, Driving Assistance package. black Vernasca leather with Blue contrast stitching, aluminum tetragon trim, ambient lighting, με 18" Μ Double - spoke bi- color orbit freestyle with all season Non Run flat- tires.????

Σήμερα διάβαζα αυτό .

https://www.autoblog.gr/2020/01/18/h-bmw-etoimazei-tis-m340d-xdrive-kai-m340d-xdrive-touring-me-340-aloga/

.. κ σκέφτομαι διαβάζοντας το ποστ ... τι μας ρωτάει η Ελένη ;;; Εμείς το διαβάζουμε στα νέα κ σκέφτεται να το αγοράσει ;;;

Τελικά το ένα είναι πετρέλαιο κ εσυ ρωτάς για βενζίνη ....

Όσο για τη γνώμη .... μάλλον όνειρο αποτελεί για τους περισσότερους από εμάς κ ίσως δεν το οδηγήσουμε για να ενημερώσουμε , αλλά προσωπικά μπυ φαίνεται άριστη επιλογή κ καλές επιλογές εξοπλισμού !!!
Με το καλό !

nik200
19-01-20, 10:33
θα ήθελα να σας ρωτήσω τι γνώμη έχετε για το 2020 Μ340 ixDrive? με executive package, Premium Package, Driving Assistance package. black Vernasca leather with Blue contrast stitching, aluminum tetragon trim, ambient lighting, με 18" Μ Double - spoke bi- color orbit freestyle with all season Non Run flat- tires.????

Στα συγκριτικα που εχω δει λενε οτι ειναι το καλυτερο με διαφορα απο merc και audi..τωρα απο κει και περα το κανεις test drive..και αν πράγματι σ αρεσει το αγοραζεις!!!καλοριζικο λοιπον!!

Eleni
19-01-20, 16:32
Ναι ρωτάω φυσικά για βενζίνη, και για Νέα Υόρκη. Εδώ το πετρέλαιο δεν πολύ κυκλοφορεί, είναι πιο ακριβό το αυτοκίνητο, και επίσης η τιμή πετρελαίου πιο ακριβή.

gnx
21-01-20, 14:20
Ναι ρωτάω φυσικά για βενζίνη, και για Νέα Υόρκη. Εδώ το πετρέλαιο δεν πολύ κυκλοφορεί, είναι πιο ακριβό το αυτοκίνητο, και επίσης η τιμή πετρελαίου πιο ακριβή.

44665

Υπάρχει ενα πολυ ωραιο μπλε/μαυρο εσωτερικό Ελένη, it matches the brake calipers...ωραιο αυτοκινητο.