Επιστροφή στο Forum : Αγορά 523/525/525xi E60 2007+
Καλώς σας βρήκα κύριοι!
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός από τα παραπάνω μοντέλα.
Έχοντας διαβάσει αρκετά στο διαδίκτυο αλλά και βλέποντας ότι υπάρχουν αρκετοί κάτοχοι Ε60 εδώ θα ήθελα να με διαφωτίσετε λίγο με τα παραπάνω μοντέλα και κυρίως στο θέμα της αξιοπιστίας.
Να ξεκαθαρίσω ότι τον σχεδιασμό της Ε60 τον θεωρώ αξεπέραστο και ίσως είναι το μόνο αμάξι που μου αρέσει από τα οικογενειακά (άντε και το giulia).
Κατά τη γνώμη θα είναι τόσο διαχρονικός όσο εκείνος της Ε34 που ακόμα και σήμερα έχουν υψηλό δείκτη κεφαλογυρίσματος.
Λοιπόν έχω διαβάσει για:
1. πολ/τες
2. μπεκ
3. αντλία νερού
4. αντλία καυσίμου
Μάλιστα όλες αυτές οι βλάβες αναφέρεται ότι συμβαίνουν αρκετά συχνά.... 50.000-60.000χλμ... και άντε τους πολ/τες τους δικαιολογώ λόγω θέσης, θερμοκρασίας κλπ κλπ.
Τα μπεκ και την αντλία καυσίμου καταλαβαίνω ότι θα τα ρίχνουν στην ποιότητα της βενζίνης που έχουμε...έτσι είπαν τουλάχιστον σε ένα φίλο με Ζ4 '09 που πλήρωσε 1600 ευρώ γι' αυτά σε γνωστό εξουσιοδοτημένο..
Επίσης έχω διαβάσει για ζημιές στη multimedia οθόνη και στο αυτόματο κιβώτιο..
Αληθεύουν όλα τα παραπάνω ή είναι μυθεύματα?
Θα μου ήταν αρκετά δυσάρεστο να μείνω στο δρόμο, όταν το αυτοκίνητο το προορίζω για ταξίδια και εκδρομές και καθόλου καθημερινή χρήση.
Επίσης, επειδή έχω δει ένα 525xi αρκετά καθαρό '07 ποια είναι η γνώμη σας?
Οδική συμπεριφορά?
Κατανάλωση σε ταξίδι με ταχύτητες 140-170 γνωρίζουμε?
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.
m_power_lunatic
26-06-19, 14:12
Κατανάλωση αρκετή το μοντέλο που κοιτάς.Ειχαμε ενα 525i E60 ένα διάστημα.Δεν τρελαθηκα κιόλας.Μικρη διαφορά με το Ε39 είναι η δικιά μου γνώμη.Θεωρω ότι η Ε39 ήτανε σαφώς πιο ποιοτική και αξιόπιστη.Απο βενζίνη πάντως αυτό που κοιτάς θα χορτάσεις να βλέπεις τον βενζινα σου.
Η 525xi έχει μέση κατανάλωση 11 l/100Km στο Spritmonitor πάντως, οπότε βρες φίλο βενζινα.....
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις.
Το 4κινητο δεν ήταν προτεραιότητά μου, αλλά είναι πεντακάθαρο.
Είναι προτιμότερο να αγοράσει κάποιος Ε6Ο μέχρι το 'Ο5 με Μ54 κινητήρα?
Μιλάμε πάντα για 525 και 53Ο.
Γιατι, τα 11 λιτρα στα 100 ειναι ψηλή κατανάλωση;
m_power_lunatic
26-06-19, 21:02
Μέσα στην πόλη δεν είναι ΠΟΤΕ 11 λίτρα.Στην εθνική όταν κινείται με μεσαίες και υψηλές ταχύτητες πάλι δεν παίζει το 11
.Αν σέρνεται στην εθνική με 100-120 χαω τότε γιατί να πάρει 25/30αρι ας πάρει 20αρι.
Είχα Ε60 LCI (facelift) δίλιτρο (λειψοκυλινδρο).
Η ποιότητα στο εσωτερικό ήταν σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με το προ facelift. Επίσης, είχαν βελτιώσει αρκετά την ασφάλεια στις πλευρικές συγκρούσεις.
Ο Μ54 είναι πολύ καλό και αξιόπιστο μοτέρ και ενδεχομένως μια 530i να ήταν καλή επιλογή αναλόγως του εξοπλισμού και της κατάστασής της.
Τα Ν53 ήταν επίσης καλά μοτέρ αλλά με τα γνωστά βρεφικά προβλήματα του άμεσου ψεκασμού (μπεκ). Επίσης, τα μπλοκ από κράμα μαγνησίου είχαν κάποια θεματάκια.
Τα αυτόματα κιβώτια της ZF παρουσίαζαν προβλήματα με τα solenoids εάν δεν είχαν αντικατασταθεί τα λάδια τους. Η BMW θεωρούσα τα λάδια lifetime, θεωρώντας ότι τα 150000κμ είναι το λογικό lifespan του αυτοκινήτου. Θεώρησε δεδομένο ότι δεν έχουν αντικατασταθεί και ετοιμάσου να βάλεις το χέρι στην τσέπη για λάδια, Κάρτερ, φλαντζα, μαγνητικό φίλτρο.
Το CCC δεν μου δημιούργησε ποτέ πρόβλημα. Εάν βρεις ένα από τα τελευταία μοντέλα με CIC θα απολαμβάνεις και σαφώς καλύτερα γραφικά.
Γενικά πρόκειται για πολύ καλό αυτοκινητο, πραγματικό χιλιομετροφαγο και με εξαιρετικό κράτημα. Κάνε καλό έλεγχο στα μεταχειρισμένα, ειδικά όσον αφορά τη φανοποιια. Το μπροστινό τμήμα είναι όλο από αλουμίνιο και δεν είναι εύκολο στην επισκευή, ούτε φθηνό.
Αναφορικά με την κατανάλωση, το δίλιτρο αυτοματο Ε60 μου έκαιγε κάπου 12 μέσα στην πόλη. 12.4 καίει το Ε39 530 που έχω τώρα. Δεν είναι τρομερές καταναλώσεις για το βάρος και τον κυβισμό τους. Σίγουρα σε αποζημιώνει το γεγονός ότι ακούγεται σαν αυτοκίνητο και οχι σαν τσόκαρα που στριφογυρίζουν σε στεγνωτηριο.
@ S8N σ' ευχαριστώ για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες.
Για πόλη έχω άλλο αυτοκίνητο μικρό, οπότε εντός δε με απασχολεί η κατανάλωση.
Για ασφαλή ταξίδια το θέλω στην Ε.Ο. και στον επαρχιακό.
Προφανώς το 4κίνητο στην πόλη παίζει 15-16/100.
Ας μιλήσουμε και λίγο συγκεκριμένα.
Αυτό είναι το 4κίνητο που φαίνεται καθαρό: https://www.car.gr/21189507-bmw-525-xi
Επίσης κοιτάω σε facelift και αυτό:https://www.car.gr/12713731-bmw-525-face-lift
Σε Μ54 έχω βρει αυτά:
https://www.car.gr/14966998-bmw-530
https://www.car.gr/19501025-bmw-530
Μήπως κάποιο απ' αυτά ανήκει σε μέλος της κοινότητας?
Σε Μ54Β30 που τον έχω 10 χρόνια Ζ4 03 το μόνο που έχω αλλάξει είναι μια αντλία νερού πέρυσι , λαδάκια κάθε 10.000 χιλιόμετρα , τσιμπάει λίγο 1λτ περίπου μεταξύ κάθε αλλαγής . δεν το δουλεύω στην πόλη .
Ωραία φαίνονται όλα, προσωπικά τα f/l μου αρέσουν περισσότερο και πιστεύω πως πρέπει να επιμείνεις εκεί και για άλλους λόγους... Τα φώτα τους είναι πολύ πιο δυνατά, πίσω έχουν led που φαίνονται πολύ πιο σύγχρονα, η σχεδίαση των προφυλακτήρων είναι πιο μοντέρνα στα απλά μοντέλα (μη Μ-Packet), το κιβώτιο είναι βελτιωμένο στους χρόνους αλλαγής κλπ.
Ήθελα απλώς να σε συμβουλεύσω το εξής: Τα αυτοκίνητα αυτά είναι αναμφισβήτητα καλά και θα επιτελέσουν τον σκοπό που θες άριστα. Η ομορφιά τους όμως είναι ο εξοπλισμός. Προσπάθησε να βρεις κάτι το οποίο να έχει καλό εξοπλισμό και να μην είναι γυμνό.
Κανένα από τα συγκεκριμένα δεν έχει navi. Αν βλέπω καλά, κανένα δεν έχει bluetooth. Το retrofit σε αυτά είναι μεγάλος μπελάς. Επίσης, έχουν τα απλά καθίσματα που είχε και το δικό μου και τα οποία έχουν πλευρική στήριξη αντίστοιχη με παγκάκι στον Εθνικό κήπο.
Άντε, να σε φουντώσω λίγο ακόμα και να σου πω πως αν πας για τρίλιτρο, πήγαινε για το 272 ειδικά αν πρόκειται για τετρακίνητο. Και καλύτερα θα πηγαίνει, και λιγότερο θα καίει, και ασφαλέστερο θα είναι (επιτάχυνση, φρένα, αναρτήσεις).
Ψάχνωντας βρήκα μερικά στη Θεσσαλονίκη. Βέβαια, στο ένα φαίνεται πρόβλημα στον αερόσακκο, στο άλλο πρόβλημα στα cornering lights, το τρίτο γράφει 7km range (ξελιγωμένο). Όλα όμως έχουν navi, δυο τρία έχουν και bluetooth που είναι πίπα να μπει εκ των υστέρων.
Υπάρχει καταπληκτικός μηχανικός μέλος στο κλαμπ που μπορεί να στο κοιτάξει εκεί πάνω, ο Καζάκος. Εκείνος κοίταξε και του αδερφού μου το Χ3. Μη σε φοβίζει η απόσταση. Βρες κάτι με εξοπλισμό και δεν θα το μετανιώσεις.
Καλησπέρα στην ομάδα!
Ευτύχης κάτοχος πλέον Bmw 523i 2007!
Yστερα από αρκετό ψάξιμο, βρήκα ένα πολύ "καθαρό" όχημα και σε πάρα πολύ καλή τιμή με αλλαγμενα μπεκ, δισκοπλακες, πολλαπλασιαστές και καινουρια michelin primacy 4.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης νοικοκύρης, πάντα by the book και όλες οι εργασίες στο γνωστό εξουσιοδοτημενο στη Ν.Σμυρνη.
Αυτό όμως που δεν έχει κάνει και θέλω οπωσδήποτε να το κάνω, γιατί έχει πλέον 165.000 χλμ είναι αλλαγή λαδιών - φίλτρων κλπ στο zf κιβώτιο, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Σε ποιον έχετε κάνει τέτοια εργασία Αθήνα η κάπου Πελοπόννησο και μείνατε ευχαριστημένοι?
Επίσης μήπως ξέρετε ποιο μοντέλο Zf έχει το 523i '07?
Eχω την εντύπωση ότι είναι ΖF 6hp19.
Καλοτάξιδη να είναι!
Ναι, το 6HP19 έχει.
Εγώ την αλλαγή σε λαδια-μαγνητικο φιλτρο-φλαντζα-βιδες Κάρτερ την είχα κάνει στον Κολαΐτη στο Ίλιον. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα.
Καλοτάξιδη να είναι!
Ναι, το 6HP19 έχει.
Εγώ την αλλαγή σε λαδια-μαγνητικο φιλτρο-φλαντζα-βιδες Κάρτερ την είχα κάνει στον Κολαΐτη στο Ίλιον. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα.
Ευχαριστώ πολύ Άρη για την πληροφορία.
Με είχες βοηθήσει και πολύ με π.μ όταν είχα ανοίξει το θρεντακι αυτό. Βρίσκω το Κιτ της ZF από ebay.de ( λάδια, φίλτρο κλπ κλπ) σε ανταγωνιστική τιμή.
Θα πάρω Κολαιτη τηλφ να μου πει ένα κόστος για εργασία.
Αν και δεν είμαι των τεσσάρων τροχών, η διαφορά με το w124 που εχουμε τόσα χρόνια στην οικογένεια είναι χαοτική. Προφανώς και τα 14 χρόνια εξέλιξης παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο, αλλά ρε παίδες έχω πάθει ζημιά με το εξακύλινδρο. Ανεβάζει σαν μοτοσυκλέτα !
Για τιμόνι, κρατήματα κλπ δε σχολιάζω καν.
nikos valvetronic
25-04-21, 20:45
Καλορίζικο να είναι φίλε. Καλά ταξίδια να έχεις! Σκέψου ότι και το W124 ήταν μασίφι έτσι;
Καλορίζικο να είναι φίλε. Καλά ταξίδια να έχεις! Σκέψου ότι και το W124 ήταν μασίφι έτσι;
Eυχαριστω αδερφέ για τις ευχές!
Το Μερσεντές στο μόνο που υπερτερεί είναι στις μανούβρες, στις αναστροφές κλπ.
Κατά τ' αλλά το Ε60 ειναι καλύτερο σε όλα και πιο οδηγοκεντρικο. Επίσης είναι το αμάξι που προτιμώ να μην ακούω μουσική, αλλά τον κινητηρα.
Αυτή η γενιά (Ε60/90) είναι απίθανη στον τρόπο που κάθεται στο δρόμο και καταπίνει χιλιόμετρα!
Αυτή η γενιά (Ε60/90) είναι απίθανη στον τρόπο που κάθεται στο δρόμο και καταπίνει χιλιόμετρα!
Ειναι πολύ άνετο το άτιμο το Ε60, ούτε καν κατάλαβα πως έκανα 250 χλμ Ε.Ο.
Θα ήθελα να το δω σε μια εκδρομή δυνατή το Ε60 αν θα με κουράσει. Ξεκινάς Καλαμάτα, στρίβεις Πύλη Τρικάλων, πέφτεις Μετέωρα, βγαίνεις Καλαμπάκα πας προς Καστοριά. Κατεύθυνση προς Πρέσπες και πιο συγκεκριμένα Ψαράδες. Μετά κατευθύνεσαι προς Νυμφαίο από παλιά Ε.Ο Καστοριάς Αμυνταίου και πέφτεις Βέροια. Από κει πας προς Βελβεντό αράζεις Νεράιδα και κατευθύνεσαι ξανά προς τα κάτω με πολλές επιλογές. Φουλ επαρχιακό και ανηφοροκατηφορο. Οι διανυκτερεύσεις ανάλογα με τα γούστα.
Ωραίο και το Ε90 αλλά το Ε46 και ειδικά το Μ3 μου αρεσει πιο πολύ.
Καλοτάξιδο, να το χαρείς.
Καλησπέρα κύριοι!
Το Ε60 μέρα με τη μέρα μου αρέσει και πιο πολύ!
Φυσικά για να γνωριστούμε καλύτερα μου κάνει κάτι νάζια με τον κλιματισμό της....
Αρχικά λοιπόν σταμάτησε να βγάζει κρύο (βρήκε την ώρα)...
Συμπλήρωσα φρέον (600 gr) για να δω αν είναι αυτό στην αντιπροσωπεία.
Λειτούργησε μια μέρα, την επόμενη τα ίδια.
Ξαναπήγε αντιπροσωπεία με έστειλαν σε ένα ηλεκτρολογείο που έχει μηχάνημα που μετράει πόσο φρέον έχει μέσα.
Τελικά είχε παραπάνω 300 gr, τα οποία αφαιρέθηκαν.
Και φυσικά δεν άλλαξε τίποτα απ' αυτά που θα αναφέρω αμέσως παρακάτω.
Τι έχω παρατηρήσει λοιπόν:
Με την εκκίνηση δεν παίζει να βγάλει κρύο αέρα.
Κρύο αέρα βγάζει με απότομη επιτάχυνση, δλδ αν πηγαίνω πχ με 60 και το πατήσω τέρμα και πάει 120+....
Σας λέει κάτι το όλο σκηνικό?
Μην πάω και αλλάξω κομπρέσσορα και πάλι έχω τα ίδια.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
Δεν θυμάμαι, μηχανικό συμπλέκτη έχει ο κομπρέσορας του AC ? Αν ναι, βάσει αυτού που λες (ότι θέλει σαλ για να δουλέψει σωστά) ίσως πρέπει να κοιτάξεις ιμάντα και -δυστυχώς- το συμπλέκτη...
Problem solved.
Έβγαλα αισθητήρα AUC, έριξα σπρευ ηλεκτρικών επαφών και τον ξαναεβαλα.
Βγάζει παγακια τώρα:)
Αφού λοιπόν δεν θα πληρώσω από δω και από κει χρήματα για τον κλιματιομο, σκέφτομαι αναβάθμιση με οθόνη android.
Έχει κάνει κανείς τίποτα τέτοιο? Εντυπώσεις και κόστος?
Υπάρχουν πολλές επιλογές πλέον με ένα budget στα 400-500 ευρώ. Ωστόσο πρόσεξε αυτό ;)
https://forum.bmw5.co.uk/topic/137412-the-e60-android-head-unit-as-it-should-have-been/
Kαλημέρα κύριοι!
Έχοντας κάνει 30.000 χλμ + με το 523i Ε60 LCI κυρίως σε ταξίδια εντός Ελλάδας αλλά και 3 ταξιδάκια εξωτερικό (το πιο πρόσφατο στη Σόφια), είμαι σε δίλλημα να το κρατήσω ή να το δώσω για 523i F10 ή 535D F10.
Το αυτοκίνητο δεν μου έχει ζητήσει τίποτα εκτός λαδιών - φίλτρων και μιας τετράδας michelin.
Απόλυτα ευχαριστημένος, καταπίνει χιλιόμετρα στις Ε.Ο για πλάκα, πηγαίνεις 160-180 με κατανάλωση το πολύ 10/100.
Βέβαια θα ήθελα λίγο παραπάνω δύναμη, όταν είμαστε 4 ενήλικες με αποσκευές.
Ποια η άποψη σας για F10 523i και 535D?
αποτι βλεπω ψαχνοντας εχουν σχεδον τα ιδια προβληματα ,αν τυχουν.
https://www.euroautopro.com.au/post/common-problems-of-bmw-5-series-f10-523i-a-comprehensive-guide
και τα 2 μοντελλα παντως ειναι κουκλες ,απο τα πιο ομορφα 5αρια για μενα.
αποτι βλεπω ψαχνοντας εχουν σχεδον τα ιδια προβληματα ,αν τυχουν.
https://www.euroautopro.com.au/post/common-problems-of-bmw-5-series-f10-523i-a-comprehensive-guide
και τα 2 μοντελλα παντως ειναι κουκλες ,απο τα πιο ομορφα 5αρια για μενα.
Καλησπέρα
Ευχαριστώ για το link και την απάντησηthumb
Και μένα σχεδιαστικά μου αρέσουν πιο πολύ τα E60 και F10 από το G30, ίσως και από το G60.
Βέβαια, όσο περνάει ο καιρός συνηθίζεις τα καινούρια σχέδια και σου αρέσουν πιο πολύ.
Το ίδιο είχε συμβεί και όταν άλλαξε στη μετάβαση από Ε39 στο Ε60. Νομίζω ότι μετά τα πρώτα χρόνια καταλάβαμε όλοι πόσο μπροστά ήταν σχεδιασμός της Ε60.
Στο θέμα μας βλέπω από το link ότι ο Ν53 τα ίδια προβληματάκια (αν σου κάτσουν) στα περιφερειακά παρουσιάζει, ακόμα και στο F10.
Πιστεύω ότι ένα 3λιτρο F10 βενζίνη με 8-ταχυτο ZF, θα έχει αρκετή διαφορά σε σχέση με το 2.5λιτρο Ε60 με το 6-ταχυτο ZF.
F10 3λιτρα πετρέλαια τα ζητάνε σχεδόν σε διπλάσια τιμή και γενικά δεν είμαι και πολύ φαν του πετρελαίου.
Εγώ είμαι πολύ φίλος του diesel, είχα κιόλας κάποια περίοδο. Βλέπω το F10 535D πολύ ελκυστικό. Το μοτέρ πρέπει να σκοτώνει.
Εγώ είμαι πολύ φίλος του diesel, είχα κιόλας κάποια περίοδο. Βλέπω το F10 535D πολύ ελκυστικό. Το μοτέρ πρέπει να σκοτώνει.
Αναμφίβολα το 535D F10 είναι πολύ καλό και πολύ δυνατό.
Oι τιμές όμως στα μεταχειρισμένα 535 είναι κοντά στα 30.000 ευρώ +, έχοντας κάνει 200.000+ χλμ.
Αν σου ζητήσει αλλαγή καδένας (έχω ακούσει ότι υπάρχει μια ευαισθησία) και ακολουθήσουν και άλλες φυσιολογικές φθορές, το συνολικό ποσό που θα διαθέσεις θα είναι κοντά σ' εκείνο των μεταχειρiσμένων G30.
https://www.youtube.com/watch?v=K-kCWJFeD8k
Eδώ ένα βίντεο για αλλαγή καδένας σε bmw 530d.
Ένα καλό 523i F10 σε μια λογική τιμή (14.000-15.000 ευρώ) είναι πιο ορθολογική επιλογή κατά τη γνώμη μου.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.