PDA

Επιστροφή στο Forum : 330 e46 CABRIO... απορίες !!!



alexandro
24-04-19, 17:32
Καλησπερα στην παρεα!! !!
Εχω στην κατοχη μου 13 χρονια τωρα ενα ε36 328 coupe. Το πηρα το 2006 σαν 316, το εκανα μετατροπη το 2009 σε 328 και τα τελευταια 4 χρονια το εχω υγραεριο.
Ειναι αψογο ,δν εχει το παραμικρο θεμα αλλα ηρθε η ωρα να το αλλαξω..
Σκεφτομαι λοιπον για ενα ε46 330 και οπωσδηποτε αεριο.

Υπαρχουν οι εξεις αποριες...
Η 330 καιει λιγοτερο απο την 320 με τα 170 αλογα (2200cc) ?
Για την 320 που ειναι 4κυλινδρο δεν το συζητω καν γιατι δεν πηγαινει καθολου.
Στα σαιτ ειδα οτι η 330 ειναι πιο οικονομικη οσο αφορα το καυσιμο.. με απλα λογια καιει λιγοτερο!! ! Ισχυει?

Σε σχεση με το δικο μου, το 328 ε36 coupe τι διαφορες εχει στην καταναλωση? Προφανως θα καει παραπανω, καθοτι 200 kg βαρυτερο αμαξι λογω του οτι ειναι cabrio?
Προσπαθω να το συγκρινω με αυτο που εχω τωρα...ξερει κανεις τι παιζει με την καταναλωση?
Και ποια 3αρα cabrio e46 αξιζει? Η 330? Η 320 6cl?
Η διαφορα στην δυναμη μου ειπαν οτι δν θα ειναι αισθητη απτο δικο μου. Εμενα ειναι 193 ps και η 330 231ps αλλα και 200 kg βαρυτερη.

Δωστε μου τα φωτα σας γιατι δν αλλαζω συχνα αμαξια ...
Και σιγουρα θα ειναι η θα το κανω με την μια υγραεριο.

savvas bmwdakias
24-04-19, 22:56
Καλησπέρα φιλε και καλως ηρθες, μια διευκρινηση θα κανω μονο μιας και δεν εχω αποψη σε αυτό που ρωτας. Το Ε46 σε καμπριο το 320 είναι εξακυλινδρο 2200cc 170ps , το μοτερ των 2000cc 143 ή 150 αλογα είναι τετρακυλινδρο και ειχε εμπορικη ονομασια 318,ηταν η μικροτερη εκδοση του καμπριο.

alexandro
25-04-19, 03:49
Σωστα

Vassilis ///M
25-04-19, 08:51
Θες bmw και να είναι cabrio και να μην καίει και να είναι 330 και να το κάνεις υγραέριο.... Νταξ δεν σώζεται η χώρα...

PetrosD
25-04-19, 09:18
Ο καθένας ό,τι θέλει θέλει. Δεν απαγορεύεται.

alexandro
25-04-19, 14:47
Καταρχας δεν καταλαβαινω το υφος σου. Δευτερον αν δεν καταλαβαινεις τι γραφω μαθε να διαβαζεις.
Εχω ηδη 2 bmw ενα z3 και ενα 328. Αυτο που θελω ειναι να δω αν αξιζει η 330.
Ναι θελω και 2ο καμπριο και να ειναι 3000 κυβικα και εχω βρει και 330 με αεριο.
Αυτο που θελω ειναι να δω τις διαφορες που θα εχει με το δικο μου αμαξι οσο αφορα τις επιδοσεις και την καταναλωση.
Εσυ αν δν μπορεις να προσφερεις καποια απαντηση σε αυτα σε παρακαλω πολυ να μην πεταγεσαι σαν την πορδη. Καλη σου ανασταση

alexandro
25-04-19, 14:56
Και μιας και πεταχτηκε ο αλλος με την βλακεια του απο πανω και το θυμηθηκα.. σε βιντεακια στο youtube οντως η 328 φευγει καλυτερα απτην 330.
Οι ερωτησεις που κανω θα με βοηθησουν στην αγορα που θα κανω. Σκεφτομαι και για την e93 η οποια δεν γινεται αεριο καθοτι αμμεσου ψεκασμου. Ενα καινουργιο αμαξι που θα καιει περισσοτερο ομως σαν βενζινη και πιο αργο η το 46αρι που θα καιει λιγοτερο σαν αεριο με πιο καλο γκαζι(αλογα) αλλα παλιο αμαξι.
Οποιος δν εχει να απαντησει κατι ουσιαστικο πανω σε αυτα να σχολιασει καλυτερα τις φωτο του στο fb...γιατι οντως δν σωζεται η χωρα

alexandro
25-04-19, 15:45
Βασιλη μου τωρα ειδα οτι εχεις ενα 1800.
δεν εχω τιποτα με τα μικρα κυβικα.. τουναντιον.. και μενα το z3 1900 ειναι. Οταν ομως μαθεις οτι ενα αμαξι δεν παιρνει ******α οταν του βαζεις προφυλακτηρες M και γραφεις στην υπογραφη σου το γραμμα M και πιθανοτα κολλας και το αυτοκολλητακι στο πισω μερος και νιωθεις ο ωραιος του χωριου αλλα εχεις για 13 χρονια 2.800 κυβικα με φορους πολυτελειας 1200 ευρω και 840 τελη και 14.000 ευρω τεκμηριο γτ το αμαξι θεωρειται του 2003 που ηρθε απο γερμανια.. και ταιζεις για τοσα χρονια 200 αλογα βενζινη κανοντας 22000km περιπου το χρονο με ωραια βενζινη.. τοτε επιτρεψε μου να σκεφτομαι την καταναλωση λιγο παραπανω και την επομενη κινηση που θα κανω. Εσυ βολεψου με το να βαζεις προφυλακτηρες M στα 1800 κυβικα και ασε αλλους να οδηγουν 3000 κυβικα cabrio και δηλωμενα κανονικα και τελη και τεκμηρια και οτι συνεπαγεται αυτο.

deepBLUE
25-04-19, 16:45
Όταν βάζεις υγραέριο στο αμάξι,αυτόματα βάζεις και ημερομηνία λήξης στον κινητήρα.
Αυτά που θα γλιτώσεις από την βενζίνη θα τα πληρώσεις κάποια στιγμή για κάποια βαρβάτη επισκευή .
Όσο για το 330 είναι μακράν το καλύτερο και ανθεκτικότερο μοτέρ που έχει βγάλει η BMW .

alexandro
25-04-19, 17:57
Στο 328 το εχω 4 χρονια αεριο. Στους 10 μηνες εκανα αποσβεση τα 1000 ευρω της εγκαταστασης. Χονδρικα εχω γλυτωσει γυρω στα 4500 ευρω αυτα τα 4 χρονια. Πεταμενα λεφτα που θα πηγαιναν στην βενζινη.
Στο z3 το κιτ της zavoli το bora αν δεν κανω λαθος ειναι πανω απο 5 χρονια.
Και τα 2 αμαξια δουλευουν αψογα και δν εχουν κανενα απολυτως θεμα.
Αυτα οσο αφορα εμενα. Ξερω αμαξια που εχουν πανω απο 6 χρονια υγραεριοκινηση και δν εχουν κανενα απολυτως θεμα. Οποτε σε τετοια κυβικα το θεωρω μονοδρομο. Αν καποιος δν εχει θεμα να χαλαει 3 χιλιαρικα και παραπανω για βενζινη το χρονο οκ παω πασο. Σιγουρα ειναι προτιμοτερο. Αλλα απτην στιγμη που το μετετραψα αεριο φιλε μου πραγματικα σωθηκα. Δεν το συζητω καν αυτο. 2 αμαξια...και τα 2 υγραεριο για χρονια...0 προβληματα....και καποια χιλιαρικα κερδος. Αυτα οσο αφορα εμενα.τωρα αν καποιος εχει δωσει 600-700 ευρω σε συνεργειο της πλακας για να βαλει αεριο...τοτε ναι...πιθανον να ειχε θεμα.
Στο συνεργειο που εκανα την μετατροπη ειναι φιλος ο μηχανικος. Καθε βδομαδα σχεδον κανει και μια μετροπη. Δν εχω ακουσει να υπηρξε ποτε καποιος κινητηρας οφ. Ειδικα τωρα με τα νεα συστηματα. Τεσπα...μακαρι να ειναι σκυλι μοτερ οσο ειναι και το 28αρι.. γτ εκει με βλεπω να καταληγω

nikos valvetronic
26-04-19, 20:37
Δεν είναι νόμος σε όλα τα αυτοκίνητα ότι το αέριο είναι καταστροφή. Τα ευρωπαικά είναι πιο δεκτικά σε πολύ γενικές γραμμές.
Οι γιαπωνέζοι έχουν τα περισσότερα προβλήματα. Τα bmw γενικά δεν έχουν αλεργία στο αέριο το ξέρεις καλά από ότι λες και εσύ.
Σε κάθε περίπτωση ο εγκαταστάτης παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο και με την εργασία του αλλά και με το κιτ που θα επιλέξει για
το μοτέρ σου.Ο Μ54 είναι όντως σκυλί του πολέμου. Έχω περίπτωση φίλου με 46άρι 2.2 που έβαλε (ακριβό) κιτ στις 160k km
και τώρα έχει 250 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Γνώμη μου αν κάνεις ταξιδιάρικα χλμ εκτός από το αέριο διαφορά θα κάνει
και ένα 6άρι σαζμαν.Όσους γνωρίζω που το έβαλαν δεν το μετάνοιωσαν. Πάντως σε κάθε περίπτωση πριν την αγορά
καλό είναι να πάρεις μια συμπίεση στο μοτέρ και να τσεκάρεις τα γνωστά θεματάκια του Μ54 όπως την DISA ,τον διαχωριστή
λαδιού κ.α. Τώρα η διαφορά του 320 2.2 με το 330 είναι απλά πολύ μεγάλη στα γκάζια και μικρότερη αναλογικά στην κατανάλωση
απ' όσα ακούω από τους εξακύλινδρους. Ο 2.2 θέλει πίεση για να δείξει την δύναμή του πόσο μάλλον στο cabrio.

merbeind
27-04-19, 19:51
Δεν ξέρω αν βοηθήσω κάπου αλλά είχα Ζ4 το 3λιτρο με τα 231 και e46 το 325 με τα 170 (m52 tub25).
Το Ζ4 έκαιγε λιγότερο από το 3αρι ενώ παρόλο τη διαφορά τους σε άλογα και βάρος το Ζ4 δεν ήταν αρκετά πιο γρήγορο