PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόγραμμα σε 318is M42B18 ???



///Maniac
12-04-19, 02:36
Χαιρετω την παρεα! Οπως λεει και ο τιτλος θα ηθελα τις εμπειριες και αποψεις σχετικα με προγραμμα σε 318ις απο οσους το εχουν κανει. Εχω μπει αρκετο καιρο σε αυτο το τρυπακι αλλα ποτε δεν εχω παρει αποψη απο καποιον που οντως το εκανε. Ευχαριστω προκαταβολικα για την οποια απαντηση!

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/04/image6700supreme_zpsy1s1dt7f-1.png

skaros
12-04-19, 07:24
Είχα σε m44. Όταν το έβγαλα, διαφορά στο γκάζι δεν κατάλαβα, αλλά έριξα την κατανάλωση (~1l εντός).
Εν ολίγοις δεν αξίζει...

djkostas
12-04-19, 11:29
Αρχικά τι εννοείς όταν λές πρόγραμμα?
Φθηνό chip από Ebay, ακριβό chip από γνωστό Αμερικάνο προγραμματιστή, chip από Έλληνα προγραμματιστή ή ξεχωριστό άγραφο εγκέφαλο και προγραμματισμό του?

BILL007
12-04-19, 14:19
Αρχικά τι εννοείς όταν λές πρόγραμμα?
Φθηνό chip από Ebay, ακριβό chip από γνωστό Αμερικάνο προγραμματιστή, chip από Έλληνα προγραμματιστή ή ξεχωριστό άγραφο εγκέφαλο και προγραμματισμό του?

Σωστά! :+1:000


Πάντως να θέλει να δοκιμάσει κανείς μπορεί απο 30 ευρώ... https://www.ebay.com/itm/BMW-E36-318is-CHIP-TUNING-Made-on-Dyno-M42B18-15HP-20Nm-7000-REVLIMIT-/171739034737

djkostas
13-04-19, 09:03
Είχα σε m44. Όταν το έβγαλα, διαφορά στο γκάζι δεν κατάλαβα, αλλά έριξα την κατανάλωση (~1l εντός).
Εν ολίγοις δεν αξίζει...

Τι ακριβώς είχες και δεν είδες διαφορά?

Εγώ με αυτό ακριβώς που παρέθεσε ο BILL007 νομίζω πως βλέπω μια (μικρή) διαφορά στις μεσαίες και έχω κάνει αρκετές φορές το βάλε-βγάλε με το εργοστασιακό.

skaros
13-04-19, 10:12
Επειδή αυτοί οι εγκέφαλοι 'προγραμματίζονται' και δεν μπαίνει απλά ένα chipάκι, εγώ αρκέστηκα στα λεγόμενα του προηγούμενου ιδιοκτήτη.
Δλδ πήρα ως δεδομένο οτι έχει 'πειράξει' τον εγκέφαλο, χωρίς όμως να έχω μέτρο σύγκρισης.
Μετά απο χρόνια, για κάποιους λόγους (όχι δυσλειτουργίας), τον άλλαξα με έναν απείραχτο. Οι δικές μου διαπιστώσεις ήταν αυτές που έγραψα παραπάνω.
Φαντάζομαι οτι κάνει το μείγμα πιο πλούσιο (όπως όταν είναι κρύος ακόμα ο κινητήρας), αλλά σε μόνιμη βάση.

LEONIDASKAL
13-04-19, 12:01
Εγω εχω παραλληλο εγκεφαλο που βαζω και βγαζω .ετσι εχω και το μαμα απειραχτο και προγραμματακι οποτε το θελω.
διαφορες μετα απο δυναμομετρο ειναι 6,5 ιπποι και 1 δευτερολεπτο στα 100.
φυσικα για να τα λεμε ολα εχω και καποια αλλα μικροπραγματακια γυρω γυρω που πλαισιωνουν τον παραλληλο.
θες την γνωμη μου δεν αξιζει .....................δεν θα το εκανα σημερα τσαμπα χρημα και χρονος

///Maniac
14-04-19, 16:23
Εγω εχω ακουσει οτι ο μαμα εγκεφαλος προγραμματιζεται σχετικα δυσκολα και ειναι μπελαλιδικη δουλεια ...γι αυτο ολοι παιζουν με τσιπ η με παραλληλο εγκεφαλακι που κανει bypass τον μαμα εγκεφαλο...πρακτικα βεβαια εγω στο μυαλο μου εχω οτι το αμαξι παιρνει αλογα απο αβανς και ισως απο πιο πλουσιο μειγμα, αν και δεν ξερω κατα ποσο βοηθαει το πιο πλουσιο μειγμα...επισης εννοειται πως περιφερειακα βοηθανε οπως πιο ελευθερη εισαγωγη και συστημα εξατμισης, αλλα περα απο αυτο δε μπορω να φανταστω κατι αλλο...αυτα τα τσιπ ανεβαζουν και τον κοφτη απο 6600 στις 7000 οποτε το ολο παιχνιδι ειναι να καταφερει να δωσει ροπη στις ψηλες ωστε να βγουν εκει τα αλογα..γι αυτο ρωτησα εξ αρχης γνωμες απο αυτους που το εχουν κανει και εχουν δει διαφορες πριν και μετα και σε δυναμομετρα..ολα τα υπολοιπα ειναι απλα εικασιες.

PetrosD
15-04-19, 20:40
Για να δώσει τη ροπή που λες ψηλά, πρέπει να αλλάξει ο χρονισμός των εκκεντροφόρων.

///Maniac
15-04-19, 21:46
Ο λογος που το μοτερ εχει peak στις 6000 και μεχρι τις 6600 εχει κατερχομενη καμπυλη ιπποδυναμης, δηλαδη η ροπη εχει μεγαλυτερο ρυθμο μειωσης απο το ρυθμο αυξησης των στροφων ποιος ειναι ? Το αμαξι ξεμενει απο ροη καυσιμου ? Απο ροη εισαγωγης αερα? Οι εκκεντροφοροι και οι βαλβιδες γυρνανε τοσο γρηγορα που τα μαμα ελατηρια βαλβιδων δεν τα προλαβαινουν και με αυτο τον τροπο υπολειτουργει το συστημα της κεφαλης?Τα τελευταια 2 μου φαινονται αρκετα πιθανα... Ο χρονισμος που λες, εννοεις αν υπηρχε γραναζι εκκεντροφορου να μετατοπισει τη ροπη ψηλα? Επισης το τελευταιο πως γινεται? Πως δηλαδη πας τη ροπη ψηλοτερα στο φασμα των στροφων? Να φανταστω με προπορεια εκκεντροφορου? Να τον στρεψεις δηλαδη ελαχιστα πιο μπροστα και να μετατοπισεις ολη τη φαση λιγο πιο νωρις? Αυτο δεν ειναι το αβανς η κανω λαθος ? Πολλες οι ερωτησεις αλλα μου αρεσουν τετοια θεματα και νομιζω απασχολουν και πολλους αλλους του ''ειδους'' μας... :)

PetrosD
15-04-19, 22:21
Απο ροη εισαγωγης αερα?

Για αυτό, που εξαρτάται από τη διάρκεια του εκκεντροφόρου εισαγωγής.


Οι εκκεντροφοροι και οι βαλβιδες γυρνανε τοσο γρηγορα που τα μαμα ελατηρια βαλβιδων δεν τα προλαβαινουν και με αυτο τον τροπο υπολειτουργει το συστημα της κεφαλης

Δεν ισχύει αυτό. Αν τα ελατήρια δεν προλάβουν, μπορεί οι βαλβίδες να ακουμπήσουν πιστόνι.


Ο χρονισμος που λες, εννοεις αν υπηρχε γραναζι εκκεντροφορου να μετατοπισει τη ροπη ψηλα?

Εμείς που έχουμε VANOS, έχουμε εργοστασιακά ρυθμιζόμενα γρανάζια και στους 2 εκκεντροφόρους. Οι μεν κινητήρες μονού VANOS, ρυθμίζονται μηχανικά από το χρήστη, οι δε διπλόβανοι, μόνο με πρόγραμμα. Δεν ξέρω αν το κάνει κανείς.


Πως δηλαδη πας τη ροπη ψηλοτερα στο φασμα των στροφων? Να φανταστω με προπορεια εκκεντροφορου? Να τον στρεψεις δηλαδη ελαχιστα πιο μπροστα και να μετατοπισεις ολη τη φαση λιγο πιο νωρις?


Αυτό ακριβώς.


Αυτο δεν ειναι το αβανς η κανω λαθος ? Πολλες οι ερωτησεις αλλα μου αρεσουν τετοια θεματα και νομιζω απασχολουν και πολλους αλλους του ''ειδους'' μας... :)

Το Αβάνς είναι πότε θα σκάσει ο σπινθήρας.

pakossimoudis
10-05-19, 21:00
παιδια ερωτηση σε e30 2λιτρο τι μοτερ μπορω να το βαλω εστω και με λιγο μετατροπη??

iliasb
13-07-19, 18:08
Να ρωτήσω και εγώ? απο M43B16 αξίζει ο κόπος και το χρήμα να πάω σε M42B18? δηλαδή στην 316 e36 μου, να βάλω κινητηράκι 1.8is και δεν χρειάζεται αλλαγή πολλά (απο ότι είπε ο μηχανικός), μοτέρ εγκέφαλο και εξάτμιση αργότερα, είναι σωστά?

LEONIDASKAL
15-07-19, 18:26
[QUOTE=iliasb;596470]Να ρωτήσω και εγώ? απο M43B16 αξίζει ο κόπος και το χρήμα να πάω σε M42B18? δηλαδή στην 316 e36 μου, να βάλω κινητηράκι 1.8is και δεν χρειάζεται αλλαγή πολλά (απο ότι είπε ο μηχανικός), μοτέρ εγκέφαλο και εξάτμιση αργότερα, είναι σωστά?[/QUOTE

μετατροπή της πλάκας είναι. εύκολη και οικονομική . φυσικά θα δεις διαφορά στο αυτοκίνητο σου αλλά μην τα παραλέμε δεν θα γίνει κανένας πύραυλος

iliasb
15-07-19, 19:42
Ήθελα να την βάλω με αυτό το πακετάκι, εισαγωγή, που δίνει και μερικά αλογάκια, και κυρίως είναι πανέμορφο!!! να μην ντρέπεσαι να ανοίξεις το καπό ρε αδερφέ που λέει ο λόγος!!! :th_Laie_67-1:
https://www.dbilas.com/wp-content/uploads/2016/05/EDK-Anlagen_EN.pdf είναι η τελευταία στην φωτό που γράφει M42!

LEONIDASKAL
16-07-19, 14:41
Ήθελα να την βάλω με αυτό το πακετάκι, εισαγωγή, που δίνει και μερικά αλογάκια, και κυρίως είναι πανέμορφο!!! να μην ντρέπεσαι να ανοίξεις το καπό ρε αδερφέ που λέει ο λόγος!!! :th_Laie_67-1:
https://www.dbilas.com/wp-content/uploads/2016/05/EDK-Anlagen_EN.pdf είναι η τελευταία στην φωτό που γράφει M42!

και πόσο έχει αυτό ???? ρωτησες????

BILL007
16-07-19, 15:53
και πόσο έχει αυτό ???? ρωτησες????

:whistle:

:whistle:

:whistle:

iliasb
16-07-19, 17:07
Περίπου όσο αγόρασα το αυτοκίνητο! :facepalm: τώρα εσύ γιατί μαρτυράς τα φύλλα? μπάαααα! ούτε να ονειρευτεί δεν μπορεί κάποιος! :th_Laie_67-1:

LEONIDASKAL
18-07-19, 18:01
Περίπου όσο αγόρασα το αυτοκίνητο! :facepalm: τώρα εσύ γιατί μαρτυράς τα φύλλα? μπάαααα! ούτε να ονειρευτεί δεν μπορεί κάποιος! :th_Laie_67-1:

οφείλω να προειδοποιήσω σε περίπτωση άγνοιας κινδύνου

iliasb
26-07-19, 00:38
Συγνώμη έλειπα εκτός Αθηνών, θα ήθελα να μάθω τι ακριβώς συμβαίνει, με το πακετάκι που ανέφερα, καθ' οτι δεν ξέρω! (μου φάνηκε πολύ καλό), εάν θέλεις μπορείς να μου εξηγήσεις και με pm, δεν έχω πρόβλημα!

LEONIDASKAL
26-07-19, 19:54
Συγνώμη έλειπα εκτός Αθηνών, θα ήθελα να μάθω τι ακριβώς συμβαίνει, με το πακετάκι που ανέφερα, καθ' οτι δεν ξέρω! (μου φάνηκε πολύ καλό), εάν θέλεις μπορείς να μου εξηγήσεις και με pm, δεν έχω πρόβλημα!

μωρέ πανέμορφο είναι ......αλλαααα.... πολλά λεφτά για το τίποτα .το κόστος αγοράς και τοποθέτησης είναι απογορευτικο .άσε που με τα ίδια χρήματα κάνεις swap σε κάτι πολύ δυνατότερο άποψή μου βέβαια

iliasb
27-07-19, 08:54
Μα...απόψεις ανταλλάσσουμε! για πες? κάτι καλύτερο (εκτός τούρμπο), τι μπορεί να πάρει η M42B18?

LEONIDASKAL
27-07-19, 09:24
Μα...απόψεις ανταλλάσσουμε! για πες? κάτι καλύτερο (εκτός τούρμπο), τι μπορεί να πάρει η M42B18?

oxi to m42 , μιλαω για swap με μ50 β25 ,μ50 β28 , και εχει οθεοσ

iliasb
06-08-19, 13:10
Η Μ50Β25 εκτός εγκέφαλου και πλεξούδας, θέλει ασφαλώς σασμάν, διαφορικό, και εξάτμιση, έτσι δεν είναι? ρωτάω γιατί νομίζω αυτά πρέπει να τα βρεις, πριν το swap, και εάν είναι δυνατόν απο ένα μαγαζί!

PetrosD
06-08-19, 15:39
Σασμάν και διαφορικό μπορείς να μην βάλεις, αν έχεις 325.

iliasb
07-08-19, 09:50
Δεν έχω 325, οπότε χρειάζομαι και αυτά, ανεβάζοντας την τιμή, εκτός του ότι πως θα, και εάν βρεθούν στην αγορά σωστά κομμάτια!
ξαναγυρνάω λοιπόν στην 318is, που δεν είναι τίποτα σπουδαίο, αλλά πιστεύω θα κινεί αξιοπρεπώς την E36 μου, και πολύ προσιτά, καθότι θέλω μόνον κινητήρα και εγκέφαλο!

LEONIDASKAL
07-08-19, 18:15
Δεν έχω 325, οπότε χρειάζομαι και αυτά, ανεβάζοντας την τιμή, εκτός του ότι πως θα, και εάν βρεθούν στην αγορά σωστά κομμάτια!
ξαναγυρνάω λοιπόν στην 318is, που δεν είναι τίποτα σπουδαίο, αλλά πιστεύω θα κινεί αξιοπρεπώς την E36 μου, και πολύ προσιτά, καθότι θέλω μόνον κινητήρα και εγκέφαλο!

τωρα τι μοτερ φορας ????

iliasb
08-08-19, 08:49
Το απλό 1.6 m43b16 με τα 102 αλογάκια, που δεν με αφήνουν να κάνω προσπέραση σε νταλίκα! :original:
Είχα αποφασίσει να βάλω ένα 1.8is που (κατά την γνώμη μου), θα κινεί το αυτοκίνητο αξιοπρεπώς, 136hp και την ροπή των 1800 κ.ε, κάτι καλό θα βγαίνει πιστεύω!
άσε που μπορεί να ανέβει (με λίγα χρήματα) ακόμα 10-20hp.
Τώρα, μερικοί λένε ότι αυτή ΔΕΝ είναι αναβάθμιση, όμως προτείνουν m50b25, τέτοια δεν αντέχω οικονομικά να κάνω! αυτά θέλουν σασμάν διαφορικά, και η τιμή ανεβαίνει πάρα πολύ!!!

LEONIDASKAL
08-08-19, 12:01
Το απλό 1.6 m43b16 με τα 102 αλογάκια, που δεν με αφήνουν να κάνω προσπέραση σε νταλίκα! :original:
Είχα αποφασίσει να βάλω ένα 1.8is που (κατά την γνώμη μου), θα κινεί το αυτοκίνητο αξιοπρεπώς, 136hp και την ροπή των 1800 κ.ε, κάτι καλό θα βγαίνει πιστεύω!
άσε που μπορεί να ανέβει (με λίγα χρήματα) ακόμα 10-20hp.
Τώρα, μερικοί λένε ότι αυτή ΔΕΝ είναι αναβάθμιση, όμως προτείνουν m50b25, τέτοια δεν αντέχω οικονομικά να κάνω! αυτά θέλουν σασμάν διαφορικά, και η τιμή ανεβαίνει πάρα πολύ!!!

144hp θα έχεις με το μ42 προτείνω μ44 το 1.9is δηλαδή. Άπλα μην ονειρευεσε ότι θα μπορείς να του αυξήσεις ιδιαίτερα την ιπποδύναμη . θα χρειαστείς αρκετά χρήματα για μια τέτοια αναβάθμιση που θα ξεπεράσουν σε συνολικό κόστος την εξ αρχής τοποθέτηση ενός εξακύλινδρου.
το αναφέρω γιατί έχω κάνει την μετατροπή και έχω ψάξει πολύ και πέταξα και χρήματα με πολύ μικρο αποτελέσματα . +6 ίππους στο δυναμόμετρο και εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα σχεδόν .ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΛΈΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΘΏ ΆΠΛΑ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΎΩ ΏΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙς ΤΗΝ ΣΩΣΤΉ ΑΠΌΦΑΣΗ .
μην φτάσεις στο σημείο και πεις ότι δεν μου τα είπαν εξ αρχής , δεν ήξερα ........

BILLYS
08-08-19, 12:24
Συμφωνώ με τον φίλο πιο πάνω.
Πραγματική βελτίωση βλέπεις μόνο σε κινητήρες turbo.
Στην ατμόσφαιρα μπορεί το κόστος να υπερκαλύπτει την αγορά ενός 320 μοτέρ π.χ.
Για μένα ή πας σε φουλ μετατροπή 320 ή 325 ή πουλάς αυτό που έχεις και πας σε μεταχειρο εργοστασιακό 6κιλυνδρο.

bill318is
08-08-19, 13:07
Σχετικά με την αρχική ερώτηση για το πρόγραμμα εγώ έβαλα τσιπάκι supersprint στον γνωστό στην Αγία Παρασκευή - Αθήνα, και από την 1η ημέρα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Η λειτουργία του κινητήρα έγινε πιο στρωτή πήρε ροπή χαμηλά, η κατανάλωσή έπεσε σημαντικά.

Γενικώς δε με νοιάζει αν έδωσε +6 άλογα, αλλά έδωσε αυτό που χρειάζόταν στο αυτοκίνητο χωρίς υπερβολές

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk