Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : BMW E90 ΑΛΛΑΓΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ - DYNAMIC PACKAGE



michaelp900
21-03-19, 23:43
Καλησπέρα σε όλη την παρέα. Όπως αναφέρεται και στον τίτλο του θέματος έχω ένα Ε90 που έφτασε τις 99 και πάμε στις 100.000χλμ. Όταν αγοράστηκε καινούριο είχε παραγγελθεί στην έκδοση dynamic και την ανέφερε στο προσπέκτους ως σπορτ ανάρτηση Μ. Γνωρίζει κάποιος ποσό κοστίζει μπρος πίσω η αλλαγή η ποια είναι λοιπόν τα αμορτισέρ τα οποία φορούσε τότε εκεινη η έκδοση;


Sent from my iPhone using Tapatalk


https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/03/E90ZCPSuspensionJPG-1.jpg

gant
22-03-19, 09:39
Απο το VIN και μέσω του ΕΤΚ, μπορείς να βρεις τον κωδικό. Πάντως για το δικό μου 46αρι που φορούσε την σπορτ ανάρτηση όχι την m-pack, δηλαδή ίδια ελατήρια αλλά διαφορετικά αμορτισέρ, στην αντιπροσωπεία η 4αδα κοστίζει 750ε. Έτσι πέρσι το καλοκαίρι αρκέστηκα στα αντίστοιχα SACHS του εμπορίου με 240ε.

topmar
22-03-19, 09:41
Απο το VIN και μέσω του ΕΤΚ, μπορείς να βρεις τον κωδικό. Πάντως για το δικό μου 46αρι που φορούσε την σπορτ ανάρτηση όχι την m-pack, δηλαδή ίδια ελατήρια αλλά διαφορετικά αμορτισέρ, στην αντιπροσωπεία η 4αδα κοστίζει 750ε. Έτσι πέρσι το καλοκαίρι αρκέστηκα στα αντίστοιχα SACHS του εμπορίου με 240ε.Είδες καμία σημαντική διαφορά, μεταξύ των εργοστασιακων αμορτισέρ και των ιδίων aftermarket Sachs;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

gant
22-03-19, 09:44
Κάπως σκληρότερα του εμπορίου, αλλά μετά 15 χρόνια και 125000χλμ που φορούσα τα ΟΕΜ, η διαφορά να είναι αμελητέα.

michaelp900
22-03-19, 16:53
Κάπως σκληρότερα του εμπορίου, αλλά μετά 15 χρόνια και 125000χλμ που φορούσα τα ΟΕΜ, η διαφορά να είναι αμελητέα.

Κύριε Γιώργο είναι δηλαδή τα ίδια η υπάρχει κάποια τροποποίηση λόγο της BMW? Ο Χρήστος με είχε πει κάποτε πως είναι τα Sachs Advantage αν τα λέω σωστά η sport.


Sent from my iPhone using Tapatalk

wheelman
22-03-19, 17:22
Κύριε Γιώργο είναι δηλαδή τα ίδια η υπάρχει κάποια τροποποίηση λόγο της BMW? Ο Χρήστος με είχε πει κάποτε πως είναι τα Sachs Advantage αν τα λέω σωστά η sport.


Sent from my iPhone using TapatalkΤα advantage (μωβ) τα έχει καταργήσει,
Είχα προλάβει τα τελευταία στο 46 μου.
(Ωραία αμορτισέρ κ κράτησαν 100κ χλμ).
Πλέον δίνει τα "touring" αν θυμάμαι καλά, που κ πάλι είναι μόνο τα μπροστα διαφορετικά, τα πίσω είναι ίδια με τα απλά.

Για 46 πάντα, αν κ δεν νομίζω να έχει
Άλλη σειρά για Ε9χ
Θα το κοιτάξω το βράδυ από το σπιτι

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

michaelp900
22-03-19, 17:24
Τα advantage (μωβ) τα έχει καταργήσει,
Είχα προλάβει τα τελευταία στο 46 μου.
(Ωραία αμορτισέρ κ κράτησαν 100κ χλμ).
Πλέον δίνει τα "touring" αν θυμάμαι καλά, που κ πάλι είναι μόνο τα μπροστα διαφορετικά, τα πίσω είναι ίδια με τα απλά.

Για 46 πάντα, αν κ δεν νομίζω να έχει
Άλλη σειρά για Ε9χ

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Άρα δεν θα μπορέσω να βάλω τα ίδια. Βασικά καλό είναι να βάλω το VIN number μου και να δω ακριβώς τι γράφει για να μην κάνω εικασίες. Πάντως ακόμα αντέχουν αλλά επειδή ποτε δεν ξες τι γίνεται άρχισα να ψάχνομαι. Μετά άλλος τι λύση έχουμε; Ανεξάρτητος χρημάτων εχοντας ως γνώμονα την ποιότητα και να είναι όπως τα εργοστασιακά που ήταν ΑΨΟΓΑ


Sent from my iPhone using Tapatalk

topmar
22-03-19, 18:06
Για E90 δίνει αυτά σαν M-Fahrwerk, Κωδικός Προϊόντος: 311405, 311406 και πίσω 311410

https://www.rellasamortiser.gr/el/bmw-series-3-e90-2005-2011/2060-bmw-series-3-e90-sachs-sport-m-technik-2005-2011-311405-311406-311410.html?cid=213

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Dimimav
22-03-19, 18:52
Έχουν διαφορά τα εργοστασιακά με τα του εμπορίου.
Ναι μεν τα κατασκευάζει η sachs αλλά τα γνήσια έχουν άλλες προδιαγραφές που της ζητάει η BMW.
Άμα θέλεις ποιότητα εφάμιλλη του γνήσιου δεν θα σε κάλυψει κάποιο του εμπορίου.(μιλάω για στοκ καταστάσεις ,όχι ρυθμιζόμενες κτλ)

michaelp900
22-03-19, 18:53
Έχουν διαφορά τα εργοστασιακά με τα του εμπορίου.
Ναι μεν τα κατασκευάζει η sachs αλλά τα γνήσια έχουν άλλες προδιαγραφές που της ζητάει η BMW.
Άμα θέλεις ποιότητα εφάμιλλη του γνήσιου δεν θα σε κάλυψει κάποιο του εμπορίου.(μιλάω για στοκ καταστάσεις ,όχι ρυθμιζόμενες κτλ)

Θέλω απλά αυτή που φορούσε όταν το πήρα καινούριο. Κάπου είχα ακούσει πως είναι και ρυθμιζόμενη ως προς την σκληρότητα αλλά και να μην είναι πίστεψε με τόσα χρόνια δεν το έψαξα. Ούτε κάτι πιο μαλακο θέλω ούτε πιο σκληρό. Αυτή είναι απλά [emoji108]


Sent from my iPhone using Tapatalk

michaelp900
22-03-19, 18:58
Για E90 δίνει αυτά σαν M-Fahrwerk, Κωδικός Προϊόντος: 311405, 311406 και πίσω 311410

https://www.rellasamortiser.gr/el/bmw-series-3-e90-2005-2011/2060-bmw-series-3-e90-sachs-sport-m-technik-2005-2011-311405-311406-311410.html?cid=213

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αναγράφει product is currently unavailable. Μετά από αυτά που έχει εκεί μέσα ποια άλλα είναι κοντά σε αυτά που φοράει;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dimimav
22-03-19, 19:04
Θέλω απλά αυτή που φορούσε όταν το πήρα καινούριο. Κάπου είχα ακούσει πως είναι και ρυθμιζόμενη ως προς την σκληρότητα αλλά και να μην είναι πίστεψε με τόσα χρόνια δεν το έψαξα. Ούτε κάτι πιο μαλακο θέλω ούτε πιο σκληρό. Αυτή είναι απλά [emoji108]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Πας αντιπροσωπεία με τον αριθμό πλαισίου σου ή κοιτάνε επιτόπου τους κωδικούς που γράφει πάνω το αμορτισέρ

topmar
22-03-19, 19:04
Αναγράφει product is currently unavailable. Μετά από αυτά που έχει εκεί μέσα ποια άλλα είναι κοντά σε αυτά που φοράει;


Sent from my iPhone using TapatalkΕμένα διαθέσιμο βγάζει... Αλλά πάρε τηλέφωνο για λεπτομέρειες.... Κι εγώ στο δικό μου το σκέφτομαι για αλλαγή με τα συγκεκριμένα, μετά από 150Κ ΚΜ που έχουν τα μανισια M-Pack https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/03/345fcc8b9b8069ec03231bf1407b6b91-1.jpg

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

dreamer
22-03-19, 19:37
Άρα δεν θα μπορέσω να βάλω τα ίδια. Βασικά καλό είναι να βάλω το VIN number μου και να δω ακριβώς τι γράφει για να μην κάνω εικασίες. Πάντως ακόμα αντέχουν αλλά επειδή ποτε δεν ξες τι γίνεται άρχισα να ψάχνομαι. Μετά άλλος τι λύση έχουμε; Ανεξάρτητος χρημάτων εχοντας ως γνώμονα την ποιότητα και να είναι όπως τα εργοστασιακά που ήταν ΑΨΟΓΑ


Sent from my iPhone using Tapatalk


Εμένα διαθέσιμο βγάζει... Αλλά πάρε τηλέφωνο για λεπτομέρειες.... Κι εγώ στο δικό μου το σκέφτομαι για αλλαγή με τα συγκεκριμένα, μετά από 150Κ ΚΜ που έχουν τα μανισια M-Pack



και ΕΓΩ το το ιδιο σκεφτομαι και εθεσα ενα ερωτημα για Ε87 λιγες μερες. https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?p=595615&page=3#post595615πριν αλλα ΚΑΝΕΙΣ δεν μου απαντησε:whistle:

μιχαλη επειδη εγω εψαξα στην αντιπροσωπεια και στο ιντερνετ και μιλησα με ειδικους ,πολλες φορες ενα ανταλλακτικο π.χ απο την SACHS που βγηκε με το μοντελλο σου ,επειδη περνανε πολλα χρονια απο τοτε, το ανταλλακτικο σχεδον παντα αλλαζει οποτε και ο κωδικος του χωρις απαραιτητα να ειναι και διαφορετικο ..ετσι εγινε και σε εμενα μετα απο 10 χρονια...αυτο δεν σημαινει οτι δεν ταιριαζει,απλα πρεπει αν θες απο εξω να πας σε καποιον που ξερει και εχει βαλει πολλα το τελαυταιο διαστημα στο μοντελλο σου.παντως ειναι σωστο και μου το ειπαν ολοι οτι της αντιπροωπειας ειναι ανωτερα και αντεχουν πιο πολυ..γιατι ? δεν πηρα απαντηση ,ισως εικαζω να ειναι λογω οτι θελουν να το προσαρμοσουν σε ρανφλατ .καποιοι αλλαζουν και στα 160-200 χιλμοτερα και αυτο μαλλον λεει πολλα για τα μαμα αμορτισερ οτι αξιζουν τα χρηματα τους.ειναι απο τις ελαχιστες εξαιρεσεις που ενα ανταλλακτικο της μαμας δεν παιρνει το αστερακι διακοσμητικα και ανεβαινει η τιμη του γιαυτο.αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν εχουν αντοχη τα εξω,η SACHS ειναι μια τεραστια εταιρεια και πολυ καλη..απλα μαλλον το εντοπιζω στο θεμα ρανφλατ και τις προσαρμογες στην ολη αναρτηση,ελατηρια,σινεμπλο κ κ.λ.π.

μαριε και μιχαλη ειστε και εσεις να αλλαξετε οπως και εγω προληπτικα λογω χιλιομετρων η' εχετε καταλαβει κατι και πατε σε αλλαγη? εμενα η μετρηση στα αμορτισερ στο κτεο ειναι 78%...απλα θεωρω οτι με τα ρανφλατ που εχω εδω και 10 χρονια ισως να ειναι η αποδοση και λιγο χαμηλοτερα και λογω ρανφλατ να μην κανει σωστη μετρηση το εργαλειο εκει..εσεις κανατε μετρηση τελαυταια?

michaelp900
22-03-19, 19:40
και ΕΓΩ το το ιδιο σκεφτομαι και εθεσα ενα ερωτημα για Ε87 λιγες μερες. https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?p=595615&page=3#post595615πριν αλλα ΚΑΝΕΙΣ δεν μου απαντησε:whistle:

μιχαλη επειδη εγω εψαξα στην αντιπροσωπεια και στο ιντερνετ και μιλησα με ειδικους ,πολλες φορες ενα ανταλλακτικο π.χ απο την SACHS που βγηκε με το μοντελλο σου ,επειδη περνανε πολλα χρονια απο τοτε, το ανταλλακτικο σχεδον παντα αλλαζει οποτε και ο κωδικος του χωρις απαραιτητα να ειναι και διαφορετικο ..ετσι εγινε και σε εμενα μετα απο 10 χρονια...αυτο δεν σημαινει οτι δεν ταιριαζει,απλα πρεπει αν θες απο εξω να πας σε καποιον που ξερει και εχει βαλει πολλα το τελαυταιο διαστημα στο μοντελλο σου.παντως ειναι σωστο και μου το ειπαν ολοι οτι της αντιπροωπειας ειναι ανωτερα και αντεχουν πιο πολυ..γιατι ? δεν πηρα απαντηση ,ισως εικαζω να ειναι λογω οτι θελουν να το προσαρμοσουν σε ρανφλατ .καποιοι αλλαζουν και στα 160-200 χιλμοτερα και αυτο μαλλον λεει πολλα για τα μαμα αμορτισερ οτι αξιζουν τα χρηματα τους.ειναι απο τις ελαχιστες εξαιρεσεις που ενα ανταλλακτικο της μαμας δεν παιρνει το αστερακι διακοσμητικα και ανεβαινει η τιμη του γιαυτο.αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν εχουν αντοχη τα εξω,η SACHS ειναι μια τεραστια εταιρεια και πολυ καλη..απλα μαλλον το εντοπιζω στο θεμα ρανφλατ και τις προσαρμογες στην ολη αναρτηση,ελατηρια,σινεμπλο κ κ.λ.π.

μαριε και μιχαλη ειστε και εσεις να αλλαξετε οπως και εγω προληπτικα λογω χιλιομετρων η' εχετε καταλαβει κατι και πατε σε αλλαγη? εμενα η μετρηση στα αμορτισερ στο κτεο ειναι 78%...απλα θεωρω οτι με τα ρανφλατ που εχω εδω και 10 χρονια ισως να ειναι η αποδοση και λιγο χαμηλοτερα και λογω ρανφλατ να μην κανει σωστη μετρηση το εργαλειο εκει..εσεις κανατε μετρηση τελαυταια?

Εγώ ενδεικτικά το ανέφερα. Μέτρηση δεν έκανα από το ΚΤΕΟ του 2018 αλλά θυμάμαι ήταν μια χαρά ούτε έχουν τρέξει λάδια αλλά ψάχνομαι λόγο χιλιομέτρων. Μακάρι να κρατήσουν και παραπάνω αλλά αν είναι τόσο καλά τα μαμά και έχουν κάποιες αλλαγές με του εμπορίου εννοείται θα πάω στα ίδια η οποία δίνει τεσπα η bmw τώρα. Φυσικά να πω ότι προσέχω υπερβολικά πολύ ακόμα και σε σημείο να σπάω τα @@ των πίσω πηγαίνοντας με 5 αν δεν είναι καλος ο δρόμος.


Sent from my iPhone using Tapatalk

topmar
22-03-19, 19:47
Κι εγώ ενδεικτικά μίλησα, δεν έχω ούτε διαρροή ούτε τίποτα, απλά με σχεδόν 150Κ ΚΜ, σκέφτηκα ότι πρέπει να προετοιμάζομαι οσονούπω για αλλαγή.

Στη μέτρηση του τελευταίου ΚΤΕΟ τον Ιανουάριο 2018, θυμάμαι ότι έβγαλε κάπου 76% εμπρός και 70% πίσω (με επιφύλαξη), θα δω αύριο το πρωί για σίγουρα νούμερα. Οι μετρήσεις αυτές ήταν με απλά Non RFT ελαστικά, χειμερινά κιόλας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

gant
23-03-19, 09:31
Το θέμα είναι παιδιά ότι η bmw, φοράει στα αυτοκίνητα της πληθώρα κωδικών αμορτισερ ανάλογα του κυβισμού και του εξοπλισμού. Το ίδιο κάνει και με τα ελατήρια αλλά σε μικρότερο βαθμό. Τώρα η SACHS, η BILSTEIN, η MONROE κλπ. περιορίζονται σε βασικές κατηγορίες δηλαδή νορμαλ ανάρτηση, σπορτ, m-technik, offroad.
Πάντως βάζονταςστο δικό μου αυτά που προτείνει η SACHS, αλλάζοντας και τα λάστιχα κρούσης καθώς και τα top mounts, είμαι ευχαριστημένος.

topmar
23-03-19, 14:31
Τελικά είχα λάθος στις τιμές απόσβεσης των αμορτισέρ, στον περσινό έλεγχο ΚΤΕΟ, ήταν πολύ καλύτερες από ότι έγραψα, πιο συγκεκριμένα, αυτές είναι.... Μάλλον δεν χρειάζεται ούτε καν να σκέφτομαι την αλλαγή τους.... https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/03/32bee5454952bd002fc7fe331006094e-1.jpg

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

dreamer
23-03-19, 19:33
εγω εχω 78% παντου δεξια αριστερα πισω εμπρος αξονα ολα το ιδιο 78%! πρωτη φορα σε αυτοκινητο μου ειναι ιδια τα ποσοστα...