Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : E46 M43 b19 turbo



Veggeto
18-03-19, 09:00
Καλημέρα και από εμένα,με λένε Φίλιππο και τον τελευταίο καιρό έχω γίνει κάτοχος ενός e46 318 με τον m43b19 κινητηρα, Σαν πρώην κάτοχος punto gt έχω κάποια πράγματα στην άκρη καθώς και μια k03s και επηδη το μικρόβιο της βελτίωσης υπάρχει ακόμα σκέφτομαι για αρχή να την βάλω επάνω και να δουλέψω μία χαμηλή πίεση 0.5bar ,από ότι είδα εδώ πολλά παιδιά έχουν τουρμπισει m43 με καλά αποτελέσματα ,Να σημειώσω ότι το αμάξι θα το φτιάξω μονός στο συνεργείο ενως φίλου που σημαίνει ότι δεν θα έχω κόστος. Κάθε γνώμη από τούς πιο έμπειρους ευπρόσδεκτη.

(Έκανα το πρώτο ποστ εδώ μίας και δεν βρήκα κάπου νέα μέλη,διορθωστε με αν κάνω λάθος)

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/03/DSC_0014205B1600x12005D1-1.jpg

BILL007
18-03-19, 11:03
Καλημέρα Φιλιππε και καλωσήρθες στην παρέα μας! :viannen_01:
Υπάρχει ενότητα για τα νέα μέλη σαν καλωσόρισμα εδώ https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23

Για το θέμα που ρωτάς υπάρχει άφθoνο υλικό! Θα γράψω περισσότερα το βράδυ που θα είμαι pc

BILL007
18-03-19, 19:38
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=26388
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=24958
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=19848

Εδώ ήταν ένα απίστευτο thread https://web.archive.org/web/20130811035603/http://www.bmwforums.info/forced-induction-forum/6922-wandas-turbocharged-set-up-e36-1-8-m43.html αλλά δυστυχώς όλες οι φωτό του χάθηκαν... :(

Veggeto
18-03-19, 20:22
Ευχαριστώ πολύ Bill007 ,πολύ κατατοπιστηκα τα άρθρα, Το project για αρχή θα έχει ως εξής :
-Πλακάκι στην μαμα πολλαπλή
-k03s με 63.5 dp επάνω στην μαμά εξάτμιση με ελεύθερο τελικό.
-ic από punto gt (θα μπει με πατέντα)
-στοκ μοτέρ .
-ρυθμιστής πίεσης καυσίμου.
-σχαστρα Bosch μαμά από punto gt.

Θα ρυθμίσω την την πίεση από την wg στο 0.5 bar για αρχή και θα παίξω με τον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου ,το μόνο που έχω σαν δίλημμα είναι αν θα πρεπει να ρυθμίσω σύμφωνα με τη θερμοκρασία καυσαερίων ή θα πρέπει να δανειστώ έναν wideband για να είμαι σίγουρος. Θεωρώ ότι 9.7 συμπίεση του m43 ειναι μια χαρά για να αντέξει την πίεση αυτή με σωστό καύσιμο.

nik200
19-03-19, 09:28
Ευχαριστώ πολύ Bill007 ,πολύ κατατοπιστηκα τα άρθρα, Το project για αρχή θα έχει ως εξής :
-Πλακάκι στην μαμα πολλαπλή
-k03s με 63.5 dp επάνω στην μαμά εξάτμιση με ελεύθερο τελικό.
-ic από punto gt (θα μπει με πατέντα)
-στοκ μοτέρ .
-ρυθμιστής πίεσης καυσίμου.
-σχαστρα Bosch μαμά από punto gt.

Θα ρυθμίσω την την πίεση από την wg στο 0.5 bar για αρχή και θα παίξω με τον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου ,το μόνο που έχω σαν δίλημμα είναι αν θα πρεπει να ρυθμίσω σύμφωνα με τη θερμοκρασία καυσαερίων ή θα πρέπει να δανειστώ έναν wideband για να είμαι σίγουρος. Θεωρώ ότι 9.7 συμπίεση του m43 ειναι μια χαρά για να αντέξει την πίεση αυτή με σωστό καύσιμο.

ολα αυτα σωστα ειναι πλην του ρυθμιστη...ασε τους ρυθμιστες και θα πας να φτιαξεις ενα σωστο προγραμμα..σε ενα σωστο ανθρωπο και οχι γιδι...το δωσε βενζινα στο λαο μπορει να επιανε στο puntogito...αλλα για να χεις το κεφαλι σ υσηχο...θα πατε σε ενα σωστο προγραμμα με σωστο αβανς-σωστες βενζινες και σωστους χαρτες δηλαδη κτλ κτλ...το στοκ μοτερ ποτε δεν εβλαψε κανεναν...με τα λαθος μειγματα ομως εκλαψαν πολλοι...επισης wideband-πυρομετρο-μπαρομετρο..οπωςδηποτε αν θες να ξερεις πραγματικα τι γινεται εκει μεσα...τα ημιμετρα μπορει να δουλεψουν σε ενα ηδη τουρμπο μοτερ-τον αειθαλη fire εννοω-αλλα οχι απαραιτητα στο μοτερ σ που φτιαχτηκε ατμοσφαιρικο..αν ειναι να κανεις κατι καντο σωστα....χωρις τσιπιες γιατι "η φτηνια τρωει τον παρα" οπως λεει η παρομοια...καλυτερο λοιπον το προλαμβανειν παρα το θεραπευειν....

ευχομαι καθε επιτυχια στο projectaki σου φιλε..

Veggeto
19-03-19, 14:22
Δεν είπα ότι δεν θα φτιάξω πρόγραμμα, θα το δουλέψω με το ρυθμιστή για Αρχύτας χαμηλή πίεση και θα δω τι τιμές μου δίνει ο wide band, δεν με ενδιαφέρει μόνο να φτιάξω το αμάξι πιο γρήγορο με ενδιαφέρει και το ταξίδι ,Αν θα παίξω με πρόγραμμα μπορεί να παίξω με Ecu master . Επίσης στο Punto δεν είχα παίξει με ρυθμιστή αλλά με πρόγραμμα σε διάφορα στάδια, 1 στάδιο με 1.3 πίεση σταθερή μετά αλλαγή σε t25 και άλλο πρόγραμμα με σταθερή πίεση στο 1.5 bar μετά 2560r σφυρηλατο και πρόγραμμα και μετά + 60nitro με νιτρατο πρόγραμμα οπότε γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει μίγμα.. Τμ

m_power_lunatic
19-03-19, 18:56
Απλα στον γραπτο λογο φανηκε οτι θα μεινεις με ρυθμιστη,ισως παρανοηθηκες οπως συμβαινει πολλες φορες στα φορουμ

Παρολα χρονια μου θυμιζεις τον εαυτο μου πριν 20 χρονια,τοτε τα εκανα oλα αυτα που λες εκτος απο τα νιτρα, σε Punto Gt........

Veggeto
19-03-19, 19:17
Καλά τα Νιτρα ειδικά στα δύσκολα με ξελασπωναν για τα καλά αλλά έπρεπε μετά από κάθε κόντρα έπρεπε να αλλάζω το πρόγραμμα αλλιώς αμαξι κοιμότανε.

nik200
20-03-19, 09:50
Δεν είπα ότι δεν θα φτιάξω πρόγραμμα, θα το δουλέψω με το ρυθμιστή για Αρχύτας χαμηλή πίεση και θα δω τι τιμές μου δίνει ο wide band, δεν με ενδιαφέρει μόνο να φτιάξω το αμάξι πιο γρήγορο με ενδιαφέρει και το ταξίδι ,Αν θα παίξω με πρόγραμμα μπορεί να παίξω με Ecu master . Επίσης στο Punto δεν είχα παίξει με ρυθμιστή αλλά με πρόγραμμα σε διάφορα στάδια, 1 στάδιο με 1.3 πίεση σταθερή μετά αλλαγή σε t25 και άλλο πρόγραμμα με σταθερή πίεση στο 1.5 bar μετά 2560r σφυρηλατο και πρόγραμμα και μετά + 60nitro με νιτρατο πρόγραμμα οπότε γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει μίγμα.. Τμ

ακριβως οτι ειπε ο lunatic!αυτο καταλαβα και εγω...

το ταξιδι που λες ειναι ενδεικτικο...εχει κλαψει κοσμος εκει...για πολλους και διαφορους λογους...
μεχρι 0.5bar πιστευω θα εισαι οκ...o μ43 ειναι σκυλι...
τι τουρμπο θα δουλεψεις?καμια 2554 πιστευω ειναι τελεια-αν θες να χεις ενα αμαξι που να εχει φοβερη λειτουργια και θα χεις 170-180ps πραγματικα-..αν πας σε 28αρα ανεβαζεις λιγακι ακομα το powerband..πραγμα που θα καταπονησει λιγο παραπανω το στοκ μοτερ..αν βαλεις σωθικα εκει αλλαζει το πραγμα..προσωπικα εγω μεχρι εκει θα πηγαινα σε τουρμπινες...απο κει και πανω...δεν εχει νοημα θεωρω!

Veggeto
20-03-19, 10:07
Με k03s θα παίξω, μιας και την έχω ήδη έχει σχεδόν την ίδια παροχή με τ25 και σπουλαρει λίγο πιο γρήγορα , Για 28αρα πρέπει πέσει χρήμα για να αξιοποιήσεις αυτά που μπορεί να σου δώσει και σε τόσο μικρές πιέσεις κοιμάται, Στα μελλοντικά σχέδια είναι να παίξω κόντα στο 1 bar με την k03s και καλό πρόγραμμα .

nik200
20-03-19, 10:12
Με k03s θα παίξω, μιας και την έχω ήδη έχει σχεδόν την ίδια παροχή με τ25 και σπουλαρει λίγο πιο γρήγορα , Για 28αρα πρέπει πέσει χρήμα για να αξιοποιήσεις αυτά που μπορεί να σου δώσει και σε τόσο μικρές πιέσεις κοιμάται, Στα μελλοντικά σχέδια είναι να παίξω κόντα στο 1 bar με την k03s και καλό πρόγραμμα .

φτιαχνεις 20v βλεπω...και καλα κανεις...

να ξερεις ομως οτι αν αυτο το turbo στο 0.8 πχ..στο 20v εβγαζε 180ps...σε εσενα..κατι λιγοτερο λογικα (+οτι κερδισεις απο κυβισμο!)..χοντρικα τα ιδια αλογα!...απο κει και επειτα...ειναι τελειο για ενα σβελτο 46αρι...και πιστευω ταιριαζει γαντι στο αμαξι...εξυπνη μετατροπη...good job man!

Veggeto
20-03-19, 10:22
Στο 0.9 με 63.5 εξάτμιση στου κουνιαδου μου το fr έβγαλε 200 ,αλλά δεν λένε κάτι τα άλογα από μόνα τους, η ροπή και ο τσαμπουκάς που έβγαζε το αμάξι χαμηλά ήταν το κάτι άλλο ,τώρα έχει 28rs επάνω είναι και 350 άλογα είναι πολύ γρήγορο αλλά σαν αμάξι συνολικά μου αρέσε πιο πολύ πριν .

nik200
20-03-19, 10:49
Στο 0.9 με 63.5 εξάτμιση στου κουνιαδου μου το fr έβγαλε 200 ,αλλά δεν λένε κάτι τα άλογα από μόνα τους, η ροπή και ο τσαμπουκάς που έβγαζε το αμάξι χαμηλά ήταν το κάτι άλλο ,τώρα έχει 28rs επάνω είναι και 350 άλογα είναι πολύ γρήγορο αλλά σαν αμάξι συνολικά μου αρέσε πιο πολύ πριν .

Μπραβο φιλιππα!εισαι σωστος...η οδηγισιμοτητα ειναι το παν...τα αλογα ειναι για την καφετερια!!!

Veggeto
20-03-19, 11:09
Νίκο ωραία είναι τα άλογα αλλά κακά τα ψέματα όταν ξεπερνάς πολύ τα όρια ούτε βολταδικος είσαι ούτε αμάξι έχεις ποτέ, με το Punto έτρεμα να πάω ένα ταξίδι από ένα σημείο και μετά και όταν άρχισε να γεννάει η κάθε ζημιά ήταν και 500αρικο , βέβαια με 2 bar και Νιτρα που το δούλευα το κακόμοιρο το 14αρακι δεν μπορώ να πω κάτι και πολύ ικανοποιημενος ήμουν άντεξε 3 χρόνια, απλά πλέον είμαι της άποψης ότι πρέπει να υπάρχουν όρια αν θες να έχεις αυτοκίνητο .Προτιμώ να βάλω επάνω ένα 330 και να το δηλώσω με light turbo παρά να βγάλω 300 άλογα από το 19αρι και πιο λίγα θα μου κοστίσει μαζί και με τα τέλη που θα πληρώνω κάθε χρόνο και δεν θα έχω άγχος για το τι θα γίνει ένα km πιο πέρα.

Veggeto
24-01-21, 11:57
Καλησπερα και καλη χρονια ! επαναφερω το θεμα μιας και το ειχα αφησει στην ακρη λογω υποχρεωσεων , βεβαια τα σχεδια αλλαξαν ,παμε για πιο πολυ δυναμη με big turbo td05h ,θα δουλεψω με πιο πιαχια φλαντζα στο 1 bar και 0.5 bar για βολτα τα πραγματα θα τα κουμπωσω επανω μες την εβδομαδα ,μια ερωτηση αν ξερει καποιος με δισκο πλατο σε αυτο το μοτερ κουμπωνει απο m3 e36 η θα μπω στη διαδικασια για εξαφτερο? Επισης δεν μπορω να βρω καπου μεχρι τη ροπη αντεχει ο μαμα , αν υπαρχει καποιος να διαφωτισει το εργο μου ευπροσδεκτος ! ευχαριστω εκ των προτερων.

Kostas Maras
26-01-21, 18:56
Φίλε μου καλή συνέχεια στην μετατροπή σου......είχα κάνει κι εγω στο παρελθόν το ίδιο με εσένα.
Θα σε συμβούλευα να βάλεις ένα εξαφτερο με ελατήρια βέβαια.....μην μπεις στη διαδικασία για δίσκο απο αλλα μοντέλο γιατί δεν θα αντέξουν.....το εχω κάνει και ξέρω.
Για την ιστορία μετά απο ένα χρόνο έβαλα ένα m54b30 επάνω.....τον βελτίωσα ατμοσφαιρικά και ησύχασα!

Veggeto
26-01-21, 20:48
Φίλε μου καλή συνέχεια στην μετατροπή σου......είχα κάνει κι εγω στο παρελθόν το ίδιο με εσένα.
Θα σε συμβούλευα να βάλεις ένα εξαφτερο με ελατήρια βέβαια.....μην μπεις στη διαδικασία για δίσκο απο αλλα μοντέλο γιατί δεν θα αντέξουν.....το εχω κάνει και ξέρω.
Για την ιστορία μετά απο ένα χρόνο έβαλα ένα m54b30 επάνω.....τον βελτίωσα ατμοσφαιρικά και ησύχασα!

Σε νιωθω απολυτα , απλα αυτη τη στιγμη θελω να παιξω λιγο σαν παιδι και γω και οπου βγει ,περισσοτερο για το ταξιδι παρα για τα αλογα ,να σημειωσω οτι στο αμαξι θα πεσει πολυ προσωπικη εργασια και ετσι το κοστος θα μεινει σε πολυ χαμηλα επιπεδα ,οποτε θα δω ποσο θα κρατησει ο μαμα και μετα παω για εξαφτερο(λυση που ηθελα να αποφυγω).

Kostas Maras
26-01-21, 21:38
Στο 1 bar θα χρειαστείς μεγαλύτερα μπεκ και φυσικό επόμενο λόγω αυτής της πίεσης να κατάργησης και το air flow meter.....γιατί δεν θα μπορέσεις να διαχειριστείς τη χαρτογράφηση του κινητήρα.....όπως επίσης και την κατάργηση του αισθητήρα λ......επίσης θέλει και παράλληλο άγραφο.....κτλ και κτλ....

Kostas Maras
26-01-21, 21:40
Επίσης λόγω κυβισμού 1.9 η Τ28 τουρμπίνα επιβάλλεται.......με την Τ25 θα σφίγγει ψηλά και δεν θα σου αρέσει καθόλου......θέλει υπομονή και ψάξιμο για τα όσα σου γράφω.....

Veggeto
26-01-21, 22:02
Επίσης λόγω κυβισμού 1.9 η Τ28 τουρμπίνα επιβάλλεται.......με την Τ25 θα σφίγγει ψηλά και δεν θα σου αρέσει καθόλου......θέλει υπομονή και ψάξιμο για τα όσα σου γράφω.....

Τουρμπινα εχω TD05h 18g ,με ecu master det 3 παιζει καλα αυτο για πιεσεις πανω απο 0.5 απο οτι ξερω . Αν θες γραψε τι φοραγες στο αμαξι σου να παιρνω και εγω καμια ιδεα ,αυριο το πρωι ξεκιναει η εγχειρηση !:original:

Ευχαριστω εκ των προτέρων

Veggeto
01-02-21, 23:00
Καλησπερα στην ομαδα η δουλεια προχωράει , στελνω μερικες φοτο παρακάτω ,θελω να κρατηθει σαν log του project μου αυτο ,ωστε να μπορει ανετα καποιος να μπορεσει να αντιγραψει τη μετατροπη και να βοηθηθει αν χρειαστει .


45090
45091
45092
45093
45094
45095
45096
45097

Η εξατμιση ειναι απο 330 e46 2 *50 mm
Επισης ξερει καποιος αν υπαρχει πουθενα το διαγραμμα για τον εγκεφαλο μου "bosch dme 1 430 940" για να μπορεσω να κανω τη συνδεση με τον det 3 ?

BILL007
04-02-21, 11:58
Επισης ξερει καποιος αν υπαρχει πουθενα το διαγραμμα για τον εγκεφαλο μου "bosch dme 1 430 940" για να μπορεσω να κανω τη συνδεση με τον det 3 ?

Καλή επιτυχία με το project!!! :thumbsup:

Για αυτό που ρωτάς νομίζω εδώ είσαι https://bmwteka.com/wds/en/e46/04e93d53
και πιο γενικά για τις dme του e46 αναζητάς το Α6000 στο "δέντρο" που βλέπεις στο https://bmwteka.com/wds/en/e46/

https://www.bmwfans.gr/4images/data/media/10/dme_wds.png


Keep us posted!!! :warriorsmiley: :rockz:

Veggeto
04-02-21, 13:52
Bill ευχαριστω πολυ για την ενημερωση σχετικα με τον εγκεφαλο εννοειται οτι θα συνεχιστει το update , προς το παρον ανεβαζω τη συνδεση του det3 στον bms46 θεωρω οτι ειναι σωστη ,τον εφτιαξα μονος το χαρτη συμφωνα με αυτα που μου εστειλε ο Bill , δεν τον εχω συνδεσει ακομα...
45098
Υ.Γ Δεν εχω φτιαξει ακομα το σχεδιαγραμμα για τα μπεκ..

BILL007
04-02-21, 15:51
Καλησπερα στην ομαδα η δουλεια προχωράει , στελνω μερικες φοτο παρακάτω ,θελω να κρατηθει σαν log του project μου αυτο ,ωστε να μπορει ανετα καποιος να μπορεσει να αντιγραψει τη μετατροπη και να βοηθηθει αν χρειαστει .


45091
Η εξατμιση ειναι απο 330 e46 2 *50 mm

Πρόσεξε στο τελικό απο το 330 η μια απο τις δυο απολήξεις έχει ένα κλαπέτο thumb

Veggeto
04-02-21, 16:50
Πρόσεξε στο τελικό απο το 330 η μια απο τις δυο απολήξεις έχει ένα κλαπέτο thumb

ειναι ηδη ορθανοιχτη ,επιπλεον επεσε ξυσιμο και βαψιμο με spray θερμοκρασιας.

45099

Kostas Maras
05-02-21, 13:39
Φίλε μου καλή συνέχεια στο project.......θέλω να σου πω.....πως η εξάτμιση δεν θα σε βοηθήσει καθόλου γιατί πρώτα απο ολα είναι διπλή και δεύτερον το τελικό έχει ένα σωρό διφραγματα μέσα και όπως καταλαβαίνεις θα είναι φιμωμένο με αποτέλεσμα να έχεις θερμοκρασίες στην τουρμπίνα και στα περαιτέρω......αν βάλεις πυρομετρο επάνω στην τουρμπίνα για να έχεις καλή μέτρηση θερμοκρασίας θα καταλάβεις τι εννοω.......και συνεχίζω και λέω πως θέλεις 70αρι downpipe και απο εκεί και πίσω 63,5 μέχρι το τέλος......φυσικά 200αρι καταλύτη και μεσαίο καζάνι για λιγότερο θόρυβο.
Καταλαβαίνω οτι το πας κάπως οικονομικά αλλα έτσι δεν θα δουλευτεί όπως πρέπει χωρις προβλήματα......
Επίσης στην εισαγωγή έχει ένα κλαπετο που ρυθμίζει την ροη του αέρα......καλο θα ηταν να το αφαιρέσεις και να ταπώσεις με ένα πλακάκι φτιαχτό γιατί αυτά με την πίεση χαλάνε....σπάνε κι Αμα σπάσει ξέρεις που θα πάει μετά ε;
Καλή συνέχεια!

Kostas Maras
05-02-21, 13:42
Επίσης το intercooler είναι λίγο μικρό.....

Veggeto
05-02-21, 18:32
Για μεχρι 1 bar πιστευω καλο ειναι ,θα φανει βεβαια και στη πραξη

Veggeto
05-02-21, 20:30
Φίλε μου καλή συνέχεια στο project.......θέλω να σου πω.....πως η εξάτμιση δεν θα σε βοηθήσει καθόλου γιατί πρώτα απο ολα είναι διπλή και δεύτερον το τελικό έχει ένα σωρό διφραγματα μέσα και όπως καταλαβαίνεις θα είναι φιμωμένο με αποτέλεσμα να έχεις θερμοκρασίες στην τουρμπίνα και στα περαιτέρω......αν βάλεις πυρομετρο επάνω στην τουρμπίνα για να έχεις καλή μέτρηση θερμοκρασίας θα καταλάβεις τι εννοω.......και συνεχίζω και λέω πως θέλεις 70αρι downpipe και απο εκεί και πίσω 63,5 μέχρι το τέλος......φυσικά 200αρι καταλύτη και μεσαίο καζάνι για λιγότερο θόρυβο.
Καταλαβαίνω οτι το πας κάπως οικονομικά αλλα έτσι δεν θα δουλευτεί όπως πρέπει χωρις προβλήματα......
Επίσης στην εισαγωγή έχει ένα κλαπετο που ρυθμίζει την ροη του αέρα......καλο θα ηταν να το αφαιρέσεις και να ταπώσεις με ένα πλακάκι φτιαχτό γιατί αυτά με την πίεση χαλάνε....σπάνε κι Αμα σπάσει ξέρεις που θα πάει μετά ε;
Καλή συνέχεια!
70αρα απο dp και πισω με 100αρι καταλυτη και το τελικο αυτο , αν δω οτι εχει θεματα παει για ελευθερο ,αλλα δε νομιζω ειναι αρκετο το 2χ50 .

Veggeto
05-02-21, 20:36
4510145102

Veggeto
06-02-21, 18:04
451034510445105

σημερα εκατσε η τουρμπινα !

318is.e36
07-02-21, 17:19
Με το καλό να ολοκληρώσεις το project και κράτα μας ενήμερους!
Κι εγώ ελπίζω κάποια στιγμή να κάνω κάτι αντίστοιχο στο m42 μου με ταβάνι το 1 bar..
Άσπαστος και καλά πατήματα εύχομαι:gun_bandana:

Veggeto
07-02-21, 17:39
Με το καλό να ολοκληρώσεις το project και κράτα μας ενήμερους!
Κι εγώ ελπίζω κάποια στιγμή να κάνω κάτι αντίστοιχο στο m42 μου με ταβάνι το 1 bar..
Άσπαστος και καλά πατήματα εύχομαι:gun_bandana:

Σε ευχαριστω πολυ 318is.e36 ,πιστεψε με στο is επηδη εχεις καλυτερη βαση στο 0.6-0.7 θα δεις πολυ ωραια πραγματα!!!

Veggeto
07-02-21, 17:45
45108

Η επισημη συνδεση του ecu master det3 με τον bosch bms46 οπως μου εσταλει απο την εταιρεια (δεν επεσα και πολυ εξω απ οτι φαινεται) :thumbsup:

Veggeto
09-02-21, 17:03
451094511045111

Veggeto
10-02-21, 19:19
451124511345114

manosm3
12-02-21, 09:12
Μην παρεξηγηθεις, αλλα η σωληνα με τις γωνιες που εκανες θα σου προκαλεσει πολυ εντονη τυρβωδη ροη. Καλυτερα να παρεις γωνιες γωνιες για εκεινο το σημειο

Veggeto
12-02-21, 09:49
Μην παρεξηγηθεις, αλλα η σωληνα με τις γωνιες που εκανες θα σου προκαλεσει πολυ εντονη τυρβωδη ροη. Καλυτερα να παρεις γωνιες γωνιες για εκεινο το σημειο

Φιλε μου εχουμε παραγγειλει ηδη γωνιες οβαλ γιατι εκει εχουμε θεμα χωρου.,πολυ σωστη παρατηρηση , οποιος παρεξηγειται δεν παει μπροστα ,εχουμε τα αυτια μας και τα ματια μας ανοιχτα οποτε καθε σχολιο καλοδεχουμενο.

Veggeto
12-02-21, 09:50
45115

BILL007
12-02-21, 20:04
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::warriorsm iley:

Veggeto
24-02-21, 22:08
4513045131
Καλησπερα ,συνεχιζουμε με λιγο φρεσκαρισμα.

Veggeto
01-03-21, 21:07
45133

Veggeto
03-03-21, 16:28
45134

Veggeto
03-03-21, 21:19
4513545136

BILL007
06-03-21, 11:09
:thumbsup::nitro:

Veggeto
07-03-21, 10:18
45137 ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

BILLYS
07-03-21, 10:26
Τι ιπποδύναμη υπολογιζεις;

Veggeto
07-03-21, 11:19
Τι ιπποδύναμη υπολογιζεις;

Δεν ξερω , αυτο θα εξαρτηθει απο το ποσο θα με υποστηριξει το προγραμμα , αν δεν μου κανει θεμα με πυρακια και καταφερω και σηκωσω 1 bar με αυτη τη τουρμπινα, 250+ πιστευω .

Veggeto
08-03-21, 08:46
451384513945140

Καλη εβδομαδα να εχουμε ,ενας οδηγος για το πως περναμε τις επιστροφες του λαδιου στο καρτερ.

Veggeto
08-03-21, 21:35
https://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/thumbsup.gif
45142
:thumbsup:

45141

Veggeto
09-03-21, 09:10
45143

318is.e36
10-03-21, 19:40
Δωσεεεέ! 250 με μαμα μπιελοπίστονα?
Όταν με το καλό πάρει μπρος κλπ ανέβασε και κανα βιντεάκι να γουστάρουμε

Veggeto
10-03-21, 20:21
Δωσεεεέ! 250 με μαμα μπιελοπίστονα?
Όταν με το καλό πάρει μπρος κλπ ανέβασε και κανα βιντεάκι να γουστάρουμε

εχουν βγαλει πολλα παραπανω ,250 ειναι safe με συμπιεση και σωστο προγραμμα.

Veggeto
10-03-21, 22:39
250 με μαμα μπιελοπίστονα?


https://www.youtube.com/watch?v=TWUtHrsG2rc

350 ροδα το συγκεκριμενο m43 με 45 κιλα ροπη με μαμα σωθηκα ,ολη η ιστορια ειναι η σωστη διαχειρηση μεσω ενως καλου εγκεφαλου η συμπιεση και το σφιξιμο της κεφαλης ...

BILL007
11-03-21, 20:10
Super!!! :thumbsup:https://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/thumbsup.gifhttps://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/thumbsup.gifhttps://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/thumbsup.gifhttps://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/thumbsup.gif


ολη η ιστορια ειναι η σωστη διαχειρηση μεσω ενως καλου εγκεφαλου

Έχεις βρει ποιος θα σου κάνει το πρόγραμμα? :original:

Veggeto
11-03-21, 23:05
Super!!! :thumbsup:https://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/thumbsup.gifhttps://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/thumbsup.gifhttps://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/thumbsup.gifhttps://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/thumbsup.gif



Έχεις βρει ποιος θα σου κάνει το πρόγραμμα? :original:

45146

Χθες συνδεσα το παραλληλο και ρυθμισα το αυτοκινητο να κινειται και μεχρι 0.4 με τον wideband , δεν μπορεσα να ρυθμισω παραπανω γιατι ο wideband μου εκανε νερα και δεν το ρισκαρα για παραπανω πιεση χωρις να ξερω τι γινεται, στο 0.4 για αρχη το αμαξι ειναι πολυ γραμμικο και δινει την αισθηση οτι εχει κυβικα ,με ενα φιλο που μιλησα προγραμματιστη (δεν αναφερω ονοματα για ευνοητους λογους) μου ειπε οτι σωστα το εχω φτιαξει μεχρι στιγμης ,θα κοιταξω τι φταιει με τον αισηθητηρα και ενημερωνω...

Kostas Maras
13-03-21, 21:14
Λοιπόν έχουμε και λέμε οτι με 0,7 το μοτέρ σου.....απο την στιγμή που έχεις αφήσει το airflow meter επάνω συνήθως βγάζουν γύρω στα 190 με 200 άλογα και στην καλύτερη με την τουρμπίνα που είναι λίγο μεγάλη....άντε 10 με 15 άλογα ακόμα!
Δυστυχως το airflow meter δεν σε αφήνει να ανέβεις παραπάνω.......εαν το ζορίσεις......τοτε το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό.....όσο καλο προγραμματισμό κι αν καταφέρεις να κανεις!
Σου γράφω τα παραπάνω διότι το project το εχω κάνει πριν απο εσένα και ξέρω πως είναι να χαλάς λεφτά......χωρις να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα και πίστεψε με είχα βάλει οτι καλύτερο επάνω για δουλέψει καλύτερα χωρις περιορισμό στα λεφτά.......τελικά ηταν χάσιμο χρόνου, χρήματος και φυσικά της στενοχώριας που δεν είχε την αντοχή να κρατήσει όσο φανταζόμουν!
Επίσης σου αναφέρω για να καταλάβεις.....το μοτέρ μου ηταν ηταν σφυρήλατο απο άκρη σε άκρη με boost controller, πυρομετρο και πολλά αλλα που αν αρχίσω και τα γράφω θα με πιάσει θλίψη ξανά.......εντελώς φιλικά για τα όσα σου έγραψα παραπάνω.......

Veggeto
14-03-21, 01:10
Λοιπόν έχουμε και λέμε οτι με 0,7 το μοτέρ σου.....απο την στιγμή που έχεις αφήσει το airflow meter επάνω συνήθως βγάζουν γύρω στα 190 με 200 άλογα και στην καλύτερη με την τουρμπίνα που είναι λίγο μεγάλη....άντε 10 με 15 άλογα ακόμα!
Δυστυχως το airflow meter δεν σε αφήνει να ανέβεις παραπάνω.......εαν το ζορίσεις......τοτε το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό.....όσο καλο προγραμματισμό κι αν καταφέρεις να κανεις!
Σου γράφω τα παραπάνω διότι το project το εχω κάνει πριν απο εσένα και ξέρω πως είναι να χαλάς λεφτά......χωρις να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα και πίστεψε με είχα βάλει οτι καλύτερο επάνω για δουλέψει καλύτερα χωρις περιορισμό στα λεφτά.......τελικά ηταν χάσιμο χρόνου, χρήματος και φυσικά της στενοχώριας που δεν είχε την αντοχή να κρατήσει όσο φανταζόμουν!
Επίσης σου αναφέρω για να καταλάβεις.....το μοτέρ μου ηταν ηταν σφυρήλατο απο άκρη σε άκρη με boost controller, πυρομετρο και πολλά αλλα που αν αρχίσω και τα γράφω θα με πιάσει θλίψη ξανά.......εντελώς φιλικά για τα όσα σου έγραψα παραπάνω.......

Στο 0.7 αυτα τα αλογα περιμενω και εγω ,οσο για το maf αν δεν με αφησει να παω πιο πανω εχω τη δυνατοτητα να το καταργησω μεσω του παραλληλου ,καταλαβαινω οτι χαλασες χρημα στο αμαξι και οι συμβουλες σου ειναι χρησιμες ,αλλα νομιζω οτι με ολα αυτα που ειχες κανει επρεπε να ειχε βαλει και αγραφο. Να σημειωσω οτι το αυτοκινητο το φτιαχνω εγω και δεν εχω μεγαλα κοστολογια επισης δεν εχω σκοπο να βγαλω και το τελευταιο ιππο αλλα να εχω ενα σβελτο καθημερινο αμαξι ,δεν ειναι η πρωτη μου βελτιωση ,οποτε καταλαβαινεις οτι δεν τρεφω αυταπατες και παντα κραταω μικρο καλαθι...

Kostas Maras
14-03-21, 11:11
Στο δικό μου είχα ένα παράλληλο άγραφο εγκέφαλο.......προγραμμα στον μαμά εγκέφαλο και λίγο πριν τα ξηλώσω ολα και αγοράσω τον άγραφο-άγραφο......τοτε πούλησα όλη την μετατροπή σε ένα φίλο μου......αυτός με την σειρά του έτρεξε πλέον χρήμα και έφτασε το αμάξι σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο.....γύρω στα 280 άλογα με πίεση στο 1.3 με άγραφο εγκέφαλο πλέον.......όμως όπως σου προείπα οι θερμοκρασίες καυσαερίων παρέμειναν ως ένα προβλημα που έπρεπε να λυθεί με κιτ μεθανόλης κτλ κτλ κτλ....κι όπως καταλαβαίνεις έδωσα ένα σκασμό λεφτά και δεν χάρηκα τίποτα.....όπως κι ο επόμενος που τώρα απλά κάνει κάποιο ανοιγματακι στο δρόμο και το μάτι πάντα επάνω στο πυρομετρο για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Μέσα σε ολα είχα χταπόδι για την τουρμπίνα.....external και αλλα πολλά τα οποία είχαν σεταριστει απο πολύ έμπειρους προγραμματιστές και μηχανικούς....( κι εγω μηχανικός ειμαι....τρένων όμως...) δυστυχως το αποτέλεσμα δεν ηταν ασφαλές και ούτε θα ηταν ποτέ.......μετά μπήκε το 3λιτρο m54b30 βελτιώθηκε ατμοσφαιρικά και δεν σπάει δεν χαλάει όπως λέμε στη γλώσσα μας....εδώ και πολλά χρόνια τώρα!
Καλή συνέχεια φίλε μου!

PetrosD
14-03-21, 11:51
Και δεν υπάρχει κάποια λύση για τη θερμοκρασία καυσαερίων; Η πολλαπλή εξαγωγής μέχρι πόσο αντέχει; Άλλα υλικά για την πολλαπλή εξαγωγής; Δεν είναι δυνατόν ένα μοτέρ με άγραφο να περιορίζεται από τις θερμοκρασίες καυσαερίων.

Veggeto
14-03-21, 12:50
Στο δικό μου είχα ένα παράλληλο άγραφο εγκέφαλο.......προγραμμα στον μαμά εγκέφαλο και λίγο πριν τα ξηλώσω ολα και αγοράσω τον άγραφο-άγραφο......τοτε πούλησα όλη την μετατροπή σε ένα φίλο μου......αυτός με την σειρά του έτρεξε πλέον χρήμα και έφτασε το αμάξι σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο.....γύρω στα 280 άλογα με πίεση στο 1.3 με άγραφο εγκέφαλο πλέον.......όμως όπως σου προείπα οι θερμοκρασίες καυσαερίων παρέμειναν ως ένα προβλημα που έπρεπε να λυθεί με κιτ μεθανόλης κτλ κτλ κτλ....κι όπως καταλαβαίνεις έδωσα ένα σκασμό λεφτά και δεν χάρηκα τίποτα.....όπως κι ο επόμενος που τώρα απλά κάνει κάποιο ανοιγματακι στο δρόμο και το μάτι πάντα επάνω στο πυρομετρο για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Μέσα σε ολα είχα χταπόδι για την τουρμπίνα.....external και αλλα πολλά τα οποία είχαν σεταριστει απο πολύ έμπειρους προγραμματιστές και μηχανικούς....( κι εγω μηχανικός ειμαι....τρένων όμως...) δυστυχως το αποτέλεσμα δεν ηταν ασφαλές και ούτε θα ηταν ποτέ.......μετά μπήκε το 3λιτρο m54b30 βελτιώθηκε ατμοσφαιρικά και δεν σπάει δεν χαλάει όπως λέμε στη γλώσσα μας....εδώ και πολλά χρόνια τώρα!
Καλή συνέχεια φίλε μου!

Αυτα που λες ειναι στανταρ πραγματα στα τουρμπο αυτοκινητα απο τη στιγμη που θες να εχεις δυναμη, παρακολουθεις τα οργανα σου και εισαι ευλαβικος με τις πιεσεις αμα δουλευες μια χαμηλη πιεση στη βολτα σου δεν θα ειχες κανενα θεμα , τωρα αν θες να εισαι πατωμα ολη μερα με μεγαλες πιεσεις ειναι κατι που δεν θα σου δωσει μακροζωια ,οποτε καλα εκανες και πηγες σε Μ54 , η θερμοκρασια καυσαεριων λυνεται με πιο πλουσιο μιγμα επισης και με πιο καλο ιντερκουλερ ,δεν νομιζω οτι το 1.3 ειναι πιεση που απαιτει μεθανολες ,απλως δεν μπορεσαν να ρυθμισουν για καποιο λογο που ξερουν μονο οι προγραμματιστες που ανελαβαν το project σου ,εγω παντως στο 0.4 που δουλευω τωρα το αυτοκινητο συμπεριφερεται μια χαρα και απο θερμοκρασιες και απο αποδοση και οπως σου ειπα δεν σκοπευω να ξεπερασω το 1 bar και επισης αν δω οτι δεν ειναι safe ουτε εκει θα παιξω πιο κατω και οσα ερθουν καλοδεχουμενα και προς αποφυγη παρεξηγησεων εμμενα δεν με ενδιαφερει να ειμαι πατωμα ολη τη μερα ,μου αρεσει το ταξιδι της βελτιωσης να ξερω οτι ειναι κατι που εχω φτιαξει εγω και δουλευει ,δεν μου λεει κατι το να πεταξω επανω απλα ενα μοτερ ,αυτο θα ηταν το πιο ευκολο και δεν θα μου κινουσε το ενδιαφερον ... Σεβομαι τις παρατηρησεις σου και θα προσπαθήσω να βρω τι γινεται στις μεγαλυτερες πιεσεις απο αυτα που ειπες και θα δουμε τι μπορω να κανω.

Veggeto
21-03-21, 20:13
https://youtu.be/soHS-fYcKj8

Ενα πατημα χθεσινο στο 0,5 ,σημερα ρυθμισα στο 0.7 αλλα μου πατιναρε ,παμε για δισκο,παντως πολυ ικανοποιημενος μεχρι στιγμης

Veggeto
23-03-21, 20:58
https://www.youtube.com/watch?v=LiHyoaZr_wY

Σημερινη ρυθμιση στο 0,6 ...

paradox85
18-05-21, 15:29
καλησπερα μπορει καποιος να φτιαξει τις φωτο; η εχει θεμα το account μου;
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2021/05/Screenshot20210518162547SamsungInternet-1.jpg

BILL007
18-05-21, 23:34
καλησπερα μπορει καποιος να φτιαξει τις φωτο; η εχει θεμα το account μου;

ΟΚ! thumb

Veggeto
12-07-21, 09:03
https://youtu.be/cx8EZwnTuco
4 μηνες πλεον turbo το bmw εχω κανει 5000 km χωρις κανενα προβλημα ,να πω οτι οι αλλαγες που εχουν γινει ειναι maf απο s3 πιεση 0.7 με 0.5 απο τις 5800 και μετα και ρυθμιση του μαμα εγκεφαλου ,οπως επισης και εξαφτερο δισκο ,το αμαξι εχει φαει πολυ σκισιμο και δεν εχει κανει κιχ μεχρι τωρα ,η επομενη κινηση ειναι να γυρισω σε fuel stand alone τον det3 γιατι ο bms46 καπου εδω τελειωνει ...

BILL007
12-07-21, 21:35
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Veggeto
14-08-22, 19:59
https://www.youtube.com/watch?v=VPr6Ii9jSUM

Καλησπερα μετα απο πολυ καιρο ,το Bmw ειναι μια χαρα,πλεον δουλευει με το στοκ εγκεφαλο και μονο .

BILL007
16-08-22, 10:18
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: M43 for the win!!!!

GiannisMRE
03-08-23, 14:42
Χάρη στον Φίλιππο είχα μπει στο κόπο και πείραξα κι εγώ το Μ43.
Τίποτε ιδιαίτερο σε δύναμη (150ρόδα), αλλά λειτουργεί ήδη 1+ έτη καθημερινά με 305κ Km.


https://www.youtube.com/watch?v=afTva5-aDuo