Επιστροφή στο Forum : M42 318is κρακ στο Καπάκι
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Όπως λέει και ο τίτλος, η μπέμπα μου στα 346.000 εμφάνισε κρακ στο καπάκι.
Μεταχειρισμένο δε βρίσκω. Μου προτείνουν κόλλημα
Έχετε κάποια πρόταση ή κάποια εμπειρία από κολλήματα καπακιών;
44054440554405444055
του is αν θυμαμαι καλα ειναι αλουμινιο πανω..οχι μαντεμι..το αλουμινιο πραγματι κολαει...αν και προσωπικα δε θα το κανα...απευθειας αλλο καπακι..γιατι πολλες φορες δεν πιανει η κολληση....δεν θα το ρισκαρα...
για να καταλαβεις εγω ετσι πεταξα ενα μπλοκ..
Τελικά βρήκα μεταχειρισμένο καπάκι σε καλή κατάσταση, έγιναν πλανίσματα, αντικαταστάσεις φλαντζών κλπ
Το θέμα είναι γιατί μπορεί να συνέβη.
Γνώμη μου είναι ότι το υδραργυρικό, μετά από 346,000χλμ και 26 χρόνια δε λειτουργούσε σωστά, με αποτέλεσμα πολλές φορες να παίρνει μπροστά ο ανεμιστήρας του αιρκοντίσιον.
Εννοείται ότι το άλλαξα.
Καλό είναι να βλέπουμε το λόγο για τον οποίο έγινε μια βλάβη.
Ένας φίλος σε αυτοκίνητο άλλης μάρκας, είχε φύγει κομμάτι από τον καταλύτη και μπούκωσε την εξάτμιση, με αποτέλεσμα μεγάλες πιέσεις στο καπάκι και στη συνέχεια κρακ
Τι είναι το ''υδραργυρικό'' ρε παιδιά?
Το συστημα ψυξης ειναι με υδραργυρο μπροστα στο βεντιλατερ και με τη διαστολη/συστολη του συμπλεκει η αποσυμπλεκει τον ανεμιστηρα του ψυγειου....αντι για ηλεκτρονικο σημα δλδ (οταν διαβασει πχ 88 βαθμους να ανοιξει το βεντιλατερ) ειναι σε μια μονιμη λειτουργια με βαση τον υδραργυρο
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.