PDA

Επιστροφή στο Forum : άντε πάλι...



alexm
21-02-19, 08:34
Μια από τα ίδια, δεν λένε να βάλουν μυαλό στο ///M Power τμήμα και οι χρήστες συνεχίζουν να τραβάνε τον Γολγοθά τους!!!
Δεν είναι θέμα τον αν μπορούν, μιλάμε για μοτέρ με 6000 χλμ, είναι ξεκάθαρο πλέον ότι δεν τους ενδιαφέρει και γράφουν τους χρήστες στα κουρκουμπινια τους...
Χαρακτηριστικο το σχόλιο στο youtube: Ο υπεύθυνος για τα ρουλεμάν ράβδων στο τμήμα M θα έπρεπε να απολυθεί από το 2001.

The man in charge for rod bearings in M division should been fired since 2001 S54. S54, S65, S85 and now S55 again has rod bearing wear problem. I mean wtf?

https://www.h2motors.de/blog/BMW-Motorschaden-S55/b-18/

S8N
21-02-19, 10:51
Και ο υπεύθυνος για τον σχεδιασμό του πατώματος στο Ε46, γαμώ το σπίτι του. Στη Σιβηρία να φτυαρίζει χιόνι μέχρι να λιώσουν οι πάγοι.

Και ο προμηθευτής των τσιμουχών γύρω από τα παρμπρίζ, που να τον βάλουν στα 4 και να του κάνουν κολονοσκόπηση με black&decker.

Και ο εμπνευστής των ποτηροθηκών στο Ε39. Να του δέσουν ηλεκτρόδια στα γεννητικά όργανα και να τα συνδέσουν με δεξαμενή με ηλεκτροφόρα χέλια.

Κι εκείνος που σχεδίασε τον τεντωτήρα καδένας στα 4κύλινδρα βλαβητρόνικ. Να του κάνουν περιτομή και να τον ρίξουν γυμνό με αλεξίπτωτο στη Λωρίδα της Γάζας.

Και την άλλη τη λούγκρα που σχεδίασε την αντλία λαδιού στον M54B30. Να του περάσουν το παξιμάδι της αντλίας για cockring.

Και τον υπεύθυνο για τα δοχεία του υδραυλικού τιμονιού, που χάνουν μονίμως λάδι. Να τον βάλουν να κάνει backup στα αρχεία του Αμερικανικού Πενταγώνου με iomega ditto drive.

Ζώα.

DIM27
21-02-19, 17:54
Αμην.!