Επιστροφή στο Forum : KIA CEED 1.4 140PS σύντομο τεστ
Για άλλη μια φορά λοιπόν βρέθηκα πισω απο το τιμόνι του καινουργιου κορεατικου μικρομεσαιου...
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/02/kiaceed14tgdi7dcttransmission140hptrackr-1.jpg
εχουμε και λεμε...ποιοτητα μεσα εφαμιλη με focus υποδεεστερη απο golf..αλλα κατα αλλα πολυ ευχαριστη και μελετημενο εσωτερικο
ποιοτητα κυλισης και κραδασμοι...το αμαξι εχει πολυ ξεκουραστο περπατημα και δεν κοπαναει..πολυ ευχαριστο για καθε μερα και ανετο
οδηγικη εμπειρια...καλυτερο απο golf, χειροτερο απο focus, επ ουδενι δεν ειναι παιχνιδι αλλα οταν θες να παιξεις δε θα σου πει και οχι...το αισθανεσαι αρκετα ελαφρυ και γενικα ακουει πολυ καλυτερα απο το αντιστοιχο golf, αδιαφορο δεν ειναι επ ουδενι αλλα απο την αλλη δεν ειναι και focus που σε προκαλει να ασχοληθεις μαζι του!
μοτερ..εδω ο βασιλιας παντα ηταν η vw..ειχε τα καλυτερα μοτερ..το kia δεν εχει κακο μοτερ αλλα δεν ειναι και κατι φοβερο...παει καλα, δεν εχει ξεσπασμα και κατω απο τις 2000 μονο πρεπει να κατεβασεις..μετα τις 3000 παει καλα...τα μοτερ evo της vw σαφως ανωτερα..αν και θα βγαλουν θεματα....
χωροι..απλετοι..καθεσαι ανετα παντου και μεγαλο πορτ μπαγκαζ..οπως ολα πλεον..
συνολικα ενα αμαξι που τα χει ολα...΄.βλεπει στα ισια τους βασιλιαδες της κατηγοριας και δεν υστερει σημαντικα πουθενα, ισα ισα σε καποια σημεια ειναι και πιο καλο...μηπως πρεπει τελικα να ξεπερασουμε το σημα????
Διάβασα τη σύγκριση με VW και ξέρασα λίγο στο στόμα μου.
Κάποτε μου άρεσαν κι εμένα τα VAG. Τότε που τον έπαιζα και με την Ελίνα Κέφη στο Super Game του ΑΝΤ1.
Μετά έβαλα μυαλό.
μηπως πρεπει τελικα να ξεπερασουμε το σημα????
Δε θα το ξεπεράσουμε ποτέ Νίκο..
Δε θα το ξεπεράσουμε ποτέ Νίκο..
Ο γνήσιος petrolhead δεν κάνει διακρίσεις βάσει μάρκας και τιμής.
Εξαιρείται το group VAG. :whistle:
Ο γνήσιος petrolhead δεν κάνει διακρίσεις βάσει μάρκας και τιμής.
Ο γνήσιος ναι...Αλλά πόσοι γνήσιοι υπάρχουν ;;;; :whistle:
οι γνησιοι κυριοι ειμαστε γυρω στο 8%...figure it out!!!
παιδια κακως κραζετε/ω το αμαξι...
ισχυει οτι παγκοσμια οι ανθρωποι που ασχολουνται με αμαξια ειναι 7-8%...το 92% καθοριζει την αγορα..η ιδια η bmw κανει τα αυτοκινητα της πιο mainstream..η 5αρα η καινουργια ειναι σαφως χειροτερη οδηγικα απο οποιοδηποτε αλλο 5αρι, και η 3αρα διαβαζω οτι δεν τους ενθουσιασει εκει στο evo!τα αυτοκινητα γινονται για χαζους γιατι χαζοι τα οδηγανε..βασικα οχι χαζοι αλλα αδιαφοροι..οποτε το αμαξι οτι και αν κανεις πρεπει να σε σωσει!!!ο χαρτογιακας 40αρης θα παρει το καινουργιο 3αρι γιατι πουλαει μουρη με το πουμουβου..οχι διοτι τον νοιαζει να πεταει κωλους..το ιδιο ισχυει και την ψωνιογκομενιτσα που θα παρει τον ασσο..γιατι πολυ απλα δεν θελει να χει golf...αλλα πιο καλο και μουρατο αμαξι..γιαυτο ο ασσος γινεται προσθιοκινητος..γιατι χαροπαλεψε η "γκομενα" οταν βιαζοταν στο ραντεβου....και ειπε κακο αμαξι το bmw....
η αυτοκινητοβιομηχανια γενικα εφαγε τεραστιο πληγμα απο την παγκοσμια κριση...δεν υπαρχουν περιθωρια για αυτοκινητα "niche" τυπου m3, si κτλ κτλ..αυτα μπορει να ναι οι κραχτες..αλλα δεν θα βγαλεις τα λεφτα απο κει...η bmw τοσο κραξιμο εφαγε για το m3/m4 ανα τα χρονια..παλι το καινουργιο δεν το εκανε απο οτι λενε..τερμα οδηγικη μηχανη...μπορουν αλλα..οτι και να λενε οι δημοσιογραφοι οτι το αμαξι ειναι μετριο κτλ κτλ αν το ευρυ κοινο το αγαπησει γιατι ειναι ευκολο..τοτε θα ξεπουλησει...ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΟ GROUP VAG ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ...ΕΚΡΑΖΕ ΟΛΟΣ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ...ΜΕΤΡΙΑ ΑΜΑΞΙΑ ΟΔΗΓΙΚΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ...ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΟΤΑ..ΠΟΣΕΣ ΚΟΡΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΑΒΕΝΣΙΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙΑ...Η ΜΕΝ VW ΠΑΤΗΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΣΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΜΑΞΙ...ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ!!!!
οταν με ακουτε και φωναζω για την ford και την mazda ειναι διοτι στα λιγα λεφτα σου παρεχουν κατι που σε ολους τους αλλους ειναι μονο στα ειδικα μοντελα και αμα...και δυστυχως και η δικια μας bmw προς τα εκει παει....δεν θα ξεχασω οταν καποτε ειχα οδηγησει ενα 46αρι απλο 2λτ αν θυμαμαι καλα (τοτε ειχα και το μ3 το 46) και μου χε φανει φοβεερη οδηγικη μηχανη...το αμαξι ηταν ηδη φοβερο ακομα και σε εκδοση χωρις να ναι m...το αμαξι σ μιλαγε οταν ολα τα υπολοιπα της κατηγοριας ηταν μπροστα του σκουπιδια...ειχα και το α4 του πατερα του 98 που το ηξερα απο εξω..και το 46 ηταν χαοτικα καλυτερο οδηγικα...αυτα δυστυχως μαλλον δεν θα ξαναγινουν....
εμαθα πριν καποιες μερες οτι η mazda, μια απο τις πιο-κανω οτι γουσταρω και οτι γινει- εταιρια, δεν θα ξαναβγαλει rx ..μεχρι να αρχισει να βγαζει κερδος συνολικα!!!!μεχρι και η mazda...δεν τολμαει πλεον...ποσο λυπηρο....σημεια των καιρων.....
Ήταν με dct? Για πες εντυπώσεις σε αυτό το κομμάτι αν είναι Νίκο :original:
https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/421/6811/79184290/kia-ceed-1-4-t-gdi-7-dct-transmission-140hp-track-red-263364-1603347164897101170.jpg
https://www.motor-talk.de/news/ohne-apostroph-faehrt-der-ceed-gern-zuegig-t6374607.html
Δυστυχως παιδια δεν οδηγησα dct..δεν εχω ιδεα!
Δυστυχως παιδια δεν οδηγησα dct..δεν εχω ιδεα!
Κρίμα Νικ! Αυτό θα είχε ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον :original:
Anyway :thnx: για το mini review!
Anyway :thnx: για το mini review!
εγω ευχαριστω ολους για τον χωρο και τον χρονο..μια αποψη λεω η οποια προσπαθω να ειναι οσο γινεται αντικειμενικη..να ειστε και παλι καλα ολοι οσοι με διαβαζετε!
εγω ευχαριστω ολους για τον χωρο και τον χρονο..μια αποψη λεω η οποια προσπαθω να ειναι οσο γινεται αντικειμενικη..να ειστε και παλι καλα ολοι οσοι με διαβαζετε!
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
εγω ευχαριστω ολους για τον χωρο και τον χρονο..μια αποψη λεω η οποια προσπαθω να ειναι οσο γινεται αντικειμενικη..να ειστε και παλι καλα ολοι οσοι με διαβαζετε!
Νίκο μήπως έχεις τεστάρει το i30 N? Να μας πεις τι γνώμη σου;
Ευτυχώς που έχουμε και σένα και διαβάζουμε κανένα τεστ.
Ευχαριστούμε για τον χρόνο σου.
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=27792
Το χω κανει σε double test με την giulia q4...τσεκαρε
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.