Επιστροφή στο Forum : Πολλαπλές εξαγωγής (χταπόδια) σε Μ54Β30
Τις προάλλες που λέτε, κάθισα να διαβάσω καμιά κοικονομική είδηση, κάνα Στούπα, κάνα Καισάριο κι εντελώς ασυναίσθητα πάτησα www.car.gr ---> ανταλλακτικά ---> αυτοκινήτων ---> BMW
Η δύναμη της συνήθειας, μάλλον.
Εν πάσει περιπτώσει, έπεσε το μάτι μου σε κάποιες πολλαπλές εξαγωγής για Μ54 και ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα. Οι πολλαπλές είναι αυτές:
4389043889
4389143892
4389343893
Έχει κι ο πλουμιστός κάποιες παρόμοιες. Οι συγκεκριμένες κοστίζουν 200 ευρώ.
Παρατηρώ όμως τις εργοστασιακές, οι οποίες είναι αυτές:
43894
43895
43896
Διαπιστώνω, λοιπόν, ότι ενώ οι άλλες χρησιμοποιούν 12 βίδες η καθεμιά, οι εργοστασιακές χρησιμοποιούν 8. Εάν μπουν 4 βίδες λιγότερες και δεδομένου ότι το πλακάκι δεν είναι ίδιο με των εργοστασιακών, δεν θα έχουν διαρροή?
Έχει κανείς σχετική εμπειρία? Κι αν το πρόβλημα υφίσταται, τί κάνουμε? ανοίγουμε τρύπες στο μπλοκ? Κόβουμε και κολλάμε πλακάκια?
Για τους καταλύτες που θα μπουν πιο χαμηλά δε με νοιάζει, φοράω Euro2 tune με secondary air pump delete.
Η δύναμη της συνήθειας :whistle: :cheers:
Χωρίς να έχω ακούσει/διαβάσει κάτι, εφόσον οι εργοστασιακές τρύπες είναι λιγότερες γιατι να έχει "διαρροή"? Απλά φαντάζομαι 2 πράγματα, το πρώτο βάζεις λιγότερες βίδες όσες και οι εργοστασιακές και το δεύτερο ότι αυτά τα χταπόδια ίσως με τις παραπάνω τρύπες μπαίνουν και σε άλλα μοτερ? :think:
υ.γ πάντως ACS genuine σε τέτοια τιμή απλά αδύνατο.
...κι εντελώς ασυναίσθητα πάτησα www.car.gr ---> ανταλλακτικά ---> αυτοκινήτων ---> BMW
:) :) Γεια σου Άρη με τις ομορφες και "τυχαιες" :) αναζητησεις σου. Αφου οι τρυπες των μαμα πολλαπλων ειναι με λιγοτερες τρυπες δεν θα εχεις κανενα θεμα, θα βιδωσεις τα 8 παξιμαδια που εχουν οι μαμα αρκει να συμπιπτουν οι τρυπες τους. Προβλημα στεγανοτητας καυσαεριεων δεν θα εχεις αφου θα βαλεις παλι τη μαμα μεταλλικη φλαντζα. Απλα επειδη το περασα και εγω αυτο το σταδιο καποτε, ολως τυχαιως, να ξερεις οτι η ποιοτητα αυτων των χταποδιων (του ανοξειδωτου που χρησιμοποιουν αλλα και οι κολλησεις τους) ειναι αμφιλεγομενη θα σου προτεινα να παρεις ενα σετ μαμα πολλαπλες απο Μ52 τις οποιες θα διαμορφωσει ο εξατμισας σου με τους aftermarket καταλυτες. (το ιδιο εχω κανει και εγω στο Ε60 μου χωρις κανενα προβλημα) με κολλημενους ανταπτορες για τους 4 λαμδα στις ιδιες θεσεις τους χωρις να χρειαζεσαι να επιμηκύνεις καλωδια κλπ. Δυστυχως εχω τις φωτογραφιες της μετατροπης στο παλιο κινητο για να σου στειλω να δεις. Ο Σκριβανος μου τις ειχε φτιαξει στο Νέο Κόσμο εμενα. Καλη διασκεδαση! :)
Apostolos Δημήτρη ποστάραμε ταυτόχρονα! :th_Laie_67-1:
Αχ, χταπόδια! Πόσα χρόνια ψάχνω να αλλάξω χταπόδια και ποτέ δεν το αποφασίζω για λόγους χωροταξίας, συμβατότητας, ποιότητας, θορύβου κτλ.
Τα μαμά μου φαίνονται λίγο άθλια. Αυτά που πόσταρες πρώτα μάλλον κάνουν και στο δικό μου, είναι με 8 βίδες.
Δημήτρη, είδες διαφορά σε ήχο; Σε απόδοση; Λογικά χάνεις λίγο χαμηλά και κερδίζεις ψηλά, σωστά;
Βασίλη, Σνίτσελ είναι και όχι Σνίτσερ.
Το youtube είναι γεμάτο βιντεάκια από χταπόδια από ebay με 100 δολλάρια.
Τέτοια πρέπει να είναι και αυτά.
Εκείνα του Πλουμιστου φαίνονταν καλύτερα ΚΑΙ ροϊκα, αλλά δεν μπορώ να βρω την αγγελία.
Δημήτρη, είδες διαφορά σε ήχο; Σε απόδοση; Λογικά χάνεις λίγο χαμηλά και κερδίζεις ψηλά, σωστά;
Παραμενει ήσυχο απο θεμα θορυβου χωρις σχεδον καμια ιδιαιτερη και αισθητη μεταβολη, τουλαχιστον μεσα στη καμπινα δεν περναει κατι, η διαφορα στην αποδοση ειναι άμεσα αισθητη με το που το οδηγησεις. Δεν ξερω αν χανεις κατι χαμηλα, (ισως λογω μικροτερης συμπιεσης), αλλα γεμιζει αρκετα δυνατα σε ολο το ευρος. Αξιζει σαν βελτιωση μιας και τα χταποδια του Μ52 ειναι "τσαμπα" μονο οι HJS "τσουζουν" και οτι σου παρει ο εξατμισας για το κοψε -ραψε. :) Κανε και ενα reprofile των εκκεντροφορων στον Βαλασοπουλο τον Μητσάρα (Μπουμπης) στα προτυπα σχεδον του 1ου σταδιου του Schrick και θα δεις αλλο αμαξι. :)
Θα πρέπει να αλλάξω και πρόγραμμα, βεβαια...
Θα πρέπει να αλλάξω και πρόγραμμα, βεβαια...
Όσο και αν σου φανει παραξενο και ΧΩΡΙΣ χαρτογραφηση δουλευει ρολοι. Αν διαβασεις στο site της schrick στο 1ο σταδιο εκκεντροφορων δινει βελτιωση στον Μ54B30 18-20HP χωρις να απαιτειται αναγκαστικη χαρτογραφηση (ειναι στα όρια διορθωσης του ΜS43-MS45). Το προγραμμα απλα θα βελτιωσει το συνολο σου. Έχει αυτη τη βελτιωση φίλος σε Ε36 με Μ54 μοτερ (βεβαια ειναι ελαφρια η καροτσα του) το οποιο ειναι "δαιμονισμενα" γρηγορο, τουλαχιστον για τα δικα μου δεδομενα :)
Α ξεχασα, κανε και ενα thottle boring απο 68mm στα 72mm και δεν νομιζω να θες κατι αλλο...μετα μενει απλα να κουμπωσει ο ess και να 400σαρισεις σχεδον :) σε HP
72 είναι πέρα από το όριο των 71 που έχω διαβάσει. Αντέχει;
Τι φουντωτης είσαι εσύ ρε Δημήτρη!
Έχω ήδη πρόγραμμα πάνω. Θα ρωτήσω τον Άγγλο αν κάθονται οι άλλες μοντιφες στο ίδιο.
Είδα τις φωτογραφίες σου στο car με τις πολλαπλές από Μ52. Φαίνεται καλή λύση!
72 είναι πέρα από το όριο των 71 που έχω διαβάσει. Αντέχει;
Δεν καταπονειται η πεταλουδα απο κατι, απλα της αφαιρεις το κλαπετο και τη μεγαλωνεις στον τορνο 4mm αφου πρωτα της αφαιρεσεις το καπακι με ολα τα ηλεκτρικα της μια και ειναι ηλεκτρικη και οχι ντιζατη. Τοποθετειται επισης το νεο μεγαλυτερο κλαπετο και αυτο ειναι ολο. Για να προλαβω μερικους, η εργασια βελτιωσης της πεταλουδας εγινε με αποστολη της δικης μου σε μηχανουργειο στην αγγλια με κοστος καπου στα 150ευρω αν θυμαμαι καλα με μεταφορικα. Ειναι αντιγραφη του Αμερικανου Dinan στο 1/3 της τιμης, που πουλαει ο Dinan.
Βασίλη, Σνίτσελ είναι και όχι Σνίτσερ.
.
:th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::hystericalbs1:
Όσο και αν σου φανει παραξενο και ΧΩΡΙΣ χαρτογραφηση δουλευει ρολοι. Αν διαβασεις στο site της schrick στο 1ο σταδιο εκκεντροφορων δινει βελτιωση στον Μ54B30 18-20HP χωρις να απαιτειται αναγκαστικη χαρτογραφηση (ειναι στα όρια διορθωσης του ΜS43-MS45). Το προγραμμα απλα θα βελτιωσει το συνολο σου. Έχει αυτη τη βελτιωση φίλος σε Ε36 με Μ54 μοτερ (βεβαια ειναι ελαφρια η καροτσα του) το οποιο ειναι "δαιμονισμενα" γρηγορο, τουλαχιστον για τα δικα μου δεδομενα :)
Α ξεχασα, κανε και ενα thottle boring απο 68mm στα 72mm και δεν νομιζω να θες κατι αλλο...μετα μενει απλα να κουμπωσει ο ess και να 400σαρισεις σχεδον :) σε HP
Παίρνεις αντάξια τον τίτλο του ΑΡΧΙΦΟΥΝΤΩΤΗ!!! χαχαχχαχαχαχ!!!!!!! :fountwtis::fountwtis::fountwtis::fountwtis:
To throttle boring είναι φάση αλα Dinan να φανταστώ? ;)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/02/attachmentphpattachmentid46586stc1d11631-1.jpg
To throttle boring είναι φάση αλα Dinan να φανταστώ? ;)
Δεν πρόλαβα να διαβάσω Apostolos (https://www.bmwfans.gr/forum/member.php?u=123) !!!! To είπες!! Μια χαρά λύση!! Στείλε μου με ένα pm τον Άγγλο :thnx:
Δεν πρόλαβα να διαβάσω Apostolos (https://www.bmwfans.gr/forum/member.php?u=123) !!!! To είπες!! Μια χαρά λύση!! Στείλε μου με ένα pm τον Άγγλο :thnx:
Εδω εισαι Bill! :)
https://www.ebay.com/itm/BMW-e46-330-m54-b30-engine-enlarged-throttle-body-72mm/392230159101?hash=item5b52bd42fd:g:3AIAAOSweW5VHkw a
Have fun! :)
Άρη
Επίσης ο Ακης με το 330 είχε φτιάξει χταπόδια στον Δανελατο (αντιγραφή supersprint) θυμάμαι..
Η πιο οικονομική λύση είναι χταπόδια από Μ50
Καινούργιες φλαντζες οπωσδήποτε.
Οτιδήποτε αφτερμαρκετ εκτός από τα ακριβά καλό είναι δεις τι θα κανεις με τις θερμοκρασίες στο χώρο του κινητήρα.
Δεν καταπονειται η πεταλουδα απο κατι, απλα της αφαιρεις το κλαπετο και τη μεγαλωνεις στον τορνο 4mm αφου πρωτα της αφαιρεσεις το καπακι με ολα τα ηλεκτρικα της μια και ειναι ηλεκτρικη και οχι ντιζατη. Τοποθετειται επισης το νεο μεγαλυτερο κλαπετο και αυτο ειναι ολο.
Ναι, γνωρίζω. Οπότε του Μ54 ανοίγει λίγο παραπάνω από τη δικιά μου.
η εργασια βελτιωσης της πεταλουδας εγινε με αποστολη της δικης μου σε μηχανουργειο στην αγγλια με κοστος καπου στα 150ευρω αν θυμαμαι καλα με μεταφορικα. Ειναι αντιγραφη του Αμερικανου Dinan στο 1/3 της τιμης, που πουλαει ο Dinan.
Γιατί οι Έλληνες ανίκανοι είναι να το κάνουν αυτό;
Η πιο οικονομική λύση είναι χταπόδια από Μ50
Οπότε ξέρεις τι θα γίνει; Τραινάκι!
Γιατί οι Έλληνες ανίκανοι είναι να το κάνουν αυτό;
Το δυσκολο δεν ειναι να ανοιξεις τα 4mm σε αυτη την πεταλουδα αλλα να αφαιρεσεις απο πανω της τα ηλεκτρικα μερη και να την ξανακλεισεις μιας και απο τη μαμα της το μεταλικο στελεχος με τα ηλεκτρικα της ενωνονται με εναν πρεσαριστο φιξ ελασμα το οποιο το κοβεις και το καταργεις για να την ανοιξεις και χρειαζεσαι κατι αντιστοιχο για να την ξανακλεισεις. Ρωτησα αρκετα γνωστα και επωνυμα ελληνικα ρεκτιφιε -τορνατζιδικα αλλα κανενας δεν αναλαμβανε την αφαιρεση των ηλεκτρονικων της μερων (γραναζακια - ποτενσιομετρο και οτι αλλο περιλαμβανει εντος).
Α, οκ. Στη ντιζάτη δεν υφίσταται αυτό το πρόβλημα.
Έψαξα στο car και βρήκα δυο αγγελίες με πολλαπλές για Μ52.
Ο ένας τις έχει 150 αλλά οι δικές του έχουν θέση για pre-cat λ χαμηλά, οπότε θέλουν επέκταση τα καλώδια.
Ο άλλος γράφει ρωτήστε τιμή, αλλά εκείνες έχουν θέση για λ ψηλά και γλυτώνω τις επεκτάσεις.
Πήρα και ρώτησα. Προφανώς δε διαφέρει μόνο η θέση των λ. Αυτές πρέπει να είναι σφυρηλατημένες από το ίδιο μέταλλο που είναι και το σπαθί του Άραγκορν, διαδόχου του Ισίλντουρ, που έκοψε το δάχτυλο του Σάουρον. Μόνο έτσι εξηγείται το ποσό που άκουσα.
Πήρα και ρώτησα. Προφανώς δε διαφέρει μόνο η θέση των λ. Αυτές πρέπει να είναι σφυρηλατημένες από το ίδιο μέταλλο που είναι και το σπαθί του Άραγκορν, διαδόχου του Ισίλντουρ, που έκοψε το δάχτυλο του Σάουρον. Μόνο έτσι εξηγείται το ποσό που άκουσα.
:hystericalbs1: :hystericalbs1: :th_Laie_67-1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
Παιδια εγω δεν χρειαστηκε να μακρυνω τους πισω λ..
Παιδια εγω δεν χρειαστηκε να μακρυνω τους πισω λ..
Τράβηξες το καλώδιο τόσο που μετακινήθηκε κι η μπαταρία από το πορτ μπαγκάζ?
Ρε φίλε άσε το μοτερακι όπως είναι και κράτα τα χρήματα να πληρώσεις κανένα Καρανικα
Well speaking Mike..! :cheers:. :cheers:
Τράβηξες το καλώδιο τόσο που μετακινήθηκε κι η μπαταρία από το πορτ μπαγκάζ?
Τους ξετύλιξα, έβαλα καταλύτες κάτω κοντά στο κιβώτιο και μια χαρά έφτασαν οριακά και κουμπωσαν.
Ας είναι καλά ο Δημήτρης (Apostolos). Οι πολλαπλές αγοράστηκαν μεσω ebay προς 75 ευρω συμπ. μεταφορικών.
Αμα βλέπεις στο car ρωτήστε τιμή να ξέρεις 9.5/10 θα ακούσεις ότι να'ναι!! Πάλι καλά που υπάρχει και το ebay γιατι αλλιώς αν περιμέναμε απο Ελλάδα...
τα χταπόδια είναι μια καλή βελτίωση για τον Μ54. η διαφορά είναι αισθητή. οι λάμδα όσο ο κινητήρας βρίσκεται σε closed loop διορθώνουν το μίγμα. στο φουλ γκάζι όμως ο κινητήρας δουλεύει χωρίς διόρθωση με τον εργοστασιακό χάρτη "full load enrichment". οπότε όποιος λέει ότι δεν χρειάζεται πρόγραμμα γιατί είναι μέσα στα όρια κλπ απλώς λέει κοτσάνες. στο φουλ γκάζι το μίγμα θα είναι φτωχό. ο μόνος τρόπος είναι wideband και προγραμματισμός. επιπλέον οι κονσέρβες από το εξωτερικό είναι προγράμματα κουτουρού στην καλύτερη.
η πεταλούδα από 68χιλ ανοίγει στα 72χιλ. έστειλα τη δική μου στην αγγλία και την έφτιαξαν άψογα.
για όσους δεν το γνωρίζουν δεν υπάρχει EU2 'tune'.
η διαφορά του από το μεταγενέστερο είναι ένα configuration switch πού απενεργοποιεί τους λάμδα που ελέγχουν την απόδοση των καταλυτών κι ένα άλλο που απενεργοποιεί την sap.
https://dbilas-shop.com/en/engine-valve-train/performance-camshafts/bmw/3-0-6-zyl.-24v-m54-doublevanos/regrind-of-standard-camshaft/1986/bmw-3-0-6-cyl.-24v-m54/regrind-standard-inlet-camshaft-double-vanos?c=12435
Ο Γερμανος παντως στο reprofile στάδιο των μαμα εκκεντροφορων Μ54Β30 στα προτυπα του schrick 1ου σταδιου για road χρηση οπως τους χαρακτηριζει γραφει το κατωθι.
Road : This cam type is designed to installed into a standard produktion road car. No other modifications are necessery.
Υποθετω το συμπερασμα αυτο δεν ειναι αυθαιρετο και προεκυψε μετα απο δοκιμες.
Άν κάποιος ψάχνει πεταλούδα από το Μ54 έχω μια επιπλέον, στείλτε μου πμ.
https://dbilas-shop.com/en/engine-valve-train/performance-camshafts/bmw/3-0-6-zyl.-24v-m54-doublevanos/regrind-of-standard-camshaft/1986/bmw-3-0-6-cyl.-24v-m54/regrind-standard-inlet-camshaft-double-vanos?c=12435
Ο Γερμανος παντως στο reprofile στάδιο των μαμα εκκεντροφορων Μ54Β30 στα προτυπα του schrick 1ου σταδιου για road χρηση οπως τους χαρακτηριζει γραφει το κατωθι.
Road : This cam type is designed to installed into a standard produktion road car. No other modifications are necessery.
Υποθετω το συμπερασμα αυτο δεν ειναι αυθαιρετο και προεκυψε μετα απο δοκιμες.
στο χώρο αυτό, το εμπόριο με τα άλογα στραγάλια είναι τεράστιο.
αν μπορείς να καταλάβεις τον τρόπο που διαχειρίζεται ο εγκέφαλος τον ψεκασμό θα αμφισβητήσεις πολλά από αυτά που διαβάζεις.
closed loop vs open loop.
αλλά και γνώσεις ιδιαίτερες να μην έχει κάποιος, είναι αυτονόητο ότι όταν βάζεις εκκεντροφόρους που κρατάνε περισσότερο χρόνο ανοιχτές τις βαλβίδες, πρέπει να δώσεις μεγαλύτερη διάρκεια ψεκασμού.
θα δουλέψει χωρίς προγραμματισμό; ναι.
θα δουλέψει βέλτιστα; όχι.
Εδω εισαι Bill! :)
https://www.ebay.com/itm/BMW-e46-330-m54-b30-engine-enlarged-throttle-body-72mm/392230159101?hash=item5b52bd42fd:g:3AIAAOSweW5VHkw a
Have fun! :)
Καλησπέρα σε όλους
Αγόρασα την συγκεκριμένη πεταλούδα η οποία είναι για Μ54Β30. Η εργοστασική είναι 68mm, αυτή είναι 72mm. Μαθηματικά η διαφορά είναι 6%. O Dinan στο site του αναφέρει για διαφορά 9%, είστε σίγουροι οτι είναι αντιγραφή Dinan του άγγλου ή την πατήσαμε;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Του Dinan είναι μικρότερη απ' ο,τι του Άγγλου, στα 71mm.
Βγάλε την επιφάνεια κάθε πεταλούδας και κάνε την αναγωγή. Του Dinan είναι 8.9% μεγαλύτερη, του Άγγλου 12%. Σε εμβαδόν αναφέρονται, όχι σε διάμετρο.
Εάν την έχεις βάλει, πες μας αν είδες διαφορά. Εγώ είδα χαμηλά αισθητά καλύτερο άρπαγμα, ψηλά τα ίδια πράγματα.
dark knight
06-07-19, 22:03
Του Dinan είναι μικρότερη απ' ο,τι του Άγγλου, στα 71mm.
Βγάλε την επιφάνεια κάθε πεταλούδας και κάνε την αναγωγή. Του Dinan είναι 8.9% μεγαλύτερη, του Άγγλου 12%. Σε εμβαδόν αναφέρονται, όχι σε διάμετρο.
Εάν την έχεις βάλει, πες μας αν είδες διαφορά. Εγώ είδα χαμηλά αισθητά καλύτερο άρπαγμα, ψηλά τα ίδια πράγματα.
Αρη https://www.seemslegitgarage.com/product-page/m50-intake-manifold-adapter-kit reprofile στους εκκεντροφόρους(υπαρχουν οι 2 γνωστοι που το κανουν).3.46 βημα διαφορικου και ένα καλο πρόγραμμα και εισαι ετοιμος!!!!
εκτος αν θες να το ξεχειλωσεις και να εκμεταλευτεις πλήρως την μεγαλυτερη πεταλουδα. θα θυσιασεις λιγη ροπη χαμηλα. αλλα από τις 3800- 7000 θα ξυριζει το μοτερ!!!!
https://www.seemslegitgarage.com/product-page/m50-intake-manifold-adapter-kit
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.