S8N
17-12-18, 19:29
Διάβαζα τις προάλλες ένα σχόλιο για τα group VAG, ότι και καλά οι αγοραστές τους τα προτιμούν με κιβώτιο DSG για να έχουν το άλλο χέρι ελεύθερο ώστε να συμπληρώνουν λάδι.
Δυστυχώς, το ίδιο αντιμετωπίζουμε όσοι έχουμε Μ54.
Το πρόβλημα έχει δύο αιτίες: 1) Τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, αλλά αυτό αφορά τα μοτέρ με πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη και 2) τα δαχτυλίδια στεγανοποίησης στα πιστόνια.
Οι Μ52 δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα γιατί έχουν άλλο τύπο δαχτυλιδιών. Μια λύση είναι να βάλει κανείς τα δαχτυλίδια από Μ52, αλλά αυτό σημαίνει λύσιμο όλου του μοτέρ.
Μια μεσοβέζικη λύση είναι γνωστή εδώ και χρόνια ως '02pilot mod':
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1115223
Υπάρχουν πολλά threads στο διαδίκτυο κι ακόμα περισσότερα videos στο YouTube. Το κυκλωματάκι αυτό υφίσταται στους Μ52 και καταργήθηκε στους Μ54 λόγω ρύπων. Ουσιαστικά, δημιουργείται υποπίεση στον στροφαλοθάλαμο ώστε τα ελατήρια/δαχτυλίδια να τραβιούνται και να στεγανοποιούν καλύτερα. Το πρόβλημα δεν εξαλείφεται βέβαια, γιατί σε ορισμένα μοτέρ τα δαχτυλίδια έχουν ανοίξει ακόμα και κατά 2mm.
Πρόκειται για απλή πατέντα, πρέπει όμως η PCV σας να είναι σε καλή κατάσταση.
Προσωπικά είχα απηυδήσει και αποφάσισα να την εφαρμόσω. Πριν την υλοποίηση είχα μηδενική υποπίεση με καινούργια PCV, τώρα έχω -5 psi περίπου και η κατανάλωση έχει μειωθεί στο μισό (περίπου 2 λίτρα στις 10.000km).
Δυστυχώς δε γνωρίζω αν πρόλαβα να σώσω τους καταλύτες, όταν λύθηκε η εξάτμιση για να αντικαταστήσω το guibo τους είδα αρκετά λευκούς.
Επίσης έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου τον φόβο μήπως τραβήξει λάδι από τον δείκτη, γιατί αυτός και το κύκλωμα της PCV συνδέονται χαμηλά. Μέχρι στιγμής δεν είχα τέτοιο θέμα και σας διαβεβαιώ πως πιέζεται αρκετά. Μάλλον τα 5 psi είναι λίγα για να συμβεί κάτι τέτοιο.
Δυστυχώς, το ίδιο αντιμετωπίζουμε όσοι έχουμε Μ54.
Το πρόβλημα έχει δύο αιτίες: 1) Τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, αλλά αυτό αφορά τα μοτέρ με πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη και 2) τα δαχτυλίδια στεγανοποίησης στα πιστόνια.
Οι Μ52 δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα γιατί έχουν άλλο τύπο δαχτυλιδιών. Μια λύση είναι να βάλει κανείς τα δαχτυλίδια από Μ52, αλλά αυτό σημαίνει λύσιμο όλου του μοτέρ.
Μια μεσοβέζικη λύση είναι γνωστή εδώ και χρόνια ως '02pilot mod':
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1115223
Υπάρχουν πολλά threads στο διαδίκτυο κι ακόμα περισσότερα videos στο YouTube. Το κυκλωματάκι αυτό υφίσταται στους Μ52 και καταργήθηκε στους Μ54 λόγω ρύπων. Ουσιαστικά, δημιουργείται υποπίεση στον στροφαλοθάλαμο ώστε τα ελατήρια/δαχτυλίδια να τραβιούνται και να στεγανοποιούν καλύτερα. Το πρόβλημα δεν εξαλείφεται βέβαια, γιατί σε ορισμένα μοτέρ τα δαχτυλίδια έχουν ανοίξει ακόμα και κατά 2mm.
Πρόκειται για απλή πατέντα, πρέπει όμως η PCV σας να είναι σε καλή κατάσταση.
Προσωπικά είχα απηυδήσει και αποφάσισα να την εφαρμόσω. Πριν την υλοποίηση είχα μηδενική υποπίεση με καινούργια PCV, τώρα έχω -5 psi περίπου και η κατανάλωση έχει μειωθεί στο μισό (περίπου 2 λίτρα στις 10.000km).
Δυστυχώς δε γνωρίζω αν πρόλαβα να σώσω τους καταλύτες, όταν λύθηκε η εξάτμιση για να αντικαταστήσω το guibo τους είδα αρκετά λευκούς.
Επίσης έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου τον φόβο μήπως τραβήξει λάδι από τον δείκτη, γιατί αυτός και το κύκλωμα της PCV συνδέονται χαμηλά. Μέχρι στιγμής δεν είχα τέτοιο θέμα και σας διαβεβαιώ πως πιέζεται αρκετά. Μάλλον τα 5 psi είναι λίγα για να συμβεί κάτι τέτοιο.