PDA

Επιστροφή στο Forum : M54 και κατανάλωση λαδιού



S8N
17-12-18, 19:29
Διάβαζα τις προάλλες ένα σχόλιο για τα group VAG, ότι και καλά οι αγοραστές τους τα προτιμούν με κιβώτιο DSG για να έχουν το άλλο χέρι ελεύθερο ώστε να συμπληρώνουν λάδι.

Δυστυχώς, το ίδιο αντιμετωπίζουμε όσοι έχουμε Μ54.

Το πρόβλημα έχει δύο αιτίες: 1) Τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, αλλά αυτό αφορά τα μοτέρ με πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη και 2) τα δαχτυλίδια στεγανοποίησης στα πιστόνια.

Οι Μ52 δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα γιατί έχουν άλλο τύπο δαχτυλιδιών. Μια λύση είναι να βάλει κανείς τα δαχτυλίδια από Μ52, αλλά αυτό σημαίνει λύσιμο όλου του μοτέρ.

Μια μεσοβέζικη λύση είναι γνωστή εδώ και χρόνια ως '02pilot mod':

https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1115223

Υπάρχουν πολλά threads στο διαδίκτυο κι ακόμα περισσότερα videos στο YouTube. Το κυκλωματάκι αυτό υφίσταται στους Μ52 και καταργήθηκε στους Μ54 λόγω ρύπων. Ουσιαστικά, δημιουργείται υποπίεση στον στροφαλοθάλαμο ώστε τα ελατήρια/δαχτυλίδια να τραβιούνται και να στεγανοποιούν καλύτερα. Το πρόβλημα δεν εξαλείφεται βέβαια, γιατί σε ορισμένα μοτέρ τα δαχτυλίδια έχουν ανοίξει ακόμα και κατά 2mm.

Πρόκειται για απλή πατέντα, πρέπει όμως η PCV σας να είναι σε καλή κατάσταση.

Προσωπικά είχα απηυδήσει και αποφάσισα να την εφαρμόσω. Πριν την υλοποίηση είχα μηδενική υποπίεση με καινούργια PCV, τώρα έχω -5 psi περίπου και η κατανάλωση έχει μειωθεί στο μισό (περίπου 2 λίτρα στις 10.000km).

Δυστυχώς δε γνωρίζω αν πρόλαβα να σώσω τους καταλύτες, όταν λύθηκε η εξάτμιση για να αντικαταστήσω το guibo τους είδα αρκετά λευκούς.

Επίσης έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου τον φόβο μήπως τραβήξει λάδι από τον δείκτη, γιατί αυτός και το κύκλωμα της PCV συνδέονται χαμηλά. Μέχρι στιγμής δεν είχα τέτοιο θέμα και σας διαβεβαιώ πως πιέζεται αρκετά. Μάλλον τα 5 psi είναι λίγα για να συμβεί κάτι τέτοιο.

PetrosD
17-12-18, 20:00
τώρα έχω -5 psi περίπου και η κατανάλωση έχει μειωθεί στο μισό (περίπου 2 λίτρα στις 10.000km).


Αυτό είναι το μισό;:shok:

merbeind
17-12-18, 20:28
Στον δικό μου m54 με 160.000χλμ στην πλάτη, λάδι 5w30 και αλλαγή κάθε 10χιλ χλμ η κατανάλωση ήταν περίπου μισό λίτρο.
Πως έφτασε να καταναλώνει 4λιτρα;;; Ποσά χλμ έχεις;

S8N
17-12-18, 20:51
Τα χιλιόμετρα είναι ένα θέμα, γιατί το πήρα με 140.000 πριν από ένα έτος κι έμαθα πως είχε 135000 το... 2005. Υπολογίζω 250.000 γιατί οι δύο προηγούμενοι το είχαν σε ακινησία. Το γύρισμα το έκανε ο μαντράς που το έφερε το 2005. Τουλάχιστον είναι σχολαστικά συντηρημένο.

Να σημειώσω πως βάζω 5w30 κι όχι 0w40.

S8N
17-12-18, 20:52
Αυτό είναι το μισό;:shok:

Εντάξει, δεν είμαι και ελαφροποδαρος...

dark knight
17-12-18, 21:21
Αντολφ στα κεντρικα της Καστρολ εχουν την προτομη σου, στην εισοδο;

S8N
17-12-18, 21:34
Στα κεντρικά της Fuchs!

alexm
17-12-18, 22:32
Εντάξει, δεν είμαι και ελαφροποδαρος...

έφαγες ξενερωτιλα με το πετρέλαιο που ήταν όλη δική σου!!!

S8N
17-12-18, 22:53
έφαγες ξενερωτιλα με το πετρέλαιο που ήταν όλη δική σου!!!

Καλά εισαι... Καλύτερα το αυτοκίνητο των Flintstones. Έβγαλε ψωμάκι όμως για να τρώει το 39!

E60_Arkadia
19-12-18, 11:18
Εγω με 206000χλμ και αλλαγη καθε 15000,συμπληρωνω γυρω στα 700ml καθε 10000χλμ.Καλα ο s8n δεν ειχε επιπλο με 2.0 16ν??

S8N
19-12-18, 11:48
Εγω με 206000χλμ και αλλαγη καθε 15000,συμπληρωνω γυρω στα 700ml καθε 10000χλμ.Καλα ο s8n δεν ειχε επιπλο με 2.0 16ν??

700 ml βάζουμε στη χωριάτικη εμείς, για να κάνουμε παπάρα. Δεν είναι νούμερα αυτά. Αν σου καίει κάτω από 2 λίτρα, κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει. :-)

Το έπιπλο έφυγε το 2014. Ας είναι ελαφρύ το πόδι που το σανιδώνει (μπας και ανεβάσει κανα χιλιόμετρο). Στο καπάκι πήρα έναν πετρελαιοκαυστήρα Ρενώ ο οποίος έκατσε καλά χρονικά με τις ουρές στα ΑΤΜ, τους χορούς στο Σύνταγμα και τα 'τράβα την πρίζα Μέρκελ' αλλά με έπιασαν τα ψυχολογικά μου, έπεσα σε κατάθλιψη και πήγαινα κρυφά σε βενζινάδικα να μυρίσω 100άρα όπως οι ανώμαλοι που κλέβουν στριγκάκια από μπουγάδες.

Τον Ιανουάριο και λίγο πριν μου έρθει περίοδος με τη γαλλική φλωριά, έφυγα μια μέρα για δουλειά με το Κλιό και κατέληξα στην Άμφισσα. Το βράδυ γύρισα με Ε39 530i. Η γυναίκα μου ξετρελάθηκε, ειδικά όταν στον υπολογιστή έγραφε κατανάλωση τετραπλάσια από το Ρενώ. Νομίζω εκείνο που την χαροποίησε ιδαιτέρως ήταν οι σιλικόνες στις σπασμένες ποτηροθήκες και το dect τηλέφωνο που της έμεινε στο χέρι. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν το χειρόφρενο που δεν έπιανε. Αυτό το τελευταίο το διαπιστώσαμε όταν πήγα να παρκάρω και κόντεψα να κατεδαφίσω το γειτονικό σπίτι. Γι' αυτό ο προηγούμενος έβαζε ταχύτητα όταν πάρκαρε, αλλά δεν μου είχε κόψει τότε. Το επιχείρημα πως είναι πισωκίνητο και δεν χρειάζεται χειρόφρενο για να ντριφτάρεις δεν έπιασε και κοιμήθηκα στον καναπέ. Τουλάχιστον στο σαλόνι έχουμε μεγάλη SmartTV και κοιμήθηκα βλέποντας DIY βιντεάκια για Ε39.

S8N
19-12-18, 11:55
Τα tags του νήματος έχει επιμεληθεί κάποιος φαιδρός, ο οποίος θα τιμωρηθεί με βάπτισμα σε castrol και πούπουλα.

E60_Arkadia
19-12-18, 13:49
Xαχαχαχα Αρη οπως τοτε δεν παιζεσαι φιλε,μου ειχαν ληψει τα post σου,βρε αθεοφοβε Ε39 530 πηρες?? Δωστο και ξαναπαρε επιπλο αλλα με Μ54 να βρεις την υγεια σου..στα Ε60 ειναι καλυτερα τα Μ54 :thumbsup::thumbsup:

S8N
19-12-18, 14:21
Κώστα, για Ε34 έψαχνα αλλά μου είπαν ότι τα 39άρια βγάζουν περισσότερα προβλήματα κι έτσι προτίμησα τέτοιο!

pilot
19-12-18, 15:22
Ε όχι και φλωρια το Ρενο! Renault sport ρεεε...χαχαχα

PetrosD
19-12-18, 15:25
Πάει αυτό. Τώρα έχει κουκλί E39.

BILL007
19-12-18, 15:27
Κώστα, για Ε34 έψαχνα αλλά μου είπαν ότι τα 39άρια βγάζουν περισσότερα προβλήματα κι έτσι προτίμησα τέτοιο!

:th_Laie_67-1: