Επιστροφή στο Forum : Σκληρη αλλαγη ταχυτητων στο ζ3
ClassyGentleman
05-12-18, 16:52
καλησπερα. ειμαι καινουργιος στο φορουμ και θα ηθελα την βοηθεια σας. εχω ενα Ζ3 1.8 97' και εχω θεμα με τις αλλαγες ταχυτητων κυριως στην 1η,την 2α και την 5η.ειδικα οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο η αλλαγη απαιτει πολυ πιεση στον λεβιε. οταν το αυτοκινητο δουλεψει και κινηθει για αρκετη ωρα 20-30 λεπτα οι αλλαγες ειναι ευκολοτερες. διαβασα σε καποιες σελιδες του εξωτερικου πως πρεπει να αλλαχτουν τα shift pins στο σασμαν. θα φτιαξει αυτο το προβλημα ή ειναι κατι αλλο οπως πομπα συμπλεκτη; ευχαριστω πολυ.
Πρώτα από όλα, πότε άλλαξες λάδι στο σασμάν;
ClassyGentleman
06-12-18, 10:40
Εγώ προσωπικά δεν τα έχω αλλάξει και Επειδή το αυτοκίνητο το ανέλαβα πρόσφατα από τον πατέρα μου ο οποίος το είπε σε πλήρη ακινησία για 4 χρόνια ξεκινάω να το συμμαζεύω σιγά σιγά. Θα νου πεις τώρα γτ δεν τα άλλαξες τα υγρά. Το είχα πάει συνεργείο γιατί έσταζε κάποια υγρά(βαλβολίνη) και ο τύπος που το έφτιαξε μου είπε πως ήταν από τον δίσκο τώρα πως γίνεται αυτό δεν ξέρω. Ύστερα μου είπε ότι είδε και καλά την στάθμη της βαλβολίνη και ήταν καλή. Ο πατέρας μου αγόρασε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το 2008 και δεν θυμάται αν τα άλλαξε. Το βιβλιαράκι service ξεκινάει από τα 113.171 και λέει μόνο έλεγχος στα υγρά διαφορικού και σασμάν.
Κάνε αλλαγή όχι μόνο στα λάδια του σασμάν, αλλά και στο μάστορα thumb
Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι αν επιτρέπεται?
ClassyGentleman
06-12-18, 11:19
Αν δεν βοηθήσει αυτό μετά προ τα που οδεύει η κατάσταση;
ClassyGentleman
06-12-18, 11:21
Αν δεν βοηθήσει αυτό μετά προ τα που οδεύει η κατάσταση;
Οδεύει σε διαπίστωση ότι τα συγχρονιζέ του σασμάν είναι φθαρμένα. Και επειδή κανείς δεν τα αλλάζει και δεν ξέρω αν υπάρχουν σαν ανταλλακτικά σε λογική τιμή, ή μαθαίνεις να ζεις με αυτό ή αλλάζεις σασμάν και καλή τύχη.
ClassyGentleman
06-12-18, 13:21
Μόλις παρατήρησα ότι το κανει μόνο στην κίνηση. Όταν το έχω αναμενο πατάω συμπλέκτη και της βάζω μια μια δεν το κάνει.
Για να μην υποθέτουμε, άλλαξε το λάδι του κιβωτίου ταχυτήτων και τα ξαναλέμε.
Οδεύει σε διαπίστωση ότι τα συγχρονιζέ του σασμάν είναι φθαρμένα. Και επειδή κανείς δεν τα αλλάζει και δεν ξέρω αν υπάρχουν σαν ανταλλακτικά σε λογική τιμή, ή μαθαίνεις να ζεις με αυτό ή αλλάζεις σασμάν και καλή τύχη.
:+1:0000000
Μιας και θα κάνεις που θα κάνεις τον κόπο να το σηκώσεις για να αντικαταστήσεις τις βαλβολίνες, ρίξε μια ματιά και στις βάσεις μοτέρ και κιβωτίου.
Με διπλό συμπλεκτάρισμα αλλάζουν ευκολότερα εν κινήσει? Πατάς συμπλέκτη, βάζεις νεκρά, ξαναπατάς και επιλέγεις την επόμενη. Είναι ένας πρόχειρος τρόπος να δεις εάν τα συγχρονιζέ έχουν φθαρεί.
ClassyGentleman
07-12-18, 20:25
Βάση διαφορικού είναι φθαρμένη 100%,βάση κιβωτίου θα το σηκώσω αύριο να το δω. Όσο για τον διπλό συμπλέκτη το ίδιο μου φαίνεται. Όπως είπα και παραπάνω όταν το αυτοκίνητο δουλέψει και ζεσταθεί καλά το σασμάν είναι βουτηρο. Αρχίζω να υποψιάζομαι όμως την τρόμπα συμπλέκτη. Η και τον ίδιο τον συμπλέκτη διότι όταν είναι σταματημένο σε ρελαντί τις παίρνει όλες μέσα. Δεν ξέρω. Αύριο θα κάνω λογικά και την αλλαγή στις βαλβολίνες. Τώρα είναι του 97’ αυτοκίνητο και μάλλον οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες έκαναν μόνο μπουζια,λάδια,φίλτρα λάστιχα από σέρβις.
Η τρόμπα συμπλέκτη λειτουργεί με υγρό φρένων και μάλλον παίρνει από το δοχείο υγρού φρένων. Όταν θα αλλάξεις υγρό φρένων, κάνε εξαέρωση και στην τρόμπα συμπλέκτη, από το δικό της βιδάκι που έχει πάνω της, για να φύγει το παλιό μαύρο υγρό και να έρθει καινούριο.
ClassyGentleman
05-01-19, 13:57
Έχω κάνει την αλλαγή λαδιών και συνεχίζει να Έχει το ίδιο θέμα στην 2α. Η 1η και οι υπόλοιπες βελτιώθηκαν. Το θέμα είναι ότι όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο μπαίνουν κανονικά όλες. Εκτός από την 4η που θέλει λίγο ζόρι. Ενώ στην κίνηση με ζορίζει μόνο η Δευτέρα και ελάχιστα η 5η.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.