Επιστροφή στο Forum : Κατανάλωση λαδιού Ε46
Καλησπέρα σε όλους, θα χρειαστώ την βοήθειά σας για το παρακάτω θέμα που έχω με το αυτοκίνητο μου.
BMW E46 Valvotronic 2000cc 143hp 2003 face lift 270.000χλμ.
Το αυτοκίνητο καίει λάδια, πολλά λάδια. είχα διαρροή απο το κάρτερ η οποία επισκευαστηκε και απότι μου είπαν και απο ένα πλαστικό δεξαμενάκι στις βαλβίδες το οποίο ο μάστορας μου το επισκεύασε δωρεάν ο άνθρωπος χωρίς όμως να μπορεί να μου εγγυηθεί κάτι. απο τότε και έπειτα νομίζω οτι το πρόβλημα επιδυνώθηκε χώρίς όμως πλέον να μου τρέχει λάδι στον χώρο της μηχανής. τώρα το λάδι αδείαζει με τρελούς ρυθμούς και βλέπω και μυρίζω την κάπνα στην εξάτμιση. καμιά ιδέα κανεις; ευχαριστώ!
Κλασικό θέμα σε αυτά τα μοτέρ, τα οποία ''πάσχουν'' λιγάκι απο την κεφαλή σε αυτό το θέμα αλλά το μπλοκ είναι ''νταμάρι'', δύσκολα θα πάθεις ζημιά απο κάτω.. Οπότε αν θες να γίνει σωστή δουλειά, βγάζετε κεφαλάρι και το στέλνετε για τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή τσιμουχάκια(απο εκεί έχει κατανάλωση) και το κλείνεις με καινούργια φλάντζα φυσικά.
:+1: όπως τα είπε ο Γιώργος! Επίσης δες και εδώ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=18156
Να συμπληρώσουμε πως σε αυτά τα μοτέρ μπορεί κανείς να αλλάξει τα τσιμουχακια των βαλβίδων χωρίς να αφαιρέσει την κυλινδροκεφαλη, αρκεί ο μηχανικός να είναι έμπειρος.
alpinavtec
18-12-18, 12:18
Έχω και εγω μια ερωτηση επι του θέματος, τα λάδια επάνω στην τάπα ειναι τέρμα ασπρα που σημαίνει υγρασία στα λάδια τα οποία είναι μάπα, της bmw και καλά!! Ποια εταιρία προτείνεται , εκτός βέβαια απο castrol που είναι και τα λάδια της ίδιας της bmw ??? Ευαχριστώ
Νομίζω πως αν υπάρχει υγρασία, θα συνεχίσεις να βλέπεις αυτό το κιτρινολευκο ίζημα ο,τι λάδια κι αν έχεις.
Εάν κάνεις κοντινές διαδρομές, ίσως αυτός να είναι ο λόγος. Διαφορετικά, ψάξε για διαρροές στο κύκλωμα ψύξης (π.χ. φλάντζα).
Όσον αφορά τα λάδια, όσους ρωτήσεις τόσες απόψεις θα ακούσεις.
Ο μηχανικός στον οποίο πηγαίνω δεν θέλει να ακούει για Castrol. Λέει, μάλιστα, πως τον έχουν κάνει μάγκα γιατί του έρχονται σχετικά καινούργια μπεμβε με σοβαρές βλάβες (τούρμπο κλπ). Εκείνος βάζει Fuchs Titan.
Προσωπικά έχω κάνει 3 αλλαγές λαδιών με Fuchs και το μοτέρ έχει καθαρίσει πολύ. Το valvetrain δεν ακούγεται πια και όταν άλλαξα φλάντζα ψευτοκαπακου όλα ήταν πεντακάθαρα στην κυλινδροκεφαλη. Όταν το είχα πάρει προ ενός έτους δεν ήταν έτσι τα πράγματα.
Νομίζω πως αν υπάρχει υγρασία, θα συνεχίσεις να βλέπεις αυτό το κιτρινολευκο ίζημα ο,τι λάδια κι αν έχεις.
Εάν κάνεις κοντινές διαδρομές, ίσως αυτός να είναι ο λόγος. Διαφορετικά, ψάξε για διαρροές στο κύκλωμα ψύξης (π.χ. φλάντζα).
Όσον αφορά τα λάδια, όσους ρωτήσεις τόσες απόψεις θα ακούσεις.
Ο μηχανικός στον οποίο πηγαίνω δεν θέλει να ακούει για Castrol. Λέει, μάλιστα, πως τον έχουν κάνει μάγκα γιατί του έρχονται σχετικά καινούργια μπεμβε με σοβαρές βλάβες (τούρμπο κλπ). Εκείνος βάζει Fuchs Titan.
Προσωπικά έχω κάνει 3 αλλαγές λαδιών με Fuchs και το μοτέρ έχει καθαρίσει πολύ. Το valvetrain δεν ακούγεται πια και όταν άλλαξα φλάντζα ψευτοκαπακου όλα ήταν πεντακάθαρα στην κυλινδροκεφαλη. Όταν το είχα πάρει προ ενός έτους δεν ήταν έτσι τα πράγματα.
δηλαδή τα καινούργια τα bmw έβαζαν castrol και είχαν προβλήματα?
Έτσι θέλει να λέει ο κάθε μαστορας. Προφανώς μεγαλύτερη ζημιά κάνουν τα μεγάλα διαστήματα σέρβις παρά ένα μέτριο λάδι.
Πάντως, υπάρχουν βίντεο στο youtube όπου δοκιμάζουν το SLX σε υψηλές θερμοκρασίες και τα αποτελέσματα δεν είναι αυτό που θα περίμενε κανείς.
επειδή υπάρχει μια σύγχυση και από τον alpinavtec πιο πάνω σχετικά με τα λάδια.
άλλο castrol και άλλο τα γνήσια λάδια της bmw.
ta καστρολ μέτρια τα της bmw πάρα πολύ καλά
https://youtu.be/g7Tc-YkJRxk
Εδώ ο Ρώσος ισχυρίζεται το αντίθετο.
Της BMW πλέον είναι Shell Helix, αν θυμάμαι καλά. Έχει βγει και το λογότυπο της Castrol από τις τάπες.
Εδώ κρύο τεστ...
https://youtu.be/0-uvAJDxLjg
Σ' αυτό το τεστ το Fuchs Titan έρχεται πράγματι πρώτο και το Castrol Edge 3ο.
αυτό το βίντεο είναι παλιό και τότε η bmw είχε την συνεργασία με την castrol
Από την 1-1-2015 η BMW άλλαξε προμηθευτή λαδιών...πλέον η shell είναι ο προμηθευτής της και
τα μπουκάλια της bmw αναγράφουν απ εξω twin power turbo(το όνομα ειναι τυχαίο δεν αναφέρεται μόνο σε κινητήρες με την συγκεκριμένη τεχνολογία άλλα και γι όλους τους παλιότερους)
με το ανάλογο ιξώδες απο διπλα.(εδω να αναφέρουμε ότι το 5w-30 πάει για κατάργηση(εαν δεν εχει γινει ηδη)με το 0w-30 να παίρνει την θέση του).
τα συγκεκριμένα που τα εχω δοκιμασει για παρα πολλα χιλιομετρα στο αμαξι μου
ηταν απροβληματιστα και συμφωνα με την εταιρια περιεχουν την πρωτοποριακή τεχνολογία Shell PurePlus εξασφαλίζει προστασία κινητήρα που ξεπερνά τα πρότυπα του κλάδου και διατηρεί καθαρότερα τα κρίσιμα εξαρτήματα του κινητήρα
Η Shell είναι πρωτοπορος. Το θέμα είναι πως τα αγοράζεις απ' έξω αλλά δεν μπορείς να γνωρίζεις ουτε το τι έχει μέσα το μπουκάλι, καθώς γίνεται μεγάλη νοθεία.
Εδώ κρύο τεστ...
https://youtu.be/0-uvAJDxLjg
Σ' αυτό το τεστ το Fuchs Titan έρχεται πράγματι πρώτο και το Castrol Edge 3ο.
τον συγκεκριμένο τύπο
Piotr Tester
τον παρακολουθώ απο τότε που άνοιξε το κανάλι του. δες το 5w-30 της bmw(το καινούργιο εννοειται)
που εβγαλε την καλύτερη βαθμολογία στα τεστ με βάρος απο ολα όσα έχει δοκιμασει.μολις 0,01 φθορά κανένα λάδι δεν το πέτυχε αυτό
https://www.youtube.com/watch?v=tgJn71imKVk
Της BMW πλέον είναι Shell Helix, αν θυμάμαι καλά. Έχει βγει και το λογότυπο της Castrol από τις τάπες.
Σωστά! BMW Recommends Castrol τέλοςςςςς
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.