Επιστροφή στο Forum : Νέα BMW σειρά 3
Η νέα, 7η γενιά της BMW σειράς 3 είναι γεγονός. Εχει κωδική ονομασία G20 και έρχεται να αντικαταστήσει την F30, ένα μοντέλο πετυχημένο με έντονα δυναμικά χαρακτηριστικά. Ξεκινώντας από τις διαστάσεις, το νέο μοντέλο είναι κατά 85 mm μακρύτερο, με συνολικό μήκος 4.709mm. Είναι επίσης φαρδύτερο κατά 16 mm με πλάτος 1827mm. Ταυτόχρονα το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 41 mm φτάνοντας τα 2.851mm, που είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία του.
Εμφανισιακά είναι ακόμα πιο δυναμικό από τον προκάτοχο του. Η έντονη μάσκα, οι τέσσερις γραμμές στο καπό και τα επιθετικά φωτιστικά, συνθέτουν ένα εντυπωσιακό στην όψη σύνολο. Στο πίσω μέρος ο δυναμισμός είναι πιο μετριασμένος με την κομψότητα να έχει το πάνω χέρι. Στα μάτια μας είναι ένα από τα πιο πετυχημένα σχέδια της BMW, που έχουμε δει σε "συμβατική" σειρά, τα τελευταία χρόνια.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι επίσης εντυπωσιακή. Η φρεσκάδα στην σχεδίαση αλλά και την τεχνολογία είναι έκδηλη σε κάθε σημείο. Εντυπωσιάζει ο πίνακας οργάνων BMW Live Cockpit Professional, με οθόνη 12,3 in καθώς και η οθόνη πολυμέσων των 10,3 in. Εντύπωση προκαλούν και οι γωνίες, στην σχεδίαση, στοιχείο που δεν είχαμε δει στις τελευταίες γενιές της σειρά 3.
Όπως είναι φυσικό το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με την τελευταία τεχνολογία σε επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Ωστόσο η BMW δεν ξεχνά το κοινό της, που πίσω από το τιμόνι περιμένει και την οδηγική ευχαρίστηση. Έτσι το βάρος έχει μειωθεί μέχρι και 55 κιλά, η ακαμψία έχει αυξηθεί μέχρι και 50% ενώ η κατανομή του βάρους παραμένει 50% εμπρός και 50% στον πίσω άξονα. Αρχικά θα είναι διαθέσιμο με κινητήρα πετρελαίου που στην έκδοση 320d αποδίδει 190 άλογα και πετυχαίνει επίδοση 6,8sec στα 0-100 km/h. Η 330i έχει τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης με 258 άλογα και πιάνει τα 0-100 km/h σε 5,8sec. H κορυφαία, για την ώρα, M340i θα έχει εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης με απόδοση 387 άλογα και 0-100 km/h σε 4,2 sec.
Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο του 2019.
https://youtu.be/czABrZrpkOU
Autotriti.gr
Πανέμορφο δείχνει αλλά στο μέγεθος έχει σχεδόν φτάσει την παλιά 7άρα.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :rockz: :rockz: :rockz:
Εγώ πάλι λέω ότι τα τελευταία χρόνια χάνεται σιγά σιγά το "αλητικο" στυλ ειδικά στην 3αρα...
Πανέμορφο δείχνει αλλά στο μέγεθος έχει σχεδόν φτάσει την παλιά 7άρα.
Σα 5άρα θα έλεγα...
Από κοντά είναι σχεδόν ίδια με την 5αρα
apo mprosta 5 ara kai apo pisw lexus is 300. den enthousiastika mporw na pw , elpizw oti tha mou aresei me to perasma tou xronou. akousa kati gia syntelesti aerodynamikis 0,23
Θα το καταπιούμε κ αυτό γιατρέ...
Όπως όταν είχε πρωτοβγεί η 60άρα.. το τί είχε ακουστεί δε λέγεται..
Μετά οπως με πολλά νέα μοντέλα, όπως με τα τούρμπο,όπως με τη μπροστινή κίνηση,τα "καταπίνουμε" σιγά σιγά όλα!!!
Η bmw το έχει χάσει το παιχνίδι απο τον ανταγωνισμό Mercedes Audi. Όταν βάζεις μοτέρ ψόφιο ( f30-1.6) σε τέτοιο αμάξωμα μόνο και μόνο για να πιάσεις και καλα το euro6. Γέμισαν οι μάντρες με f30 1.6 γιατί απο κατανάλωση πουλήθηκαν. Τωρα μας πλάσαρε το και καλα 320d euro6 που δε μολύνει και δίνει και επιδότηση. Στη Γερμανία απο 1-1-19 σε παρά πολλές πόλεις μόνο euro6 θα κυκλοφορεί και έρχεται η bmw να δώσει λύση με νέο diesel όταν ο ανταγωνισμός διαφημίζει e-auto και απο επιδόσεις αστέρια.
απο τις εικονες και μονο....
μπροστα δεν τρελαινομαι...υπερβολικα σοβαρο προσωπο-θυμιζει 5αρα... 3/4 θυμιζει 3αρα και ειναι σπορτιφ αλλα μονο εκει..αμα δεις πισω ειναι ιδιο με aydi...ουτε με εσωτερικο τρελαθηκα..την αρχοντια των merc δεν την εχει....και τα οργανα οβαλ????καλα ειδα???ΟΧΙΙΙΙΙΙ
.αμα δεις πισω ειναι ιδιο με audi
:+1:00000000000000000000000000 αυτό ακριβώς σκεφτόμουν και εγώ Νίκο!!!!
δεν βλεπω καμμια ομοιοτητα με το αουντι.τα φωτα του αουντι πισω ειναι αναποδα σε σχημα ,μιλω για τα κοκκινα μερη,οποτε δεν εχει ομοιοτητα.ουτε με την ιουλια ειναι ιδια αλλα εκει φερνει πιο πολυ,για μενα...
επισης δεν καταλαβαινω γιατι το εσωτερικο πρεπει να ειναι χλιδατο σε ενα σπορτιφ μοντελλο.ωραιο δεν ειναι αλλα ειναι σπορ οοως της ιουλιας.εκει απυθυνεται η 3αρα δεν ειναι το χλιδατο κοινο .θα μπορουσε βεβαια να εχει καλυτερα πλαστικα ,οπως εχει το αουντι.αυτο που εμενα δεν μου αρεσει ειναι τα ψηφιακα οργανα,αλλα ολοι τα βαζουν σιγα σιγα ελεω μελλοντικης ηλεκτροκινησης!
Δεν έχετε δίκιο, το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο από κοντά και μοιάζει με την πεντάρα. Καμία σχέση με Audi.
https://youtu.be/_j_mRTOjR0k
πιστευω οτι ειναι πολυ ομορφο και θα πουλησει τρελλα! θεωρω οτι επιτελους σε σχεση με το Φ30 σχεδιασαν κατι πολυ σπορ οπως ταιριαζει και διαφορετικο απο τις αλλες 3αρες και πιστευω οτι εξωτερικα ειναι το πιο ολοκληρωμενο σχεδιο 3αρας..ειλικρινα δεν βρισκω κατι ασχημο η' κατακριτεο στην εξωτερικη εμφανιση οπως εβρισκα στα προηγουμενα μοντελλα..εσωτερικα ειπα τι δεν μου αρεσε...
2019 BMW 3 series
https://youtu.be/OPi09-sJz-Y
Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα δύο ενδιαφέροντα video από τη μονάδα παραγωγής του Μονάχου και πιο συγκεκριμένα από τον τομέα κατασκευής του σασί και της αίθουσας ελέγχου ποιότητας μετά τη βαφή του αμαξώματος.
https://www.zougla.gr/automoto/news/article/sto-ergostasio-opou-kataskevazete-i-nea-bmw-3-series
απο τις εικονες και μονο....
μπροστα δεν τρελαινομαι...υπερβολικα σοβαρο προσωπο-θυμιζει 5αρα... 3/4 θυμιζει 3αρα και ειναι σπορτιφ αλλα μονο εκει..αμα δεις πισω ειναι ιδιο με aydi...ουτε με εσωτερικο τρελαθηκα..την αρχοντια των merc δεν την εχει....και τα οργανα οβαλ????καλα ειδα???ΟΧΙΙΙΙΙΙ
σωστος..μια απο τα ιδια..απο πισω ειναι παρα πολυ κοντα στο καινουργιο Α4...μπροστα στο 5αρι
Το μοναδικό στοιχείο που δεν μου αρέσει, από τις φωτό που βλέπω, είναι ο πίσω προφυλακτήρας, εκεί που εφάπτεται με το φτερό. Είναι πολύ μεγάλο αυτό το κομμάτι, μου θυμίζει toyotolexus.
Κρίμα για τη χώρα μας που έρχεται με 2λιτρο μοτέρ ...
Ζήτω οι κυβερνήσεις μας!
nikos valvetronic
12-10-18, 22:07
Το μοναδικό στοιχείο που δεν μου αρέσει, από τις φωτό που βλέπω, είναι ο πίσω προφυλακτήρας, εκεί που εφάπτεται με το φτερό. Είναι πολύ μεγάλο αυτό το κομμάτι, μου θυμίζει toyotolexus.
Από το στόμα μου το πήρες!
H νέα «3άρα», βασίζεται πλέον πάνω στη μεγαλύτερη CLAR πλατφόρμα της BMW, κάτι που της έχει επιτρέψει να αυξήσει τις διαστάσεις της, ενώ παράλληλα λόγω των προηγμένων υλικών που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή της, να βελτιώσει περαιτέρω την ακαμψία της, αλλά και να μειώσει το βάρος της (έως και κατά 55 κιλά σε σχέση με πριν).
Επίσης, στο εσωτερικό της η νέα γενιά της BMW Σειρά 3 κερδίζει περαιτέρω σε στοιχεία τεχνολογίας διαθέτοντας έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά και ένα νέο σύστημα πολυμέσων με το προηγμένο λειτουργικό iDrive 7.0, που υποστηρίζει πλέον όχι μόνο ανέπαφο χειρισμό, αλλά και διευρυμένες φωνητικές εντολές μέσω λειτουργίας Προσωπικού Βοηθού του οδηγού.
Στους κινητήρες, θα υπάρχουν οι δίλιτρες 318d (150 ίπποι, 32,6 kgm ροπής) και 320d (190 ίπποι, 40,8 kgm ροπής) ενώ η ισχυρότερη έκδοση θα είναι η τρίλιτρη εξακύλινδρη 330d (265 ίπποι, 59,1 kgm ροπής). Αντίστοιχα οι βενζινοκίνητες εκδόσεις θα έχουν την δίλιτρη 320i (184 ίπποι, 30,6 kgm) ενώ θα ακολουθεί η πιο ισχυρή 330i (258 ίπποι, 40,8 kgm) με τον ίδιο κινητήρα. Κορυφαία από πλευράς επιδόσεων και χαρακτήρα θα είναι η τετρακίνητη M340i xDrive με τρίλιτρο εξακύλινδρο κινητήρα 374 ίππων και 51 kgm ροπής
Στην Ελλάδα, η BMW Σειρά 3 ξεκινά την πορεία της με τρεις εκδόσεις, την πισωκίνητη 320d των 190 ίππων και την τετρακίνητη εκδοχή της 320d xDrive, καθώς και με την πισωκίνητη 330i των 258 ίππων.
Οι τιμές για την BMW 320d ξεκινούν από τα 46.650 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό, ενώ η τετρακίνητη έκδοσή της κοστίζει 52.720 ευρώ. Η ισχυρότερη BMW 330i κοστίζει στη χώρα μας από 49.550 ευρώ. Οι 318d και 320i θα είναι διαθέσιμες τον Μάρτιο όταν και θα ανακοινωθούν οι τιμές τους, ενώ αργότερα μέσα στη χρονιά αναμένουμε από τη BMW να παρουσιάσει και την έκδοση 318i με 1.500άρη TwinPower Turbo κινητήρα βενζίνης.
Newsauto.gr
Bmw.gr
ετσι οπως ειναιστην φωτο με ενα ανοιχτοχρωμο δερματακι στο εσωτερικο ! ξερουμε αυτο το χρωμα ποιο ειναι? 0 1500αρης δεν θα εχει 316 στον κωλο σαν χαρακτηριστικο πλεον ?
Για δειτε και εδω...αρχισαν τα πρωτα σοβαρα τεστ!!!
43754
Η BMW μας παρουσίασε την έκδοση της νέας Σειράς 3 με το μακρύ μεταξόνιο, αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας. Το μοντέλο προσφέρει 11 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, έχοντας 12 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος σε σχέση την απλή έκδοση της Σειράς 3.
Η 3 Series έχει 4,71 μήκος και μεταξόνιο 2,85 μέτρα, με την 3 Series Li να μετρά 4,83 μήκος, έχοντας μεταξόνιο 2,96 μέτρα.Το μοντέλο προσφέρεται με τους ίδιους κινητήρες που συναντάμε και στην απλή έκδοση της Σειράς 3.
η καινουργια 3αρα παρουσιαζεται αυτες τις ημερες και στην ελλαδα....
και εχω ενα μικρο leak....και δυστυχως τα λογια τα δικα μ και του evo επιβεβαιωνονται...
θα σας γραψω επι λεξη οτι ειπωθηκε..."Πολύ καλό αμάξι γενικά, αλλά οδηγικά και τιμόνι απλά καλουτσικο,τίποτα ιδιαίτερο"
επιφυλασομαι μεχρι να οδηγησω..και να δω και τα αλλα reviews..αλλα τα πραγματα για εμας τους fans..δεν φαινονται ευοιωνα!
ετσι οπως ειναιστην φωτο με ενα ανοιχτοχρωμο δερματακι στο εσωτερικο ! ξερουμε αυτο το χρωμα ποιο ειναι? 0 1500αρης δεν θα εχει 316 στον κωλο σαν χαρακτηριστικο πλεον ?
Portimao Blue Metallic
Production line...
German factory at Munich..
And Full Review
https://youtu.be/xv0ttMTQ8xw
https://youtu.be/m6k0D9QxXwY
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Οι τιμές ξεκινούν από 42.400 ευρώ
Μόνο (2!) 6cyl μοντέλα όταν παλιά είχαμε μόνο (2)4cyl.!!!
Πάνε και οι ατμοσφαιρικοί εξακύλινδροι, πάνε και τα εξαπεταλουδα.
Νταξ, έχουμε ambient lighting με ροοστατη να 'ουμ και αλλάζουμε χρώμα αναλόγως του mood.
Και artificial engine sound.
Θα το παίρνει ο μικρός και θα του λέμε "Κοίτα μη στροφαρεις πολύ και κάψεις τα ηχεία".
Ξεφτιλες.
"Κοίτα μη στροφαρεις πολύ και κάψεις τα ηχεία".
:th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1:
επισκεφθηκα την αντιπροσωπεια βελμαρ στην θεσσαλονικη και ειδα απο κοντα τηνε 3αρα με ολα τα καλουδια.πολυ ομορφο αυτοκινητο θυμιζει πολυ σε νευρο την ε90 αλλα ειναι πιο μεγαλη και πλατια.πολυ σπορ σχεδιαση ανταξια του μοντελλου.νομιζω μετα απο την την προηγουμενη που με αφησε αδιαφορο σχεδιαστκα,η σειρα 3 επανερχεται στον σπορ χαρακτηρα της.το εσωτερικο με το ψηφιακο κοντερ καλο ειναι αλλα θα ηθελα να δω και το αναλογικο με το οποιο συνεχιζει να προσφερεται.θα πουλησει πολυ αν και ακριβο!
Ποσο μετα την κυκλοφορια του σενταν, εμφανίζεται η καραβαν καροτσα ?
ορεγομαι κατι τετοιο...
egw pantws gia tin sedan osa exw dei edw se gri mauro aspro ble den enthousiastika. exakolouthei na mou fainetai poly platy kai megalo gia 3 ara . apo mprosta einai idio i nea 5 ara kai apo pisw o kosmos leei audi a3 tetraporto . apo odigisi kai timoni den xerw tipota alla apo tablo kai gw tha protimousa to analogiko.
Εκανα τεστ την 320d στο Σπανο Γλυφαδας...Το αμαξι ειναι πολυ ομορφο μεσα και εξω...το οδηγησα και στα λιμανακια αρκετα γρηγορα και ειναι παρα πολυ καλο....μια χαρα πακετο και με χωρους και με απο ολα...το θεμα παραμενει οτι τα 2000 κυβικα ειναι προβλημα στην ελλαδα οποτε ισως κοιταξω ληζιγκ
Ελπιζω να μου αρεσει, και να μην "αναγκαστω" να καω στην κολαση :D
Ελπιζω να μου αρεσει, και να μην "αναγκαστω" να καω στην κολαση :D
Εξαρτάται πόσο είσαι έτοιμος να πληρώνεις για την συντήρηση, χωρίς εναλλακτικές !
Τα ακριβά ανταλλακτικά είναι άλλος εφιάλτης !
Κατα τα λοιπά, πολύ ωραία τα Volvo. ( μόλις το αποχωρίστηκα )
Ευχαριστω
Μηπως, μπορεις να το εξηγησεις λιγο καλυτερα ? :-)
Ευχαριστω
Μηπως, μπορεις να το εξηγησεις λιγο καλυτερα ? :-)
Εχεις π.μ.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.