Επιστροφή στο Forum : Πάλι Peugeot
Δεν εκλεισε χρόνος από τότε που έφυγε το πολύ προσεγμένο 206 1,4 75 HP
43228
43229
Και σήμερα ήρθε το νεότερο και δυνατότερο 207, 1,4 Vti 95 HP στο ίδιο χρώμα και οι φροντίδες άρχισαν από τα βασικά στάδια...
43230
Καλοταξιδο κ.Γιωργο.
Ο αδερφός μου πάλι θα έχει αντίθετη γνώμη με αυτήν την επιλογή
μιας και ήταν κάτοχος παρόμοιου
Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι....
Redmi Note 5 via Tapatalk
Καλά και απροβλημάτιστα χλμ Γιώργο..
Καλορίζικο το νέο "μέλος"!!!
Καλοταξιδο κ.Γιωργο.
Ο αδερφός μου πάλι θα έχει αντίθετη γνώμη με αυτήν την επιλογή
μιας και ήταν κάτοχος παρόμοιου
Ευχαριστώ Δημήτρη, για πίκρανε με λίγο γιατί και ο Καζακος είχε αντίθετη γνώμη.
tasos.kamv
05-09-18, 15:12
Καλορίζικο και από εμένα! Πολύ καλό αυτοκίνητο! Το έχει η σύζυγος από καινούριο (2008) και αυτή τη στιγμή έχει ~95.000km. Δεν έχει βγάλει την παραμικρή βλάβη, πέραν της τυπικής συντήρησης. Eίναι με τα 90HP (16v) και όχι με τα 95ΗΡ που απέκτησες και φοράει κινητήρα bmw με valvetronic.
Στα πολύ θετικά του οχήματος :
1) πάτημα
2) φρένα
3) άνεση (γαλλικό αμάξι)
4) τιμόνι (πολύ γρήγορη η ηλεκτρική κρεμαργιέρα)
5) αξιοπιστία
6) συνολική αίσθηση οδήγησης
Αρνητικά :
1) Βάρος (πολύ βαρύ αμάξωμα)
2) Κινητήρας (πολύ "λίγος")
3) Κατανάλωση (αυξημένη, μέσα στην πόλη κυμαίνεται 9.0-9.5lt/100km)
4) Απόδοσης ac παρότι έχει διζωνικό κλίμα (μειωμένη)
5) Θόρυβος Κινητήρα στην καμπίνα
6) Κοντό βήμα μετάδοσης και μετά τα 120km/h στην Εθνική κουραστικό το ταξίδι
7) κατανάλωση λαδιού κινητήρα
Λόγω του valvetronic ίσως να έχεις ελαφρώς λιγότερη κατανάλωση.
Βέβαια valvetronic με κινητήρα bmw... δεν είναι και ο καλύτερος συνδυασμός, απ' όσα μου "δίδαξε" το 46 που είχα 11 χρόνια στην κατοχή μου.. ελπίζω στο γαλλάκι να έχει καλύτερη συμπεριφορά.
Overall νομίζω πολύ καλή επιλογή!!!
Καλοτάξιδο με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!!
Ευχαριστώ Δημήτρη, για πίκρανε με λίγο γιατί και ο Καζακος είχε αντίθετη γνώμη.
Αγοράστηκε καινούργιο το 09' vti με τα 95 άλογα.
Μετά τα 10 χιλιάδες χιλιόμετρα (ναι καλά διάβασες) τα αμάξι έκαιγε λάδια
και ήθελε μικρό συμπλήρωμα κάθε 1000 χιλιόμετρα.μεσα σε 3 χρόνια
έμεινε στο δρόμο 3 φορές από ηλεκτρικα προβλήματα το πιθανότερο
(Μετά από 2 ώρες όλα κανονικα-κανεις δεν μπορούσε να βρει τι έχει) και πήγε συνεργείο με οδική+ ταλαιπωρία.
Το έδιωξε στην τριετία με 20 Χιλ.χλμ και ησύχασε.
Βέβαια τα αμάξια είναι λαχείο.σαν τα 46 άρια που μερικοί ήταν όλη μερα συνεργείο και άλλα ήταν απροβληματιστα
Δημήτρη και Τάσο,
Μιας και ο πρώην κάτοχος (είναι και σχεδόν γείτονας) ήταν κάτοχος συνεργείου peugeot, μέχρι το 2006 που βγήκε στην σύνταξη, σε κάποια κουβέντα μας μου ανέφερε για κινητήρα bmw και λέω τι μου λέει τώρα...Σε ερωτησή μου αν καίει λάδι μου είπε πως στα 5000 χλμ συμπλήρωνε κάπου 0,5 με 0,6 λίτρα και μου φάνηκε λογικό, ίσως και να είναι ψέμματα, είδομεν.
btw, έχει και ένα 206 RC πολύ προσεγμένο, και σε ερώτηση μου γιατί το δίνει μου είπε για να μη μεταφέρω εγγόνια, βαρέθηκα. Πράγματι το αμάξι όταν το πήγα βόλτα πίσω είχε παιδικό καθισματάκι.
Αυτό πάντως που έχει σημασία τα 145525 χλμ του είναι τα πραγματικά, είναι σε πολύ κατάσταση και εξωτερικά και εσωτερικά για την 10ετια του, 1ο χέρι και η τιμή του από 4700 που το είχε στο car, το άφησε στα 4200. :)
Σήμερα συνεχίστηκαν οι.....επενδύσεις.
Έφυγαν τα ξεθωριασμένα και σπασμένα τάσια με τις σκουριασμένες σιδερένιες και μπήκαν της Racing στις εργοστασιακές διαστάσεις ως προς την διάμετρο και το οφσετ.
Επίσης μπήκαν λαστιχένια πατάκια πάνω απ τα δικά του (δεν μπορώ με τίποτα τις μοκέτες) και σκάφη στο πορτ μπαγάζ.
Επίσκεψη στον Καζάκο ό οποίος με επεσήμανε αυτά που έγραψαν ο Τάσος και ο Δημήτρης. Μου συνέστησε να αλλάξω και τον ιμάντα του δυναμό καλού κακού.
Πάντως δεν έχει πουθενά διαρροές και είναι παντού στεγνό. Η στάθμη λαδιού κανονική και υπό στενή παρακολούθηση από δω και πέρα.
43232
43233
43234
43237
43235
43236
Δύναμη το Peugeot! thumb Καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!
Καλοτάξιδο ! Καλά χιλιόμετρα !
Leonidas_E39
07-09-18, 21:29
Καλοτάξιδο Γιώργο μου !!!!!!!!
Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!!!
nikos valvetronic
07-09-18, 23:16
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς κ.Γιώργο. Λοιπόν άσε να λένε για το valvetronic το μοτέρ είναι αστέρι αρκεί να του ρίχνεις
συνέχεια ξύλο χαχαχα αν το δουλεύεις γλυκά χαλαρώνει και αρχίζει τα νούμερα!
Άμα έχεις την ψώρα του μπαξίματος δεν ησυχάζεις όχι μόνο όταν γεράσεις, αλλά μέχρι να πεθάνεις.
Κινεζιά IQ-AN7690 GPS. 7 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας 300+70ε σύνολο.
43249
43250
Σαν Γάλλοι όμως την κατασκευαστική παπαριά θα την κάνουν.
Εχασα τις ρυθμίσεις ημερομηνίας, ώρας καθώς και το configuration της οθόνης πολλάπλων ενδείξεων όπως on - off των αισθητήρων παρκαρίσματος, του πίσω υαλοκαθαριστήρα με την όπισθεν, και τις μονάδες χλμ, μίλια, λίτρα, γαλόνια του υπολογιστή ταξιδιού.
Όλα αυτά επειδή η είσοδος στο μενού όλων αυτών γίνεται ΜΟΝΟ απ το ΟΕΜ Radiocd. Το πάλεψε πάνω από 4 ώρες ο εγκαταστάτης άλλαξε 10 αντάπτορες του can bus και το μόνο που κατάφερε είναι να λειτουργούν τα χειριστήρια απ την κολόνα του τιμονιού.
Θα το παλέψω και αν δεν το πετύχω να δουλέψει σωστά, θα ξαναμπεί το ΟΕΜ, γιατί δεν θέλω να χάσω ουσιώδεις ρυθμίσεις.
Το πρόβλημα λύθηκε αφού έφαγα αρκετες ώρες στο ψάξιμο. Όλα ρυθμίζονται απ την κολώνα του τιμονιού, απλά οι λεβέντες που το τοποθέτησαν δεν γνώριζαν την διαδικασία.
Αύριο θα πάω να τους ενημερώσω ούτως ώστε να μη ψάχνονται σε μελλοντικές τοποθετήσεις. :)
tasos.kamv
09-09-18, 12:46
Γιώργο, αναμένουμε τις πρώτες εντυπώσεις σου συγκρίνοντας με τα όσα "θετικά & αρνητικά" ανέφερα σε προηγούμενο post. Για την κατανάλωση λαδιού, προσωπικά δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία αφού και οι bimmer δεν έχουν δείξει και την καλύτερη δυνατή "διαγωγή".
Γιώργο, αναμένουμε τις πρώτες εντυπώσεις σου συγκρίνοντας με τα όσα "θετικά & αρνητικά" ανέφερα σε προηγούμενο post. Για την κατανάλωση λαδιού, προσωπικά δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία αφού και οι bimmer δεν έχουν δείξει και την καλύτερη δυνατή "διαγωγή".
Φίλε Τάσο,
τα πράγματα είναι όπως τα περίγραψες, κατανάλωση μεσα στην πόλη (έκανα καμμιά εκατοστή μέχρι τώρα) οπως την δείχνει η οθόνη είναι στα 9,4 lt/100km.
Θέλει τις στροφές ψηλά ειδάλλως γονατάει
Το κλίμα τουλάχιστον στην θεση του οδηγού είναι πολύ ικανοποιητικό και με θερμοκρασίες 32-35 βαθμών και στην 1η σκάλα. Δεν ξέρω τι θα γίνεται με τους πίσω επιβάτες.
Το κράτημα παρά τα M+S All seasons GoodYear 4 ετών που φοράει είναι ικανοποιητικότατο.
Το λάδι εντάξει δεν φαίνεται πόσο θα κάψει με το φόρτωμα χλμ. θα μας δείξει.
Δεν μπορώ να πώ ότι ακούω ενοχλητικούς τριγμούς παρά το χάλι των μπαλωμάτων των δρόμων.
Στα 130 χλμ/ώρα ο θόρυβος μέσα είναι αρκετά έντονος, αλλά παράλληλα παρατήρησα ότι έχει και μιά μπάσα χροιά που μου αρέσει.
Αυτά είναι τα σπουδαιότερα στο 5ημερο που το χω.
Να μη βάλουμε και μεμβράνες? Κάτασπρα με τον ήλιο της χώρας μας δεν λέει....
43264
Σήμερα μετά από 8ετία, συνάντησα τον Γιακούμπ, κατά κόσμον Θοδωρή Γουλιελμάκη, ο οποίος btw έφυγε απ την Ν. Ιωνία που ούτε με gps δεν μπορούσες να τον βρεις εκεί στο πουθενά που ήταν χωμένος. Ηρθε στην Κ. Τούμπα και έχει τωρα έναν καθόλα άξιο συνεργάτη.
Επιδιορθώση λοιπόν, τα κλασσικά βαθουλώματα από ανοίγματα θυρών.
Το ένα μάλιστα στο αμάξωμα δίπλα απ την πίσω αριστερή πόρτα ήταν τόσο βαθύ και αιχμηρό, λες και είχε κτυπηθεί με όπλο, χωρίς όμως να πειραχτεί το χρώμα.
Του έδειξα τα 4-5 σημεία, αλλά αυτός με τις λάμπες βρήκε άλλα τόσα αν και όχι τόσο βαθειά. Για τα τελευταία δεν μου ζήτησε κάτι παραπάνω.
Ο άνθρωπός είναι μάγος με τα έργαλεία του, αρκείνα μη έχει φύγη η βαφή.
43298
43299
43300
43301
nikos valvetronic
18-09-18, 22:45
Γιώργο μπορείς να μας πεις οδό και αριθμό γιατί το google ακόμα Ιωνία βγάζει.
Γιώργο μπορείς να μας πεις οδό και αριθμό γιατί το google ακόμα Ιωνία βγάζει.
Νικόλα, Κανάρη 55, είναι το μαγαζί του συνεταίρου του, γιατί ό ίδιος πλέον ανεβοκατεβαίνει στην Γερμανία, ήρθε χθές και θα φύγει πάλι στις 27 Σεπτ.
43305
ο Αστερης!!!! Αστερης Βατσικουρας παιδια το νεο μεγαλο ονομα ανταξιο του μεντορα του και συνεργατη του!φοβερος πιντιαρας αλλα πανω απολα τιμιος και ψυχαρα.α και επισης εχει την ψωρα του τελειομανη ,θελει το αυτοκινητο ''σιδερωμενο'' οπως λεει ..γιαυτο και ψαχνει και αυτα που εμεις με τα δικα μας ματια δεν βλεπουμε...τον ξερω απο τοτε που ηταν στο ρυσιο και τωρα στην τουμπα,πιο προσιτα για ολη την θεσσαλονικη...αν δεν μπορει ο αστερης μην ψαχνετε για αλλου...
https://www.dentstar.gr/el/component/users/?view=registration
Γιώργο, αναμένουμε τις πρώτες εντυπώσεις σου συγκρίνοντας με τα όσα "θετικά & αρνητικά" ανέφερα σε προηγούμενο post. Για την κατανάλωση λαδιού, προσωπικά δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία αφού και οι bimmer δεν έχουν δείξει και την καλύτερη δυνατή "διαγωγή".
Τάσο, 1η βόλτα εκτός πόλης προς την Στρατονίκη.
Κατανάλωση με air condition στα 7-7,5 lt/100km στο πήγαινε και στα 5,4 χωρίς air condition αλλά και περισσότερη κατηφόρα. Ταχύτητα από 70 ως 120 χλμ/ώρα.
Μετά τα 100, ο θόρυβος του μοτέρ αυξάνει αισθητά στην καμπίνα και στα 130 + γίνεται ενοχλητικός αν και μπάσος.
Πάρα πολύ καλό κράτημα παρά τα χειμερινά good year του και το ηλεκτρικό τιμόνι του από πανάλαφρο στις πολύ χαμηλές ταχύτητες, αρχίζει και βαραίνει προοδευτικά όσο ανεβαίνουν τα χλμ.
tasos.kamv
20-09-18, 20:12
Γιώργο, συμφωνούμε λοιπόν σε όλα (σαν τον τσίπρα.. χαχα) για το γαλλάκι!
Δεν ξέρω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της κατηγορίας του (polo, fiesta, yaris etc) εάν κερδίζει overall και όντως είναι απ τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία του.
Γιώργο, συμφωνούμε λοιπόν σε όλα (σαν τον τσίπρα.. χαχα) για το γαλλάκι!
Δεν ξέρω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της κατηγορίας του (polo, fiesta, yaris etc) εάν κερδίζει overall και όντως είναι απ τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία του.
Ένα συγκριτικό τεστ στους 4Τ του Αυγ του 2008 μεταξύ Seat Ibiza 1,2, Opel Corsa, Yaris, Renault 1.2T, VW Polo, overall έβγαζαν αυτό σαν 1ο. :)
Τελευταίο μπάξιμο...
Αλλαγή επενδύσεων των 4 θυρών, μιας και το γούστο των Γάλλων στη επιλογή του χρώματος ήταν απαίσιο και το σπουδαιότερο, στα περισσότερα 207 πλην των Rally και GT που είναι διαφορετικές και καλύτερης προφανώς ποιότητας, ξεκολλούν με τα χρόνια και κρέμονται σαν ξεφούσκωτοι αερόσακκοι.
Εμπιστεύτκα το γούστο ενός απ τους καλύτερους ταπετσέριδες, αν όχι ο καλύτερος, και μπήκε δερματίνη ειδική με κετσέ από κάτω και όχι αφρολέξ, στην φιλική τιμή των 200ε μιάς και η γνωριμία μας διαρκεί πάνω από 25 χρόνια, απ την εποχή του Ε21, όταν είχα τοποθετήσει ta recaro.
43315
43316
Δώσε περισσότερες πληροφορίες για τον ταπετσερη Γιώργο, να τον έχουμε υπόψη.
Redmi Note 5 via Tapatalk
Δώσε περισσότερες πληροφορίες για τον ταπετσερη Γιώργο, να τον έχουμε υπόψη.
Redmi Note 5 via Tapatalk
Σοφοκλής, Διογένους 11, Τούμπα, τηλ 2310925100
nikos valvetronic
28-09-18, 20:20
Γιώργο φαίνεται άψογη δουλειά, μεγεια σου!
Καλορίζικο και ασφαλή χιλιόμετρα εύχομαι.
Μ' αυτές τις αλλαγές που έκανες έγινε πένα. Το pdr πάνω κάτω πόσο στοίχησε αν επιτρέπεται? Να 'χω μια εικόνα γιατί θέλω να φτιάξω κι εγώ κάτι λακουβίτσες και δεν έχω ιδέα από τιμές.
Καλορίζικο και ασφαλή χιλιόμετρα εύχομαι.
Μ' αυτές τις αλλαγές που έκανες έγινε πένα. Το pdr πάνω κάτω πόσο στοίχησε αν επιτρέπεται? Να 'χω μια εικόνα γιατί θέλω να φτιάξω κι εγώ κάτι λακουβίτσες και δεν έχω ιδέα από τιμές.
Εχει ρίξει τις τιμές του κατά πολύ σε σχέση με το παρελθόν. Τώρα τι να σου πω, η τιμή παίζει ανάλογα με το μέγεθος και την δυσκολία. Τώρα σε μένα ζήτησε 80ε για 8 απλά βαθουλώματα από άνοιγμα θυρων και για ένα μόνο βαθύτερο και σε σημείο νεύρου αλλά 80.
Μεγειές Γιώργο!!!! :thumbsup: PSA GROUP RULEZ!!!! :cheers:
savvas bmwdakias
15-11-18, 13:29
Κάποτε είχα δώσει στον Γιακουμπ 150 ευρώ για το πίσω φτερό που είχε μια μεγάλη λακκούβα που ασχολήθηκε πολύ ώρα και καμιά 10μικρες συν την πόρτα, αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε. Πραγματικά το αμάξι το σιδέρωσε είμαι πολύ ευχαριστημένος. Για εμάς τους ψυχαναγκαστικους που έχουμε θέμα με το βαψιμο-στοκαρισμα είναι ότι πρέπει.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.