Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Θερμοκρασια ανεβαινει γρηγορα



nathanlyk
26-07-18, 23:21
Τι μπορει να σημαινει οτι το αμαξι ενω ειναι κρυο για ωρες το βαζεις μπρος κ η θερμοκρασια ανεβαινει στη μεση μεσα σε 20 δευτερολετα οδηγωντας παρα πολυ νορμαλ; 318is e36

PetrosD
26-07-18, 23:33
Όταν φτάνει στη μέση, μετά κάθεται εκεί, στη σωστή θέση;
Επίσης, όταν οδηγείς χαλαρά στην εθνική οδό, πέφτει η θερμοκρασία ή μένει σωστά στη μέση;
Σε κάθε περίπτωση, συμπλήρωσε αντιψυκτικό υγρό και κάνε μια καλή εξαέρωση.

nathanlyk
26-07-18, 23:43
Δεν πεφτει ποτε κατω απο τη σωστη θεση. Αντιθετως ελαφρως τσιμπαει λιιγο πιο πανω οταν σταθω και ξανακατεβαινει στη σωστη θεση οταν ξανακινειται οπουδηποτε.

nathanlyk
26-07-18, 23:44
Εχει γινει εξαερωση. Κ συμπληρωμα παραφλου.

nathanlyk
26-07-18, 23:45
Μαζι με αυτο το αμαξι σαν να εχει χασει δυναμη.

nathanlyk
27-07-18, 00:02
Και τελος ενω το βαζω μπρος το πρωι μετα απο ωρες το ρελαντι ειναι ηδη ειναι χαμηλα σαν να ηταν ζεστο. Επισης η βελονα δεν ειναι ακρη ακρη στο μπλε αλλα λιγο πιο πανω Κ μετα απο 20 δευτερολεπτα παει στη μεση .

bomberman 3.28
27-07-18, 09:05
Τρόμπα ( αντλία ) νερού, έχει αλλαχτεί ποτέ..?
Αν όχι, περίπου 50euro κόστος για μεταλλική και όχι την ''μαμά'' πλαστική.

nathanlyk
27-07-18, 09:36
Αλλαγμενη η αντλια νερου ! Υπαρχει υποψια για λαθος θερμοστατη;

nathanlyk
28-07-18, 01:55
Βασικα αλλαξα μιζα και επειτα παρουσιαστηκαν τα θεματα . Ενω ειναι κρυο βαζεις μπρος και η θερμοκρασια μεσα σε 15 με 20 δευτερολεπτα παει μεση και επισης οι στροφες ειναι ηδη νορναλ αντι ελαφρως ψηλα οπως σε καθε εκκινηση μετα απο ωρες ακινησιας. αργοτερα μπορει να ανεβει ελαφρως η θερμοκρασια και μετα παλι στη μεση. Ταυτοχρονα υπαρχει μεγαλυτερη καταναλωση και γενικα μια πτωση δυναμης του αμαξιου. Προφανως κατι πειραχτηκε στο βαλε βγαλε ολων των εξαρτηματων. Επισης αλλαχτηκαν θερμοσταστης και ελεγχθηκαν ολα τα σωληνακια αερα και αναθυμιασεων και βενζινης που εχει εκει γυρω . Το μοτερ ειναι m42b18

Στάλθηκε από το SM-J730F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

nik200
28-07-18, 08:19
για αρχη τσεκαρεις με εξωτερικο οργανο θερμοκρασια νερου (παραφλου) πραγματικη..δηλαδη ευκολα και απλα βαζεις στα κολαρα του ψυγειου οργανο να δεις..επ ουδενι δεν ζεσταινεται αμαξι σε 20 δευτερα στους 90..!!!!αρα υπαρχει μεγαλη περιπτωση το οργανο σ να δειχνει οτι να ναι.... επισης μπορει θερμοστατης να μενει "κλειστος" και να μη δουλευει σωστα..

απο κει και επειτα αν πραγματι δειχνει σωστα (πραγμα δυσκολο) και ολα δουλευουν οκ ,αφου εχει ζεσταθει σωστα, σε 10 λεπτα δηλαδη..εγω μυριζομαι "αρχη" φλαντζας....γιαυτο και δεν "παει" το αμαξι...και γιαυτο ανεβαζει εστω και λιγο θερμοκρασιες και παραπανω καταναλωση...ευχομαι να μην ειναι αυτο...

nathanlyk
28-07-18, 10:44
Μετα απο ωρες ακινησιας κ με το κλειδι στη θεση πριν παρει μπρος η θερμοκρασια ειναι δεν ειναι στην ακρη...https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/07/d8bcbc4bb0d6a4efcf421d1e495f58f7-1.jpg

Στάλθηκε από το SM-J730F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

nathanlyk
28-07-18, 10:54
Και μολις βαλω μπροςhttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/07/f1effa85ccde58d8c72bffbfa284e6b0-1.jpg

Στάλθηκε από το SM-J730F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

PetrosD
31-07-18, 17:53
Απορία χωρίς να γνωρίζω: Έχει το E36 κρυφό μενού (όπως το E46) που να μπορείς να δεις την πραγματική θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού;
Έχεις κάνα Bluetooth OBD-II reader και εφαρμογή στο κινητό σου για να δεις την πραγματική θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού;

Επίσης η αυξημένη κατανάλωση και η πτώση δύναμης μπορεί να σημαίνουν κάποια τρύπα στην εξάτμιση (σε ένωση των κομματιών) που να παίρνει αέρα και να μπερδεύει την αισθητήρα "λ", ή ακόμα και πρόβλημα στον "λ" ή τα καλώδιά του. Είναι πιθανόν με την αλλαγή της μίζας να κουνήθηκαν τα καλώδια.