Επιστροφή στο Forum : Mercedes sprinter μετατροπή σε αέριο
Καλημερα εχω ενα sprinter του 2010 με κινητήρα 1.8 kompressor (τον φοράνε σχεδόν ολα τα Mercedes )
Με κατανάλωση στα 15 λίτρα σκεφτομαι για μετατροπή σε αέριο στον τσοπελογιαννη με το καινούργιο σύστημα αερίου της lovato που ψεκάζει και βενζίνη οταν ζεστενεται πολυ ο κινητήρας για να μην "στεγνώνει"και δημιουργεί προβλημα στο καπάκι
Ακούω γνώμες-εμπειρίες
Καλημερα εγω ημουν ετοιμος να βαλω εκει αλλα απο γνωμες φιλων προσωπικες τους και γενικα σε διαφορες συζητησεις αλλων τελευταια στιγμη απετραπη στο να παω εκει.αυτο που με χαλασε ηταν το after sales .οτι και καλα φταιει το αυτοκινητο και διαφορα αλλα.
Εγω μιλησα κατευθείαν με την lovato αλλα για την εγκατάσταση μου πρότειναν τον τσοπελογιαννη
nai καλα σιγουρα ,αλλα το θεμα ειναι μετα.προτου το κανεις εκει παρε [ληροφοριες γενικα για το συνεργειο.για να μην τρεχεις μετα.ενα 70% ειναι ο μαστορας για να του εχεις εμπιστοσυνη και σε ενα παν ενδεχομενης βλαβης η διςλειτουργειας να μην επικαλειται διαφορα.
Τωρα μπερδεύτηκα η lovato π.χ
Δεν τους δίνει τις ρυθμίσεις του καθε συστήματος;
Sent from my iPhone using Tapatalk
νομιζω πως οχι αν δεν κανψ λαθος.δεν ειμαι σιγουρος.ολα ειναι η τοποθετηση.τι να την κανεις τις ετοιμες ρυθμισεις αμα ο τεχνιτης ειναι μπογιατζης.παιζουν πολλα ρολο.
E60_Arkadia
22-05-18, 12:30
Καλημερα εχω ενα sprinter του 2010 με κινητήρα 1.8 kompressor (τον φοράνε σχεδόν ολα τα Mercedes )
Με κατανάλωση στα 15 λίτρα σκεφτομαι για μετατροπή σε αέριο στον τσοπελογιαννη με το καινούργιο σύστημα αερίου της lovato που ψεκάζει και βενζίνη οταν ζεστενεται πολυ ο κινητήρας για να μην "στεγνώνει"και δημιουργεί προβλημα στο καπάκι
Ακούω γνώμες-εμπειρίες
Εχεις pm
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.