PDA

Επιστροφή στο Forum : Τεραστιο προβλημα με λαδια!



tolaros96
10-05-18, 08:45
παιδια καλησπερα σας!
θα ηθελα να μοιραστω το προβλημα μου μαζι σας γιατι εγω μεγαλο θεμα δυστυχως!
αρχικά θα ηθελα να ευχαριστησω ολα τα παιδια που ηδη μοιραζονται τα προβληματα τους διοτι βοηθουν στο ψαξιμο και στη λυση αλλων παιδιων οπως και εμενα επισης!
Η bmw που εχω (316i e46 2004-n45b16) μετα τα 190.000 χλμ καιει απιστευτα πολυ λαδι! διαπυστονωντας το πηγαινω σε μηχανικο και μου λεει πως ειναι νορμαλ καψιμο! επιμενω πως δν ειναι και αφου αλλαζουμε σε 5-40 παντα συνεχιζει να χανει αναβοντας ενδειξεις στα 3000χλμ φτανωντας το λαδι min του μετρητη (η αλλαγη λαδιων-φιλτρου ανα 8000χλμ). το παω και βρισκει χαλια τη φλατζα ψευτοκαπακου η οποια αλλαζεται αμεσως. συμπηρωνουμε λαδι και ολα ωραια νομιζωντας πως ειναι ολα ενταξει! ολα αυτα στα 214.500χλμ! ακριβως στα 216.000 αναβει ο αισθητηρας λαδιου και μετραω! παιδια... στο min το λαδι και να με κοβει κρυος ιδρωτας! το παω και μου λεει ή τσιμουχακια ή καποιο πιστονι και κατι τετοια (παρεπιπτοντως μου ειπε οτι δν μπορει να ανοιξει καπακι σε αυτο το κινητηρα για αλλαγη στα τσιμουχακια γιατι εχει ειδικα κλειδια και κοστιζουν και δν τον συμφερει να τα αγορασει) ! ελα να βαλουμε 10-40 και θα δεις βελτιωση μου λεει! παω στα 216.500 και κανω αλλαγη λαδιων φιλτρου και βαζωω 10-40 valvoline max life! φευγω προσεχωντας τακτικα κινητηρα και λαδια! μετα απο 3000χλμ μου εχει καψει τουλαχιστον 700ml λαδι ακομα και με 10-40! παω σε αλλο μηχανικο και του λεω την ιστορια και μου κανει "κοιταξε να δεις δν δικαιολογειται τετοιο καψιμο απο τσιμουχακια ειναι σιγουρα ελλατηρια, ανοιγεις κινητηρα και αλλαζεις ελλατηρια τσιμουχακια και μεταλλα και κανεις επισκευη 600-1000 ευρω το φθινοπωρο" ! τωρα ερχομαι σε σας και σας ρωτω τη γνωμη σας ενω γνωριζετε και γνωριζω οτι η χρηση του μοτερ ειναι πολυ καλη λογω "μπαμπα" και μετα ανελαβα εγω με μαξιμουμ τις 4000στροφες τσιτωμα αλλωστε n45b16 ειναι τι τσιτωμα να του κανω. τι θα κανατε σεις στη θεση μου? με βασανιζει πολυ και το σκεφτομαι συνεχεια!

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/05/maxresdefault-1.jpg

giannis_compact
11-05-18, 18:55
Αλλάζεις τσιμουχάκια σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο που γνωρίζει τη διαδικασία και την έχει κάνει σίγουρα σε άλλα πολλά. Μιας και από εκεί καίνε λάδια τα Ν40, Ν42, Ν45 και Ν46. Μετά βάζεις μόνον λάδια 5w30 longlife04 και τέλος το πρόβλημα.

tasos.kamv
12-05-18, 08:59
Ξέχασε τα ελατήρια των εμβόλων.. τα συνεργεία δουλειά θέλουν.. όπως πολύ σωστά είπε ο Γιάννης είναι πλέον ρουτίνα για τα καλά εξειδικευμένα συνεργεία η αντικατάσταση στα τσιμουχάκια "από πάνω" χωρίς να κατεβάσεις καπάκι. Το κόστος μικρό & λογικό.. εάν θες την απόλυτα σωστή δουλειά, κατεβάζεις καπάκια για να τρίψεις έδρες βαλβίδων.
Για να σου φύγει το άγχος.. στο 46 που είχα με κινητήρα Ν42Β20 έκαιγε λιπαντικό 1lt/1000km... έκανα επισκευή "από πάνω" και δεν έκαιγε μέχρι που το έδωσα πάνω από 250ml από αλλαγή σε αλλαγή λαδιών (10.000km).

spyrosK
12-05-18, 14:28
Από την εμπειρία μου σε e83 με αλλαγή στα τσιμουχακια χωρίς ανοιγμα καπάκιου θα λυθεί το πρόβλημα σου


Sent from my iPhone using Tapatalk

tolaros96
12-05-18, 18:38
Παιδιά μακάρι να λυθεί το πρόβλημα και να είναι μόνο αυτό!!! Με αγχώνει η ιδέα στο λύσιμο του μοτέρ. Απλά με αγχώνει το ότι τα χάνει τα λάδια σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα κάτι που δν μπορώ να κατανοήσω αν είναι φυσιολογικό! Απλά το αξιοπερίεργο σε αυτό το θέμα είναι ότι η συντήρηση ήταν πάντα στη τρίχα και χωρίς χρήση κακή του μοτέρ όλα όμορφα και ωραία! Δν έχει και λίγα χλμ βέβαια αλλά τι να πει κανείς αυτά συμβαίνουν! Αν το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει τι θα προτείνατε εσείς? Λύσιμο και επισκευή, αλλαγή μοτέρ ή πώληση αυτοκινήτου?

pilot
12-05-18, 18:56
Το έχω πει και θα το ξαναπώ χίλιες φορές...Άρε Καζακο χίλια χρόνια να ζήσεις! Από τι μπελάδες, παπατζηδες και εξοδα μας εχεις γλιτώσει τόσα χρόνια!

Φίλε μου, βρες ένα σοβαρό εξουσιοδοτημένο συνεργείο, γιατί μηχανικος που δεν επενδύει σε εργαλεία γιατί "είναι ακριβα και δεν συμφέρουν" δεν είναι μηχανικός είναι ταβερνιάρης!
Κάνε την "σωστή" δουλειά και στείλε όλη την κεφαλή για καθάρισμα και τρίψιμο βαλβίδων και αλλαγή στα τσιμουχακια και δεν θα έχεις ποτέ ξανά πρόβλημα, δεδομένου και της καλής χρήσης που του κάνεις.
Σίγουρα αρκετά μέλη από εδώ που ζουν Αθήνα θα μπορέσουν να σε κατευθύνουν σε ένα σωστό συνεργείο.
Και μια τελευταία συμβουλή προς όλους, βρειτε ένα σωστό άνθρωπο και μηχανικό και να πηγαίνετε ΜΟΝΟ εκεί, ένας να το "πιάνει" το αυτοκίνητο!

PetrosD
12-05-18, 20:05
Αυτό το "Ένας να το πιάνει το αυτοκίνητο" είναι πολύ σοφό και σωστό!

nikolaou60
12-05-18, 20:45
μωρε να πιανει το αυτοκινητο ,τον πισινο να μην πιανει.....

Bmw46
13-05-18, 12:32
Κάνε την "σωστή" δουλειά και στείλε όλη την κεφαλή για καθάρισμα και τρίψιμο βαλβίδων και αλλαγή στα τσιμουχακια και δεν θα έχεις ποτέ ξανά πρόβλημα, δεδομένου και της καλής χρήσης που του κάνεις.
Σίγουρα αρκετά μέλη από εδώ που ζουν Αθήνα θα μπορέσουν να σε κατευθύνουν σε ένα σωστό συνεργείο.
Και μια τελευταία συμβουλή προς όλους, βρειτε ένα σωστό άνθρωπο και μηχανικό και να πηγαίνετε ΜΟΝΟ εκεί, ένας να το "πιάνει" το αυτοκίνητο!
pilot «μπορει» να εχεις δικιο δεν αντιλεγω αλλα ομως στην περιπτωση του taso-kamv στο οποιο το εκανε απο πανω και αλλαξε ολη η καταναλωση του αμαξιου πως το δικαιολογεις;επηρεασε σε κατι που το εκανε απο πανω;δεν θα δουλευει σωστε;

tasos.kamv
13-05-18, 14:05
pilot «μπορει» να εχεις δικιο δεν αντιλεγω αλλα ομως στην περιπτωση του taso-kamv στο οποιο το εκανε απο πανω και αλλαξε ολη η καταναλωση του αμαξιου πως το δικαιολογεις;επηρεασε σε κατι που το εκανε απο πανω;δεν θα δουλευει σωστε;


Ξέχασε τα ελατήρια των εμβόλων.. τα συνεργεία δουλειά θέλουν.. όπως πολύ σωστά είπε ο Γιάννης είναι πλέον ρουτίνα για τα καλά εξειδικευμένα συνεργεία η αντικατάσταση στα τσιμουχάκια "από πάνω" χωρίς να κατεβάσεις καπάκι. Το κόστος μικρό & λογικό.. εάν θες την απόλυτα σωστή δουλειά, κατεβάζεις καπάκι για να τρίψεις έδρες βαλβίδων.
Για να σου φύγει το άγχος.. στο 46 που είχα με κινητήρα Ν42Β20 έκαιγε λιπαντικό 1lt/1000km... έκανα επισκευή "από πάνω" και δεν έκαιγε μέχρι που το έδωσα πάνω από 250ml από αλλαγή σε αλλαγή λαδιών (10.000km).

Αν θες το απόλυτο στη bimmer σου λέω ακριβώς το ίδιο με τον Pilot

pilot
13-05-18, 14:10
Φυσικά και γίνεται δουλειά ρε παιδιά, εξάλλου από τα τσιμουχακια είναι η ζημιά, αλλά εφόσον μπαίνει κάποιος σε αυτή τη διαδικασία βγάζει κεφαλαρι και το κάνει σαν καινούργιο, βάζει και την φλατζουλα του την καινούργια και το μοτέρ είναι τέλειο. Τα Ν μοτέρ αν συντηρούνται σωστά δεν παθαίνουν τίποτα από "κάτω"

Bmw46
13-05-18, 17:03
το κοστος ομως ειναι πολυ διαφορετικο μεταξυ τους, και αν κρατησουμε για παρα πολυ καιρο το αυτοκινητο μας καθε ποτε θα γινετε αυτη η δουλεια?μιας και το προβλημα λυνετε? η οχι?

pilot
13-05-18, 17:58
Θα σε "πάει" τουλάχιστον άλλο τόσο, όσον αφορά το κόστος εκεί έρχεται ο "σωστός" άνθρωπος. Αν σας πω κοστοι που χρεώνει ο δικός μας εδώ θα κλαίτε με μαύρο δάκρυ!

nik200
14-05-18, 08:59
SOS....παρτε μια μετρηση συμπιεσης παιδια..να δειτε αν πραγματι ειναι ελατηρια πιστονιων ή που δεν κλεινει καλα καμια βαλβιδα..για να σας φυγει η ιδεα απο το κεφαλι..και μετα βλεπετε!επισης ανοιξτε και κανα καρτερ να δειτε και σε τι κατασταση ειναι τα μεταλλα του στροφαλου..ειναι καμποσα τα χιλιομετρα..

PetrosD
14-05-18, 11:16
Άσε, Νίκο, αυτά είναι υψηλή επιστήμη για μερικούς μηχανικούς.

tolaros96
16-05-18, 00:14
Παιδιά ευχαριστώ για τις γνώμες σας!! Θα κάνω με μέτρηση συμπίεσης για να δω σίγουρα θα αλαξξω τσιμουχακια και κεφαλή καθάρισμα και ας ελπίσουμε πως θα λυθεί!!! Αν δν λυθεί θα σας ενημερώσω!!! Σας ευχαριστώ και πάλι καλά να περνάτε!!

nik200
16-05-18, 09:19
φιλε τολη μη πελαγωνεις...το προβλημα ειναι πολυ απλο..οπως ειπε ο pilot αυτα τα μοτερ οτι βγαλουν συνηθως ειναι απο πανω...με μια συμπιεση και την κεφαλη εξω θα φανουν ολα...οποτε no harm done...στο κατω κατω εχει αρκετα χιλιομετρακια..φυσιολογικη φθορα λογω χρονων ειναι στο κατω κατω περα απο τα χιλιομετρα..περιμενουμε νεα σ

tolaros96
17-05-18, 23:52
Να στε καλά παιδιά!! Σας ευχαριστώ και πάλι!! Φυσικά θα ενημερώσω!! Καλή συνέχεια καλά να.περνατε!

sierra
18-05-18, 23:07
Πριν λίγο καιρό το πέρασα αυτό. Υπάρχει ένας πρακτικός τρόπος για να δεις αν είναι τσιμουχάκια ή ελατήρια. Βάλτο να δουλέψει για κάνα 20λεπτο στο ρελαντί και μετά πάτα το γκάζι απότομα. Αν πίσω στην εξάτμιση σου βγάλει καπνό είναι τσιμουχάκια, αλλιώς δεν θα βγάλει γιατί τα καίει λίγο λίγο. Τώρα τα τσιμουχάκια αν πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα σου πιάσει τα οπίσθια, στοιχίζει γύρο στα 500 € γιατί κατεβάζουν καπάκι, το πλανίζουν και φλάντζες και λοιπά, είναι οδηγία ότι κάνουν στην αντιπροσωπεία να κάνουν και αυτοί. Αυτά δεν χρειάζονται γιατί δεν παθαίνει κάτι άμα καίει λάδι. Πήγαινε σε ένα καλό συνεργείο που έχει τα απαιτούμενα εργαλεία (όντως είναι ακριβά) να στα αλλάξει από επάνω και δεν θα έχεις πρόβλημα. Αυτό έκανα και μάλιστα στην επαρχεία και μου στοίχισε στα 200 € μαζί με κάτι άλλα λαστιχάκια που άλλαξα και μια και το ανοίξαμε και την εργασία. Στο κάτω κάτω αμάξι πήραμε για να το χαρούμε και να τρώμε τα λεφτά μας στην βενζίνα και όχι στους επιτήδειους επειδή πήρανε BMW. Αν θέλεις κάτι άλλο σε μήνυμα προσωπικό. Ευχαριστώ...

tolaros96
19-05-18, 10:09
Να είσαι καλά!! Ναι φυσικά δν θα διστάσω!! Παιδιά πιστεύω πως έπρεπε να το μοιραστώ αυτο γιατί έχω ακούσει γνώμες από συνεργεία και είναι κρίμα να πάω να δώσω τόσα μα τόσα χρήματα! Θα ξεκινήσω από τσιμουχακια και λύσιμο καπάκι και πρώτα ο θεός ελπίζουμε να λυθεί το θέμα!! Να είστε καλά και πάλι σας ευχαριστώ!

andreas-d
19-05-18, 21:33
το δικό μου θέλει κάθε 2000χλμ. ένα λίτρο. Δε το θεωρώ πρόβλημα ούτε θα μπω στον κόπο να το επισκευασω μια φορά το χρόνο παίρνω 6 λίτρα από ίντερνετ 48ευρω και Τέλος.42962

Και τις μπίρες για να μην το σκέφτομαι.

alex1
22-07-18, 18:35
Πρέπει να έχει έρθει και η δικιά μου σειρα 110.000 χιλιόμετρα και κάθε 1.000 χιλιόμετρα περίπου το λιγότερο ένα κιλό λάδι. Ας ελπίσω ότι είναι τσιμουχάκια μόνο E46 N42 143 PS !!! Ας κάνουμε με το καλό τις διακοπές μας με κανα δίλιτρο λάδι στο πορτμπαγκάζ και με το καλό όταν γυρίσουμε πρέπει να το κοιτάξω

tolaros96
26-07-18, 20:25
Άστα να πάνε φίλε Άλεξ! Σήμερα έκανε και ρεταρισματα το δικό μου... Πολλαπλασιαστής... Τον βγάζει φυσάει επειδή είδε λάδια και τον τοποθετεί παλι. Τελικά κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής μετά από 8 ώρες(με αλλαγμένο ψευτοκαπακο)! Τώρα θα δείξει! Θα τρελαθουμε με τα μοτερια������������

tolaros96
20-03-19, 21:27
Παιδιά καλησπέρα και πάλι! Στα 232.000 χιλιόμετρα έκανα επισκευή στα τσιμουχακια και στη φλάντζα! Μετά από 8000 χιλιόμετρα έγινε σέρβις και ευτυχώς επιτύχαμε! Δν είχε χάσει γραμμάριο το μοτερι! Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας και ανθρώπους οι οποίοι με προσέγγισαν και τηλεφωνικός για να με συμβουλεύσουν! Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!