PDA

Επιστροφή στο Forum : χρειαζεσαι κατι παραπανω απο ενα m2??????



nik200
18-04-18, 10:13
Λοιπον...welcome to the new age! ///M car με turbo! α ρε bmw...γιατι τα κανεις αυτα?ας το ξεπερασουμε ομως...ας βαλουμε τον κοφτη χαμηλα...και για παμε να τα δουμε με την σειρα....

εχουμε και λεμε...το αμαξι σε λευκο ειναι μια καλη επιλογη αλλα σαφεστατα οχι η καλυτερη, η οποια ειναι ευκολα το μπλε ελεκτρικ που βγαζει...και γιατι το λεω αυτο?πολυ απλα γιατι το λευκο κρυβεει επιμελως τα φουσκωματα....τουλαχιστον απο το πλαι...απο τα 3/4 φαινονται μια χαρουλα....το αμαξι με ταα φουσκωματα δειχνει τουλαχιστον ερωτικο...και θυμιζει αρκετα 46 μιτριο..μην ξεχνατε οτι πανω κατω ειναι οι ιδιες διαστασεις...καποιοι μπορει και να το βρουν καγκουρικο...αλλα προσωπικα εγω το βρισκω τοσο οσο..και επισης ενα απο τα πιο αρμονικα (σχεδιαστικα αμαξια) στο δρομο αυτη τη στιγμη...ειναι πολυ ομορφο αμαξι αντικειμενικα..και σαφεστατα καλυτερο απο το φλυαρο m4...που δεν ξερω αν θα αντεξει σαν σχημα στο χρονο...το μονο που μ ελειψε ειναι το bonnet bulge..το φουσκωμα στο καπο μπρος που ειναι πολυ λιγο για τα δικα μ γουστα...πρεπει στο κατω κατω να ξερεις οτι κατω απο το καπο κρυβεται κατι καλο!!!!!

παμε και στο εσωτερικο....σε σχεση με παρελθον, βλεπε 135μ , δεν υπαρχει επαφη ποιοτικα...τα πλαστικα ειναι παρα πολυ καλα...αλλα..δεν ειναι ομως 3αρα το αμαξι...ειναι λιγακι χειροτερα...αλλα για το 95% του κοσμου..δεν υπαρχει κανενα θεμα..ουτε που θα το παρουν χαμπαρι...η ενσταση μ ειναι ομως για τα καθισματα...καταρχας μ φανηκαν μικρα και στενα...επισης στο ματι δεν φαινονται τοσο μπακετ..ενω σε κρατανε πολυ καλα και ποτε δεν δημιουργησαν το παραμικρο προβλημα στη δοκιμη..στο χρονο θα ανοιξουν ασχημα πιστευω....και δεν θα κρατανε...οσο και αν φαινεται περιεργο αυτο που λεω...πρεπει να το σκεφτει ενας υποψηφιος αγοραστης σε 7-10 χρονια αυτο!για να επιστρεψουμε στο εσωτερικο..πραγματικα δεν λειπει τιποτα..η οθονουλα στο κεντρο ειναι μια χαρα και δεν σε αποσπα..και γενικα ειναι ενα πολυ καλο περιβαλλον...οχι οτι θα σε νοιαξει αν το χεις παρει για να το πηγαινεις οπως πρεπει...αλλα οταν θα πας βολτα εκει ειναι οσο πρεπει..χωρις περιττα...

για παμε λοιπον και εκεινη τη βολτα...να υπενθυμισω οτι το αμαξι της δοκιμης ηταν dct 7ari...βαζεις μπρος λοιπον και απευθειας ο ηχος της εξατμισης γινεται αισθητος ετσι απλα για να σου φτιαξει το κεφι...οι αναρτησεις ειναι fix...και δεν παιρνουν ρυθμισεις βλεπε m3 e92 ktl ktl..και το αμαξι με τις 19αρες ειναι αρκετα σκληρο..αλλα δεν ενοχλει ουτε κοπαναει...ειναι βασικα οριακο..μεσα στην αθηνα με τον καροδρομο νιωθεις οτι δεν ειναι μαγικο χαλι..αλλα δεν θα σε ενοχλησει αμεσα..οπως πχ..ενα focus rs...και αυτο φυσικα σημαινει οτι κανει και ενα καλο ταξιδι...δεν ειναι s class αλλα δεν θα κουρασει κιολας..πολυ σοβαρο και αυτο..βγαζουμε λοιπον το comfort, συστηματα στο off..και για να δουμε τι κανει το εργαλειο....

το πρωτο που παρατηρεις ειναι το πλαισιο...ναι ειναι γρανιτης....και ταυτοχρονα το τιμονι που ειναι καλοκουρδισμενο...πρωτη στροφη λοιπον...και το αμαξι ειναι ζωντανο...αρχιζει και σου μιλαει...το lag σε σχεση με παρελθον (βλεπε 135) ειναι ανεπαισθητο...χωρις φυσικα να φτανει τα πολυπεταλουδα...αλλα ακουει πολυ καλα..σχεδον εξαιρετικα για turbo...το μπροστινο ειναι τοσο καλο που ακομα και αν το "τσαλακωνεις" αυτο θελει να μπει μεσα...δεν νιωθεις το βαρος μπροστα..ουτε καν...το αμαξι θυμιζει πολυ σε αισθηση m3 e46...στο πολυ καλυτερο..αλλα οι αντιδρασεις μοιαζουν...ο κωλος συμμετεχει ενεργα..και επ ουδενι δεν τρομαζει...το αμαξι ακουει τρελλα...και οσο περισσοτερα ξερεις τοσο αυτο βοηθαει...οπως εχω ξαναπει..για να δοκιμασεις ενα αμαξι θελεις ενα δρομο σαπουνι...και παρε φορα...ενα κακο αμαξι εκει πραγματικα θα κανει οτι να ναι...και θα παλευεις μεσα...αν εχει και αλογα..ακομα χειροτερα...καπως ετσι ηταν το mustang..οπως ειχα περιγραφει καποτε...εεε το m2 δεν εχει καμια σχεση...το κανεις πραγματικα οτι θελεις...περα απο αστειο στις παντες με 2α και 3η..το αμαξι παει και με γραμμες εξισου ευκολα...δεν βγαζει μουτρα, δεν κανει περιττα, δεν σε πουλαει με τιποτα..ο κωλος συμμετεχει συνεχεια για να σε τοποθετησει και το κανει χωρις να τρομαζει καθολου...ειναι τοσο εμπιστευσιμο που μετα απο 2 λεπτα οδηγησης λες παμε να γραφουμε μια επιταγη για 75 χηνες (το σπιτι, νεφρο, κτλ κτλ.....χααχαχαχχααχ) ...το αμαξι δοκιμης να προσθεσω ειχε ρημαδια λαστιχα πισω, κατι sport contact 3...που επ ουδενι δεν ειναι σωστα για τα αλογα του ή για το sport της κατασκευης αλλα ακομα και με αυτα το αμαξι ηταν υπεροχο...το μοτερ μ θυμισε τραγικα το αμαξι μ καποτε (135) καθως πανω κατω και το δικο μ ηταν γυρω σε αυτα τα αλογα...δεν πιστευω οτι χρειαζεσαι παραπανω στην ελλαδα..ειναι υπεραρκετα για να μπορεις να το χαρεις χωρις να τρομαζεις με το ποσα φτανεις στις στροφες..εκτος φυσικα αν εισαι κοντρακιας...αυτο το αμαξι δεν φτιαχτηκε για αυτο...αν και θα περασει σιγουρα πολυ κοσμο...n54 ειναι μεγαλος φονιας και το ξερουν ολοι....

για να συνοψισω λοιπον τα παραπανω...ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ SPORT ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...ειναι ευκολα το καλυτερο αμαξι της κατηγοριας (βλεπε uber hatches κτλ κτλ), αν μπορω να το τοποθετησω σε αυτο την κατηγορια...το πιο συμμετοχικο..και μαλλον το πιο γρηγορο σε γκαζι...οι στροφες τωρα ειναι καθαρα θεμα οδηγου..και μπορει καποια απο τα παραπανω να στεκοντααι κοντα (αν και γενικα χανουν στο τερμα οριο)..αλλα καμια σχεση σε αισθηση..που προσωπικα για μενα αυτο μετραει...τα χρονομετρα ας τα αφησουμε για την πιστα...και μονο...ο δρομος δεν ειναι παιχνιδι....

ΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΩ...δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω στη ζωη σ απο αυτο το αμαξι...δεν ειναι και τοσο καλυτερο ενα porsche πχ...ειναι τοσο καλο λοιπον το μ2...και φυσικα και το βρισκω τσαμπα για αυτο που ειναι...μια ονειρικη μηχανη...που πραγματικα αξιζει...ισως να μην ειναι και τοσο ανετο για εναν 50αρη...εεε ας μη το παρει....

υγ..θα την πω την αμαρτια μ βεβαια....μ λειψε λιγο ο ηχος των m..τεσπα ετσι ειναι ολα τωρα..ειναι πολυ καλος...αλλα οχι m of the past....κριμα...

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/04/2016BMWM21091-1.jpg

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/04/2016BMWM21111-1.jpg

zaharias
18-04-18, 12:01
Το αμαξι ειναι πολυ ωραιο.. σε οτι χρωμα και να ειναι..
Τα φουσκωματα του και οι γραμμες του ειναι απιστευτες..
Και οντως τα reviews δειχνουν οτι ειναι πολυ καλο συνολικα..
Ο ηχος.. δυστυχως δεν θυμιζει τα ///Μ που ξεραμε και ειδικα αυτα τα κλ@νιδια στις αλλαγες μου φαινονται λιγο ασυνηθιστα για BMW...
Κατσε να πεσουν λιγο οι τιμες και να δουμε και τι κουσουρια θα βγαλει καθως περνανε τα χρονια..

nik200
18-04-18, 13:09
Ζαχαρια δεν νομιζω να βγαλει τιποτα...κατα τη διαρκεια του τεστ ουτε σημαδια κοπωσης εδειξε, ουτε τιποτα, και μιλαμε για δημοσιογραφικο αμαξι...που εχει φαει αρκετο ξυλο...αξιοπιστη λυση ο n54 χρονια τωρα...

Υγ...λαστιχα παντως τρωει σιγουρα!!!!

mark e92
18-04-18, 15:47
Τυχερουλη Νίκο, το ευχαριστηθηκες πάλι! Χαχαχαχα.
Ν54 φοράει με διπλό turbo?
Fast and furious το εργαλείο σε όποιο χρώμα και αν το δεις.

nik200
18-04-18, 15:49
Τυχερουλη Νίκο, το ευχαριστηθηκες πάλι! Χαχαχαχα.
Ν54 φοράει με διπλό turbo?

Ν55 μονο turbo!

mark e92
18-04-18, 15:54
Ο Ν55 πως τα πάει με αντλία Υψηλής κλπ;

nik200
18-04-18, 20:38
Ο Ν55 πως τα πάει με αντλία Υψηλής κλπ;

Δεν εχω ιδεα!!!!

doctore
18-04-18, 22:07
...και θυμιζει αρκετα 46 μιτριο..μην ξεχνατε οτι πανω κατω ειναι οι ιδιες διαστασεις...

Νικόλα,

οδήγησες το πιο ερωτεύσιμο BMW μετά το Ε46Μ3 και τη πάτησες big time !!!

Φαντάσου να βγει και Μ2 competition pack !!!:hyper:

BILL007
18-04-18, 22:39
Εντάξει, είναι φοβερό αμάξι τι να λέμε!!! :tt1:

Βέβαια η ατμόσφαιρα πήγε περίπατο, να μου πεις σε λίγο όλα θα είναι ηλεκτρικά, οπότε ας το αφήσουμε σαν θέμα...


Νικόλα,

οδήγησες το πιο ερωτεύσιμο BMW μετά το Ε46Μ3 και τη πάτησες big time !!!

Φαντάσου να βγει και Μ2 competition pack !!!:hyper:


Είπες κάτι Βασίλη?!?!? https://auto.ndtv.com/news/bmw-m2-competition-with-410-bhp-revealed-1839411 :thumbsup::thumbsup::thumbsup:





BMW M2 Competition With 410 BHP Revealed

The new M2 Competition stands out with tons of visual changes to its exteriors, while the tuned up engine punches out power like never before.


Published: Apr 18, 2018 05:51 PM



https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/04/bmwm2competition_827x510_81524054097-1.jpg

nik200
19-04-18, 10:01
ειναι καταστροφη το αμαξι (doctore)!!!!!

και καπου εδω θα κανω εναν διαχωρισμο...για να καταλαβετε τι ακριβως παιρνετε με 75 χιλ σε ενα m2...

δεν εχει εφευρεθει ακομα τουλαχιστον το αμαξι που θα ειναι τερμα οδηγοκεντρικο, θα κανει παντες, θα τοποθετειται, θα διορθωνει τα παντα και ταυτοχρονα να σου δινει την απειρη ασφαλεια πχ..στην εθνικη οδο με 300χιλ..οταν μια εταιρια εχει φτιαξει μια παιχνιδομηχανη προφανως και δεν γινεται να εισαι και αταραχος οταν στριβεις με πολλα..το αμαξι εχει αυτον τον χαρακτηρα..το μ2 λοιπον μπορει στην εθνικη οδο να μην ειναι πχ..μ3 ε92 που ειναι τεραστιο μπροστα του στο κατω κατω...γιατι κατι πρεπει να θυσιαστει ...οσοι εχουν μ3 ε46 μπορουν να το καταλαβουν αυτο σε μεγαλο βαθμο..ενα αναλογο αμαξι ειναι και το 1m..που επελεξε ο chris harris για προσωπικο του αμαξι!!!

αρα..κατι χανεις κατι κερδιζεις...εν ολιγοις...προσωπικα δεν με χαλαει καθολου..αλλα μαλλον ενα m4 μπορει να κανει και τα παντα (κυριως λογω μεγεθους)..στο επομενο test drive λοιπον θα μπορουμε να πουμε..!!

Nino
19-04-18, 16:59
πως το ελεγαν στη bmw εκεινο... η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται....

και ενα σχόλιο! δεν ξερω ποσοι βλεπουν τη Μ4 φλύαρη αυτο που ξερω ειναι, οτι ειναι το πιο ομορφο αυτοκίνητο και ολη η σειρα 4 που εβγαλε στην ιστορια της η bmw μετα απο το E39

doctore
19-04-18, 20:31
ειναι καταστροφη το αμαξι (doctore)!!!!!

και καπου εδω θα κανω εναν διαχωρισμο...για να καταλαβετε τι ακριβως παιρνετε με 75 χιλ σε ενα m2...

δεν εχει εφευρεθει ακομα τουλαχιστον το αμαξι που θα ειναι τερμα οδηγοκεντρικο, θα κανει παντες, θα τοποθετειται, θα διορθωνει τα παντα και ταυτοχρονα να σου δινει την απειρη ασφαλεια πχ..στην εθνικη οδο με 300χιλ..οταν μια εταιρια εχει φτιαξει μια παιχνιδομηχανη προφανως και δεν γινεται να εισαι και αταραχος οταν στριβεις με πολλα..το αμαξι εχει αυτον τον χαρακτηρα..το μ2 λοιπον μπορει στην εθνικη οδο να μην ειναι πχ..μ3 ε92 που ειναι τεραστιο μπροστα του στο κατω κατω...γιατι κατι πρεπει να θυσιαστει ...οσοι εχουν μ3 ε46 μπορουν να το καταλαβουν αυτο σε μεγαλο βαθμο..ενα αναλογο αμαξι ειναι και το 1m..που επελεξε ο chris harris για προσωπικο του αμαξι!!!

αρα..κατι χανεις κατι κερδιζεις...εν ολιγοις...προσωπικα δεν με χαλαει καθολου..αλλα μαλλον ενα m4 μπορει να κανει και τα παντα (κυριως λογω μεγεθους)..στο επομενο test drive λοιπον θα μπορουμε να πουμε..!!

To M2 είναι ερωτεύσιμο ! Τουλάχιστον σε μαύρο που το έχω δει από κοντά.
Έχει τον τέλειο όγκο.

Το Μ4 είναι πιο όμορφο αλλά είναι πολύ μεγάλο.
Το βλέπεις και σκέφτεσαι ότι είναι GT.

Το αμάξι που περιγράφεις έχει σχεδόν εφευρεθεί αλλά στοιχίζει όσο η τελική του ταχύτητα ...

Αναμένουμε με αγωνία το επόμενο test drive :hyper:

doctore
19-04-18, 20:40
πως το ελεγαν στη bmw εκεινο... η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται....

και ενα σχόλιο! δεν ξερω ποσοι βλεπουν τη Μ4 φλύαρη αυτο που ξερω ειναι, οτι ειναι το πιο ομορφο αυτοκίνητο και ολη η σειρα 4 που εβγαλε στην ιστορια της η bmw μετα απο το E39

To E39 μου άρεσε και μένα Γιάννη, αλλά από τότε που νοίκιασα ένα για το γάμο μου,
δεν ξέρω, δεν με ξετρελαίνει και τόσο :grin:

pilot
20-04-18, 00:27
πως το ελεγαν στη bmw εκεινο... η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται....

και ενα σχόλιο! δεν ξερω ποσοι βλεπουν τη Μ4 φλύαρη αυτο που ξερω ειναι, οτι ειναι το πιο ομορφο αυτοκίνητο και ολη η σειρα 4 που εβγαλε στην ιστορια της η bmw μετα απο το E39

Σημεία των καιρών! Η σημερινή εποχή επιτάσσει turbo και χαμηλούς ρύπους, οπότε όλοι ακολουθούν αυτό.. Εξάλλου μην ξεχνάμε πως η BMW ήταν η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρία που είχε turbo μαζικής παραγωγής χρόνια πριν τους άλλους..για να μην πιάσουμε τα αεροπλάνα δεκαετίες πριν. Το παιχνίδι του ''σαλίγκαρου'' το ξέρει καλύτερα απο τους άλλους!

nik200
20-04-18, 08:40
παιδες εμενα το m4 δεν μ αρεσει-δεν το εχω οδηγησει αλλα συμφωνα με τον τυπο...τωρα εγινε αυτο που επρεπε να ειναι...μετα το 92 μαλλον δεν θα το επαιρνα...ισως γιατι ειχα το n54 μοτερ και δεν τρελαινομαι....και ευκολα θα πηγαινα σε μια 997...

ενα m2 ομως θα το σκεφτομουν σε 6-7 χρονακια..αν δεν ηθελα πρωτον να ξοδεψω ενα καρο χρηματα και δευτερον γιατι ειναι μια τελεια παιχνιδομηχανη..το ξεχωριστο του μοτερ θα το συγχωρουσα διοτι δεν θα πληρωνα πολλα...ειναι μια καλη λυση..αν δεν θες να πληρωσεις το απολυτο (porsche)..παντα κατα την ταπεινη μ γνωμη!

Nino
20-04-18, 18:39
To E39 μου άρεσε και μένα Γιάννη, αλλά από τότε που νοίκιασα ένα για το γάμο μου,
δεν ξέρω, δεν με ξετρελαίνει και τόσο :grin:

περασαν τα χρονια αλλαξαν πολλα, τωρα πια μονο θα θυμιζει ωραιες εποχες... η ομορφια του,,,την εχει προσπερασει η εποχη μας!!!

alexm
21-04-18, 13:03
Το Ε39 ήταν ///Μ με @ρχιδι@@@@@@@@@@@@@ και δεν είχε ούτε θα έχει ποτέ καμία σχέση με τα σημερινά τύπου Μ2 κλαστιρια... του Μ Division.
Πάταγες το γκάζι και σειόταν ο τόπος από το βρόγχο του V8!!!
Το τελευταίο Μ για εμένα ήταν το Ε92, από εκεί και μετά άρχισαν τα πρρρ-πρρρ....
84000 Κ (τόσο έχει με το αυτόματο) για το Μ2 είναι πάρα πολλά, ειδικά το εσωτερικό του (καθίσματα/ταμπλό/πόρτες) δεν δικαιολογεί με τίποτα την αξία του αυτοκινήτου
Όσο για την αξιοπιστία των ///Μ στον χρόνο, καλύτερα να μην πω τίποτα γιατί μετά θα πρέπει να αυτομπαναριστω...:original:

nik200
21-04-18, 17:16
Αλεξ
Το m2 ειναι ενα φοβερο αμαξι για τα λεφτα του...αν θες και την τελεια ποιοτητα θα πληρωσεις +40χιλ...και ναι στα 40χιλ..ακομα θα ηθελα και το bespoke μοτερ..βλεπε κοφτη στις 8 και τα μυαλα στα καγκελα...προσπαθω να πω οτι για αυτο που ειναι, ειναι ευκολα ο βασιλιας της κατηγοριας...κατι που δεν ισχυει για το m3/m4, που για ρωτη φόρα εχασαν...

alexm
21-04-18, 17:43
Αλεξ
Το m2 ειναι ενα φοβερο αμαξι για τα λεφτα του...αν θες και την τελεια ποιοτητα θα πληρωσεις +40χιλ...και ναι στα 40χιλ..ακομα θα ηθελα και το bespoke μοτερ..βλεπε κοφτη στις 8 και τα μυαλα στα καγκελα...προσπαθω να πω οτι για αυτο που ειναι, ειναι ευκολα ο βασιλιας της κατηγοριας...κατι που δεν ισχυει για το m3/m4, που για ρωτη φόρα εχασαν...

Γεια σου Νικόλα με τα τεστ σου... :thumbsup:
Δεν διαφωνώ πουθενά φίλε με όσα αναφέρεις, άλλα τα καθίσματα του compact μου κάθονται... καλύτερα στο μάτι από του Μ2 :th_Laie_67-1:

42914

42915

nik200
21-04-18, 17:48
Γεια σου Νικόλα με τα τεστ σου... :thumbsup:
Δεν διαφωνώ πουθενά φίλε με όσα αναφέρεις, άλλα τα καθίσματα του compact μου κάθονται... καλύτερα στο μάτι από του Μ2 :th_Laie_67-1:

42914

42915

Παιζει και να ειναι!!!

alexm
21-04-18, 18:13
Μην παρεξηγηθώ... (αγαπάμε bmw και δεν το συζητάμε), προσωπικά όμως τώρα στα 53... κάνω την επανάσταση μου!!!
Έχω γυρίσει λέμε σε εποχές 2000, τότε που στα 35 περίπου είχα το δίλημμα μεταξύ BMW e46 vs SUBARU sti :original:

Υ.Γ: πριν κάτσω πάντως σε αυτό το κάθισμα δεν είχα τίποτα..., μια χαρά ήμουν!!! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

42916

42917

BILL007
21-04-18, 19:32
Υ.Γ: πριν κάτσω πάντως σε αυτό το κάθισμα δεν είχα τίποτα..., μια χαρά ήμουν!!! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:



:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

nik200
21-04-18, 20:18
Εβλεπα ενα συγκριτικο τις προαλλες...

Καινουργια m5 vs e63 amg...ξερετε ποιο ηταν το πιο κεχωριστο αμαξι σε ολα απο τα δυο?ναι σωστα μαντεψατε...το mercedes!!!!!και ενω το bmw ηταν το πιο all around και κερδισε το test...το πιο αξιομνημονευτο ηταν το amg....

Λοιπον οταν λεμε οτι η bmw εχει χασει την εταιρικη της ταυτοτητα αυτο ισχυει....το m4 δεν ειναι το πιο ξεχωριστο αμαξι απο το c 63 amg ειτε σε ηχο..ειτε σε εμφανιση..ειτε σε μοτερ!!!!δηλαδη εκει που μεχρι τωρα νικαγε η bmw...στο συναισθημα δηλαδη...τωρα πλεον στα παραπανω χανει!!!!και το ιδιο ισχυει για την giulia...παρα το γεγονος οτι απο κατω ειναι μια ferrari...κακα τα ψεμματα....

Παρατηρηστε και κατι τελευταιο...το m4 διχασε γενικα κοινο και δημοσιογραφους...κατι που δεν εγινε ποτε με το m2 παρα τις οποιες ατελειες του..

nik200
22-04-18, 09:21
και ορισμενα reviews...το πρωτο με βρισκει συμφωνο σε πολλα!


https://www.youtube.com/watch?v=Mwd65yCTfq8

https://www.youtube.com/watch?v=iwfZPtrMPbA

και το motortrend....εχει ενα πολυ σοβαρο review με m2 και m4 μαζι...njoy

https://www.youtube.com/watch?v=wP5z2cJ5aqk

nik200
22-04-18, 09:51
φυσικα και το απολυτο review...απο τον απολυτο δοκιμαστη σημερα...


https://www.youtube.com/watch?v=-xkv4PiD0To

BILL007
22-04-18, 14:31
:thumbsup: :rally:

nik200
25-04-18, 09:34
για να συνεχισω και λιγο το θεμα...

βρισκω λιγο περιεργο το γεγονος οτι η bmw μετα απο αυτο το εξαιρετικο αμαξι θελει να αντικαταστησει πληρως το μοντελο με το m2 competition....δεν ειναι οξυμωρο ενα αμαξι που δουλευει τοσο σωστα..να θελεις να το αντικαταστησεις και οχι να βγαλεις και μια παραπανω εκδοχη του πιο σκληροπυρηνικη?ισως να εχει να κανει με την αρχικη αποτυχια του m4 που δεν απεδωσε οπως ηθελαν και τωρα πλεον με 1000+ εκδοσεις τα καταφεραν...αλλα ομαδα που κερδιζει την αλλαζεις?φαινεται σαν μια επιπολαιη κινηση...θυμου βασικα....και εγωισμου....τι να πω?περιεργα πραγματα....

BILL007
26-04-18, 13:25
Ασε Νίκο γέμισαν εκδόσεις... Αλλά οι πελάτες αυτής της κατηγορίας πλέον κοιτάζουν και αλλού, με μεγαλύτερο ενδιαφέρον λόγω του ανταγωνισμού.

nik200
27-04-18, 08:35
Ασε Νίκο γέμισαν εκδόσεις... Αλλά οι πελάτες αυτής της κατηγορίας πλέον κοιτάζουν και αλλού, με μεγαλύτερο ενδιαφέρον λόγω του ανταγωνισμού.

μα ουσιαστικα δεν υπαρχει κατηγορια για το m2...και γενικοτερα για τη σειρα 2.μικρο (σχετικα) coupe πισωκινητο!οι αμεσοι ανταγωνιστες του...ειναι cayman s, και tt rs..σε specs..που και παλι διαφερουν σαν μεταδοσεις..τοποθετηση κινητηρα κτλ κτλ..

2 αυτοκινητα το ανταγωνιζονται αμεσα..το cla a45amg και το rs3 sedan...τα οποια ομως δεν ειναι coupe...αλλα sedan!και φυσικα τετρακινητα...τελειως διαφορετικος χαρακτηρας...το m2 ειναι μια niche επιλογη!!!!


https://www.youtube.com/watch?v=PeAJ3SiDPao

υγ..εχοντας ζησει με ενα μικρο coupe..δεν ειναι πρακτικο αμαξι και γιαυτο ουσιαστικα δεν το βγαζει κανεις!εδω ολες οι εταιριες κανουν τα hot hatches πλεον 4 πορτα μονο σιγα σιγα!!!!

BILL007
28-04-18, 13:00
To A45 ξέχασες :D :p

doctore
28-04-18, 18:13
για να συνεχισω και λιγο το θεμα...

βρισκω λιγο περιεργο το γεγονος οτι η bmw μετα απο αυτο το εξαιρετικο αμαξι θελει να αντικαταστησει πληρως το μοντελο με το m2 competition....δεν ειναι οξυμωρο ενα αμαξι που δουλευει τοσο σωστα..να θελεις να το αντικαταστησεις και οχι να βγαλεις και μια παραπανω εκδοχη του πιο σκληροπυρηνικη?ισως να εχει να κανει με την αρχικη αποτυχια του m4 που δεν απεδωσε οπως ηθελαν και τωρα πλεον με 1000+ εκδοσεις τα καταφεραν...αλλα ομαδα που κερδιζει την αλλαζεις?φαινεται σαν μια επιπολαιη κινηση...θυμου βασικα....και εγωισμου....τι να πω?περιεργα πραγματα....

Δεν το βρίσκω περίεργο, καλά κάνουν. Το εξαιρετικό μπορεί να γίνει τέλειο και το τέλειο μπορεί να γίνει τελειότερο.
Ίσως τους έχει στοιχειώσει η πρώτη έκδοση Μ3/Μ4 που κατηγορήθηκε για πολύ narrow performance margin.

Πιστεύω ότι το Μ2 competition package θα κάνει καλύτερους χρόνους από Μ3/Μ4 και θα είναι το απόλυτο αμάξι σε αυτά τα χρήματα.

CHKO3CI
25-11-19, 23:15
https://www.youtube.com/watch?v=Qrxw7N5P4DQ