PDA

Επιστροφή στο Forum : Τακακια ε46



dark knight
28-03-18, 14:41
Προσφατα οι μπροστινοι δισκοι, παρεδωσαν πνευμα λογω φυσιολογικης φθορας. Παραγγελθηκαν δισκοι διατρητοι brembo xtra και κιτ επισκευης δαγκανας . Το αυτοκινητο ειναι καμπριο ε46 2,2 με φρενα εμπρος-πισω απο 330 γνησια. Δεν μπαινει, ουτε και θα μπει σε πιστα. Ομως επειδη ειναι βαρυ σκεφτομαι να βαλω κατι ποιοτικο και αποτελεσματικο σε τακακια. Στοχος καλυτερο φρεναρισμα, σε αισθηση και αποδοση, μειωμενη σκονη στις ζαντες και αποθσια θορυβων οπως σφυριγματα κτλ. Σκεφτομουν τα ΑΤΕ κεραμικα τακακια, αν εχετε κατι υποψιν καλυτερο

Vassilis ///M
31-03-18, 15:41
Κεραμικά για καθημερινή οδήγηση????

JiMk86
31-03-18, 18:11
EBC yellowstuff !


Sent from my iPhone using Tapatalk

dark knight
31-03-18, 19:59
Ναι Βασιλη. Αν αληθευουν αυτα που γραφουν, τα κεραμικα συνδιαζουν υψηλοτερη αντοχη στην θερμοκρασια με λιγοτερα καταλοιπα ( σκονη). Τα κεραμικα δεν ειναι αγωνιστικα.

ghost-rider
31-03-18, 20:16
Το κόκκινα ebc είναι επίσης κεραμικά αν θυμάμαι καλά.
Η ebc πάραυτα τα yellow που αναφέρει κ ο φίλος πιο πάνω τα δίνει σαν πιο extreme.

dark knight
11-09-18, 16:40
πριν 3 μηνες τοποθετησα τους δισκους και τα κεραμικα τακακια της μπρεμπο που ανεφερα στο πρωτο ποστ. σε μια βραδυνη βολτα την περασμενη εβδομαδα, χρειαστηκε να κανω 2 φρεναρίσματα από τα 160-170 στα 80. αυτό ηταν, τα τακακια μυρισαν εντονα και το πενταλ υποχωρησε. να σημειωθεί ότι ημουν μονος στο αυτοκινητο το οποιο ζυγιζει 1600 κιλα και φοραει αντι για τα νορμαλ φρενα του 320, φρενα 330 εμπρος πισω. τα κεραμικα τακακια είναι κυριολεκτικα για τα σκουπίδια και το μονο πλεονεκτημα ΙΣΩΣ που εχουν είναι λιγοτερη σκονη.

επομενη επιλογή ferodo ds 2500 η carbotech ΑΧ6, αν βρεθουν τα δευτερα σε καλη τιμη. αν δεν παθεις δεν θα μαθεις. ευτυχως λιγο το κακο στην δικη μου περιπτωση. αν το καμπριο ειχε 4 ατομα και αποσκευες, ισως να εμενα εντελως χωρις φρενα.

BILL007
11-09-18, 19:46
Πάντα αγαπούσα τα Ferodo!!! :+1:

dark knight
11-09-18, 21:27
καποιες πληροφοριες

jimkons73
23-11-18, 08:31
Τα κεραμικά τακάκια είναι μόνο για να μην σκονίζονται οι ζάντες. Αν διαβάσετε σε φόρουμ του εξωτερικού έχουν κατηγορηθεί για πολύ υψηλές θερμοκρασίες που ενίοτε στραβώνουν δίσκους ή μειώνεται η ικανότητα πέδησης λόγω του ότι βράζουν τα υγρά.
Έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα των φρένων αρκετά.Η λύση είναι είτε μεγαλύτερος και ποιοτικότερος δίσκος από άλλα μοντέλα και επιλογή ποιοτικού τακακιού π.χ ferodo,trw,pagid κλπ. Το μέν πρώτο και το τρίτο έχουν διάφορους τύπους ανάλογα το στυλ οδήγησης και τις απαιτήσεις το δε δεύτερο είναι ένα καθόλα πολύ καλό τακάκι όχι για ταρζανιές όμως. Σ αυτή την περίπτωση όμως θέλουμε και ατσάλινα σωληνάκια και καλά υγρά φρένων.
Εξαρτάται από το πόσο βαθιά θέλει να βάλει το χέρι στην τσέπη κάποιος και τι χρήση θέλει να κάνει. Από δοκιμές πάντως φίλων όχι ebc δίσκοι και τακάκια..τουλάχιστον όχι τα πράσινα..
Πχ σετ για καθημερινή χρήση Trw δίσκος υψηλής ανθράκωσης ή brembo χρυσή σειρά τους τρυπητούς και τακάκι ferodo ds2500 ή 3000 (θα κάνουν λίγο θόρυβο αλλά πολύ καλό φρένο) μιλάμε όμως τιμή κοντά στα 500 ευρώ μαζί με υγρά.