Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Αγορα F-30



franki13
19-02-18, 15:55
Παιδια εδω και καιρο σκεφτομαι να αλλαξω τον Ασσο μου, με την 3αρα αλλα ειμαι σε διλημα με το μοτερ τον 1600 κυβικων να παο σε αυτον με τα 136 αλογα η με τα 170 αλογα και πια η διαφορα στα μοτερ πιο ειναι πιο αξιοπιστο ψαχνω για μοντελο απο 2013 και πανω!

savvas bmwdakias
19-02-18, 22:09
Το μονο που ξερω απο αυτα που εχω διαβασει ειναι οτι με ενα προγραμμα μπορουν να φτασουν και τα δυο στα 210 αλογα. Τεστ drive που εκανα αυτο με τα 136 μου φανηκε να πηγαινει το ιδιο με το δικο μου 2000κυβικα 143 αλογα, ισως και λιγο καλυτερα λογο βαρους.

topmar
20-02-18, 14:50
Το μονο που ξερω απο αυτα που εχω διαβασει ειναι οτι με ενα προγραμμα μπορουν να φτασουν και τα δυο στα 210 αλογα. Τεστ drive που εκανα αυτο με τα 136 μου φανηκε να πηγαινει το ιδιο με το δικο μου 2000κυβικα 143 αλογα, ισως και λιγο καλυτερα λογο βαρους.Αυτό με το πρόγραμμα και τα 210ΗΡ, ισχύει και για το 3κυλινδρο μοτέρ 1.5l ή μόνο για το 1.6l;

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

savvas bmwdakias
20-02-18, 20:07
Αυτό με το πρόγραμμα και τα 210ΗΡ, ισχύει και για το 3κυλινδρο μοτέρ 1.5l ή μόνο για το 1.6l;

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Αυτο δεν το ξερω αλλα δεν νομιζω πως μπορει να φτασει το 1.5 σε αυτα τα νουμερα μονο με ενα προγραμα, γιατι οπως λενε και μερικοι δεν ειναι στραγαλια τα αλογα.

topmar
20-02-18, 20:12
Αυτο δεν το ξερω αλλα δεν νομιζω πως μπορει να φτασει το 1.5 σε αυτα τα νουμερα μονο με ενα προγραμα, γιατι οπως λενε και μερικοι δεν ειναι στραγαλια τα αλογα.Το ερώτημα μου ήταν για ενημερωτικούς λόγους, μιας και ακούω-διαβάζω για 170-200ΗΡ στα τρικυλινδρα μοτέρ, χωρίς διευκρίνηση εάν αφορούν τα μοτέρ 1.5l ή 1.6l.....

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

anton
20-02-18, 21:01
παρε με τα 136 αλογα 1600 κυβικα
ετσι και αλλιως με ενα προγραμμα παει 220 αλογα με ασφαλεια.ολος ο κοσμος το εχει κανει
το 1500 κυβικα απο τα 136 παει στα 170 μαξιμουμ και δεν εχει ποιοτητα λειτουργιας ουτε ξερω κοσμο που εβαλε προγραμμα δεν πρεπει να υπαρχει πολυ εμπειρια
το βασικοτερο ολων να ειναι αυτοματο, το χειροκινητο ψιλοχαλια ειναι, το αυτοματο ποιημα, Στη μεταπωληση εχουν τεραστια διαφορα

mark e92
21-02-18, 22:14
Το ερώτημα μου ήταν για ενημερωτικούς λόγους, μιας και ακούω-διαβάζω για 170-200ΗΡ στα τρικυλινδρα μοτέρ, χωρίς διευκρίνηση εάν αφορούν τα μοτέρ 1.5l ή 1.6l.....

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Τρικυλινδρο είναι μόνο το 1,5.

merbeind
21-02-18, 23:57
Και με τα 1500cc θα το φτάσουν 200 άλογα απλά είναι ακόμα αρχή. Το i8 φοράει μοτέρ βενζίνης 1500cc και ποσά άλογα βγάζει;
Λέτε να είναι διαφορετικό; Προσωπικά δεν το νομίζω.

kavas2
22-02-18, 10:49
ο 1.6(4κυλινδρος) ειναι πιο ισχυρος απο τον 3κυλινδρο 1.5.στα χαρτια ειναι το ιδιο στην πραξη ο 1.6 βγαζει πιο πολλα αλογα κ τραβαει καλυτερα
στην μετατροπη ο 1.6 φτανει τα 220 ο 1.5 τα 170.το δικο μου 1.6 τον εχω στα 200 με 30 κιλα ροπης με schnitzer 2.5 χρονια τωρα απροβληματιστα
κριμα που δεν εβγαλε η σειρα 4 τον 1.6.στα 200 αλογα με 1.6 θα ητανε το ιδανικο coupe για ελλαδα
να κοιταξεις οπωσδηποτε αυτοματο.μαγεια

mark e92
23-02-18, 18:55
Ο 1,6 αντικατασταθηκε από τον 1,5. Η 4αρα βγαίνει με το 1,5.

Shrm
27-02-18, 11:44
ο Β38 με φουλ μετατροπη φτανει 200 αλογα περιπου την ροπη δεν θυμαμαι
Ο Ν13 στην ιδια λογικη φτανει 235 και 34κλ ροπη ενω σαν σταδιο 1 210-220 με 31-32κλ ροπη.....

ntinos
13-03-18, 09:49
Ενημερωτικα, αυτη η αυξηση απο τα 136 στα 200+, ποσο κοστιζει ?

Loukas
13-03-18, 13:31
Ενημερωτικα, αυτη η αυξηση απο τα 136 στα 200+, ποσο κοστιζει ?

Αν δεν απατώμαι η εταιρεια ειναι η br performance τους στελνεις τον εγκεφαλο με τα χρηματα και στον στελνουν πισω ετοιμο. Δεν το χω κανει εγω αλλα ειχε αναφερθει στο φορουμ απο ατομα που το χαν κανει.
https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/508-serie-1/3855-f2x-2011-2015/3954-116i/

Dimimav
13-03-18, 13:50
Ενημερωτικα, αυτη η αυξηση απο τα 136 στα 200+, ποσο κοστιζει ?

Με πρόγραμμα από γερμανική εταιρία(υπάρχει Ελλάδα αντιπρόσωπος)
και 699€ πάει 210ps

Shrm
13-03-18, 14:08
δεν χρειαζετε να το στειλει εφοσον πλεον παιζει δια μεσω της διαγνωστικης θυρας και απο βελτιωτες στην ελλαδα. Οι τιμες λιγο πολυ παιζουν δες και εδω https://www.microchips-tuning.com/ και ρωτα την τιμη

mark e92
13-03-18, 15:49
Υπάρχει και εδώ πια, δεν χρειάζεται να μπεις στην διαδικασία του βάλε βγάλε.
Περίπου στα 400€ παίζουν.
Ρίξε μια ματιά και εδώ

https://www.chiptronic.gr/index.html

nikos valvetronic
13-03-18, 22:04
Κάποιος είπε για ποιότητα λειτουργίας.'Εχω κάνει test drive το 1.5 με τα 136 και ο τρικύλινδρος
είναι εξαιρετικά ήσυχος στο μεγαλύτερο φάσμα.Την χαρακτηριστική χροιά την βγάζει μετά
τις 5000-5500 και εκεί κάπου ξενερώνεις λίγο ειδικά αν είχες κανένα εξακύλινδρο.Για
κραδασμούς ή συντονισμούς ούτε λόγος.Καταχρηστικά μπορώ να πω ότι ακούγεται
καλύτερα από τον 2.0 184 ps το οποίο επίσης οδήγησα.Και κάτι πολύ σημαντικό που
δεν το ξέρουν πολλοί.Το φεις λιφτ έχει αρκετές αλλαγές στην πίσω ανάρτηση και
αισθητά βελτιωμένη ποιότητα κύλισης ακόμα και με τα 18άρια του m-pack.Εγώ θα
προτιμούσα φεις λιφτ αλλά θα πήγαινα στο δίλιτρο (δεν πρέπει να έχουν τρελή διαφορά στα τέλη)
για ψυχολογικούς λόγους καθαρά επειδή είναι τετρακύλινδρο.Αν ανοίξεις καπό και δεις το 3κυλινδρο είναι λίγο πιο
μεγάλο από το δυναμό χαχαχα είναι και χωμένο πίσω πίσω αστα να πάνε!
Το αυτόματο είναι όντως κορυφαία επιλογή.Παρα πάρα πολύ καλό.