PDA

Επιστροφή στο Forum : honda civic type r 2017 (ναι αυτο το διαστημικο....)



nik200
02-02-18, 11:30
καταρχην να καλησπερισω ολους...

τις τελευταιες μερες ετυχε να οδηγησω για καμποσο το καινουργιο ταπερ. ναι αυτο που εγραψε το καλυτερο χρονο στο ring κτλ κτλ κτλ, που μοιαζει με καγκουρικο διαστημοπλοιο...με την τεραστια φτερουγα του πισω που εχει πραγματικη αεροδυναμικη, κατι μοναδικο στην κατηγορια!

ας ξεκινησουμε ομως με τα βασικα...το αμαξι ειναι τεραστιο...ειναι κοντα 4.5 μετρα και πολυ πολυ πλατυ...φοραει 20αρα ζαντα με 30αρι προφιλ...απο μπροστα ειναι πολυ πιο ομορφο απο τις φωτος και μοιαζει αρκετα με subaru ενω απο πισω..ειναι αστα να πανε....το εν λογω αμαξι ηταν και κοκκινο οποτε σχεδον ντρεπεσαι να κυκλοφορεις με αυτο...με αυτες τις διαστασεις οι χωροι μεσα ειναι πολυ καλοι και το πορτ μπαγκαζ τεραστιο...τα εμπρος καθισματα ειναι σχεδον μπακετ και πολυ ομορφα και πραγματι σε κρατανε τελεια χωρις να κουραζουν..το ταμπλο ενω ειναι καλοσχεδιασμενο και πολυ ποιοτικο εχει ενα καρο λαμπακια που πραγματικα δεν χρειαζονται...ολα κοκκινα φυσικα οπως και τα μπροστα καθισματα...υπερβολες χωρις λογο κατ εμε..στο καντραν τωρα..μια οθονη με ενα μεγαλο στροφομετρο αλλα lambo...

παμε και στα πιο σοβαρα τωρα...μοτερ και feeling....το μοτερ για αρχη ειναι πολυ καλο...ειναι εφαμιλο του cupra 300..αν και δουλευει καμποση πιεση βλεπε 1.5 bar.. ενω το cupra 1.1-1.2...σκεφτειτε λοιπον ποσο ποτεντιαλ εχει το vag....!τα 400 πρεπει να ρχονται ευκολα....το honda ομως απο την αλλη..θυμιζει αρκετα περισσοτερο ατμοσφαιρικο..οντας διροπο...με σκαλοπατια στις 3000rpm και στις 6000rpm....ιδιως 6-7 ειναι ballistic το αμαξι..και ενα μεγαλο μπραβο στους χονταιους μηχανικους....ο κοφτης ειναι στις 7...και το αμαξι ειναι αρκετα κοντο..για να σας δωσω ενα μετρο συγκρισης και μονο..το αμαξι παει σαν m3 e46..ισως και λιγο καλυτερο....δυνατο το hondaki....αλλα η ουσια του ομως δεν ειναι εκει....

η ουσια ειναι στο στησιμο...κατι που αντιλαμβανεσαι απο τα πρωτα μετρα...το αμαξι ειναι πολυ καλο...βγαζει τρελλη προσφυση...και το τιμονι του ειναι για προσθιοκινητο πολυ πολυ καλο...γενικα το αμαξι δεν "χαζευει"...ειναι ενα κομματι..και φαινομενα torque steer μεσα στις στροφες ειναι πολυ λιγα παρα τους ελληνικους κατσικοδρομους...απο την αλλη ομως μην φανταστειτε οτι ειναι και γαλλικο..να γυριζει παντου και παντα την ουρα...καμια σχεση..για να φτασεις εκει..πρεπει να πηγαινεις με παρα πολλα...ειπαμε το αμαξι βγαζει πολυ προσφυση...αυτο ομως που ιδιως μ κανε εντυπωση ειναι το καλιμπραρισμα των ηλεκτρονικων...τι μαγικο χερι που επεμβαινει ακριβως εκει που πρεπει φτιαξανε??????????ναι ειναι επικα τα συστηματα...και πραγματι σε βοηθανε να πας με απειρα χιλιομετρα....αν και προσωπικα-δεν τα εμπιστευομαι-..αυτο βεβαια ειναι δικο μου χουι!!

σε θεματα τωρα αισθησης θα γινω λιγακι κακος...ναι το αμαξι κανει οσα περιγραφω παραπανω αλλα το feeling παραμενει καλο-απλα καλο-μεχρι εκει...δεν γινεσαι ενα με το αμαξι...οπως ολα τα πολυ σοβαρα αμαξια...σαν να εχουν φτιαξει κατι που να στριβει τερμα αλλα οχι τοσο λογω οδηγου αλλα λογω τεχνολογικων λυσεων..προσωπικα σε μια στροφοδιαδρομη ισως να πηγαινα με ενα focus rs λιγακι πιο γρηγορα..λογω του οτι θα περναγα πιο καλα..οχι διοτι το honda δεν μπορει...ισως να ναι και πιο γρηγορο (ο τυπος γενικα το επιβεβαιωνει κιολας σε πιστα)..απλα εμενα δεν μ δινει την αυτοπεποιθηση..και φυσικα την κ@βλα να το πω!!!!!φυσικα δεν βοηθανε και οι δρομοι που ευνοουν το τετρακινητο...σιγουρα ομως το αμαξι ειναι μαλλον πιο γρηγορο απο το βαρυ focus...που το μοτερ του επισης δεν ειναι κατι το φοβερο...

παμε τωρα και στην τιμη...47 χηνες..ειναι πολλα...παρα πολλα...ναι το αμαξι ειναι πολυ καλο...αλλα δεν ειναι ο βασιλιας της κατηγοριας..αυτος ειναι το focus...και απο την αλλη εχεις το τρελλο bargain cupra με 28 χιλιαρικα...το οποιο μοτερικα ειναι σχεδον ιδιο...και απλα χανει σε στησιμο και σε αισθηση..πολυ ειδικο κοινο λοιπον το honda ψαχνει...εγω προσωπικα απο την στιγμη που υπαρχουν οι δυο αλλες προτασεις μαλλον τα αλλα θα επαιρνα αναλογα φυσικα τα οικονομικα μ...

για να το συνοψισω...ειναι μια πολυ καλη προσπαθεια της honda...αλλα μαλλον δεν ειναι το αμαξι που μετα απο καιρο θα θυμαμαι οτι οδηγησα..sorry honda boys

fotis
02-02-18, 12:18
Σε ποια κατηγορία είναι πρώτο το RS;;;....

nik200
02-02-18, 13:10
Σε ποια κατηγορία είναι πρώτο το RS;;;....

Σε θεμα οδηγικής απόλαυσης μιλάω πάντα φίλε μ Φώτη...εκει το rs3 είναι μη ρυθμισιμο μπροστοβαρο , το a45 λιγότερο συμμετοχικό, Τα 140 καλό αλλά όχι τόσο αποτελεσματικό όσο τα άλλα, το s3 αοσμο-αγευστο, αυτή πάνω κάτω είναι η κατηγορία των uber hatches!

fotis
02-02-18, 13:25
Σε θεμα οδηγικής απόλαυσης μιλάω πάντα φίλε μ Φώτη...εκει το rs3 είναι μη ρυθμισιμο μπροστοβαρο , το a45 λιγότερο συμμετοχικό, Τα 140 καλό αλλά όχι τόσο αποτελεσματικό όσο τα άλλα, το s3 αοσμο-αγευστο, αυτή πάνω κάτω είναι η κατηγορία των uber hatches!

xexex το ξέρω πλάκα σου κάνω.

Dimimav
02-02-18, 14:52
Ο βασιλιάς της κατηγορίας θα είναι το ολοκαίνουργιο renault megane rs(ειδικά η έκδοση trophy).
1800 κ.εκ. (ότι πρέπει για Ελλάδα), τετραδιευθυνση, επιλογή είτε μηχανικό είτε αυτόματο κιβώτιο και
εμφάνιση πιο προσγειωμένη τουλάχιστον από το honda.τι άλλο να ζητήσει κανείς

mark e92
02-02-18, 21:13
Σε θεμα οδηγικής απόλαυσης μιλάω πάντα φίλε μ Φώτη...εκει το rs3 είναι μη ρυθμισιμο μπροστοβαρο , το a45 λιγότερο συμμετοχικό, Τα 140 καλό αλλά όχι τόσο αποτελεσματικό όσο τα άλλα, το s3 αοσμο-αγευστο, αυτή πάνω κάτω είναι η κατηγορία των uber hatches!

Δηλαδή μέχρι 2,0 κεκ ποιο θα προτιμούσες Nik?

nik200
02-02-18, 22:08
Δηλαδή μέχρι 2,0 κεκ ποιο θα προτιμούσες Nik?

Έχω οδηγήσει τα εξης:
Audi s3
Seat Leon cupra 300
Peugeot 308 gti 270ps
Ford focus rs
Honda civic type r

Για όλα τα υπόλοιπα ότι μ χουν πει δημοσιογράφοι και έχω διαβάσει....με κάθε επιφύλαξη..

Εγώ προσωπικά λέω focus δαγκωτό....ειχε ψυχή το αμάξι αυτό..αλλα φυσικά πρέπει να τα οδηγήσει κάνεις να δει τι του ταιριάζει!

doctore
03-02-18, 17:20
καταρχην να καλησπερισω ολους...
... σχεδον ντρεπεσαι να κυκλοφορεις με αυτο...
...απο την αλλη ομως μην φανταστειτε οτι ειναι και γαλλικο..
...παμε τωρα και στην τιμη...47 χηνες..ειναι πολλα...παρα πολλα...
...αλλα μαλλον δεν ειναι το αμαξι που μετα απο καιρο θα θυμαμαι οτι οδηγησα..sorry honda boys


Καλησπέρα Νικ !

Αν και δεν είμαι in a hatchback state of mind, πιστεύω ότι 47 χιλιάρικα είναι πάρα πολλά και γι αυτούς που είναι.
Εκτός κι αν κάποιος έχει κάποιο κόλημα με τη Honda.
Αλλά και 47 για να ντρέπεσαι να κυκλοφορήσεις...δεν ξέρω...

Αυτό που ξέρω είναι ότι μεταφέρεις τα θετικά και τα αρνητικά των αυτοκινήτων που οδηγείς, πολύ καλύτερα από τους
περισσότερους "ειδικούς" Έλληνες δημοσιογράφους !

nik200
03-02-18, 17:45
Καλησπέρα Νικ !

Αν και δεν είμαι in a hatchback state of mind, πιστεύω ότι 47 χιλιάρικα είναι πάρα πολλά και γι αυτούς που είναι.
Εκτός κι αν κάποιος έχει κάποιο κόλημα με τη Honda.
Αλλά και 47 για να ντρέπεσαι να κυκλοφορήσεις...δεν ξέρω...

Αυτό που ξέρω είναι ότι μεταφέρεις τα θετικά και τα αρνητικά των αυτοκινήτων που οδηγείς, πολύ καλύτερα από τους
περισσότερους "ειδικούς" Έλληνες δημοσιογράφους !

Συμφωνώ ότι είναι υπερβολικά τα χρήματα....

Από κει και πέρα όσο αγαπώ να οδηγώ αυτοκίνητα άλλο τόσο αγαπώ να περιγράφω, όσο καλύτερα μπορώ, τον χαρακτήρα του καθενός...και η πλάκα είναι ότι πολλά από αυτά, που δεν το περιμένεις, είναι πράγματι πολύ καλά!

m_power_lunatic
03-02-18, 18:13
Συμφωνώ ότι είναι υπερβολικά τα χρήματα....

Από κει και πέρα όσο αγαπώ να οδηγώ αυτοκίνητα άλλο τόσο αγαπώ να περιγράφω, όσο καλύτερα μπορώ, τον χαρακτήρα του καθενός...και η πλάκα είναι ότι πολλά από αυτά, που δεν το περιμένεις, είναι πράγματι πολύ καλά!

Τόσο πολύ σου αρεσε το Cupra?

nik200
03-02-18, 18:21
Τόσο πολύ σου αρεσε το Cupra?

Το cupra είναι τρελλό value for money..και για έναν πιτσιρίκο με αρκετά λεφτά και όχι τρελές οδηγίες ανησυχίες είναι ότι καλύτερο....οταν με 30χιλ χοντρά χοντρά έχεις 400hp...

Είναι όπως το m2...επισης τρελό value for money..στα 75χιλ..αλλο τόσο καλό πισωκινητο αμάξι απλά δεν υπάρχει.. Επίσης τρελλά βελτιωσιμο!!!!

nik200
04-02-18, 10:23
Αυτό που ξέρω είναι ότι μεταφέρεις τα θετικά και τα αρνητικά των αυτοκινήτων που οδηγείς, πολύ καλύτερα από τους
περισσότερους "ειδικούς" Έλληνες δημοσιογράφους !

επιτρεψτε μ εδω βασιζομενος στο σχολιο του φιλου κ. βασιλη να αναφερθω και λιγο στην δημοσιογραφια αυτοκινητου στην χωρα μας...

απο την λιγη επαφη που εχω με ανθρωπους του χωρου τα πραγματα δεν ειναι καθολου οπως φαινονται..ναι μπορει να ακουγεται πολυ ωραιο καθε βδομαδα να χεις και ενα αλλο αμαξι να τεσταρεις και ολοι μας θα θελαμε να το κανουμε αλλα πιστεψτε με τα παιδια πληρωνονται βασικους μισθους και ειναι καθαρα μια χομπυστικη δουλεια και δεν ειναι μια δουλεια καριερας..το μερακι τους και μονο γραφει ενα αρθρο ειτε προκειται για yaris diesel ειτε για ενα i8...κοινως το ολο θεμα με την ελληνικη δημοσιογραφια αυτοκινητου ειναι μια πονεμενη ιστορια...που με τα ελαχιστα μεσα που διαθετει-πιστες, βενζινες, λιγα αυτοκινητα κτλ κτλ παλευουν για το καλυτερο αποτελεσμα..

mark e92
04-02-18, 22:01
Έχω οδηγήσει τα εξης:
Audi s3
Seat Leon cupra 300
Peugeot 308 gti 270ps
Ford focus rs
Honda civic type r

Για όλα τα υπόλοιπα ότι μ χουν πει δημοσιογράφοι και έχω διαβάσει....με κάθε επιφύλαξη..

Εγώ προσωπικά λέω focus δαγκωτό....ειχε ψυχή το αμάξι αυτό..αλλα φυσικά πρέπει να τα οδηγήσει κάνεις να δει τι του ταιριάζει!

Το Rs είναι 2,5 μέχρι 2,0 δηλαδή μόνο το leon λες.
Το μόνο κακό στο leon είναι η ποιότητα του εσωτερικού που δεν έχει καμία σχέση με το Α3.
ΤοGolf R μήπως το εχεις οδηγήσει για να μας πεις εντυπώσεις;

nik200
05-02-18, 08:52
Το Rs είναι 2,5 μέχρι 2,0 δηλαδή μόνο το leon λες.
Το μόνο κακό στο leon είναι η ποιότητα του εσωτερικού που δεν έχει καμία σχέση με το Α3.
ΤοGolf R μήπως το εχεις οδηγήσει για να μας πεις εντυπώσεις;

το rs ειναι 2.3λτ..
το λεον μεσα δεν ειναι καθολου κακο..δεν ειναι s3...αλλα για τα λεφτα του (28) ειναι τρικαλο...(50+) το s3..να μην ξεχασω οτι το leon ειναι και πιο δυνατο..λογω ελλειψης τετρακινησης..απο το πολυ βαρυ (και ανοστο) s3!
golf r δυστυχως δεν εχω οδηγησει..αλλα πρεπει να ναι καλο...δεν εχει παει καθολου καλα αυτο το αμαξι στην χωρα μας απο οσο γνωριζω σε πωλησεις..

υγ..το ταπερ πληροφορηθηκα οτι κανει 49 και οχι 47 που γραφω βασικη τιμη!!!!!
υγ2..απορια...καποιος που εχει να δωσει 50+ χιλ για το focus δεν μπορει να δινει +300 το χρονο?????

Thomelef
05-02-18, 14:42
το μόνο λογικό κόστος για όλα αυτά τα αυτοκίνητα, είναι με ταβάνι το 35άρι.

mark e92
05-02-18, 17:10
Δεν είναι μόνο 300 € η διαφορά, άλλο τεκμήριο το 2,0 άλλο το 2,3. Εντάξει θα πεις στα 3000 κόλλησες, αν έχεις μόνο το αυτοκίνητο όχι αλλά αν μαζεύονται τότε παίζουν ρόλο και αυτά...
Το Golf δεν έχει πουλήσει γιατί φτάνει τα 45 για πλάκα,το μόνο θετικό είναι ότι δεν χτυπάει στο μάτι όπως και το Leon.

nik200
05-02-18, 19:53
το μόνο λογικό κόστος για όλα αυτά τα αυτοκίνητα, είναι με ταβάνι το 35άρι.
Θωμά θα συμφωνήσω....και γω μέχρι 35 ταβάνι τα κοστολογω..κι ας κάνουν πολύ παραπάνω πράγματα από ότι στο παρελθόν.. είναι uber hatches..φτανοντας ΣΕ επιδόσεις m3 e46..απλα δεν έχουν καμία σχέση σαν οδήγηση....πλην ίσως του focus!

Υγ....δεν με πληρώνει η Ford παιδια...ειλικρινα!!!!

vagmag
07-02-18, 05:44
Υγ....δεν με πληρώνει η Ford παιδια...ειλικρινα!!!!

Αστα αυτά !!! Σας ξέρουμε εσάς τους δημοσιογράφους !!!!! ΧαχΑχαχαχα πλάκα κάνω α!!!!! Χαχαχαχα

Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις εμπειρίες αυτές !!!

Οσο για τις τιμές .....
υπάρχει ενα βίντεο που λίγο πολύ εξηγεί πως το Honda , φτάνει τόσα χρήματα στην Ελλάδα !
https://www.zougla.gr/automoto/news/agora/article/giati-to-honda-civic-type-r-polite-akriva-stin-elada

Τωρα τι μαγικά έχει κανει η seat Ελλάδας .... δεν ξέρω !
Ενώ όλα ειναι ακριβότερα απο οτι στη Γερμανία πχ ( πραγμα αναμενόμενο ) , το Leon στην έκδοση Cupra ειναι φτηνότερο στην Ελλάδα και μάλιστα σημαντικά !!!!!

nik200
07-02-18, 08:09
Αστα αυτά !!! Σας ξέρουμε εσάς τους δημοσιογράφους !!!!! ΧαχΑχαχαχα πλάκα κάνω α!!!!! Χαχαχαχα

Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις εμπειρίες αυτές !!!

Οσο για τις τιμές .....
υπάρχει ενα βίντεο που λίγο πολύ εξηγεί πως το Honda , φτάνει τόσα χρήματα στην Ελλάδα !
https://www.zougla.gr/automoto/news/agora/article/giati-to-honda-civic-type-r-polite-akriva-stin-elada

Τωρα τι μαγικά έχει κανει η seat Ελλάδας .... δεν ξέρω !
Ενώ όλα ειναι ακριβότερα απο οτι στη Γερμανία πχ ( πραγμα αναμενόμενο ) , το Leon στην έκδοση Cupra ειναι φτηνότερο στην Ελλάδα και μάλιστα σημαντικά !!!!!

ειλικρινα χαιρομαι να μεταφερω το πως ειναι ενα καινουργιο αμαξι...ποσο μαλλον αμαξια που διαφημιζονται ως φοβερα...ειναι πραγματι καλα??οσο μπορω λοιπον αυτο προσπαθω να περιγραψω!

λοιπον αυτο εγινε και στην παρουσιαση του ταπερ στα μεγαρα...οταν ανακοινωθηκε η τιμη, και φυσικα ολοι μειναν με το στομα ανοιχτο, τους εξηγησαν οι αντιπροσωποι γιατι κοστιζει τοσο στο ελαντα!πληροφοριακα απο ενα δασμο και μονο ανεβαινει η τιμη κανα 10αρι ακομα!!!!τωρα διαβασα το αρθρο...ετσι ακριβως μ τα μεταφεραν και τα φιλαρακια μ..zougla τα λεει σωστα!

οσο για το cupra παντα στη χωρα μας η πολιτικη της seat ηταν πολυ επιθετικη..εξου και ηταν φτηνα και γενικοτερα ειχαν πωλησεις απο αυτο!

nik200
07-02-18, 08:19
τελος πληροφοριακα και μονο το ταπερ εβγαλε dyno..γυρω στα 330 hp...στροφαλο παντα

BILL007
07-02-18, 08:23
Το cupra είναι τρελλό value for money..και για έναν πιτσιρίκο με αρκετά λεφτά και όχι τρελές οδηγίες ανησυχίες είναι ότι καλύτερο....οταν με 30χιλ χοντρά χοντρά έχεις 400hp...

Είναι όπως το m2...επισης τρελό value for money..στα 75χιλ..αλλο τόσο καλό πισωκινητο αμάξι απλά δεν υπάρχει.. Επίσης τρελλά βελτιωσιμο!!!!

Eγώ σε αυτά τα λεφτά, ούτε το ένα θα έπαιρνα ούτε το άλλο. Στη μέση είναι η αλήθεια! :whistle:

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/02/Mercedes_A4521e1456975809470630x367-1.jpg


Merc Rulez σε αυτή την κατηγορία!

:ban:

Thomelef
07-02-18, 08:24
Σαν κατηγορία δεν αντιλέγω, είναι πολύ ωραία αυτοκίνητα. Το αγαπημένο μου χατς και εμένα όλα αυτά τα χρόνια είναι το φορντ, με μοναδική παραφωνία αυτό το απαίσιο και χωρίς ίχνος αισθητικής τιμόνι. Ομολογουμένως, το χόντα μου αρέσει πιο πολύ πλέον σαν αμάξι και θα το αγόραζα άνετα αν είχε μια λογική τιμή για αυτό που πραγματικά είναι. Τα λεφτά που κοστίζει είναι για αμάξια άλλης κατηγορίας και σίγουρα όχι για ένα χοτ χατς.

Προσωπικά και δεν ξέρω πως θα ακουστεί, αλλά θα προτιμούσα με κάνα 20αρικο+ να πάρω ένα 335 και να του χώσω κάνα 10άρι και να το κάνω κροτίδα με μπλοκέ, φρένα, ανάρτηση, 18αρια απο Μ3-Ε9Χ και περίπου 400+ άλογα μοτέρ. θα μου πεις τι μας λες τώρα και τι σχέση έχει το 335 στο στο συγκεκριμένο θρεντ και θα έχετε και δίκιο. Αλλά ρεσεις, όταν διαβάζεις και ο επίλογος για όλα αυτά είναι ένα 60άρι, βάζεις ζυγαριά και βλέπεις γενικότερα. Ωραία στρίβουν, ωραία γκαζώνουν, σαν Μ3 Ε46(και γιατί να μην πάρω το Μ-τρίο με 12 και 5-6 για επισκευές που λέει ο λόγος), αλλά είναι πολύ λίγα σαν αυτοκίνητα για αυτά τα λεφτά.

nik200
07-02-18, 08:29
Eγώ σε αυτά τα λεφτά, ούτε το ένα θα έπαιρνα ούτε το άλλο. Στη μέση είναι η αλήθεια! :whistle:

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/02/Mercedes_A4521e1456975809470630x367-1.jpg


Merc Rulez σε αυτή την κατηγορία!

:ban:

ban δαγκωτο!!!!

nik200
07-02-18, 08:45
Σαν κατηγορία δεν αντιλέγω, είναι πολύ ωραία αυτοκίνητα. Το αγαπημένο μου χατς και εμένα όλα αυτά τα χρόνια είναι το φορντ, με μοναδική παραφωνία αυτό το απαίσιο και χωρίς ίχνος αισθητικής τιμόνι. Ομολογουμένως, το χόντα μου αρέσει πιο πολύ πλέον σαν αμάξι και θα το αγόραζα άνετα αν είχε μια λογική τιμή για αυτό που πραγματικά είναι. Τα λεφτά που κοστίζει είναι για αμάξια άλλης κατηγορίας και σίγουρα όχι για ένα χοτ χατς.

Προσωπικά και δεν ξέρω πως θα ακουστεί, αλλά θα προτιμούσα με κάνα 20αρικο+ να πάρω ένα 335 και να του χώσω κάνα 10άρι και να το κάνω κροτίδα με μπλοκέ, φρένα, ανάρτηση, 18αρια απο Μ3-Ε9Χ και περίπου 400+ άλογα μοτέρ. θα μου πεις τι μας λες τώρα και τι σχέση έχει το 335 στο στο συγκεκριμένο θρεντ και θα έχετε και δίκιο. Αλλά ρεσεις, όταν διαβάζεις και ο επίλογος για όλα αυτά είναι ένα 60άρι, βάζεις ζυγαριά και βλέπεις γενικότερα. Ωραία στρίβουν, ωραία γκαζώνουν, σαν Μ3 Ε46(και γιατί να μην πάρω το Μ-τρίο με 12 και 5-6 για επισκευές που λέει ο λόγος), αλλά είναι πολύ λίγα σαν αυτοκίνητα για αυτά τα λεφτά.

θωμας ολοσωστος...και προσωπικα εγω αυτο εχω κανει...αλλα...
1)τα 335 πλεον εχουν χιλιομετρα...100 τουλαχιστον..με οτι αυτο συνεπαγεται
2)ειναι επιπλεον 10+ χρονων..οποτε ολο και κατι θα ζητησουν..και περα απο το μοτερ
3)για να τα φτιαξεις απο κατω σωστα...θελει πολυ χρημα..και ποτε δεν ξερεις ποσο καλο θα γινει..εκτος αν πας σε λυσεις μ3 ε92...εκει εκτοξευεται το κοστος και φυσικα δεν παυεις να παραμενεις με ενα αμαξι δεκαετιας (τεχνολογικα)!
4)τα λέφτα αυτα τα υπερμετρα για ολα αυτα τα hot hatches σου δινουν ενα καινουργιο αμαξι που για καμια 10αρα χρονια δεν θα ζητησει τιποτα λογικα!
5)μη ξεχναμε οτι μ3 ε46 εκανε 90χιλ να παρεις και μ3 ε92 120χιλ στην εποχη τους...οποτε τα 40-50 για αυτα ισως και να ακουγονται πιο λογικα τωρα...αλλο εμεις που παντα τα περναμε μεταχειρα

μια καλη λυση για ολα αυτα που λεμε ειναι να παρεις ενα τετοιο αμαξι σε 7 χρονια..σε ενα ποσο γυρω στα 20-25 χιλιαρικα..αν πραγματι καποιος επιθυμει ενα hot hatch της κατηγοριας των 50χιλιαδων...ειδαλως ολα τα παραπανω που ανεφερε ο θωμας πολυ σωστα!!!θεμα προτιμησης ειναι λοιπον καθαρα

Thomelef
07-02-18, 08:48
θωμας ολοσωστος...και προσωπικα εγω αυτο εχω κανει...αλλα...
1)τα 335 πλεον εχουν χιλιομετρα...100 τουλαχιστον..με οτι αυτο συνεπαγεται
2)ειναι επιπλεον 10+ χρονων..οποτε ολο και κατι θα ζητησουν..και περα απο το μοτερ
3)για να τα φτιαξεις απο κατω σωστα...θελει πολυ χρημα..και ποτε δεν ξερεις ποσο καλο θα γινει..εκτος αν πας σε λυσεις μ3 ε92...εκει εκτοξευεται το κοστος και φυσικα δεν παυεις να παραμενεις με ενα αμαξι δεκαετιας (τεχνολογικα)!
4)τα λέφτα αυτα τα υπερμετρα για ολα αυτα τα hot hatches σου δινουν ενα καινουργιο αμαξι που για καμια 10αρα χρονια δεν θα ζητησει τιποτα λογικα!
5)μη ξεχναμε οτι μ3 ε46 εκανε 90χιλ να παρεις και μ3 ε92 120χιλ στην εποχη τους...οποτε τα 40-50 για αυτα ισως και να ακουγονται πιο λογικα τωρα...αλλο εμεις που παντα τα περναμε μεταχειρα

μια καλη λυση για ολα αυτα που λεμε ειναι να παρεις ενα τετοιο αμαξι σε 7 χρονια..σε ενα ποσο γυρω στα 20-25 χιλιαρικα..αν πραγματι καποιος επιθυμει ενα hot hatch της κατηγοριας των 50χιλιαδων...ειδαλως ολα τα παραπανω που ανεφερε ο θωμας πολυ σωστα!!!θεμα προτιμησης ειναι λοιπον καθαρα

η απάντηση σε όλα αυτά, είναι ένα Ε92 Μ-τρίο, απλά λόγο κυβικών δεν έγραψα για αυτό. με ένα 35άρι μπαίνεις ξανά σε κατηγορία να σκας λάστιχα από τις μπάντες και να κατουράς όποιο χοτ χατς βρεθεί μπροστά σου

vagmag
07-02-18, 11:13
Μπορει τα 25 σε 5-7 χρονια να είναι καλα μεν αλλα με 28-30 παιρνεις το cupra σήμερα καινουργιο.
Και μαλλον ειναι η πιο συνετη επιλογη. Τα ford κ honda, μπορει σε καποιες λεπτομέρειες να είναι καλύτερα αλλα δεν παει να ειναι 20.000+ ευρω ακριβοτερα.

Τα μεταχειρισμενα ειναι παντα μια καλη εναλλακτικη να κανουμε τα ονειρα μας πραγματικοτα, εστω κ αρκετά χρονια μετά.

Δε σκεφτονται ολοι ετσι ομως... μ ευτυχως δλδ, γιατι αλλιως ποιος θα αγοραζε καινουργια κ πως περναμε εμεις τα μεταχεισμενα μετα χαχαχαχα
Προσωπικα παντα επελεγα καινουργια. Εκανα κ πολλα χιλιόμετρα.
Με την κριση, αλλαξε η κατασταση κ το σκεπτικο... κ ετσι δοκιμασα κ αλλα αυτοκινητα τελικα σαν τα M, μεταχειρισμενα...

fotis
07-02-18, 14:55
Eγώ σε αυτά τα λεφτά, ούτε το ένα θα έπαιρνα ούτε το άλλο. Στη μέση είναι η αλήθεια! :whistle:

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/02/Mercedes_A4521e1456975809470630x367-1.jpg


Merc Rulez σε αυτή την κατηγορία!

:ban:

χεχεχχεχ

https://www.youtube.com/watch?v=wcriojfTBPQ
BANx2:fountwtis:

BILL007
07-02-18, 16:27
χεχεχχεχ

https://www.youtube.com/watch?v=wcriojfTBPQ
BANx2:fountwtis:

Σέρρες θα έρθεις να καμαρώσουμε? :fountwtis:

nik200
09-02-18, 10:02
η απάντηση σε όλα αυτά, είναι ένα Ε92 Μ-τρίο, απλά λόγο κυβικών δεν έγραψα για αυτό. με ένα 35άρι μπαίνεις ξανά σε κατηγορία να σκας λάστιχα από τις μπάντες και να κατουράς όποιο χοτ χατς βρεθεί μπροστά σου

για αλλη μια φορα θα συμφωνησω...αν και θα βαλω και ενα αλλο παραγοντα..

η μια πολυ καλη λυση αν μπορεις να αντεξεις τεκμηριο, βενζινη και τυπικες συντηρησεις ενος v8..ειναι πραγματι το 92αρη m3...με κανα 35-40αρι ολα αυτα!
η δευτερη λυση και ισως αρκετα περιεργη στα ματια πολλων ειναι το m2...το οποιο σε διαστασεις δεν απεχει πολυ απο ολα τα αυτοκινητα παραπανω...ειναι σαφως καλυτερο αμαξι απο ολα τα παραπανω, ναι φωτη και απο το α45, γιαυτο και κοστιζει +20-25 ακομα...αλλα δεν παυει να ειναι bargain for the money...ασε που το μοτερ..φτανει αυριο 450+....

υγ..ενα μεταχειρα m2 στα 5 χρονακια..στα 40χιλ?????καλο δεν ακουγεται???

doctore
09-02-18, 10:21
...


Merc Rulez σε αυτή την κατηγορία!



Μόνο φορολογικά rulez.

To καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτές τις διαστάσεις είναι το Μ2 με διαφορά από εδώ μέχρι το τέσλα που εκτοξεύσανε :hyper:

BILL007
09-02-18, 10:25
Μόνο φορολογικά rulez.

To καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτές τις διαστάσεις είναι το Μ2 με διαφορά από εδώ μέχρι το τέσλα που εκτοξεύσανε :hyper:

Και με διαφορά 30Κ Βασίλη :D

doctore
09-02-18, 10:31
Και με διαφορά 30Κ Βασίλη :D

Δυστυχώς ναι είναι 30.

Αλλά από ένα μτχ Μ2 και καινούριο χότ_χάτς, χίλιες φορές Μ2 αν η τιμή είναι κοντά.

Dimimav
09-02-18, 11:10
Μόνο φορολογικά rulez.

To καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτές τις διαστάσεις είναι το Μ2 με διαφορά από εδώ μέχρι το τέσλα που εκτοξεύσανε :hyper:

Εξαρτάται τι ορίζει καλύτερο κάποιος.
Άμα θέλεις πολύ καλό πισωκίνητο σύνολο ναι m2.
Αλλά το a45 και πιο γρήγορο από στάση και πιο γρήγορο σε όποια πίστα πήγε συγκριτικό .
Και που να έρθει το καλοκαίρι το καινούργιο που θα τετρακοσαριζει .

nik200
09-02-18, 11:43
Εξαρτάται τι ορίζει καλύτερο κάποιος.
Άμα θέλεις πολύ καλό πισωκίνητο σύνολο ναι m2.
Αλλά το a45 και πιο γρήγορο από στάση και πιο γρήγορο σε όποια πίστα πήγε συγκριτικό .
Και που να έρθει το καλοκαίρι το καινούργιο που θα τετρακοσαριζει .

Φίλε μ dimi..τα αυτοκίνητα δεν είναι αριθμοί...γιατι αν ήταν πράγματι αριθμοί το τάπερ καλή ώρα....μαλλον γράφει καλύτερο χρόνο από το βαρυ amg...ειναι ομως καλύτερο αμάξι????προφανώς και όχι.. Έτσι λοιπόν και το amg δεν είναι καλύτερο από το m2..κατι που δεν λεω Εγώ να προσθέσω....

pilot
09-02-18, 11:43
12 sec ποιο αργό είναι στο Nurburgring απο την Μ2..

doctore
09-02-18, 22:45
Εξαρτάται τι ορίζει καλύτερο κάποιος.
Άμα θέλεις πολύ καλό πισωκίνητο σύνολο ναι m2.
Αλλά το a45 και πιο γρήγορο από στάση και πιο γρήγορο σε όποια πίστα πήγε συγκριτικό .
Και που να έρθει το καλοκαίρι το καινούργιο που θα τετρακοσαριζει .


Το Α45 στο Nürburgring έχει 8:04 και το Μ2 έχει 7:58. Έξι δευτερόλεπτα είναι μεγάλη διαφορά.
Στο Hockenheim το Α45 έχει 1:13:50 και το Μ2 έχει 1:12:20. Πολύ μεγάλη διαφορά.

Στο 0-200 km/h επίσης το Μ2 είναι πιο γρήγορο, όπως και στο 0-400μ.

Η σύγκριση αυτών των δύο αυτοκινήτων έχει μεγάλο ενδιαφέρον γιατί είναι παρόμοιας ηλικίας, ιπποδύναμης και βάρους.
Όταν λοιπόν έχουμε με 2 αυτοκίνητα με πανομοιότυπο λόγο ιπποδύναμης/βάρους, και τόσο μεγάλες διαφορές σε πίστα,
εύκολα μπορούμε να συμπεράνουμε ότι το σχεδιασμένο ως μπροστοκίνητο Α45 υστερεί σημαντικά απέναντι στο πισωκίνητο Μ2.

Thomelef
12-02-18, 08:24
ώπα ώπα ώπα...διαφωνώ ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι αριθμοί και μάλιστα απ'ολες τις απόψεις. από το κόστος τους, μέχρι και τους αριθμούς των επιδόσεων τους. έτσι και αλλιώς, εδώ και 3 σελίδες για αριθμούς μιλάμε. πιο συγκεκριμένα, οι αριθμοί είναι αυτοί που μας κάνουν να αποφασίσουμε το αν ένα αυτοκίνητο είναι για εμάς ή όχι.

το Μ2 νομίζω είναι ακόμα πιο μακρυά από τα αυτοκίνητα που σχολιάζουμε και ο λόγος είναι και πάλι το κόστος του. γενικά πιστεύω πως μάλλον, εμείς έχουμε κολλήσει σε μια άσχημη κατάσταση και το budget όχι μόνο δεν έχει μείνει στάσιμο, έχει μικρύνει κιόλα. ίσως για αυτόν τον λόγο μπορεί και να μην είναι αντικειμενική η άποψη μας. όταν εν έτη 2007 τα 115κ θεωρούνταν λογικότατη τιμή για ένα Μ3 Ε9Χ και αγοράζονταν σαν στραγάλια, ίσως και τα σημερινά 60κ να ήταν λογικά για το καινούριο τάπερ. αν αναλογιστούμε λοιπόν πως σε κάθε καινούριο μοντέλο έχουμε μια αύξηση 10% σε σχέση με το προηγούμενο, τότε ίσως να υπάρχει μια λογική στα σημερινά κόστη. πράγμα το οποίο δεν μπορούμε να καταλάβουμε εμείς, επειδή κάποτε, κάτι το οποίο ήταν στα μέτρα μας σήμερα απλά είναι πάνω απο τις δυνατότητες μας.

nik200
12-02-18, 09:22
ώπα ώπα ώπα...διαφωνώ ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι αριθμοί και μάλιστα απ'ολες τις απόψεις. από το κόστος τους, μέχρι και τους αριθμούς των επιδόσεων τους. έτσι και αλλιώς, εδώ και 3 σελίδες για αριθμούς μιλάμε. πιο συγκεκριμένα, οι αριθμοί είναι αυτοί που μας κάνουν να αποφασίσουμε το αν ένα αυτοκίνητο είναι για εμάς ή όχι.

το Μ2 νομίζω είναι ακόμα πιο μακρυά από τα αυτοκίνητα που σχολιάζουμε και ο λόγος είναι και πάλι το κόστος του. γενικά πιστεύω πως μάλλον, εμείς έχουμε κολλήσει σε μια άσχημη κατάσταση και το budget όχι μόνο δεν έχει μείνει στάσιμο, έχει μικρύνει κιόλα. ίσως για αυτόν τον λόγο μπορεί και να μην είναι αντικειμενική η άποψη μας. όταν εν έτη 2007 τα 115κ θεωρούνταν λογικότατη τιμή για ένα Μ3 Ε9Χ και αγοράζονταν σαν στραγάλια, ίσως και τα σημερινά 60κ να ήταν λογικά για το καινούριο τάπερ. αν αναλογιστούμε λοιπόν πως σε κάθε καινούριο μοντέλο έχουμε μια αύξηση 10% σε σχέση με το προηγούμενο, τότε ίσως να υπάρχει μια λογική στα σημερινά κόστη. πράγμα το οποίο δεν μπορούμε να καταλάβουμε εμείς, επειδή κάποτε, κάτι το οποίο ήταν στα μέτρα μας σήμερα απλά είναι πάνω απο τις δυνατότητες μας.

we agree to disagree my friend...ναι ειμαστε σαφεστατα επηρεασμενοι απο την κατασταση και ειναι λογικο....και τα νουμερα ειναι σχετικα..
για τον κοντρακια τα amg παντα πιο γρηγορα απο m σε ευθεια...οχι σε στροφες...το focus rs ή το megane δεν ειναι τα πιο γρηγορα σε γκαζι αμαξια...αλλα ειναι τα πιο γρηγορα σε feeling και στροφες..ενα ταπερ ισως και να ναι και πιο γρηγορο σε πιστα και σιγουρα σε γκαζι (ελαφρυ 1380kg)-σιγουρα απο το focus και χανει απο megane...το α45 φοβερο αμαξι..το πιο γρηγορο απ ολα...αλλα δεν ειναι η απολυτη κορυφη απο θεμα συμπεριφορας...τα rs3 τωρα γαζωνουν τα m2 σε γκαζι..αλλα ειναι χειροτερα αμαξια συνολικα...

με την ιδια λογικη και το m2 στριβει πολυ καλυτερα απο ενα μ3 ε92..που φαινεται βαρκα μπροστα του (αυτο το χουν αναφερει δημοσιογραφοι, οχι εγω)....και κοστιζει πολυ λιγοτερα καινουργιο...τι προσπαθω να πω...οτι ολα ειναι εξελιξη..και γιαυτο οι αυτοκινητοβιομηχανιες εξυπνες ωντας ειδαν οτι πλεον ο πολυς κοσμος δεν αντεχει να παρει ενα m3...οποτε εξου και βγηκαν ολα αυτα τα huper hatches..και φυσικα και το m2 για να κερδισουν το κενο αυτο της αγορας που δημιουργηθηκε λογω της κρισης... και πιστευω οτι τα καταφεραν και μια χαρα...βγαζοντας αμαξια πολυ καλυτερα απο 10 χρονια πισω σε αυτες τις κατηγοριες...

και να σ φερω και ενα τελευταιο παραδειγμα...οταν ειχα το 135..μολις ειχε αγορασει ενας φιλος ενα m235...η διαφορα μεταξυ των αυτοκινητων ηταν χαοτικη οταν οδηγησα το m235...πραγμα που δειχνει οτι η bmw εδωσε βαση στην πιο μικρη της κατηγορια...κατι που δεν ασχολουνταν ιδιαιτερα το 2006-7....για να κερδισει μεριδιο και απο αυτη την κατηγορια και καλα εκανε κατ εμε...

PetrosD
12-02-18, 09:23
Τα αυτοκίνητα είναι αριθμοί όταν πρόκειται για επαγγελματικά εργαλεία (ταξί, αγωνιστικά σε πίστα). Για τον απλό κόσμο μετράει πάρα πολύ και η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος οδηγώντας ένα αυτοκίνητο.

nik200
12-02-18, 17:24
Για δείτε και μια γνώμη από 4 drivers...
https://www.4drivers.gr/single-post/-Focus-RS-vs-Type-R

BILL007
13-02-18, 08:18
Ωραίο το άρθρο τους - μέχρι που το τράβηξαν απο τα μαλλιά...


Και τότε, του συγχωρείς τη θέση οδήγησης. Δεν νοιάζεσαι για ανωμαλίες, βρεγμένο, μπορεί και χρόνους (αν και όπως μας είχαν εκμυστηρευθεί στο Driving Academy το RS είχε κάνει ταχύτερους χρόνο από Ferrari 458 (https://www.4drivers.gr/single-post/-ford-pista-elliniko)).

Thomelef
13-02-18, 08:30
χαχαχαχαχα...

nik200
13-02-18, 08:53
Ωραίο το άρθρο τους - μέχρι που το τράβηξαν απο τα μαλλιά...






ΚΙ ΟΜΩΣ ΙΣΧΥΕΙ!!!!! στο ελληνικο εχω μπει 2-3 φορες..και ειναι πλακες μπετου αεροδρομιου τεραστιες προκειμενου να σηκωνουν το βαρος των αεροπλανων- ο φιλος pilot θα σας τα εξηγησει ακομα καλυτερα απο εμενα που τα ξερω θεωρητικα- και οπως προφανως καταλαβαινετε μην περιμενετε να εχει σοβαρη προσφυση πιστας...οποτε ενα τετρακινητο προφανως και βολευεται καλυτερα απο ενα κεντρομηχανο πισωκινητο που στα 80-90 αντε 110 στροφες που θα μπει εκει δεν δουλευει καν η αεροδυναμικη του ακομα!!!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ....

υγ..το ε30 μ εκει..συμπεριφεροταν αρκετα περιεργα σε σχεση με οτιδηποτε πιστα εχει μπει..και μολις ξεκολαγε ηταν σαν να εισαι σε παγο..επρεπε να προσαρμοστω εγω στο τερεν προκειμενου μη φυγω πουθενα!!!!:shok::shok:

doctore
13-02-18, 12:58
Το Ελληνικό δεν μπορεί να θεωρηθεί πίστα για μέτρηση χρόνων γιατί είναι τσιμέντο, δεν είναι άσφαλτος.
Πρέπει το μήκος της να είναι μικρότερο κι από το καρτ Αφιδνών.

BILL007
13-02-18, 13:42
Το Ελληνικό δεν μπορεί να θεωρηθεί πίστα για μέτρηση χρόνων γιατί είναι τσιμέντο, δεν είναι άσφαλτος.
Πρέπει το μήκος της να είναι μικρότερο κι από το καρτ Αφιδνών.

Είναι φάση κόντρα pagani zonda ξεκίνημα με 5ή vs kadett και το kadett βγαίνει πρώτο... :hystericalbs1: