Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα κοντέρ E39 - Stepper Motor?
Καλησπέρα σας είμαι καινούργιος στην ομάδα ..το πρόβλημα ξεκίνησε πέφτοντας σε κάτι μικρές λακούβες έπεφτε ο δεικτης τον χιλιομέτρων ο διχτης κατανάλωσης καυσίμου και ο δεικτης της βενζίνης δεν κάθεται σταθερός ανεβοκατεβαίνει όσο βενζίνη και να εχω μέσα ..ενώ το στροφόμετρο και η θερμοκρασία δουλεύουν κανονικά
Καλησπέρα και καλωσήρθες στην παρέα μας!
Το πρόβλημα έχει μάλλον να κάνει είτε με τα φυσάκια που πάνε πάνω στο κοντέρ (μπορείς να τα περάσεις ένα σπρέυ επαφών) είτε με τα μοτεράκια που είναι μέσα στο κοντέρ (stepper motors).
Αμα πιάνουν τα χέρια σου και έχεις χρόνο και διάθεση εδώ μπορείς να πάρεις μια ιδέα για το άνοιγμα
https://www.youtube.com/watch?v=W2yFNf29WVI
Τα μοτεράκια μπορείς να τα βρείς απο εδώ για παράδειγμα
https://www.ebay.com/itm/Stepper-Motor-for-BMW-E38-E39-E53-M5-X5-Speedometer-Instrument-Cluster-91218101-/162237534329
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/01/miaoshu42_zpshipmboso-1.jpg
Αλλιώς πάρε ένα μεταχειρισμένο κοντέρ και πήγαινε να στο κωδικοποιήσουν.
Καλησπέρα ευχαριστώ πολύ ..τα φυσακια τα εχω κάνει με σπρέι επαφών αλά τίποτα .....λέτε να είναι καλύτερα να αγοράσω ένα αλο κοντέρ.
....να μου το κωδικοποιησουν δηλαδή εάν βάλω μεταχειρισμένο δεν θα δουλεύει ?
Καλησπέρα ευχαριστώ πολύ ..τα φυσακια τα εχω κάνει με σπρέι επαφών αλά τίποτα .....λέτε να είναι καλύτερα να αγοράσω ένα αλο κοντέρ.
....να μου το κωδικοποιησουν δηλαδή εάν βάλω μεταχειρισμένο δεν θα δουλεύει ?
Καλησπέρα και καλώς ήρθες!
Αυτό που λέει ο Βασίλης, είναι να αντικατασταθούν τα βηματικα μοτέρ που κινούν τις βελόνες, κάτι που προύποθέτει κολλητήρι.
Aν χειρίζεσαι κολλητήρι είναι ευκολη διακασία, κοιτάς τον κωδικό και παραγγέλενεις απο το ebay.
Εγω είχα βρεί καινουρία σχετικά φτηνα και μαλιστα μου είχε κάνει εντύπωση ότι τoυ ταχύμετρου τα φορούσε και κάποιο αμερικάνικο,
ενώ του δείκτη βενζίνης απο Fiat Stilo μέχρι ford και Volvo.
Πριν μπέις όμως στην διαδικασία αλλαγής των stepper, μπορείς να ελέγξεις την καλή λειτουργεία τους μέσω διαγνωστικού.
Σστο INPA έχει test που όρίζεις πχ χλμ και βλέπεις αν ανταποκρίνεται σωστά,
ή του λές πήγαινε στις 2350 στροφές και παρακολουθείς αντιστοιχα αν αυτο που δείχνει τειλκά το κοντέρ έχει απόκλιση.
Αυτό που θέλει μεγάλη προσοχή είναι το Βάλε-Βγάλε απο τις βελόνες, συνήθως εκει γίνεται η ζημιά,
αποκολλάτε ή "παίρνει τζόγους" το αξονάκι.
Αυτά απο εμένα, κάνε το test και πές μας...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.