Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Δειγμα απο αλλαγη λαδιων κιβωτιου-διαφορικου



Bmw46
17-01-18, 11:47
χαιρετω την παρεα.
οπως ηταν αναμενωμενο μετα απο 122.000 αλλαξα και εγω τα λαδια απο το κιβωτιο και το διαφορικο με αποτελεσμα οι διαφορες τους να ειναι αισθητες στην οψη τους μεταξυ των λαδιων (παλιων-νεων).αν και το κοστος δεν ειναι απαγορευτικο πιστευω οτι εγινε για καλο και οτι δεν υπαρχουν lifetime λαδια

https://www.bmwfans.gr/4images/data/media/10/IMG_0635.JPG

https://www.bmwfans.gr/4images/data/media/10/IMG_0648.JPG

BILL007
17-01-18, 12:00
Tην καλύτερη κίνηση έκανες! Το θέαμα μιλάει απο μόνο του thumb

Dimimav
17-01-18, 12:38
Το αυτοκίνητο το έχεις πρώτο χέρι;
Είσαι σίγουρος ότι έχει τόσα χιλιόμετρα;

Bmw46
17-01-18, 12:48
Tην καλύτερη κίνηση έκανες! Το θέαμα μιλάει απο μόνο του thumb

Τοσες και τοσες συζητησεις εχουν γινει για αυτα τα δυο θεματα για το αν πρεπει ναι η οχι να αλλαχτουν.και εδω ελλαδα δεν ειδα καποια φωτο απο το συγκεκριμενο θεμα,για αυτο και ποσταρα δια του λογου τω αληθες,για να πιστουν οτι πρεπει να γινετε αλλαγη.

Bmw46
17-01-18, 12:49
Το αυτοκίνητο το έχεις πρώτο χέρι;
Είσαι σίγουρος ότι έχει τόσα χιλιόμετρα;

Οχι δεν ειναι πρωτο χερι,οσο για τα χιλιομετρα συμφωνα με σερβις book αλλα και σε εξειδικευμενο συνεργειο μου ειπαν ειναι σωστα.

Γιωργος 250
18-01-18, 14:44
Από το διαφορικό βγαίνουν εύκολα;στο σασμάν εχω αλλάξει και δεν κουμπώνει εύκολα το χειμώνα.στο διαφορικό μου είχαν πει ότι πρέπει να κατέβει.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Bmw46
18-01-18, 16:48
δεν νομιζω οτι πρεπει να κατεβει.ας με διορθωσει καποιος.αναλογα τα μοντελα το διαφορικο πρεπει να εχει η 1 η 2 τρυπες.πανω και κατω.
αν εχει και τις δυο, απο κατω βγαινει το λιπαντικο και απο πανω συμπληρωνεις μεχρι να σταξει.
αν εχει μονο μια η οποια θα ειναι και η απο παανω τοτε και αδειαζεις και γεμιζεις απο πανω.
το δικο μου ειχε μονο απο πανω οποτε τραβηξα και γεμισα.

Γιωργος 250
18-01-18, 20:33
δεν νομιζω οτι πρεπει να κατεβει.ας με διορθωσει καποιος.αναλογα τα μοντελα το διαφορικο πρεπει να εχει η 1 η 2 τρυπες.πανω και κατω.
αν εχει και τις δυο, απο κατω βγαινει το λιπαντικο και απο πανω συμπληρωνεις μεχρι να σταξει.
αν εχει μονο μια η οποια θα ειναι και η απο παανω τοτε και αδειαζεις και γεμιζεις απο πανω.
το δικο μου ειχε μονο απο πανω οποτε τραβηξα και γεμισα.Στην compact που έχω μόνο από πάνω έχει .είναι και καλά lifetime υγρά.με τράβηγμα ναι μπορούν να βγουν.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Bmw46
18-01-18, 21:05
Οπως το ειπες.και καλα.15 λεπτα δουλεια.

BILL007
19-01-18, 12:24
δεν νομιζω οτι πρεπει να κατεβει.ας με διορθωσει καποιος.αναλογα τα μοντελα το διαφορικο πρεπει να εχει η 1 η 2 τρυπες.πανω και κατω.
αν εχει και τις δυο, απο κατω βγαινει το λιπαντικο και απο πανω συμπληρωνεις μεχρι να σταξει.
αν εχει μονο μια η οποια θα ειναι και η απο παανω τοτε και αδειαζεις και γεμιζεις απο πανω.
το δικο μου ειχε μονο απο πανω οποτε τραβηξα και γεμισα.

Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι! thumb

demanu
19-01-18, 13:49
Γιατί το χρώμα και μόνο των λαδιών να υποδεικνύει ότι θέλουν αλλαγή?

Δοκίμασες να δεις πόσα γρέζια έχουν? Με έναν μαγνήτη έξω από το ποτήρι (στον πάτω του) μπορείς να κάνεις δουλειά. Ίσως και μόνο δια της βαρύτητας. Αν τα βάλεις σε μπουκάλι θα γίνει πιο εύκολη η διαδικασία.

Bmw46
19-01-18, 16:27
σε αυτο που λες μπορει να εχεις δικιο.οπως ειπαν και ποιο πανω τα παιδια, μαυρα θα ειναι και τωρα μετα απο 100 χιλιομετρα.αλλα δεν ειναι τοσα ,ειναι 120.000 και σιγουρα τα μεταλα εχουν τριφτει,μπορει και οχι.δεν εχω κανει αυτο που λες με τον μαγνητη ,δυστυχως τα πεταξα.το μονο που παρατηρησα ηταν πως μυριζαν τα παλια με τα καινουργια.αν αυτο λεει κατι.το κοστος ειναι μικρο ,ποιος ο λογος λοιπον ;

A8hnaios
19-01-18, 16:28
Πόσο το κόστος να αλλαχτούν και τα δύο;
Δε νομίζω να είναι απαγορευτικό

Bmw46
19-01-18, 17:12
αναλογως τι θα βαλεις , και αν το κανεις μονος σου η οχι.
απο 35€ μεχρι 65€.

PetrosD
19-01-18, 18:24
Εγώ άλλαξα τον Οκτώβριο του 2017 λάδι στο σασμάν, έβαλα Castrol 80w-90. Φυσικά αγόρασα 2 λίτρα και το υπόλοιπο το πήρα σπίτι. Το κόστος ήταν συνολικά 20 ευρώ. Την αλλαγή την έκανε ο μάστορας που αγόρασα το λάδι, το σασμάν μου έχει 2 βίδες.

pilot
19-01-18, 21:38
Καλά έκανες φίλε μου, είναι δυνατόν λιπαντικό και μάλιστα σε τόσο ''απαιτητικά'' εξαρτήματα να μην χρίζει αλλαγής? Η BMW, και όχι μόνο, το λέει για μείωση του κόστους χρήσης. Εγω τα αλλάζω κάθε 60.000χλμ και του διαφορικού είναι 1.5 λίτρο και κοστίζει 150 ευρώ!

pilot
19-01-18, 21:41
σε αυτο που λες μπορει να εχεις δικιο.οπως ειπαν και ποιο πανω τα παιδια, μαυρα θα ειναι και τωρα μετα απο 100 χιλιομετρα.αλλα δεν ειναι τοσα ,ειναι 120.000 και σιγουρα τα μεταλα εχουν τριφτει,μπορει και οχι.δεν εχω κανει αυτο που λες με τον μαγνητη ,δυστυχως τα πεταξα.το μονο που παρατηρησα ηταν πως μυριζαν τα παλια με τα καινουργια.αν αυτο λεει κατι.το κοστος ειναι μικρο ,ποιος ο λογος λοιπον ;

Δεν είναι σίγουρο οτι έχει φθορά στα μέταλλα, το σημαντικότερο είναι οι ιδιότητες του λιπαντικού που χάνονται σταδιακά, όσο heavy duty και να είναι! Μην λυπάστε λάδια/βαλβολίνες στο μοτέρ-κιβώτιο-διαφορικό..είναι το ''αίμα'' του αυτοκίνητου!

BILL007
20-01-18, 12:47
Γιατί το χρώμα και μόνο των λαδιών να υποδεικνύει ότι θέλουν αλλαγή?

Δοκίμασες να δεις πόσα γρέζια έχουν? Με έναν μαγνήτη έξω από το ποτήρι (στον πάτω του) μπορείς να κάνεις δουλειά. Ίσως και μόνο δια της βαρύτητας. Αν τα βάλεις σε μπουκάλι θα γίνει πιο εύκολη η διαδικασία.

Αμα θέλεις το θέμα να το εξαντλήσεις και σου περισσεύουν κάποια χρήματα, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να τα στείλεις για ανάλυση σε εργαστήριο https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1520 thumb (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1520)



Πρόκειται για μια εταιρεία στην Αμερική (https://www.blackstone-labs.com) όπου κάνει ανάλυση στο λάδι του κινητήρα σου και σου επιστρέφει ένα χαρτί με το αποτέλεσμα.
Επίσης σου δίνει και μια συμβουλή για το πόσα ΑΣΦΑΛΗ χιλιόμετρα έχει ακόμα το λάδι σου.
Το τεστ χωρίζεται σε 3 κύκλους (μπορείς να κάνεις και 1 μόνο για απλή ανάλυση) όπου στέλνεις τα λάδια και με τα αποτελέσματα κάθε φορά το κρατάς και πιό πολύ ώστε να φτάσεις στο μέγιστο χρόνο διάρκειας...

demanu
22-01-18, 10:29
Τα δικά μου του διαφορικού πάντως είχαν αρκετά γρέζια (116 στα 140.000km)

SoNiC_77Gr
23-01-18, 08:18
Μιας και μιλαμε για αυτα.. τι λαδια προτεινουν για τα E46 για διαφορικο και κιβωτιο ?? Παιζει ρολο το μοντελο η ολα τα 46αρια παιρνουν τα ιδια?

BILL007
23-01-18, 08:25
Δεν υπάρχει λόγος να ψαχτείς. Βάλε τα ΟΕΜ που δίνει η ΒMW με κωδικό και είσαι καλυμμένος. Η διαφορά είναι πάρα πολύ μικρή!

topmar
23-01-18, 17:06
Δεν υπάρχει λόγος να ψαχτείς. Βάλε τα ΟΕΜ που δίνει η ΒMW με κωδικό και είσαι καλυμμένος. Η διαφορά είναι πάρα πολύ μικρή!+1 κι από μένα... Εγώ της αντιπροσωπείας έβαλα στο δικό μου, στα 80.000 ΚΜ που το έκανα.....

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk