PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα στα φρένα



Thodor
15-01-18, 20:36
Καλησπέρα σε όλους , αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και θέλω κατά την γνώμη σας να μου πείτε ποσό σοβαρό μπορεί να είναι , εδώ και δυο μήνες το αμάξι έχει αναμενο έλα λαμπάκι. Το οποίο νόμιζα ότι είναι για τον φθορά στα τακάκια , πρόσφατα ( χθες ) ανακάλυψα ότι το πρόβλημα είναι από την ανλια φρενών και ότι υγρό φρενών δεν βρίσκεται υπό την πίεση που θα έπρεπε . Παρακάτω θα βάλω και φόρο ώστε να καταλάβετε , ερώτηση τώρα ποσό μπορεί να κάνει στο περίπου η επισκευή για αυτό ; Και ποσό μ**** είμαι που δεν το έχω πάρει στα σοβαρά και το πάταγα 200/220 ;
Από τον στιγμή που έμαθα ποιο είναι το πρόβλημα δεν έχω λόγια να εκφράσω τον τύχη που είχα τόσο καιρό ! :( 42413

BILL007
16-01-18, 10:30
Τυχερός στάθηκες. Αυτό με την πίεση το βρήκες στη διάγνωση? Μήπως έχει πρόβλημα το τύμπανο? Πρέπει να πας σε συνεργείο άμεσα να σου ελέγξουν το κύκλωμα των φρένων για να δουν για ποιο λόγο γίνεται αυτό.

Υ.Γ πήγαινε να ανάψεις και κανένα κερί,γιατί τα κυκλώματα αυτά δεν αστειεύονται και συνήθως λόγω της αρκετής πίεσης που έχουν όταν υπάρχει πρόβλημα (π.χ διαρροή) χάνουν ακαριαία την απόδοση τους.

BILLYS
16-01-18, 10:56
Ακριβώς το ίδιο θέμα είχα πριν λίγες μέρες.
Λαμπάκι αναμμένο,υγρά και τακάκια φουλ.
Τελικά το πρόβλημα είχε δημιουργηθεί από κομμένο καλώδιο αισθητήρα φθοράς στα τακάκια.
Ήταν τεντωμένο και με πλήρη στροφή τροχών δεν άντεξε.

Όπως είπαν και παραπάνω τα παιδιά άμεσα συνεργείο.

Leonidas_E39
16-01-18, 11:45
Ριξε μια ματια στην αντλια Vacoun μηπως εχεις διαρροη και σου περασε λαδια στο σερβο των φρενων ειναι συνηθες προβλημα στα 46αρια.

Στάλθηκε από το LG-D955 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Thodor
16-01-18, 13:38
Τυχερός στάθηκες. Αυτό με την πίεση το βρήκες στη διάγνωση? Μήπως έχει πρόβλημα το τύμπανο? Πρέπει να πας σε συνεργείο άμεσα να σου ελέγξουν το κύκλωμα των φρένων για να δουν για ποιο λόγο γίνεται αυτό.

Υ.Γ πήγαινε να ανάψεις και κανένα κερί,γιατί τα κυκλώματα αυτά δεν αστειεύονται και συνήθως λόγω της αρκετής πίεσης που έχουν όταν υπάρχει πρόβλημα (π.χ διαρροή) χάνουν ακαριαία την απόδοση τους.

Δεν άναψα ένα αλλά 10 κεριά να σου πω την αλήθεια σήμερα πρωί πρωί πήγα στην Εκλησια , όχι τίποτα άλλο είναι και αυτόματο και άντε σταμάτησε το αν βγάλει πρόβλημα, προς το παρόν το έχω ακίνητο το όχημα και έχω για το σάββατο προγραμα στο συνεργείο , να δούμε τη θα δούμε .

Thodor
16-01-18, 13:44
Ακριβώς το ίδιο θέμα είχα πριν λίγες μέρες.
Λαμπάκι αναμμένο,υγρά και τακάκια φουλ.
Τελικά το πρόβλημα είχε δημιουργηθεί από κομμένο καλώδιο αισθητήρα φθοράς στα τακάκια.
Ήταν τεντωμένο και με πλήρη στροφή τροχών δεν άντεξε.

Όπως είπαν και παραπάνω τα παιδιά άμεσα συνεργείο.

Μακάρι , μακάρι να είναι έτσι και τόσο απλό το θέμα φίλε μου

Thodor
16-01-18, 13:49
Ριξε μια ματια στην αντλια Vacoun μηπως εχεις διαρροη και σου περασε λαδια στο σερβο των φρενων ειναι συνηθες προβλημα στα 46αρια.

Στάλθηκε από το LG-D955 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

θα λυθούν όλα έως το σάββατο ελπίζω να είναι κάτι το απλό γιατί η καρδια μου έχει γίνει κοματια όταν έμαθα τι σημενει " BMW E39 5 Series parking brake warning light - this brake symbol will illuminate if the handbrake is applied or in the ON position. The brake warning symbol can also illuminate alongside the ABS and traction (ASC/DSC) warning lights, which generally indicates a fault with the an ABS sensor. See the ABS section on this page for more info. It also indicates faults in the chassis control system, dynamic brake control or brake fluid level. " <--- αυτό το τελευταίο με γονάτισε

nikos valvetronic
21-01-18, 20:14
Λεων αυτό μπορεί να συμβεί, να περάσει δλδ λάδια η ανλία vacuum στο σεβρό αλλά δεν
σου ανάβει κανένα λαμπάκι από αυτό.Στην αρχή ακούγεται σφύριγμα αέρα από την
περιοχή των πεντάλ και σταδιακά σκληραίνει το πεντάλ.Το έχω πάθει γι'αυτό το λέω!