PDA

Επιστροφή στο Forum : M54 CCV



dark knight
10-01-18, 22:09
Τυπικο θεμα που θα αντιμετωπισουν ολοι οι κατοχοι bmw με κινητηρα Μ54. Ειναι η βλαβη της crankcase ventilation valve. Διαρροη λιπαντικου, αυξηση της καταναλωσης κτλ. Το ερωτημα για οσους την εχουν αλλαξει. Γνησιο ανταλλακτικο η ιμιτασιον;; δεδομενου οτι υπαρχει σεβαστη διαφορα στην τιμη.

giannis_compact
11-01-18, 02:42
Εγώ σε Μ54 2.2 έβαλα γνήσιο. Δεν είναι και τοσο ακριβό. Νομίζω γύρω στα 50 ευρώ είχε στοιχίσει.

BILL007
11-01-18, 09:23
:original:

https://www.germanautosolutions.com/diy_tech/m54_ccv/m54_ccv_install_diy.php (https://www.germanautosolutions.com/diy_tech/m54_ccv/m54_ccv_install_diy.php)

dark knight
11-01-18, 11:10
Παιδια αναφερομαι στον διαχωριστηρα λαδιου με τις σωληνωσεις του. Πολλοι επιμενουν στο γνησιο ανταλλακτικο και αλλοι στο ιμιτασιον. Τι προτεινετε ως λυση;;

compact
28-04-18, 21:57
Την αλλαξα προσφατα, εφαγα μια Κυριακη εχει δουλεια. Εβαλα Febi Bilstein περιπου 100 ευρω.
Απολυτα ικανοποιημενος.

kougis
26-11-19, 21:23
Αυτό είναι το φίλτρο αναθυμιάσεων λαδιού;


Sent from my iPhone using Tapatalk

S8N
27-11-19, 13:03
Δεν είναι φίλτρο, είναι αντεπίστροφη βαλβίδα. Αστοχεί κυρίως σε κρύα κλίματα.

Στο δικό μου λειτουργούσε κανονικά (από τα λίγα πράγματα...), αλλά έκανα την πατέντα που είναι ευρύτερα γνωστή ως 02pilot mod και δημιούργησα υποπίεση στον στροφαλοθάλαμο. Αυτό μείωσε την κατανάλωση λαδιού από τα μαλακοελατήρια κυλίνδρων του Μ54.

kougis
27-11-19, 13:07
Το έχω πάρει μεταχειρισμένο και στον πρώτο έλεγχο που του έκανα στη BMW μου είπαν ότι θέλει αλλαγή το κουτί (φίλτρο) αναθυμιάσεων με κόστος 158€.
Τώρα μετά από 4000χλμ μου άναψε το κίτρινο λαμπάκι του λαδιού. Συμπλήρωσα λάδι και μετά από 500χλμ άναψε ξανά.
Αυτό τι σημαίνει;
Τι πρέπει να κάνω;
Αυτή η πατέντα που αναφέρεις τι προσφέρει;


Sent from my iPhone using Tapatalk

S8N
27-11-19, 13:17
1. Φτιάχνεις ΟΛΕΣ τις διαρροές λαδιού, κοινώς CCV, φλάντζα ψευτοκάπακου (αν έχει διαρροή) κλπ. Αυτό που σου είπαν είναι η CCV την οποία αναφέρουν πιο πάνω οι υπόλοιποι.

2. Διάβασε εδώ (και δες τα βιντεάκια): https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1115223

Ουσιαστικά η υποπίεση (που είναι επιθυμητή στα αγωνιστικά μοτέρ) βοηθά να τραβηχτούν τα ελατήρια των κυλίνδρων προς τα κάτω κι ως εκ τούτου να σφραγίσουν καλύτερα. Στον Μ54 η μπεμβέ άλλαξε τον σχεδιασμό των ελατηρίων αυτών λόγω ρύπων, με αποτέλεσμα μετά από καιρό να δημιουργείται κενό (τόξο) έως και 2mm, απ' όπου διαφεύγει λάδι στον θάλαμο καύσης. Η μόνη λύση είναι άνοιγμα μοτέρ, αντικατάσταση ελατηρίων και deglazing χιτωνίων. Δεν είναι κάτι τραγικό αλλά εγώ φοβάμαι τα threads στο αλουμινένιο μπλοκ μόλις λυθεί η κυλινδροκεφαλή.

Κάνε τα δυο παραπάνω και δες πως πάει.

A8hnaios
27-11-19, 13:48
Κατατοπιστικότατος Άρη.. :thanks:

stefm5
03-12-19, 09:42
τα threads να τα φοβάσαι αν έχει υπερθερμανθεί το μπλοκ πέραν των 150 βαθμών.

kougis
03-12-19, 11:49
Το ανταλλακτικό πως θα το βρω;
Θα το ψέξω ως CCV?


Sent from my iPhone using Tapatalk

kougis
03-12-19, 11:51
Αυτό είναι;
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/12/32d7a3dbd142ec537958a8f0a0689355-1.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

S8N
03-12-19, 18:07
Ναι. Κάποιοι κάνουν πατέντα και βάζουν CCV από Ε39 Μ5 που είναι σαν χωνί, αλλά πρέπει να πιάνουν τα χέρια σου και να αυτοσχεδιάσεις.

kougis
03-12-19, 18:09
Εχει κάποιος ένα link από κάποιο ελληνικό site ή ευρωπαϊκό για το x3?
Σε ένα εξουσιοδοτημένο μου ζήτησαν 150€ συν εργασία.


Sent from my iPhone using Tapatalk

S8N
03-12-19, 18:13
Εννοείς για αγορά ή για να το φτιάξεις μόνος σου?

kougis
03-12-19, 18:14
Για να αγοράσω και να το πάω σε ένα συνεργείο να μου το τοποθετήσουν.


Sent from my iPhone using Tapatalk

S8N
03-12-19, 18:22
https://www.antallaktikaonline.gr/bmw/x3-e83/106012/10860/exaerismos

Κάνε αναζήτηση με το μοντέλο που έχεις.

kougis
03-12-19, 18:26
Έχω 2.0d.
Δεν ξέρω αν είναι το xdrive (τι διαφορά έχει και πως το ξεχωρίζω;)
Είναι αυτό;

https://www.antallaktikaonline.gr/ridex/13653009


Sent from my iPhone using Tapatalk

S8N
03-12-19, 18:28
Ε83 είναι? Τι χρονολογίας?

kougis
03-12-19, 18:29
Ε83 του 2007. Diesel 2000cc. Facelift αλλά με τον κινητήρα Μ με τα 150 άλογα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

S8N
03-12-19, 18:37
M47N2

http://bmwfans.info/parts-catalog/E83N/Europe/X3_2.0d-M47N2/L-N/browse/engine/cylinder_head_cover

Θες το #11 με τις φλάντζες

Part Number 11127799224

Αυτή είναι η CCV στο δικό σου. Νόμιζα πως είχες Μ54 γιατί το thread αναφέρεται σε 6κύλινδρο βενζίνη.

S8N
03-12-19, 18:39
https://www.antallaktikaonline.gr/search?keyword=11127799224

S8N
03-12-19, 18:40
Εγώ θα έβαζα το MEYLE με τα 48 ευρώ.

S8N
03-12-19, 18:50
Τσέκαρέ το καλού κακού. Λογικά Ν2 είναι το μοτέρ σου.

kougis
04-12-19, 00:03
Ευχαριστω πολύ!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

kougis
04-12-19, 00:05
Είναι Μ47Τ2


Sent from my iPhone using Tapatalk

S8N
04-12-19, 09:02
Ναι, με το Technical Update. 99% είναι αυτό το ανταλλακτικό, απλώς διασταύρωσέ το με τον μηχανικό σου.

kougis
04-12-19, 09:05
Technical update?


Sent from my iPhone using Tapatalk

BILL007
08-12-19, 18:35
Technical update?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τα μοτέρ TU, π.χ στο E36 είχε Μ43 μοτέρ και στο E46 μπήκε το M43TU