Επιστροφή στο Forum : καταλυτης
LEONIDASKAL
03-12-17, 18:20
καλησπερα σε ολους
ανοιγω αυτο το νεο θεμα γιατι μου βγηκε ενα μικρο προβληματακι .σε ενα τακτικο ελεγχο στο συνεργειο μου αναφερθηκε οτι ο κατααλυττης μου ειναι εντελως στα τελευταια τουκαι πρεπει να ααλλαχθει χθες
μια μετρηση στα καυσαερια δεν εδειξε τιποτα αλλα το ιδιο μου ειπε και ο εξατμησας που πηγα.
με καταλυτες δεν εχω ασχοληθει και η αγορα ειναι τεραστια , και εχω αακουσει πολλα
να τονισω οτι φοραω ενα ελαφρως βελτιωμενο μ44β19
Η δουλεια του καταλυτη ειναι να περιοριζει εντος οριων τις εκπομπες των καυσαεριων. Αν τα καυσαερια ειναι μεσα στα ορια δεν χρειαζεται αλλαγη. Αν για καποιο λογο εχει μπουκωσει μπορει να κανει μεγαλο back pressure στα καυσαερια και να ζοριζει τον κινητηρα με αποτελεσμα να μην αποδιδει καλα (δεν παει καλα το αμαξι). Αν ισχυει κατι απο τα δυο να τον αλλαξεις, αλλιως οχι. Αν τον αντικαταστησεις θα προτεινα γνησιο εστω και μεταχειρισμενο γιατι οι aftermarket που ειναι στο 1/10 τις τιμης ειναι και στο 1/10 τις ποιοτητας του γνησιου
LEONIDASKAL
03-12-17, 21:52
οταν μαρσαρω το αυτοκινητο αρχιζει και κουδουνιζει ακομα δεν εχει θεμα με τα καυσαερια , αλλα δεν θα περιμενω να φτασει σε αυτο το σημειο
Η δουλεια του καταλυτη ειναι να περιοριζει εντος οριων τις εκπομπες των καυσαεριων. Αν τα καυσαερια ειναι μεσα στα ορια δεν χρειαζεται αλλαγη. Αν για καποιο λογο εχει μπουκωσει μπορει να κανει μεγαλο back pressure στα καυσαερια και να ζοριζει τον κινητηρα με αποτελεσμα να μην αποδιδει καλα (δεν παει καλα το αμαξι). Αν ισχυει κατι απο τα δυο να τον αλλαξεις, αλλιως οχι. Αν τον αντικαταστησεις θα προτεινα γνησιο εστω και μεταχειρισμενο γιατι οι aftermarket που ειναι στο 1/10 τις τιμης ειναι και στο 1/10 τις ποιοτητας του γνησιου
Συμφωνώ,
έβαλα κι εγώ μεταλλικό τον πλήρωσα περίπου 250€ και εκτός του ότι ο θόρυβος είναι πολύ ενοχλητικός, για να αποδώσει σωστά θέλει πολύ ζέσταμα, κάτι που δε συνηθίζουμε στις καθημερινές μας διαδρομές που είναι περίπου στο μισάωρο, οπότε δουλεύει κρύος.
Αλλά ο θόρυβος είναι δυνατός για ταξίδι,
Έχω Μ42Β18 και είχα αλλάξει εξάτμιση, όλα καλά μέχρι που έβαλα τον καταλύτη.
Πάντως εάν δεν πας για γνήσιο, οι καλύτεροι είναι κάποιοι μακρόστενοι, πλακέ ψάξτο λίγο. Εάν έχει κομμάτια και κουδουνίζει, όντως θα αναπνέυσει
LEONIDASKAL
03-12-17, 22:14
δηλαδη να παω σε μεταχειρισμενο..............δεν ξερω θα το ψαξω , α
Στα πόσα χλμ είσαι με αυτόν?
για ανακατασκευη δλδ κοψιμο και νεο φιλτρο μεσα δεν ειναι καλη λυση? η τα λεφτα ειναι μια η αλλη?
Μεταχειρισμενο μονο αμα ειναι απο χερι, αλλιως δε ξερεις ποσα χλμ θα εχει..
Παντως για αφτερμαρκετ HJS τοπ και πιο ακριβοι και μετα κανενας Magnaflow..
Νομίζω υπάρχει και ο walker με τις σωληνώσεις έτοιμες, χωρίς κόψε ράψε με google search στα 300€
Μεταχειρισμενο μονο αμα ειναι απο χερι, αλλιως δε ξερεις ποσα χλμ θα εχει..
Παντως για αφτερμαρκετ HJS τοπ και πιο ακριβοι και μετα κανενας Magnaflow..
:+1:000000000
LEONIDASKAL
05-12-17, 20:42
Στα πόσα χλμ είσαι με αυτόν?
Δεν ειναι τα χιλιομετρα .ειναι η αλλαγη απο μ43β18 σε μ44β19 που τον σακατεψαν.ο καταλυτης ειναι ο εργοστασιακος και εχει 186.000 χιλιομετρα
Στάλθηκε από το SM-T365 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.