PDA

Επιστροφή στο Forum : M3 E46 SMG πρόβλημα



pankard
17-11-17, 01:17
καταρχήν καλησπέρα σας,

να σας πώ κ εγώ τι πρόβλημα αντιμετωπίζω.το πρόβλημα μάλλον ξεκίνησε απο τον ιούλιο.έλειψα για μεγάλο χρονικό διάστημα και όταν γύρισα σπίτι δοκίμασα να βάλω μπροστά αλλά τίποτα.η μπαταρία είχε παραδώσει πνεύμα (m3 e46).φώναξα ηλεκτρολόγο ,έβαλε καινούρια- όλα οκ.
μετά απο καμιά βδομάδα ,στο άσχετο - σε ανύποπτο χρόνο- άναβαν ταυτόχρονα οι ενδείξεις abs,smg,dsc,χειρόφρενο κ check engine.κάποιες φορές όχι όλα μαζί.
ως συνήθως όταν το έσβηνα οι ενδείξεις εξαφανίζονταν ή εξαφανίζονταν στην πορεία.το πήγα σε φίλο μηχανικό ,του είπα την ιστορία - το έβαλε στο διαγνωστικό κ μου είπε μάλλον ηλεκτρολογικό πρόβλημα. έσβησε τις βλάβες κ έκανε 5-6 μέρες να εμφανιστεί ξανά.πήρα στην bmw τηλ κ μ είπαν να αποσυνδέσω την μπαταρία πράγμα που δεν έκανα κ κανόνισα ραντεβού κοντά στα χριστούγεννα καθότι εδώ που βρίσκομαι δεν εχει ούτε εξουσιοδοτημένο ,ούτε αντιπροσωπεία.

μέχρι προχτές ,πάω να το βάλω μπροστά ξανά το πρωί να πάω για δουλειά - κάνω 4 χλμ πέταξε την ταχύτητα στη νεκρά απο μόνο του.παίζω λίγο με τον μοχλό -μπήκε 2 ,πάω αλλαγή σε 3 και κόλλησε εκεί.σταμάτησε το αμάξι,πατούσα γκάζι αλλά δεν έκανε τίποτα και έσβησε απο μόνο του.βγάζω το κλειδί και δεν έκανε τίποτα-έδειχνε 3.περιμένω λίγο αφού γυρνούσα συνέχεια το κλειδί -γυρνάει στο 0 -πήρε κανονικά ταχύτητα και έφτασα στην δουλειά τελικά.πάω ναν το πάρω να φύγω,όλα καλά κάνω 4-5 km,το ίδιο σκηνικό πάλι .έβγαλα το κλειδί ,περίμενα 5 λεπτά και καθώς γύριζα σπίτι το έκανε κάθε λίγο κ λιγάκι.υτό που παρατήρησα ήταν οτι κολλούσε όταν έπρεπε να κατεβάσει μόνο του σε 1.μετά απο πολύ διάβασμα ,ως προς το τι μπορεί να είναι ,κατέληξα στο να παραγγείλω για αρχή το περιβόητο salmon red relay .το πήρα σήμερα ,το άλλαξα (εν τω μεταξύ στο δικό μου είχε ένα άλλο relay -violet relay απο οτι είδα απο το serial number.

να μην τα πολυλογώ ,σε μια μικρή βόλτα πήγαινε καλά χωρίς να το ζορίσω καθόλου.πάω να σταματήσω να πετάξω κάτι σκουπίδια ,κόλλησε πάλι.σε 5 λεπτά είχα φύγει όπως πρίν.συνεχίζω την βόλτα ,παρατήρησα το εξής ('οταν πήγαινα χαλαρά δεν είχα πρόβλημα ,όταν ανέβαζα στροφές γρήγορα κ προσπαθούσα για γρήγορες αλλαγές νέκρωνε. σε χαλαρή βολτίτσα για 20 km δεν κόμπιασε πουθενά.κάποιες φορές έβγαινε μόνο η ένδειξη του smg ,που έσβηνε κατευθείαν μετά.

γυρίζω σπίτι το αφήνω,κ αναβόσβηνε η ένδειξη της μπαταρίας -ενώ δεν είχα πρόβλημα ούτε με φώτα,ούτε με τίποτα.μετά απο αυτό που είδα με την μπαταρία παρατήρησα οτι δυσκολεύοταν να ανέβει το δικό μου το παράθυρο αλλά μπορεί να ήταν κ ιδέα μου.

διάβασα για αλλαγή αντλίας smg κ τα σχετικά αλλά δε νομίζω να είναι αυτό κσθότι ακούω τον χαρακτηριστικό θόρυβο 'οταν βάζω το κλέιδι καθώς κ όταν βγάζω το κλειδί.έλεγξα κ τα υγρά και δεν έχω κανενός είδους διαρροή,καθώς είναι γεμα΄το μέχρι πάνω.διάβασα οτι η μπαταρία μπορεί να προκαλέσει τέτοιου είδους προβλήματα κ ελπίζω να είναι αυτό.

κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι οτι μετά την αλλαγή μπαταρίας ο συνεγρμός βαρούσε απο μόνος του σε άσχετες φάσεις πάλι.

την επόμενη βδομάδα θα το ξαναβάλω στο διαγνωστικό.εσείς τι έχετε να πείτε για όλα αυτά?
αντιμετώπισε καποιος παρόμοια προβλήματα?

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2017/11/mptaslj9c2686xhapjg9-1.png

BILL007
17-11-17, 07:43
Εγώ πιστεύω απο αυτά που διάβασα ότι η μπαταρία σου ή κάποιο "φαγωμένο" καλώδιο είναι το θέμα... Τι μπαταρία έχεις βάλει? Πόσα Ah?

pankard
17-11-17, 08:25
varta silver 100ah.κάπως έτσι ήταν.
απο το στόμα σου και στου θεού το αυτί,αν παίζει μόνο αυτο το πρόβλημα.
η μπαταρία εν τω μεταξύ είναι καινούρια 2-3 μηνών, με ελάχιστη εως μηδαμινή χρήση έως τώρα.

απο όλα όσα διάβασα ,για smg και σχετικά προβλήματα - αν έχει θέμα η μονάδα ,είτε δεν έπερνε μπροστά καθόλου είτε παρέδιδε πνέυμα εντελώς.
εμένα μια χαρά πέρνει,κ αλλάζει μέχρι να εμφανιστεί πρόβλημα στην πορεία.
εν τω μεταξύ πήρα σε μια αντιπροσωπεία bmw - θεσσαλονίκη κ μου είπαν πάλι να αποσυνδέσω την μπαταρία για κανα μισάωρο κ να συνδεθεί σε διαγνωστικό της bmw που δεν μπορώ να βρώ εδώ.

BILL007
17-11-17, 08:56
Τα 100 Ah μια χαρά είναι!

Εκεί στη γειτονιά μήπως έχετε τροκτικά και σου έχουν κάνει καμία τέτοια ιστορία... :think:

Επίσης σημαντικό να το βάλεις και στο GT1 να δεις τι γράφει απο βλάβες ο εγκέφαλος.

pankard
17-11-17, 09:27
δηλαδή να ξεκινήσω με ηλεκτρολόγο λες?

άσχετο αλλά μπορούν να δούνε απο την bmw τι βλάβες κράτησε αν τους δώσω αριθμό πλαισίου?είχα μια γκόμενα παλιά ,που δουλέυει τώρα στη bmw hellas και την πήρα τηλ ,κ μου ζήτησε αριθμό πλασίου. ισχύει αυτό ή με δουλέυει?

Dimimav
17-11-17, 09:30
δηλαδή να ξεκινήσω με ηλεκτρολόγο λες?

άσχετο αλλά μπορούν να δούνε απο την bmw τι βλάβες κράτησε αν τους δώσω αριθμό πλαισίου?είχα μια γκόμενα παλιά ,που δουλέυει τώρα στη bmw hellas και την πήρα τηλ ,κ μου ζήτησε αριθμό πλασίου. ισχύει αυτό ή με δουλέυει?
Το 46αρι σαν μοντέλο δεν επικοινωνεί αμφίδρομα με την εταιρία.
Πρέπει να πας από κοντά να κουμπωσεις το διαγνωστικό GT1 για να δεις τι βλάβες έχει κρατήσει μέσα ο εγκέφαλος.
Δηλαδή ότι λέει και ο Βασίλης πιο πάνω

pankard
17-11-17, 09:40
αυτό είναι το θέμα.εδώ που είμαι δεν υπάρχει το συγκεκριμένο διαγνωστικό.πρέπει να το πάω σε άλλη πόλη ,κ εκτός αυτού πρέπει να το φορτώσω σε πλοίο- για να δώ αρχικά τι θα βγάλει το διαγνωστικό.

PetrosD
17-11-17, 10:07
Να ρωτήσω κάτι που μου δημιουργήθηκε σαν απορία. Δεν ξέρω αν έχει σχέση με το πρόβλημα ή όχι.
Το δυναμό δουλεύει κανονικά; Πόσα βολτ τάση έχεις στους πόλους της μπαταρίας όταν το αυτοκίνητο δουλεύει;

BILL007
17-11-17, 10:16
Να ρωτήσω κάτι που μου δημιουργήθηκε σαν απορία. Δεν ξέρω αν έχει σχέση με το πρόβλημα ή όχι.
Το δυναμό δουλεύει κανονικά; Πόσα βολτ τάση έχεις στους πόλους της μπαταρίας όταν το αυτοκίνητο δουλεύει;

:+1:.....

gnx
17-11-17, 10:56
Δεν νομιζω οτι ειναι το ρελε, αυτο που λένε το salmon relay, το οποίο πλέον έχει χρώμα φυστικί.

Υπαρχει ενας αισθητήρας που διαβαζει σε ποια ταχυτητα εισαι, μηπως ειναι αυτός;

pankard
17-11-17, 12:25
Δεν νομιζω οτι ειναι το ρελε, αυτο που λένε το salmon relay, το οποίο πλέον έχει χρώμα φυστικί.

Υπαρχει ενας αισθητήρας που διαβαζει σε ποια ταχυτητα εισαι, μηπως ειναι αυτός;

πορτοκαλι είναι το ρελε.
anyway πήρα ηλεκτρολόγο που μου άλλαξε μπαταρία να μετρήσει δυναμό κ μπαταρία κ κανόνισα με ενα φίλο να το πριζώσει στο δικό του διαγνωστικό μήπως κ βγάλουμε καμία άκρη.

pilot
17-11-17, 15:26
Εαν το αυτοκίνητο δεν ''διαβαστεί'' απο GT1 δεν θα βγάλεις άκρη! Το έχουμε δει το έργο πολλάκις...μπορεί να είναι κάτι απλό όπως ο αισθητήρας αλλά τα απλά διαγνωστικά μπορεί να μη το δείχνουν..

dark knight
17-11-17, 16:22
το δυναμο είναι συνηθες πρόβλημα στα Μ3 ε46, ωστοσο θα επρεπε να σε εχει αφησει ηδη στο δρομο. σιγουρα θελει ηλεκτρολογο

pankard
17-11-17, 18:43
δηλαδή όλοι βλέπετε ηλεκτρολογικό πρόβλημα κ όχι στην μονάδα smg?
ευχάριστο αυτο που λέτε,αλλά είναι πιθανό δηλαδή ενα τέτοιο πρόβλημα να προκαλέι κ τέτοια συμπεριφορά απο το smg?
απο δευτέρα όλοι οι έλεγχοι.όλοι πνίγονται.στην αναμονή.

απο δυναμό με είχε αφήσει πριν 2 χρόνια ,ενα s3 που έχω ακόμα.αλλά χωρίς προειδοποιήσεις,χωρίς τίποτα.
εκεί που πήγαινα απλά έσβησε και δεν έπερνε μπρός.

απο οτι βλέπω ανεξάρτητα απο τι θα βρεί το διαγνωστικό κ ο ηλεκτρολόγος θα χρειαστώ την βοήθεια σας ,ως προς το να μου προτείνετε συνεργείο να πάω για έλεγχο κ επισκευή κατα τα χριστούγεννα

chief
18-11-17, 07:34
Κοιταξε να δεις φιλε τι θα κάνεις φίλε βημα προς βημα, για να μην πετας αδικα τα λεφτά σου και να τρεχεις στο κάθε ασχετο και να σου λέει ότι θελει :

1. Πρωτα απ όλα θα ελέγξεις το δυναμό. Αν δεν δουλεύει και δεν φορτίζει την μπαταρία το αλλάζεις. Αν ειναι οκ και το προβλημα υπάρχει τότε παμε στο δυτερο βήμα.

2. Θα βάλεις το διαγνωστικό και θα μετρήσεις τη πίεση που έχει η αντλία SMG. Πρέπει το διαγνωστικό να δειξει οτι η αντλια δουλευει περίπου στα 60bar όταν το αυτοκινητο δουλευει στο ρελαντί. Αυτο γινεται και με ενα διαγνωστικό των €50.

- Αν τωρα η αντλία ΔΕΝ έχει την πίεση που πρέπει, τότε έχεις θεμα με το μοτερ της και θα χρειαστείς αυτό https://burkhart-engineering.com/epages/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799.mobile/en_GB/?ObjectPath=%2FShops%2Fc2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799%2FProducts%2F54160&Locale=en_GB

- Αν η αντλία έχει τη πιεση που πρέπει, τότε ειναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας της αντλίας. Να αγοράσεις μια μικρή αντίσταση απο ενα καταστημα που πουλά ηλεκτρικά με κόστος μισό ευρώ και να την ενωσεις στο άσπρο καλώδιο (απο τα 18) που φευγουν απο την αντλία και πηγαίνουν στην DME του κιβωτίου.

pankard
18-11-17, 14:29
Κοιταξε να δεις φιλε τι θα κάνεις φίλε βημα προς βημα, για να μην πετας αδικα τα λεφτά σου και να τρεχεις στο κάθε ασχετο και να σου λέει ότι θελει :

1. Πρωτα απ όλα θα ελέγξεις το δυναμό. Αν δεν δουλεύει και δεν φορτίζει την μπαταρία το αλλάζεις. Αν ειναι οκ και το προβλημα υπάρχει τότε παμε στο δυτερο βήμα.

2. Θα βάλεις το διαγνωστικό και θα μετρήσεις τη πίεση που έχει η αντλία SMG. Πρέπει το διαγνωστικό να δειξει οτι η αντλια δουλευει περίπου στα 60bar όταν το αυτοκινητο δουλευει στο ρελαντί. Αυτο γινεται και με ενα διαγνωστικό των €50.

- Αν τωρα η αντλία ΔΕΝ έχει την πίεση που πρέπει, τότε έχεις θεμα με το μοτερ της και θα χρειαστείς αυτό https://burkhart-engineering.com/epages/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799.mobile/en_GB/?ObjectPath=%2FShops%2Fc2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799%2FProducts%2F54160&Locale=en_GB

- Αν η αντλία έχει τη πιεση που πρέπει, τότε ειναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας της αντλίας. Να αγοράσεις μια μικρή αντίσταση απο ενα καταστημα που πουλά ηλεκτρικά με κόστος μισό ευρώ και να την ενωσεις στο άσπρο καλώδιο (απο τα 18) που φευγουν απο την αντλία και πηγαίνουν στην DME του κιβωτίου.

αυτά ακριβώς θα κάνω.
εξαιρετικά κατατοπιστικός .νομίζω οτι πιο απλά και κατανοητά δεν θα μπορούσες να τα γράψεις

pankard
19-11-17, 20:22
Κοιταξε να δεις φιλε τι θα κάνεις φίλε βημα προς βημα, για να μην πετας αδικα τα λεφτά σου και να τρεχεις στο κάθε ασχετο και να σου λέει ότι θελει :

1. Πρωτα απ όλα θα ελέγξεις το δυναμό. Αν δεν δουλεύει και δεν φορτίζει την μπαταρία το αλλάζεις. Αν ειναι οκ και το προβλημα υπάρχει τότε παμε στο δυτερο βήμα.

2. Θα βάλεις το διαγνωστικό και θα μετρήσεις τη πίεση που έχει η αντλία SMG. Πρέπει το διαγνωστικό να δειξει οτι η αντλια δουλευει περίπου στα 60bar όταν το αυτοκινητο δουλευει στο ρελαντί. Αυτο γινεται και με ενα διαγνωστικό των €50.

- Αν τωρα η αντλία ΔΕΝ έχει την πίεση που πρέπει, τότε έχεις θεμα με το μοτερ της και θα χρειαστείς αυτό https://burkhart-engineering.com/epages/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799.mobile/en_GB/?ObjectPath=%2FShops%2Fc2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799%2FProducts%2F54160&Locale=en_GB

- Αν η αντλία έχει τη πιεση που πρέπει, τότε ειναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας της αντλίας. Να αγοράσεις μια μικρή αντίσταση απο ενα καταστημα που πουλά ηλεκτρικά με κόστος μισό ευρώ και να την ενωσεις στο άσπρο καλώδιο (απο τα 18) που φευγουν απο την αντλία και πηγαίνουν στην DME του κιβωτίου.


επανέρχομαι.
δυναμό -μπαταρία οκ απο ηλεκτρολόγο

το διαγνωστικό που χρησιμοποιήθηκε έδειξε τις παρακάτω βλάβες.

FB/can δεν ελήφθη κανένα egs απο την αυτόματη μονάδα ελέγχου κιβωτίου ταχυτήτων.

11/smg διαδικασία συμπλέκτη ,διακοπτόμενο

84/can διαλειμμα asc/dsc διακοπτόμενο

85/ διάλειμμα λήψης can αισθητήρα γωνίας τιμονιου, διακοπτόμενο

53/ έλεγχος ταχύτητας 3

3/ βαλβίδα σωληνοειδούς πηνίου 5

το εν λόγω διαγνωστικό δεν αναγνώριζε το smg και έλεγε unknown.
ήδη ψάχνω να βρώ κάποιο καλύτερο διαγνωστικό ,που να μπορεί να μετρήσει την πίεση.


απο τα παραπάνω βγάζετε κάποια άκρη ή τίποτα?

Thomelef
21-11-17, 13:11
το αμάξι είναι γνήσιο Μ3, ή μετατροπή;

το smg πάντως δεν σχετίζεται τόσο πολύ με ηλεκτρολογικά προβλήματα. και σε σένα το κακό είναι πως σου πετάει ταχύτητες.

pankard
21-11-17, 23:08
το αμάξι είναι γνήσιο Μ3, ή μετατροπή;

το smg πάντως δεν σχετίζεται τόσο πολύ με ηλεκτρολογικά προβλήματα. και σε σένα το κακό είναι πως σου πετάει ταχύτητες.

Γνήσιο m3.
Δυσκολεύομαι να βρω διαγνωστικό κ από ότι βλέπω,μάλλον δεν πρόκειται να το βρω εδω

BILL007
22-11-17, 08:28
Γνήσιο m3.
Δυσκολεύομαι να βρω διαγνωστικό κ από ότι βλέπω,μάλλον δεν πρόκειται να το βρω εδω

Καλημέρα, έχεις Pm thumb

Pirounis
22-11-17, 11:30
Παρόμοια προβλήματα είχε φίλος με γνήσιο Μ3. Εν τέλει τον άφησε κ δεν έπαιρνε μπροστά. Το αφήσαμε σε γκαράζ φίλου κ μετά από δύο μερες πήγαμε να το ρυμουλκισουμε κ ακούσαμε την αντλία όταν έβαλε το διακόπτη κ πήρε μπροστά αλλά έκανε περίπου 10 χλμ και ξανά τα ιδια. Τσέκαρε το ρελε ο ηλεκτρολόγος κ έδινε εντολή οπότε πήγαμε σε αλλαγή μοτέρ αντλίας με το γνωστό κιτακι της burkhart. Εάν δεν έχει γίνει ποτέ η αντικατάσταση του μοτέρ νομίζω ήρθε η ώρα ειδικά εάν έχεις 160-170000χλμ. Την λύση με την αντίσταση την είχαμε σκεφτεί κι εμείς αλλά δεν είναι λύση, όταν πραγματικά σηκώσει θερμοκρασία η αντλία τι θα γίνει?

pankard
22-11-17, 12:21
Παρόμοια προβλήματα είχε φίλος με γνήσιο Μ3. Εν τέλει τον άφησε κ δεν έπαιρνε μπροστά. Το αφήσαμε σε γκαράζ φίλου κ μετά από δύο μερες πήγαμε να το ρυμουλκισουμε κ ακούσαμε την αντλία όταν έβαλε το διακόπτη κ πήρε μπροστά αλλά έκανε περίπου 10 χλμ και ξανά τα ιδια. Τσέκαρε το ρελε ο ηλεκτρολόγος κ έδινε εντολή οπότε πήγαμε σε αλλαγή μοτέρ αντλίας με το γνωστό κιτακι της burkhart. Εάν δεν έχει γίνει ποτέ η αντικατάσταση του μοτέρ νομίζω ήρθε η ώρα ειδικά εάν έχεις 160-170000χλμ. Την λύση με την αντίσταση την είχαμε σκεφτεί κι εμείς αλλά δεν είναι λύση, όταν πραγματικά σηκώσει θερμοκρασία η αντλία τι θα γίνει?

132.000 έχω.
Θα το βάλω στο καλό διαγνωστικό,κι αν δεν δείξει την αναμενόμενη πίεση που έγραψε ο φίλος πιο Πάνω,αναγκαστικά πλέον θα ξηλωθω....

Pirounis
22-11-17, 12:29
132.000 έχω.
Θα το βάλω στο καλό διαγνωστικό,κι αν δεν δείξει την αναμενόμενη πίεση που έγραψε ο φίλος πιο Πάνω,αναγκαστικά πλέον θα ξηλωθω....

Έχω δει αντικατάσταση και πριν τις 100.000 αλλά το πιο κοινό είναι στις 160-170000. Θα βρω σε λίγο τους κωδικούς της βλάβης που εάν τους βρισκει το διαγνωστικό πας για αντικατάσταση

pankard
22-11-17, 12:37
Γράψε τους κωδικούς που αναφέρεις.
Διαγνωστικό της πλάκας μ έβγαλε κωδικούς π έγραψα στην προηγούμενη σελίδα.

Pirounis
22-11-17, 13:43
Γράψε τους κωδικούς που αναφέρεις.
Διαγνωστικό της πλάκας μ έβγαλε κωδικούς π έγραψα στην προηγούμενη σελίδα.

53 (0x35) low level of pressure reached HE
55 (0x37) Switching-on frequency of hydraulic unit
56 (0x38) Switching-on time of hydraulic unit
57 (0x39) Misuse of hydraulic unit

Με γνήσιο διαγνωστικό. Εγώ το έχω στο λαπτοπ σπασμενο και καναμε δουλεια.

pankard
22-11-17, 14:26
53 (0x35) low level of pressure reached HE
55 (0x37) Switching-on frequency of hydraulic unit
56 (0x38) Switching-on time of hydraulic unit
57 (0x39) Misuse of hydraulic unit

Με γνήσιο διαγνωστικό. Εγώ το έχω στο λαπτοπ σπασμενο και καναμε δουλεια.
Από όλα αυτά μου έβγαλε 53/έλεγχος ταχύτητας 3

Για να έχω το εν λόγω θέμα για αλλαγή αντλιας,το διαγνωστικό πρέπει να τα γράψει όλα αύτα τα προβλήματα,κάποιο από αυτά η συνδυαστικα;

Αυτό δεν έχω καταλάβει ακομα

chief
22-11-17, 14:32
Οι κωδικοι που βγαζουν πτωση πιεσης στην αντλια δεν λένε και κάτι αν δεν μετρηθεί η πιεση της αντλίας σε διαγνωστικό.
Για παραδειγμα, μπορει απο βλάβη σε αισθητήρα ABS, ή απο speed sensor, να βγάλει το διαγνωστικό χαμηλή πιεση στην αντλία. Απο πολλές και διαφορες βλάβες μπορει το διαγνωστικό να δείχνει πτωση πιεσης της αντλίας. Ομως δεν σημαίνει οτι υπάρχει θεμα εκεί. Η αντλία πολύ σπανια κανει πρόβλημα. Το 90% των περιπτώσεων αφορά αισθητήρα θερμοκρασίας και μοτερ αντλίας.
Οπόταν το καλυτερο που έχει να κάνει ειναι να μέτρησεις πιεση αντλίας και να ειναι κοντα στα 60bar.
H αντίσταση ειναι η πιο φτηνή λύση αντί για αισθητηρα θερμοκρασίας (που δεν ξερω αν υπάρχει σαν ανταλάκτικό).
Εγω έχω αντίσταση τα τελευταία 3-4 χρόνια και δεν έχω κανενα θεμα. Αν ποτέ κανει προβλημα, θα παμε για μοτερ αντλίας.

Pirounis
22-11-17, 14:43
Από όλα αυτά μου έβγαλε 53/έλεγχος ταχύτητας 3

Για να έχω το εν λόγω θέμα για αλλαγή αντλιας,το διαγνωστικό πρέπει να τα γράψει όλα αύτα τα προβλήματα,κάποιο από αυτά η συνδυαστικα;

Αυτό δεν έχω καταλάβει ακομα

Δεν ειναι σιγουρος εαν το 53 του universal διαγνωστικου ειναι το ιδιο με του γνησιου.
τσεκαρε τους κωδικους στο λινκ https://burkhart-engineering.com/epages/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799.sf/en_US/?ObjectPath=/Shops/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799/Categories/SMGWiki
Εμας ειχε βγάλει αυτα στη φωτο 42172
αλλα και παλι πρεπει να το δει γνωστης το αμαξι γτ εαν δουλευει ακομα το μοτερακι της αντλιας τοτε δεν ειναι αυτο.
Εγω απλα σου παραθετω μια εμπειρία

MixalhsGp
23-11-17, 17:59
Υπάρχουν πράγματα που μπορεις να κανεις για να εχεις σε καλη κατάσταση ολο το σύστημα του smg ώστε να παρατείνεις την ζωη του;

Thomelef
27-11-17, 10:36
Υπάρχουν πράγματα που μπορεις να κανεις για να εχεις σε καλη κατάσταση ολο το σύστημα του smg ώστε να παρατείνεις την ζωη του;

ναι, να το πάρεις μάνιουαλ και να μην έχεις αυτή τη μ@λ@κισμένη βλάβη στο μυαλό σου περιμένοντας πότε θα σου σκάσει για να πλήρώσεις μια περιουσία.

MixalhsGp
27-11-17, 10:43
εχω το smg με αλλαγμενη την αντλια δισκους κτλπ ολα πακετο πριν 10κ χιλιομετρα

pankard
18-12-17, 19:24
επανέρχομαι μετά απο καιρό.
μετα απο πολύ κόπο κ προσπάθεια βρέθηκε διαγνωστικό.μπήκε πάνω, η πίεση στην αντλία ήταν 58 και το διαγνωστικό έβγαλε αισθητήρας θέσων ταχύτητας.
άυριο θα γράψω και τους αντίστοιχους κωδικούς βλαβών.
ψάχνοντας για περισσότερες πληροφορίες ,υποθέτω οτι πρέπει να είναι αυτό εδώ μάλλον.
https://burkhart-engineering.com/epages/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799/Products/54228

BILL007
18-12-17, 20:26
Είσαι σε καλό δρόμο, μιας και το πρόβλημα σου επιβεβαιώνεται και απο παλιότερο thread/post https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=14324&page=3 ;)