PDA

Επιστροφή στο Forum : Ακου το συμπερασμα μου...2



compact
12-10-17, 13:52
Eξατμιση λοιπον.....
Πριν χρονια στην Καλλιθεα απο μπροστα μεχρι πισω χταποδια, ελευθεροι καταλυτες, σωληνωσεις, τελικο ενα σκασμο λεφτα και υποσχεσεις για μπασο ηχο και 12 αλογα πραγμα το οποιο δεν πιστεψα ποτε φυσικα!
Στην αρχη λογω ηχου μαλλον...νομιζεις οτι οδηγεις αλλο αυτοκινητο! νοιζεις οτι εχεις κερδισει παντου ψηλα χαμηλα (αναφερομαι για μαμα μοτερ χωρις προγραμμα), στην ουσια ομως κερδιζεις μονο ηχο! Ενα μπασο ηχο! Που μπορει να σε καουρασει με τον καιρο!
Το πρωτο πραγμα που παρατηρησα ειναι οτι τα καινουργια χταποδια αναπτυσουν παρα πολυ μεγαλη θερμοκρασια, ξεραθηκαν τα παντα στον χωρο του κινητηρα οταν ανοιγα το καπο ηταν οπως ανοιγεις το φουρνο στους 250βαθμους και σε χτυπαει η ζεστη στο προσωπο!
Εσβηνα το αμαξι το χειμωνα το ξαναεβαζα μπρος μετα απο 5 ωρες και ο δεικτης θερμοκρασιας ηταν ακομη στη μεση κατι που δε γινοταν με τα μαμα γιατι προφανως ηταν απο πιο ποιοτικο μεταλλο!
Δευτερο η μυρωδια! Μετα απο λιγο καιρο οταν οταν το στροφομετρο περασει τις 4500rpm στην καμπινα ερχεται μια μυρωδια κατι σαν καυσαεριο η οποια ειναι ενοχλητικη.
Το συμπερασμα μου λοιπον ειναι οτι δεν αξιζει σ αυτο το μοτερ να αλλαξεις χταποδια καταλυτες γιατι δεν κερδιζεις τιποτα παραπανω απο ηχο.
Με ενα καλο τελικο εισαι καλυμενος!

Thodor
12-10-17, 14:35
Κάτι παρόμοιο έχω πάθει και εγώ αλλά όχι με τον ήχο όσο με το όχημα , στα 18 ήθελα ένα κουπέ ( το οποίο και είχα/ έχω ακόμα E46 320) μετά από λίγα χρόνια και αφού το χάρηκα όσο μπορούσα και έκανα του κόσμου της ΜΜΜΜΜές πλέων η ξενέρα, τώρα στα 27 μου έχω την 5άρα μου την γριά μου E39 525d ) αυτόματο κιβώτιο , πετρέλαιο και απολαμβάνω την καθημερινότητα με ένα σεδαν σαν κύριοs και με βλέπω σε 10 χρόνια χωρίς να το επιδιώξω να σκαρφαλώσω σε κανένα Χ 5

zaharias
13-10-17, 13:54
Eξατμιση λοιπον.....
Πριν χρονια στην Καλλιθεα απο μπροστα μεχρι πισω χταποδια, ελευθεροι καταλυτες, σωληνωσεις, τελικο ενα σκασμο λεφτα και υποσχεσεις για μπασο ηχο και 12 αλογα πραγμα το οποιο δεν πιστεψα ποτε φυσικα!
Στην αρχη λογω ηχου μαλλον...νομιζεις οτι οδηγεις αλλο αυτοκινητο! νοιζεις οτι εχεις κερδισει παντου ψηλα χαμηλα (αναφερομαι για μαμα μοτερ χωρις προγραμμα), στην ουσια ομως κερδιζεις μονο ηχο! Ενα μπασο ηχο! Που μπορει να σε καουρασει με τον καιρο!
Το πρωτο πραγμα που παρατηρησα ειναι οτι τα καινουργια χταποδια αναπτυσουν παρα πολυ μεγαλη θερμοκρασια, ξεραθηκαν τα παντα στον χωρο του κινητηρα οταν ανοιγα το καπο ηταν οπως ανοιγεις το φουρνο στους 250βαθμους και σε χτυπαει η ζεστη στο προσωπο!
Εσβηνα το αμαξι το χειμωνα το ξαναεβαζα μπρος μετα απο 5 ωρες και ο δεικτης θερμοκρασιας ηταν ακομη στη μεση κατι που δε γινοταν με τα μαμα γιατι προφανως ηταν απο πιο ποιοτικο μεταλλο!
Δευτερο η μυρωδια! Μετα απο λιγο καιρο οταν οταν το στροφομετρο περασει τις 4500rpm στην καμπινα ερχεται μια μυρωδια κατι σαν καυσαεριο η οποια ειναι ενοχλητικη.
Το συμπερασμα μου λοιπον ειναι οτι δεν αξιζει σ αυτο το μοτερ να αλλαξεις χταποδια καταλυτες γιατι δεν κερδιζεις τιποτα παραπανω απο ηχο.
Με ενα καλο τελικο εισαι καλυμενος!

Πιστευω οτι εν μερει εχεις δικιο..
Αν και παιζει ρολο ποιος θα στη φτιαξει..
Αν μιλουσαμε για μια supersprint τοτε πιστευω δεν θα ειχες αυτα τα θεματα..
Τα χταποδια παντως μπορεις να τα τυλιξεις με ενα μονωτικο ή να βαφτουν με ειδικη επιστρωση για θερμοκρασιες..
Βαλε ξανα πισω το μαμα μεσαιο και τελικο και πες μου εντυπωσεις.