Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Ε92 Μ3 EDC...YES OR NO???????



nik200
08-09-17, 08:44
να ευχηθω καταρχην καλο σεπτεμβρη και καλη αρχη σε ολους στις δουλειες τους...αλλα ας μπουμε στο θεμα μας...εχω την εξης απορια..

μετα την πωληση του 135..ειμαι στην αγορα πλεον για μ3 ε92..παντα manual φυσικα..και γενικα στις αγγελιες βλεπω το εξης..

υπαρχουν αρκετα Μ3 που δεν εχουν την ηλεκτρονικη αναρτηση edc...θα ηθελα λοιπον να ρωτησω...αξιζει σαν αναρτηση τοσο πολυ ή ειναι τα ιδια με ενα m3 με την συμβατικη αναρτηση?αξιζει τα παραπανω λεφτα γιατι για τοποθετηση μετα ακουσα κατι αστρονομικα νουμερα και τρομαξα δεν σας κρυβω....τι διαφορες ακριβως εχει..και τι γινεται σε περιπτωση που λογω δεκαετιας-χοντρικα- θελει αντικατασταση καποιος μερος της αναρτησης?υπαρχουν ατομα που να εχουν δοκιμασει και τα δυο?ολα αυτα τα ρωταω για να βγει ενα σαφες πορισμα αν αξιζει ή οχι...σαφεστατα η μαμα bmw δεν την εβαλε τυχαια στο κορυφαιο μοντελο της και η λογικη λεει οτι πραγματι θα κανει δουλεια...ποια η γνωμη σας?

υγ..ευχαριστω προκαταβολικα!

41882

alexm
08-09-17, 16:51
Νίκο στην σκληρή σκάλα δεν κάνει για χρήση δρόμου, στην μεσαία σφίγγει αρκετά, τις περισσότερες των περιπτώσεων θα το έχεις μάλλον στην default ρύθμιση.
Το Μ5 είχε στάνταρ το EDC και δεν εχω άποψη για την μη χρήση του.

Υ.Γ: χωρίς να θέλω να σε αποτρέψω από την επιλογή σου, πριν προβείς σε κάποια αγορά, διάβασε λίγο τα ξένα φόρα για τα του V8 και τι μπορεί να αντιμετωπίσεις σαν χρήστης.

nik200
08-09-17, 17:03
Νίκο στην σκληρή σκάλα δεν κάνει για χρήση δρόμου, στην μεσαία σφίγγει αρκετά, τις περισσότερες των περιπτώσεων θα το έχεις μάλλον στην default ρύθμιση.
Το Μ5 είχε στάνταρ το EDC και δεν εχω άποψη για την μη χρήση του.

Υ.Γ: χωρίς να θέλω να σε αποτρέψω από την επιλογή σου, πριν προβείς σε κάποια αγορά, διάβασε λίγο τα ξένα φόρα για τα του V8 και τι μπορεί να αντιμετωπίσεις σαν χρήστης.

κανεις με m3 χωρις edc????

οσαναφορα τα σχολια για το v8 που γινονται σε ολους τους τυπους παγκοσμιους γνωριζουμε ολοι οτι το αμαξι θελει απευθειας μεταλλα...ενα κοστος μηδαμινο μπροστα στην αγορα του και εχεις το κεφαλι σ υσηχο...αν και η αληθεια ειναι οτι τα ιδια λεγοντουσαν και για το m3 e46 πριν το παρω..και με υπηρετησε πιστα για 4.5 χρονια χωρις να κανει κιχ....

fotis
08-09-17, 20:59
Τι είμαστε ρε τίποτα τσίπιδες να μην έχουμε το EDC στα βεμπέμας!

fotis
08-09-17, 21:00
Στο σκληρό δεν το είχα βάλει ποτέ μεσα στην πόλη....αλλά στην πίστα άλλο πράγμα

nik200
09-09-17, 08:37
Τι είμαστε ρε τίποτα τσίπιδες να μην έχουμε το EDC στα βεμπέμας!

φιλαρακο εσυ εχεις μερσεντε τωρα....δεν σ βγηκε καλο το πουμου βου?:shok::th_Laie_67-1::hystericalbs1:

BILL007
09-09-17, 14:45
Optional equipment :p

41883

atha
10-09-17, 15:44
sto m5 exei comfort , sport ,super sport, stin poly comfort , autobahn kai paixnidi sport, to super sport tha mou spasei tin plati akoma kai stous souidikous dromous , , pantos exoun arketi difora metaxy tous , ego tha proteina na vreis ena m3 pou exei

merbeind
10-09-17, 16:18
Αυτό που δεν έχει σαν πιο στάδιο είναι;
Κάτι ανάμεσα σε comfort και sport;

nik200
11-09-17, 07:32
Αυτό που δεν έχει σαν πιο στάδιο είναι;
Κάτι ανάμεσα σε comfort και sport;

πολυ ευστοχη ερωτηση..αυτο εχω και εγω απορια!

BILL007
11-09-17, 08:07
Πάντως για το EDC υπάρχουν εναλλακτικές είτε υπάρχει στο αυτοκίνητο είτε όχι https://www.turnermotorsport.com/BMW-E92-M3/c-269-bmw-kw-coilover-kits :original:

nik200
11-09-17, 09:12
Πάντως για το EDC υπάρχουν εναλλακτικές είτε υπάρχει στο αυτοκίνητο είτε όχι https://www.turnermotorsport.com/BMW-E92-M3/c-269-bmw-kw-coilover-kits :original:

εγω γενικα σε τετοιου στυλ αυτοκινητα..δεν πειραζω αναρτησεις..με ποια εννοια?...η bmw και η καθε bmw..εχει φτιαξει ενα αυτοκινητο το οποιο εχει τρομερα υψηλα ορια..και το εχει κανει και οσο το δυνατον ευκολο σε αυτα...το να βαλω μια kw3 που ειναι μια κατα γενικη ομολογια φοβερη αναρτηση..αντε να πετυχω ενα all around αποτελεσμα πιο καλο απο τα εργοστασιακα δεδομενα...ισα ισα μαλλον θα το χαλασω..και θα το κανω πιο δυστροπο...ειτε στο οριο του ειτε πριν..plus θα χαλασω το χαρακτηρα του αυτοκινητου....οποτε για μενα αναρτηση βαζεις μονο οταν εχεις μαθει απ εξω το αμαξι (πραγμα δυσκολο σε ενα m3)..και δεν εχει να σ δωσει αλλο...οποτε αυτο γινεται μετα απο καιρο και αμα....

υγ..και στο κατω κατω για αυτο παιρνεις ενα m3...για να σου τα εχουν φτιαξει οι αλλοι ολα σωστα αναρτησιακα...και να μην χρειαζεται να ασχοληθεις!

BILL007
11-09-17, 09:38
εγω γενικα σε τετοιου στυλ αυτοκινητα..δεν πειραζω αναρτησεις..με ποια εννοια?...η bmw και η καθε bmw..εχει φτιαξει ενα αυτοκινητο το οποιο εχει τρομερα υψηλα ορια..και το εχει κανει και οσο το δυνατον ευκολο σε αυτα...το να βαλω μια kw3 που ειναι μια κατα γενικη ομολογια φοβερη αναρτηση..αντε να πετυχω ενα all around αποτελεσμα πιο καλο απο τα εργοστασιακα δεδομενα...ισα ισα μαλλον θα το χαλασω..και θα το κανω πιο δυστροπο...ειτε στο οριο του ειτε πριν..plus θα χαλασω το χαρακτηρα του αυτοκινητου....οποτε για μενα αναρτηση βαζεις μονο οταν εχεις μαθει απ εξω το αμαξι (πραγμα δυσκολο σε ενα m3)..και δεν εχει να σ δωσει αλλο...οποτε αυτο γινεται μετα απο καιρο και αμα....

υγ..και στο κατω κατω για αυτο παιρνεις ενα m3...για να σου τα εχουν φτιαξει οι αλλοι ολα σωστα αναρτησιακα...και να μην χρειαζεται να ασχοληθεις!

Νίκο ειδικά με το υ.γ είμαι μαζί σου :+1:000000000000000000

doctore
12-09-17, 16:11
Με το καλό Νικ να βρεις το καλύτερο !!!

Αν έχεις αμφιβολίες για το EDC πάρε κάτι σε PASM :original:

EDC yes or no : YES + 1000

turbodog
12-09-17, 22:23
Τo EDC απο οτι εχω καταλαβει (και αν κανω λαθος διορθωστε με) ειναι ενα ηλεκτρομοτερακι που ουσιαστικα κανει αυτο που κανουμε εμεις χειροκινητα αν εχουμε αμορτισερ ρυθμιζομενα πχ Koni.

Μας δινει 3 προεπιλογες που το marketing τις εχει βαφτισει με ωραια ονοματακια, οποτε διαλεγοντας καποια απο αυτες, ειναι σαν να κλεινουμε η να ανοιγουμε μιση-μια στροφη τα Koni. Κανει κατι αλλο περα απο αυτο?

Οκ μας δινει μια ευκολια στην ρυθμιση να την κανουμε πιο γρηγορα απο ενα κλασικο ρυθμιζομενο αμορτισερ χειροκινητο στην ρυθμιση, αλλα αν κανει μονο αυτο και τιποτα αλλο, κλαιν μαιν. Πολυς ντορος για το τιποτα

nik200
13-09-17, 10:00
Τo EDC απο οτι εχω καταλαβει (και αν κανω λαθος διορθωστε με) ειναι ενα ηλεκτρομοτερακι που ουσιαστικα κανει αυτο που κανουμε εμεις χειροκινητα αν εχουμε αμορτισερ ρυθμιζομενα πχ Koni.

Μας δινει 3 προεπιλογες που το marketing τις εχει βαφτισει με ωραια ονοματακια, οποτε διαλεγοντας καποια απο αυτες, ειναι σαν να κλεινουμε η να ανοιγουμε μιση-μια στροφη τα Koni. Κανει κατι αλλο περα απο αυτο?

Οκ μας δινει μια ευκολια στην ρυθμιση να την κανουμε πιο γρηγορα απο ενα κλασικο ρυθμιζομενο αμορτισερ χειροκινητο στην ρυθμιση, αλλα αν κανει μονο αυτο και τιποτα αλλο, κλαιν μαιν. Πολυς ντορος για το τιποτα

θα συμφωνησω οτι σιγουρα ειναι καποιες προεπιλογες του εργοστασιου..πολυ προσεκτικα επιλεγμενες...ρυθμιζμενες παντα με βαση την ασφαλεια πανω απο ολα..και απο κει και περα την οδηγισιμοτητα...οπως αναφερει και το παρακατω βιντεο..


https://www.youtube.com/watch?v=5Zm0znRX3Pc

nik200
13-09-17, 10:14
βρηκα και αυτο..στα ξενα φορα....

https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1350495

vagmag
13-09-17, 12:20
Προσωπικά θα το ήθελα να το έχω !!!

Αν όμως σου αρέσει να επεμβαίνεις στο setup του αυτοκινήτου , να βάζεις coilover , αντιστρεπτικές, ελατήρια κλπ ... τότε πάρτο με νορμάλ και κάνε ότι σου αρέσει !

Η προσωπική μου επιλογή είναι η ευκολία του κουμπιού ... αλλά γέρασα και κουράστηκα με το τέλειο στήσιμο, και τα εξωτερικά ρυθμιζόμενα κλικ κλικ....

vagmag
13-09-17, 12:27
Επίσης να ρωτήσεις πόσο κάνουν τα αμορτισέρ αντικατάστασης στην EDC , μιας και στο pasm.... τσούζουν ...

stef
13-09-17, 22:40
H ΚW πάντως βγάζει για το Μ3 Ε92 με EDC ειδικό μοντέλο ανάρτησης ονόματι DDC που συνεργάζεται άψογα με το εργοστασιακό EDC

nik200
17-09-17, 09:47
επειδη συνεχιζω και διαβαζω η αληθεια ειναι οτι κλινω προς αμαξι με edc..παρα χωρις!

mark e92
17-09-17, 14:34
Βρήκες τίποτα καλό;
Ρίξε μια ματιά και σε αυτό

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/10211709/

nik200
17-09-17, 17:38
Βρήκες τίποτα καλό;
Ρίξε μια ματιά και σε αυτό

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/10211709/

Δεν θελω να ξερω..ποσο κανει αυτο!!!!

stef
17-09-17, 20:02
Μην τα ξαναγράφουμε...
Έχει πουληθεί αυτό!!!

ninja2
25-09-17, 17:45
Σαν πρωην κατοχος M3 E90 2008 με Edc,manual και τωρα με M3 E90 2011 no Edc,auto Dct θα πω οτι το edc θα σε δωσει μια πιο μαλακη ανάρτηση και ταυτοχρονα ποιο σκληρη (3 options) απο το μη Εdc που ειναι καπου στην μεση και θα ελεγα οτι μαλλον προς το σκληρο για πολη.
Τωρα αν αξιζει ? ειναι καλο αλλα δεν χαθηκε ο κοσμος ! εμενα δεν μου ελιπσε ακομα ! παντος δες το DCT απο το Manual θα ελεγα η καλυτερη αναβαθμίσει που ειδα ειδικα στην πιστα και γενικα το αυτοκινητο δουλευει πολυ πιο ησυχα απο το Manual !

ΔημήτρηςΜ3
26-09-17, 09:03
Θα προτιμούσα μια Ohlins από το edc !

nik200
26-09-17, 09:16
Σαν πρωην κατοχος M3 E90 2008 με Edc,manual και τωρα με M3 E90 2011 no Edc,auto Dct θα πω οτι το edc θα σε δωσει μια πιο μαλακη ανάρτηση και ταυτοχρονα ποιο σκληρη (3 options) απο το μη Εdc που ειναι καπου στην μεση και θα ελεγα οτι μαλλον προς το σκληρο για πολη.
Τωρα αν αξιζει ? ειναι καλο αλλα δεν χαθηκε ο κοσμος ! εμενα δεν μου ελιπσε ακομα ! παντος δες το DCT απο το Manual θα ελεγα η καλυτερη αναβαθμίσει που ειδα ειδικα στην πιστα και γενικα το αυτοκινητο δουλευει πολυ πιο ησυχα απο το Manual !

πολυ κατατοπιστικη η απαντηση φιλε ninja..σε ευχαριστω...με καλυψες