Επιστροφή στο Forum : Βαφή μοτέρ
Καλησπέρα,
Θέλω να βάψω το μοτέρ, το κομμάτι που φαίνεται σττην φωτογραφία, γιατί έχει ξεφτίσει.
Γνωρίζετε με ποιον τρόπο (τον πιο ασφαλή) και κάποιον καλό μάστορα Αθήνα, κατα προτίμηση Βόρεια;
Ευχαριστώ
41865
Αν δεις εδώ δείχνει τρόπο να το βγάλεις https://vanos-bmw.com/installation-manual-6-cylinder-single-vanos και μετά τρίψιμο, βάψιμο.
Τώρα αν θες να το κάνεις στο συντομότερο δυνατό χρόνο και να μην το βλέπεις έτσι χάλι, μόνωσε τα πάντα γύρω, πάρε και ένα σπρέυ θερμοκρασίας και πλάκωσε το μερικά χέρια.
Αν δεις εδώ δείχνει τρόπο να το βγάλεις https://vanos-bmw.com/installation-manual-6-cylinder-single-vanos και μετά τρίψιμο, βάψιμο.
Τώρα αν θες να το κάνεις στο συντομότερο δυνατό χρόνο και να μην το βλέπεις έτσι χάλι, μόνωσε τα πάντα γύρω, πάρε και ένα σπρέυ θερμοκρασίας και πλάκωσε το μερικά χέρια.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Δεν το έχω να το λύσω μόνος, παρόλο τις υπερ αναλυτικές οδηγίες.
Με το σπρέι φοβάμαι μην φαίνεται προχειροδουλειά.
Σε εξειδικευμένο, μάστορα κτλ αξίζει να πάω;
LEONIDASKAL
05-09-17, 21:00
δεν θα σου παρει και πολλα λεφτα απλαα πρεπει πρωτα να το βγαλεις σε μαστορα κααι μετα ναα τρο παας για βαψιμο. ενταξει δεν θες και κατι δυσκολο ενα βαφεας αυτοκινητων ευκολα το κανει. απλα θελει σπρει θερμοκρασιας και καλο βερνικι .εκτος και αν το θες ματ.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Δεν το έχω να το λύσω μόνος, παρόλο τις υπερ αναλυτικές οδηγίες.
Με το σπρέι φοβάμαι μην φαίνεται προχειροδουλειά.
Σε εξειδικευμένο, μάστορα κτλ αξίζει να πάω;
Πιστεύω δεν έχεις να χάσεις κάτι με το να πάρεις μερικά τηλέφωνα και να ρωτήσεις εξειδικευμένους :original:
Πιστεύω δεν έχεις να χάσεις κάτι με το να πάρεις μερικά τηλέφωνα και να ρωτήσεις εξειδικευμένους :original:
thumb
Πήρα σε 2 και μου είπαν κανα 100ρικο.
Πρέπει να μείνει το αμάξι 2 μέρες, να βγάλουν το καπάκι και να το βάψουν.
Κοινώς αν θέλεις να κάνεις low cost δουλειά, δοκίμασε με το σπρέυ :original:
Εγώ 70 ευρώ είχα δώσει για το ίδιο κομμάτι, για ηλεκτροστατική βαφή. Το κομμάτι το είχα βγάλει και επανατοποθετήσει μόνος μου.
Σήμερα μου φαίνονται πολλά ακόμα και τα 70 και δεν θα τα έδινα.
Εγώ 70 ευρώ είχα δώσει για το ίδιο κομμάτι, για ηλεκτροστατική βαφή. Το κομμάτι το είχα βγάλει και επανατοποθετήσει μόνος μου.
Σήμερα μου φαίνονται πολλά ακόμα και τα 70 και δεν θα τα έδινα.
Πολλά είναι αλλά με χαλάει κάθε φορά που το βλέπω έτσι..
Σκέφτομαι να τα δώσω για να ξεμπερδέψω.
Έγινε καλή δουλειά με την ηλεκτροστατική?
Ποιο είναι το original χρώμα? Το βλεπω είτε χρυσαφί είτε ασημί.
Τέλεια δουλειά έγινε. Εγώ το έκανα μαύρο.
Τέλεια δουλειά έγινε. Εγώ το έκανα μαύρο.
έτσι εμφανισιακά θα γίνει φάση μ54 ίσως πάρει και άλογά:th_Laie_67-1:
Μα έτσι τα άλογα θα παρέμεναν ίδια, γιατί όπως όλοι γνωρίζουν, ο Μ54 έχει τα ίδια άλογα στα ίδια κυβικά με τον M50. Άσχιετε!:th_Laie_67-1:
Πένα έγινε!
Τέλειο!! :thumbsup:
Τελικά το έκανες μόνος σου ή σε συνεργείο?
Αν το έκανες κάπου πες κάτι παραπάνω, για κάποιον που μπορεί να ενδιαφέρεται thumb
Τέλειο!! :thumbsup:
Τελικά το έκανες μόνος σου ή σε συνεργείο?
Αν το έκανες κάπου πες κάτι παραπάνω, για κάποιον που μπορεί να ενδιαφέρεται thumb
Σε εξειδικευμένο συνεργείο. Το άφησα Δευτέρα το πήρα Πέμπτη πρωί.
Κόστος 140!
100 ευρω η αφαίρεση-βάψιμο-τοποθέτηση και 40 ευρώ ακόμα γιατί μου άλλαξε και την φλάντζα των βαλβίδων.
Μου είπαν οτι είναι ψιλοαπαραίτητο απαξ και ανοιχθεί. Ίσως να ήταν και ξεραμένη η δικιά μου.
Το ξέρω είναι πάρα πολλά αλλά δεν μετανιώνω καθόλου.
Έδειξε όλο το μοτερ.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.