Επιστροφή στο Forum : Ε46 316i compact βελτίωση
Πως μπορώ να κατεβάσω το εργοστασιακο 0-100 από τα 10.9 στα 8 (έστω 8,5) δευτερόλεπτα ??? Με φίλτρο ολοσωμη και πρόγραμμα μπορώ να το καταφέρω η είναι ακατόρθωτο και αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος που να μην εμπλέκεται το άνοιγμα του μοτέρ???
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Αρχικά καλωσήρθες στην παρέα μας! :viannen_01:
Για την κλάση του Ε46 για να δεις 0-100 απο 7-8 sec σίγουρα θές κάτι σε απόδοση που να είναι εφάμιλο απο 325 και πάνω. Αν θυμάμαι καλά το 330 και το 325 είχαν 7.1
και 7.4 αντίστοιχα το 0-100.
Η μόνη ίσως λύση για να πετύχεις κοντινά νούμερα απόδοσης χωρίς να αλλάξεις κινητήρα, θα ήταν ένα light turbάκι για να φτάσεις τα 170 άλογα εφόσον είχες Μ43 κινητήρα.
Στο e46 Compact, δυστυχώς μόνο N42 και Ν46 έμπαιναν, οπότε το ξεχνάς το παραπάνω.
Ο μόνος τρόπος για να πετύχεις αυτό που ζητάς είναι αλλαγή μοτέρ. Ούτε εκκεντροφόροι, εξατμίσεις, προγραμμάτα θα σου δώσουν αυτό που ψάχνεις και δεν αξίζει σε καμία περίπτωση ούτε τον κόπο ούτε τα λεφτά.
Καλώς ήρθες!
Η μόνη λύση είναι turbo, όπως τα λέει ο Bill δυστυχώς.
https://www.powermag.gr/el/bmw-e46-316-8v-turbo-280ps.html
LEONIDASKAL
04-09-17, 20:19
Αρχικά καλωσήρθες στην παρέα μας! :viannen_01:
Για την κλάση του Ε46 για να δεις 0-100 απο 7-8 sec σίγουρα θές κάτι σε απόδοση που να είναι εφάμιλο απο 325 και πάνω. Αν θυμάμαι καλά το 330 και το 325 είχαν 7.1
και 7.4 αντίστοιχα το 0-100.
Η μόνη ίσως λύση για να πετύχεις κοντινά νούμερα απόδοσης χωρίς να αλλάξεις κινητήρα, θα ήταν ένα light turbάκι για να φτάσεις τα 170 άλογα εφόσον είχες Μ43 κινητήρα.
Στο e46 Compact, δυστυχώς μόνο N42 και Ν46 έμπαιναν, οπότε το ξεχνάς το παραπάνω.
Ο μόνος τρόπος για να πετύχεις αυτό που ζητάς είναι αλλαγή μοτέρ. Ούτε εκκεντροφόροι, εξατμίσεις, προγραμμάτα θα σου δώσουν αυτό που ψάχνεις και δεν αξίζει σε καμία περίπτωση ούτε τον κόπο ούτε τα λεφτά.
βαασιλη γιατι μονο μ43.?????????????????
LEONIDASKAL
04-09-17, 20:21
και 170 αλογα δεν εινααι πολλα για ενα light τουρμπακι. ρωτω γιατι εχω ενα μ43 λουλουδι ακι καθετε στην αποθηκη .με βαζεις σε σκεψεις βραδιατικαα............:tt1:
βαασιλη γιατι μονο μ43.?????????????????
Γιατί είναι σίγουρη πατέντα που έχει ξαναγίνει άπειρες φορές Λεωνίδα το supercharging σε Μ43 για τα χαμηλά κυβικά.
Τα σχετικά φθηνά υλικά του project και η αξιοπιστία αυτού του μοτέρ, αξίζουν τον κόπο για να πάρεις κάποια σοβαρά άλογα. Τα 170 θα έλεγα πως είναι άψογα για αυτές τις καρότσες :original:
Υπήρξαν και turbo project σε Ν4Χ μοτέρ αλλά δεν είχαν ιδιαίτερη επιτυχία.
Αμα θες να πάρεις μια ιδέα διάβασε εδώ για λύση με κομπρεσοράκι ή turbo
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=22318
(https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=22318)https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=21023
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.