Επιστροφή στο Forum : Κατανάλωση λαδιού e90 325i 2.500cc
Έχω το e90 325i 2.500cc έκανα αλλαγή λαδιών στα 94.000klm τον Ιούλιο στην Πάτρα. Επιστρέφοντας στην Γερμανία μισή ώρα πριν φτάσω μου άναψε κίτρινη ένδειξη λαδιών +1 λίτρο είχα μαζί και του το έβαλα είναι νορμαλ η κατανάλωση αυτή τωρα έχω 97.600κλμ.
Να πω ότι στο ταξίδι ειμαι Φούλ φορτωμένος και 5 άτομα. Και το πάταγα αρκετά το έφτασα μέχρι 230 αλλά μέσο όρο ήμουν 130-170.
Πάντως το αμάξι είναι υπέροχο και απο γκάζι και απο οδική συμπεριφορά καμία σχέση με το 46 που είχα.
Δηλαδή πόσα χιλιόμετρα έκανες και άναψε ένδειξη;
Περίπου 3.000;
Ναι περίπου 3.400κλμ.
Αλλά να πο την αλήθεια μετα το σέρβις δεν κοίταξα αν ήταν Φούλ, αλλά πιστεύω να ήταν οκ.
Ναι περίπου 3.400κλμ.
Αλλά να πο την αλήθεια μετα το σέρβις δεν κοίταξα αν ήταν Φούλ, αλλά πιστεύω να ήταν οκ.
Aκριβώς το ίδιο θέμα έχω κι εγώ.
Μοντέλο α' εξάμηνο του 2006 Ν52Β25.
Όπως και να το πάω ανά 3.000 χλμ. ανάβει ένδειξη για συμπλήρωμα λαδιού +1.
Έχω ρωτήσει , έχω διαβάσει...κάποιοι το θεωρούν φυσιολογικό κάποιοι προτείνουν επισκευή.
Πάντως μέχρι πριν 2.000 χλμ( προηγούμενο σέρβις) η κατανάλωση δεν είχε αυξηθεί.
Τελευταία χρησιμοποίηση liqui moly 5-30 top tec 4600 και μου φαίνεται ότι καίει λιγότερο, κάτι που θα εξακριβώσω καλύτερα στην επόμενη αλλαγή.
Έτσι κι αλλιώς ψάχνω για μετατροπή 335 οπότε ποιο πολύ από περιέργεια το τσεκάρω.
Στο δρόμο πάντως είναι αστέρι.
Aκριβώς το ίδιο θέμα έχω κι εγώ.
Μοντέλο α' εξάμηνο του 2006 Ν52Β25.
Όπως και να το πάω ανά 3.000 χλμ. ανάβει ένδειξη για συμπλήρωμα λαδιού +1.
Έχω ρωτήσει , έχω διαβάσει...κάποιοι το θεωρούν φυσιολογικό κάποιοι προτείνουν επισκευή.
Πάντως μέχρι πριν 2.000 χλμ( προηγούμενο σέρβις) η κατανάλωση δεν είχε αυξηθεί.
Τελευταία χρησιμοποίηση liqui moly 5-30 top tec 4600 και μου φαίνεται ότι καίει λιγότερο, κάτι που θα εξακριβώσω καλύτερα στην επόμενη αλλαγή.
Έτσι κι αλλιώς ψάχνω για μετατροπή 335 οπότε ποιο πολύ από περιέργεια το τσεκάρω.
Στο δρόμο πάντως είναι αστέρι.
Ένταξη αν είναι νορμαλ να καίει το μοτέρ δεν έχω πρόβλημα θα συμπληρώνω, αλλά θα τσεκάρω και εδώ Γερμανία με τις χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να μην καίει και τόσο.
Υπάρχουν ενδιαφέρουσες και άκρως αντίθετες απόψεις πάντως σχετικά με την κατάλωση που δικαιολογούν οι κατασκευαστές, μιας και δεν είναι προνόμιο μόνο της BMW, αλλά και άλλων όπως π.χ Audι, Subaru κ.α.
Αξίζει πιστεύω να διαβάσετε στα παρακάτω λινκ
https://www.consumerreports.org/cro/magazine/2015/06/excessive-oil-consumption/index.htm
https://autoweek.com/article/car-news/your-car-oil-consumption-problem-list
https://www.cars.com/articles/how-much-oil-consumption-is-normal-1420682864535/
Νορμάλ ειναι, και μάλιστα μια χαρα γιατι το ψιλοπήγαινες κ τάπα...
Υπάρχουν διαφορές παντως απο Ν52 σε Ν52....
Εγώ πιστεύω ότι το πολύ λάδι το έφαγε στην Ελλάδα εκεί έκανα περίπου 1.500κλμ και με θερμοκρασίες 35+
Όταν λες διάφορες στους Ν52 τη εννοείς
3lt λαδιου καταναλωση ανα 10.000 χλμ παντως δεν θεωρειται και τοσο συνηθισμενη η φυσιολογικη, κατα κανονα τα μοτερ καινε λιγοτερο
Χαχα απο μια μεριά είναι καλό δεν χρειάζεται να κάνει αλλαγή μόνο συμπλήρωμα, και μια κανονική κάθε 20.000κλμ.
Φυσιολογική ή νορμάλ (για να χρησιμοποιήσω και τους 2 όρους που έγραψαν οι πιο πάνω) η κατανάλωση 1lt λαδιού κινητήρα ανά 3.000ΚΜ, για μοτέρ με λιγότερα από 100Κ ΚΜ κιόλας;;;; Το μοτέρ είναι 4χρονο ή 2χρονο;; [emoji54]
OMFG!!
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Για 3χρονο το κόβω:original:
Το δικό μου είναι στα 132.000 και μου το έβγαλε περίπου στα 105.000.
Ειχα ρωτήσει τον ιδιοκτήτη γνωστού καταστήματος βελτιώσεων στο π.φαληρο και μου είχε πει ότι κάποια στιγμή είχε βγει οδηγία από εταιρεία για επισκευή στα Ν52Β25 στα 100.000 χλμ.
Άποψη του να το παρακολουθήσω και αν δεν αυξάνεται να μην το πειράξω...
Ζ4 2.5si N52 με ασημί καπάκι 0.5-1lt από 1500-3000χλμ αναλόγως πώς το πήγαινα.
325 Ε92 Ν52 μαύρο καπάκι 0.5-1lt το πολύ ανα 10-12.000 χλμ και αν...
Οι διαφορές είναι χαοτικές...
Η bmw δικαιολογεί μέχρι 1λιτρο λαδι στα 1500χλμ
Η bmw δικαιολογεί μέχρι 1λιτρο λαδι στα 1500χλμ
Στα ///M 1L στα 1000 χλμ, κάπου έχω την επίσημη οδηγία προς τους dealers, θα την βρω και θα την ανεβάσω. thumb
Εγω γιαυτο εγραψα κατα κανονα τα μοτερ καινε λιγοτερο, γιατι γνωριζω οτι οι κατασκευαστες δινουν μεχρι και 1 lt /1000 χλμ ως φυσιολογικη καταναλωση λιπαντικου. Σωστο η λαθος, ετσι λεει ο κατασκευαστης οποτε εγω δεν μπορω να ισχυριζομαι οτι ενα αμαξι σαν αυτο που συζηταμε, που καιει λαδι σαν διχρονο, εχει προβλημα
34 χρόνια που χω bmw, ποτέ δεν κοίταξα τα λάδια παρά μόνο στην αλλαγή τους κάθε χρόνο περίπου. Το kawasaki που χα πάντως έκαιγε λιγότερο σε αναλογία από το 1λτ/1000χλμ.
Νομιζω οτι αυτο το μοτερ πρεπει να καιει λαδι ,ειναι η τεχνολογια του τετοια...αν κανω λαθος διορθωστεμε...
Υπάρχει κάτι αντίστοιχο (να πρέπει να καίει, να προβλέπεται, κλπ) και στα μοτέρ Diesel της BMW;; Εάν ναι, σε ποια;
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Ξέχασα να αναφέρω ότι παρομοια δικαιολογει η BMW & για Μ54 κινητήρες...
Νομίζω ότι εάν δεν υπάρχει πρόβλημα και είναι ας πούμε φυσιολογικό για την bmw δεν είναι τραγικό να έχουμε ένα λίτρο λάδι για συμπλήρωμα.
Το τραγικό είναι ότι δεν έχει δείκτη ένδειξης να βλέπουμε ακριβώς και όχι όπως είναι τωρα ηλεκτρονικά και με το μοτέρ να δουλεύει που όσο να ναι τα λάδια ανεβαίνουν και δείχνει περίπου.
Το τραγικό είναι να συμπληρώνεις λάδι σε BMW.
Προσωπική άποψη μιας και για μένα όταν λέω αμάξι εννοώ BMW ή MERCEDES.
Αλλά εδώ θα μου πεις σε m3 αλλάζεις μέταλλα στα 40.000 χλμ........τι να πω:ranting2:
Το τραγικό είναι να συμπληρώνεις λάδι σε BMW.
Προσωπική άποψη μιας και για μένα όταν λέω αμάξι εννοώ BMW ή MERCEDES.........τι να πω:ranting2:... Εκτός και αν έχεις BMW Diesel που δεν συμπληρώνεις σταγόνα από αλλαγή σε αλλαγή.... Χαχαχαχα
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Μας γλεντας αλλά είσαι ομοσταβλος:thumbsup:
Μας γλεντας αλλά είσαι ομοσταβλος[emoji106].... Χαχαχαχαχα.... Στην κατανάλωση καυσίμου να δεις... Χαχαχαχαχα
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Το τραγικό είναι να συμπληρώνεις λάδι σε BMW.
Προσωπική άποψη μιας και για μένα όταν λέω αμάξι εννοώ BMW ή MERCEDES.
Αλλά εδώ θα μου πεις σε m3 αλλάζεις μέταλλα στα 40.000 χλμ........τι να πω:ranting2:
Που το βρήκες αυτό το νούμερο?
Σύμφωνα με εξειδικευμένο στην Καλλιθέα.
Μιλάω για Ε92 m3.
Εγώ παρέλαβα σήμερα δυο λίτρα 23€ δεν είναι πολλα όποτε μικρό το προβλημα
Αν καποιες φορες στην εκκινηση βγαζει καπνο απο την εξατμιση τοτε εχεις και εσυ φθαρμενα τσιμουχακια. Συνηθισμενο προβλημα σε αυτους τους κινητηρες. Αν τα αλλαξεις θα μειωθει πολυ η καταναλωση λαδιου
Αν καποιες φορες στην εκκινηση βγαζει καπνο απο την εξατμιση τοτε εχεις και εσυ φθαρμενα τσιμουχακια. Συνηθισμενο προβλημα σε αυτους τους κινητηρες. Αν τα αλλαξεις θα μειωθει πολυ η καταναλωση λαδιου
Αυτό που αναφέρεις είναι ένα τεστ αλλά όχι απόλυτο, το πιο τσεκάρισμενο είναι να το αφήνουμε να δουλέψει 20 λεπτά περίπου στο ρελαντί και μετά του σκάμε μια δυνατή γκαζιά, εάν έχει θέμα θα βγάλει ντουμάνι thumb
Πολυ σωστα, απλως ειναι το πιο συνηθισμενο προβλημα (και) σε αυτους τους κινητηρες....
Η ένδειξη λαδιού είναι νορμαλ να είναι στη μέση, η να του βάλω μέχρι να πάει στη δεύτερη γραμμή.
Φοβάμαι ότι αν του βάλω έως τη δεύτερη γραμμή εφοσων η μέτρηση γίνεται με τον κινητήρα να δουλεύει στην πραγματικότητα θα έχει παραπάνω και αυτό δεν είναι καλο για το μοτέρ.
Αν αναψει λαμπακι προσθετεις 1 λιτρο, αλλιως οπως εχει
Δεν γράφω συχνά αλλά θα σας πω και την δική μου γνώμη περί κατανάλωσης λαδιού. Κάτοχος 525ι ε60 με το μοτέρ Ν52 . Το χρησιμοποιώ συνήθως σε ταξίδια με σχετικά ήρεμη οδήγηση και η κατανάλωση λαδιού είναι στα 7-8.000 χλμ ένα λίτρο. Το αμάξι έχει 115,000 χλμ. Το ότι τα bmw καίνε λάδι και είναι φυσιολογικό με βρίσκει ψιλοαντίθετο.
Για παράδειγμα. Είχα αλφα ρομέο 156 1,8λ. και μέχρι τα 80-90.000 χλμ δεν έκαιγε σταγόνα!!!
Είμαι κάτοχος 2 μοτο. Ενός bmw f 650 gs ( έχει μοτέρ rotax) που δεν καίει σταγόνα και ενός Honda cbr 1100 με 164hp και κόκκινο σχεδόν στις 11.000 στρ. και επίσης δεν καίει σταγόνα (μετά από 18 χρόνια και 105.000 χλμ ). Και γενικά τις μοτο τις ψιλοπλακώνω άμα λάχει......:original:
... Εκτός και αν έχεις BMW Diesel που δεν συμπληρώνεις σταγόνα από αλλαγή σε αλλαγή.... Χαχαχαχα
Sent from my Redmi Note 4Χ using TapatalkΣ'αυτό συμφωνώ ως ένα σημείο. Το 320d Ε90 του πρώην (που κάποιοι από σας είδατε) όντως έκαιγε 1 lt λάδι κάθε 7000 μίλια με αλλαγή στα 15000 μίλια. Το ξέρω γιατί εγώ έβαζα το λάδι. Το δε ALPINA D3 που έχω, προσθέτω 1lt λάδι κάθε 5000 μίλια
Σ'αυτό συμφωνώ ως ένα σημείο. Το 320d Ε90 του πρώην (που κάποιοι από σας είδατε) όντως έκαιγε 1 lt λάδι κάθε 7000 μίλια με αλλαγή στα 15000 μίλια. Το ξέρω γιατί εγώ έβαζα το λάδι. Το δε ALPINA D3 που έχω, προσθέτω 1lt λάδι κάθε 5000 μίλιαΕγώ πάντως τα τελευταία 7 χρόνια που αλλάζω λάδια κάθε έτος (μεταξύ 9 - 12. 000 ΚΜ/έτος) στο δικό μου (5 φορές Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40, 1 φορά Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40, 1 φορά Aral SuperTronic 0W-40), η μέγιστη κατανάλωση λαδιού ήταν σχεδόν 500ml (με το Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40), ενώ με τα άλλα 2 λάδια (Castrol & Aral) ούτε 150ml (λίγο κάτω από το MAX).
Το 1 λίτρο που λες μου μοιάζει πολύ, πάρα πολύ, για 8-10.000 ΚΜ..... Δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο το ότι το δικό μου κινείται αποκλειστικά και μόνο σε επαρχιακή ή εθνική οδό και όχι εντός πόλης.
Τι λάδια βάζεις στο δικό σου;
ΥΓ: Πάλι στο Castrol Edge Turbo Diesel FST Titanium 5W-40 θα γυρίσω στην επόμενη αλλαγή, το έκαναν Fully Synthetic πλέον.
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Αυτό το λάδι εννοώ.... https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2017/08/d05fd7c55bc9832475e2b7a0d946fc37-1.jpg
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Εγώ πάντως τα τελευταία 7 χρόνια που αλλάζω λάδια κάθε έτος (μεταξύ 9 - 12. 000 ΚΜ/έτος) στο δικό μου (5 φορές Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40, 1 φορά Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40, 1 φορά Aral SuperTronic 0W-40), η μέγιστη κατανάλωση λαδιού ήταν σχεδόν 500ml (με το Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40), ενώ με τα άλλα 2 λάδια (Castrol & Aral) ούτε 150ml (λίγο κάτω από το MAX).
Το 1 λίτρο που λες μου μοιάζει πολύ, πάρα πολύ, για 8-10.000 ΚΜ..... Δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο το ότι το δικό μου κινείται αποκλειστικά και μόνο σε επαρχιακή ή εθνική οδό και όχι εντός πόλης.
Τι λάδια βάζεις στο δικό σου;
ΥΓ: Πάλι στο Castrol Edge Turbo Diesel FST Titanium 5W-40 θα γυρίσω στην επόμενη αλλαγή, το έκαναν Fully Synthetic πλέον.
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Στο ALPINS D3 βάζω τα λάδια της BMW...και του αλλάζω τα φώτα κοινώς όποτε μπορώ...δηλαφή σχεδόν πάντα με τις διαδρομές και αποστάσεις που κάνω τις ώρες που τις κάνω. Είναι σαν να κάνει εναλλάξ 20λεπτα πίστας με "κρύωμα" μηχανικών μερών
Δοκίμασε το λάδι που σου έδειξα πιο πάνω και πες μου... Της bmw το OEM λάδι είναι κατώτερο πιστεύω....
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Δοκίμασε το λάδι που σου έδειξα πιο πάνω και πες μου... Της bmw το OEM λάδι είναι κατώτερο πιστεύω....
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
:+1: και εγώ μαζί σου!
1 φορά Aral SuperTronic 0W-40
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Άσχετο, απο αυτά τα Aral SuperTronic έμεινες ικανοποιημένος?
Τι να σου πω, καλό ήταν αλλά άκουσα πολλές αρνητικές απόψεις περί νοθείας από 2 μηχανικούς αυτοκινήτων, που με έβαλαν σε σκέψεις.... Στην Γερμανία πάντως, το συγκεκριμένο λάδι χρησιμοποιείται πολύ στο αμάξι μου.... Πιο πολύ το έβαλα διότι ήταν Full Synthetic, το μόνο, τότε.... Αλλά το νέο Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 Titanium FST είναι με αλλαγμένη σύνθεση και γράφει κι αυτό τώρα Full Synthetic, οπότε γυρνάω σε αυτό πάλι.... Ίδια τιμή είχαν πάντως και τα δύο...
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Αυτό το λάδι εννοώ.... https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2017/08/d05fd7c55bc9832475e2b7a0d946fc37-1.jpg
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Το ίδιο ακριβώς λάδι έβαζα στο E46 320d. Συμφωνώ.
Εγώ έβαλα αυτό
41848
Στο ε46 έβαζα castrol
Εγώ έβαλα αυτό
41848
Στο ε46 έβαζα castrol
Αυτό μπαινει στον Αλπίνο
Σήμερα μέτρησα το λάδι με το δείκτη, μετά από 5.000ΚΜ ακριβώς, με το Aral SuperTronic 0W-40....... Ο δείκτης ήταν λίγο πάνω από την μέση, υπολογίζω ότι έκαψε 300-350ml, δεν μου άρεσε καθόλου αυτό, άσε που το μοτέρ το βρίσκω σχετικά πιο ζεστό από ότι τις άλλες φορές με το Castrol, στις ίδιες πάνω κάτω διαδρομές....ίσως το 0W να παραείναι λεπτό για το συγκεκριμένο μοτέρ και να χρειάζεται το πιο παχυρευστο 5W....
Προγραμματιζω άμεση αλλαγή - εντός εβδομάδας - του λαδιού, με το Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 Titanium FST.
ΥΓ: Φίλος εδώ με το ίδιο ακριβώς μοντέλο με το δικό μου, που έβαλε κι αυτός το Aral SuperTronic 0W-40 για δοκιμή, είδε κι αυτός πιο ζεστό το μοτέρ στις συνηθισμένες διαδρομές του.
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
Εγώ αν εμένα Ελλάδα θα έβαζα 10w-40w ιδανικό κατα τη γνώμη μου.
Τελικά, μετά από 10 χρόνια χρήσης (πλην 2 αλλαγών με Aral & Liqui Moly), αυτό είναι το καλύτερο λάδι για το μοτέρ N47D20 πιστεύω.....έδεσε με το μοτέρ πολύ καλά....
Είναι η πολλαπλή φορά που το τσεκάρω στα 10.000ΚΜ (με αλλαγή μεταξύ 12-15.000 ή 1 έτος, τα τελευταία 7 έτη), με το δείκτη να είναι στο ΜΑΧ, χωρίς κατανάλωση λαδιού..... Το ίδιο εξακολουθεί να ισχύει και τις ημέρες αλλαγής στα 12-15.000 ΚΜ....σίγουρα αντέχει ως τις 20.000+ ΚΜ το λιγότερο...
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/03/56780a7ab2dfe7660850a5b54b791093-1.jpg
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Οδηγείς πολύ χαλαρά;Δεν θα το έλεγα, όχι σαν τρελός αλλά το ευχαριστιεμαι οπότε το κυκλοφορώ, με χρήση 90% εθνική οδό και το υπόλοιπο σε επαρχιακή οδό...Εντός πόλης σπάνια....
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Το δικό μου καίει 1λιτρο κάθε 2000 -3000κλμ το χειμώνα παντα οδήγηση μέσα στην πόλη. το καλοκαίρι πρέπει να καίει παραπάνω θα το τσεκάρω φέτος.
Το δικό μου καίει 1λιτρο κάθε 2000 -3000κλμ το χειμώνα παντα οδήγηση μέσα στην πόλη. το καλοκαίρι πρέπει να καίει παραπάνω θα το τσεκάρω φέτος.Το E46 316 1900cc που βλέπω στο προφίλ σου;;;;[emoji50]
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Το E46 316 1900cc που βλέπω στο προφίλ σου;;;;[emoji50]
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
e90 325i στροφαρει σα δίχρονο αλλά καίει λάδι σα δίχρονο. καθόλου προβλημα ψυχολογικό ποιο πολύ γιατί ένα λίτρο στοιχίζει 10€ max.
e90 325i στροφαρει σα δίχρονο αλλά καίει λάδι σα δίχρονο. καθόλου προβλημα ψυχολογικό ποιο πολύ γιατί ένα λίτρο στοιχίζει 10€ max.Μου φαίνεται ότι είναι πολύ, πάρα πολύ.... Τι λάδι βάζεις;
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Σχετικά με την κατανάλωση λαδιού, μπορεί να φταίει η βαλβίδα του crankcase ventilation. Για τον δικό μου κινητήρα είναι ένα από τα δύο Νο16 στην εικόνα και το Νο15 στη λίστα (προφανώς στην εικόνα συμβολίζεται κατά λάθος σαν Νο16) https://2009.bmwfans.info/parts/catalog/E87N/5-doors/Europe/116i_1.6-N43/LHD/N/2008/april/browse/engine/intake_manifold_system/
https://static.bmwfans.info/images/epc/MTc3NDE5X3A=.png
Πληροφορίες εδώ: https://bimmerprofs.com/crankcase-ventilation/ και εδώ, στην παράγραφο 5 (Checking the crankcase ventilation) για όσους είναι εξοικειωμένοι με το INPA https://bimmerprofs.com/msd80-diagnostics/
Το δικό μου κοντεύει να σβήσει όταν ανοίγεις το καπάκι συμπλήρωσης λαδιού στο ρελαντί...
Μετά από περίπου 9 μήνες με Ν52, η κατανάλωση λαδιού παίζει περίπου στα 400-500ml/5000km. Αναλόγως πίεσης και ταξιδιών. Μαυροκάπακο μοτέρ του 2007, με 132.000km σήμερα.
Μια χαρά είσαιthumb
Για την ιστορία με τον Ν54 καίω από 800 γρ μέχρι 1 λίτρο στα 10.000 χλμ.
Κινητήρας με 400+ ιπποδύναμη.
Που τα 3 λίτρα που ήθελα στα ίδια χλμ με τον Ν 52 (ασημί καπάκι).
Ποια η διαφορά ασημί με μαύρο καπάκι? είναι ίδιο μοτέρ 2,5 η το 3,0λιτρο.
Παίδες καλησπέρα,
στο προηγούμενό μου μήνυμα (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=27397&p=590455#post590455) λανθασμένα αναφέρω ότι η βαλβίδα για την εξισορρόπηση της πίεσης του στροφαλοθάλαμου είναι το Νο16 της εικόνας (η οποία αφορά το τεπόζιτο καυσίμου).
Δεν γνωρίζω πιο ανταλλακτικό είναι και ψάχνω να βρω τον κωδικό του.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.