Επιστροφή στο Forum : Τι βήμα σε 330 από μετατροπή
Καλησπέρα bmwdakides ήμουν πριν από 3 μήνες και κάτι στο δίλημμα να πουλήσω το 46ari m43b16 μου να πάρω e92 αλλά επειδή έχει αγοραστεί πρώτο χέρι αντιπροσωπεία μπήκα στο τρυπακι να να το ανεβάσω λίγο και έτσι το έκανα 3λιτρο m54b30 (από σασμάν εξατμισεις πετάλια καντράν κτλ) αλλά δεν έχω αλλάξει ακόμα διαφορικό πίσω και βλέπω ότι έχει θέματα, πολύ κοντό βρε αδέρφια μου με 5η 4κ στροφές γύρω στα 150 αντε 160 ενώ ενώ έχει να δώσει, μένω Αθήνα πηγαίνω κάθε βδομάδα Ναύπλιο (σαν ταξίδι), τι λέτε να βάλω 2.93 3.07 3.23 ή 3.17? Θέλω γνώμες
Στο είπαν και αλλού θα στο πω και εδω:
Πρώτον δήλωσε την μετατροπή & δεύτερον κάνε ότι νομίζεις...
Αν το αυτοκίνητο εμπλακεί σε ατύχημα θα βρεις μπελά μεγάλο...
Οι ασφαλιστικές δεν αστειεύονται...
Ειπα ότι θα γίνει, και στο κάτω κάτω αν δεν θες να πεις τη γνώμη σου σχετικά με αυτό που ρωτάω μην γεαφεις άσχετα, το είπες και στο άλλο site το εμπεδωσα
Αν και απότομος σου απάντησε , κανε οτι νομίζεις ! Πραγματικά ειναι η σωςτη απάντηση που πρέπει να σου δώσει καποιος . Εσυ ξερεις τι σου αρέσει και τι ανάγκες εχεις ! Δεν υπάρχει σωστό και λαθος ! Καλημερα ������������
Επειδή λοιπόν αλλού έγραψες άλλα και εδώ δεν τολμάς να τα γράψεις, θα τα πω εγώ...
Έκανες την μετατροπή και το αμάξι το δήλωσες 2λιτρο αντι για 3λιτρο μιας και έχουν το ίδιο καπάκι και "ποιος θα το καταλάβει βρε αδερφέ"...(αυτο δεν το είπες αλλά το εννόησες...)
Η κλασσική κουτοπονηριά...
Μια χαρα απάντηση σου έδωσα μιας και είναι σωστότατη. Μην κατσεις να ασχοληθείς με την ασφάλεια όλων μας και δες το βήμα του αυτοκινήτου σου για να μην πληρώσεις μερικά € στο κράτος και θεωρείς τον εαυτό σου έξυπνο ενώ όλους τους υπόλοιπους χαζούς...
Απορώ με το πώς σκέπτεστε μερικοί...
Αν και ειμαι κατα των αδηλωτων μετατροπων (εχω εξηγησει τους λογους αλλωστε σε προηγουμενο thread), αν εχει δηλωθει λιγοτερα κυβικα κυβικα απο οτι πραγματικα ειναι αλλα και φαινεται λιγοτερα κυβικα γιατι τους υπολοιπους μας νοιαζει ακριβως ποσα τελικα κυβικα ειναι? Δηλαδη αν ο αλλος εβαζε ενα στροφαλο και πιστονια στο μοτερ του και δεν το δηλωνε θα επρεπε να του την πουμε?
Αν φαινεται διλιτρο και το τονιζω αυτο, και δεν υπαρχει προβλημα με ασφαλιστικες (που ειναι βασικα και το κομματι που θα επρεπε να μας ενδιαφερει εμας τους τριτους), ολα ειναι οκ ας ειναι και πενταλιτρο
Η ασφαλιστική είναι το θέμα και για αυτό επιμένω και η ενδεχόμενη εμπλοκή σε ατύχημα.
Σε αυτή την περιπτωση αρχίζουν τεράστια προβλήματα...
Για να μην μιλήσω σε ενδεχόμενο τραυματισμό πεζού το τι μπορεί να γίνει...
Ας είμαστε πολύ προσεχτικοί σε όλα αυτα μιας και θέλουμε να λέμε ότι είμαστε άνθρωποι που αγαπάμε την αυτοκίνηση και κινούμαστε με γνώμονα την ασφάλεια ΟΛΩΝ μας.
savvas bmwdakias
17-08-17, 17:09
Στεφανε δεν σε ξερω προσωπικα ρε φιλε αλλα νομιζω πως εισαι υπερβολικος. Καθεσαι και τον κραζεις για ενα ασχετο θεμα απο αυτο που ρωταει και του χαλας το νημα. Δεν τον υπερασπιζομαι ο καθενας ειναι υπευθυνος και υπολογος για τις πραξεις του. Πιο μεγαλος υπευθυνος ακομα ειναι το ιδιο το κρατος που αφηνει τετοιου ειδους παραθυρακια. Ξες ποσες ειναι αδηλωτες μετατροπες αυτην την στιγμη στην Ελλαδα. Νομιζεις ξερει ο τροχονομος που ανοιγει το καπο τι συμβαινει; Και στην τελικη αν εχει ενα τρακαρισμα με θανατηφορο, αυτος ειναι υπευθυνος και θα παει φυλακη(που δεν παει τα τροχαια ειναι απο αμελεια πλην καποιο περιπτωσεων που ειναι εγκληματικη αμελεια λογο ταχυτητας κτλ.) Επικουρικο μετα (ξερω εμεις το πληρωνουμε) και μετα θα κυνηγα αυτον μια ζωη.
1ον) Και αν είμαι εγω ή εσύ που θα χτυπήσει το έχεις ποτέ φανταστει;
2ον) Καλώς έκανε την μετατροπή, καλώς να βάλει ότι βήμα θέλει, το ότι την μισοδήλωσε σημαίνει ότι σε σχέση με εσένα κ με εμένα που τα δηλώνουμε κανονικά κάποιος προσπαθεί να εκμεταλλευτεί καταστάσεις και να μην πληρώνει τους αναλογούντες φόρους
3ον) και σημαντικότερο που είναι συνδεδεμένο με το πρώτο: αν εμπλακει σε ατύχημα και σε χτυπήσει η ασφάλειά του δεν θα σε αποζημιώσει ποτέ και τότε είναι που θα αρχίσεις κ εσύ να φωνάζεις αλλά τότε θα είναι πλέον αργά....
Η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη της καταστολής...
Και τέλος αν η αδήλωτη μετατροπή είναι έγκλημα, τότε η μισοδηλωμένη εκτός του ότι είναι έγκλημα, είναι κ κουτοπονηριά...
Ρε παιδιά μπορεί να μας πει κάποιος τις διαφορές ανάλογα το βήμα να μαθαίνουμε κι εμείς οι πρώην μπροσθοκίνητοι??:thanks:
savvas bmwdakias
17-08-17, 18:39
Στεφανε εχεις δικιο οποτε θες πινουμε και ενα καφε και τα λεμε και απο κοντα.
Απο κει και περα οσον αφορα τον φιλο. Το διλιτρο valvetronik που ειχα εγω φοροουσε 3.38 με μικρο καβουκι. 3.38 νομιζω βγαινει και με μεγαλο καβουκι και εμπαινε σε 330 αυτοματο αν θυμαμαι καλα. Αυτα νομιζω ειναι κοντα για σενα. Το 330 το χειροκινητο φοραει 2.93 αν θυμαμαι καλα μαμα που νομιζω πως ειναι και το ιδανικο. Απο κει και περα εχει διαφορα βηματα που μπορεις να παιξεις, το καλυτερι θα ηταν να τα δοκιμαζες πανω στο αυτοκινητο σου και να δεις τι σου ταιριαζει.
Όποτε θες για καφέ φίλε.
Σόρρυ για το off topic
Φιλε Anthoul για την χρηση που το θες το καλυτερο ειναι 3,07
Κανονικα φοραει 2,97. το καμπριο επειδη ειναι πιο βαρυ εχει το 3,07. Αν θες να εχει και καλες ρεπριζ προτιμησε το 3,15 η 3,23. Αν δεν σε ενδιαφερει η κινηση στην εθνικη οδο και η οικονομια βαλε 3,38 3,46
Στο είπαν και αλλού θα στο πω και εδω:
Πρώτον δήλωσε την μετατροπή & δεύτερον κάνε ότι νομίζεις...
Αν το αυτοκίνητο εμπλακεί σε ατύχημα θα βρεις μπελά μεγάλο...
Οι ασφαλιστικές δεν αστειεύονται...
φιλε stef καλα κανεις και τον συμβουλευεις τον φιλο αλλα μπορεις να το κανεις με πμ, ας μην αφησουμε το φορουμ να χαλασει με οφτοπικ
ευχαριστω
savvas bmwdakias
22-08-17, 12:48
Με το 3,38 και το 3,46 δεν θα ειναι πιο κοντο? Δεν νομιζω πως του κανει για Εθνικη οδο το κοντο βημα ουτε για οικονομια. Παντως για την ιστορια το δικο μου καμπριο φορουσε ιδιο βημα με κουπε και σενταν 3,38. Οταν μου εσπασε εβαλα 3,23 δεν μπορω να πω οτι καταλαβα διαφορα.
Οσο μεγαλωνει το νουμερο τοσο πιο κοντο γινεται. Σαββα το δικο σου τι ειναι και ειχε 3,38; μοτερ; καμπριο;χειροκινητο;μετατρ οπη;
savvas bmwdakias
23-08-17, 07:53
Το δικο μου 2000cc n42b20 μαμα ηταν
ok το σωστο βημα ειχες, καμια σχεση με το 330
dark knight
24-08-17, 18:00
το 2.93 υπερβολικα μακρυ. εχω μπει σε 330 με 3,38 από αυτοματο 330. σε ρεπριζ το αυτοκινητο ηταν πολύ καλο, σου εδινε την αισθηση ότι ειχε περισσοτερη δυναμη
Stunt Mike
26-08-17, 15:14
Οχι,οχι,οχι,οχιιιιιιιιιιιι! !!!!!!!!Μην απαντατε φυσιολογικα,μηηηηηη!!Συνεχ� �στε να κραζετε τον καθενα που κανει μετατροπη και μετα ν'απορειτε που νεκρωσε το φορουμ!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχ� �χαχαχαχαχα!Καλο χειμωνα!!!!
Stunt Mike
26-08-17, 22:39
Οχι,οχι,οχι,οχιιιιιιιιιιιι! !!!!!!!!Μην απαντατε φυσιολογικα,μηηηηηη!!Συνεχ� �στε να κραζετε τον καθενα που κανει μετατροπη και μετα ν'απορειτε που νεκρωσε το φορουμ!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχ� �χαχαχαχαχα!Καλο χειμωνα!!!!
(Για καποιο λογο δεν γραφτηκε ολοκληρο.....)
E60_Arkadia
27-08-17, 12:23
Οταν ένας έχει ένα τουρμπάκι και από μαμά 130 άλογα το κάνει 300 αλλά χωρίς να αλλάξει μοτέρ είναι νόμιμο;;; Πιο ασφαλές είναι ένα 330 μετατροπη από το αλλο ΚΑΤ εμε αλλά οπωσδήποτε θα συμφωνήσω περί μετατροπής και δολώματος..
Η νομοθεσια απο οτι γνωριζω, δεν απαγορευει την τοποθετηση turbo η οποιου αλλου μηχανικου εξαρτηματος οπως πχ εκκεντροφοροι, εισαγωγες, εξατμιση κλπ που εχει ως αποτελεσμα την αυξηση της ιπποδυναμης, εφοσον ειμαστε μεσα στα νομιμα ορια ρυπων και θορυβου.
Ετσι ειναι η νομοθεσια. Τωρα αν ειναι σωστο αυτο η οχι ας εξετασουμε πρωτα αν ειναι σωστο να φορολογουμαστε με τα κυβικα, να πληρωνουμε αναδρομικους ΦΠ και ενα καρο αλλες μ*λ*κιες του Ελληνικου κρατους.
Κοιταμε το δεντρο και δεν βλεπουμε το δασος.
Το σωστο θα ηταν να μπορουμε να βαζουμε οτι θελουμε, ακολουθωντας κανονες τοποθετησης οπως και κρατικης εγκρισης για την οποιαδηποτε μετατροπη. Οι Γερμανοι ειναι Μ*λ*κες που επιτρεπουν στην Gpower να κομπρεσσαρει, η να πετανε V10 σε καροτσα του Ασσου και να κυκλοφορει κανονικα με πινακιδες?
Αλλα στην Μπαχαλια που ζουμε δεν το βλεπω να γινεται αυτο
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.