PDA

Επιστροφή στο Forum : Έρευνα αγοράς για Ε39



CHRISTODOULOS
03-07-17, 18:23
Καλησπέρα στο forum.
Βρίσκομαι σε έρευνα αγοράς για την 520 μοντέλο Ε39.
Έχω βρει στο car πολύ δελεαστικές τιμές, πραγματικά χαμηλές...
Η ερώτησή μου είναι η εξής:
Εάν έχουμε δύο αυτοκίνητα Ε39 σε σύγκριση, όπου και τα δύο έχουν service book, είναι σωστά συντηρημένα, χωρίς τρακαρίσματα κλπ. κλπ.
Το ένα έχει τιμή 3.000 με 200 χιλ. χλμ και το άλλο 6.500 με 120 χιλ. χλμ.
Τα σχετικά λινκ ακολουθούν.
Εσείς πως το βλέπετε ?
Ποιά είναι η best value for money ?
Αξίζει να δώσω 3.000 παραπάνω για μια διαφορά 80 χιλ. χλμ. ?
Σημειώστε ότι και τα δύο λένε ότι είναι άψογα συντηρημένα.
Μήπως αυτό που έχει διανύσει τα 200 χιλ. χλμ. έχει ήδη υποστεί τις φθορές και έχει αλλάξει τα ανταλλακτικά μέρη, ενώ το νεώτερο θα τα βρεί μπροστά του ?
Μετά τις 200 χιλ. χλμ. τι να περιμένει ένας νέος κάτοχος της Ε39, από πλευράς θεμάτων συντήρησης /φθορών ?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

nikolaou60
03-07-17, 21:15
πας στην σποτμεκανικ.σκας κανα 50αρι το πολυ 70,και σου λενε με το νι και με το σιγμα τι αυτοκινητο κοιτας.μην εμπιστευεσαι μαντρά στα χιλιομετρα που γραφει το κοντερι.κατεμε κοιτα απο χερι να το παρεις......για τα δυο που κοιτας,δεν λες τπτ .εκατσε καποιο σε ακινησια?ποσο?ειναι εισαγωγη?ποσο εκατσε εξω?τι κυβικα ειναι?εχει καποιο αλλαγμενο μοτερ?λαστιχα?τα λαστιχα στα παρμπριζ μπρος πισω ειναι καλα?νεροχυτης?εχει αλλαγμενο καταλυτη καποιο?εχει πολλα,που αν δεν ασχοληθεις ή δεν ποιανουν τα χερια,θα τα πληρωσεις ακριβα.γιαυτο σε λεω,σποτμεκανικ......

CHRISTODOULOS
04-07-17, 07:42
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Ούτε που την είχα ακουστά την spotmechanic...Πολύ χρήσιμη υπηρεσία !!
Με βγάζεις από μεγάλη φασαρία...Πού να τρέχω και να ψάχνω συνεργεία κλπ. κλπ. για έλεγχο.
Τα link δεν τα έβαλα τελικά, για θέματα προσωπικών δεδομένων.
Κάποιος ιδιοκτήτης, μπορεί να μην θέλει να δημοσιοποιηθεί η αγγελία του στο forum και να αρχίσουν σχολιασμοί...
Με προβλημάτισες αναφέρονας ότι ένα αυτοκίνητο που έχει παραμείνει σε ακινησία (π.χ λόγω κατάθεσης πινακίδων) έχει θεματάκια...Τί είδους ?

Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ

BILL007
04-07-17, 07:50
Καλημέρα και καλωσήρθες στην παρέα μας!

Το 39 είναι πολύ γερό σκαρί και να μην σε προβληματίζουν τα χιλιόμετρα που είναι φυσικό να έχει, μιλώντας για ένα αυτοκίνητο που πρωτοκυκλοφόρησε πριν απο 20+ χρόνια εν έτει 1996.
Με ένα γρήγορο υπολογισμό με ελαφριά χρήση Ε39 με κάτω απο 200.000 δεν θα βρεις εύκολα. Ψάξε να έχει book service full ενημερωμένο αν γίνεται μιας και παράγοντας για να μην τρέχεις και δεν φτάνεις είναι η σωστή συντήρηση.Αλλιώς τα μοτέρ που πέρασαν απο το Ε39 είναι σκυλιά.

Οσον αφορά στα λινκ εγω θα σου πω ότι καλύτερα να τα ποστάρεις (έχει σωθεί κόσμος απο αυτοκίνητα φυσαρμόνικες που τα είδαν σε φόρουμ και το έγραψαν μέλη) μιας και αυτός είναι ένας απο τους λόγους ύπαρξης της κοινότητας - να μοιραζόμαστε την πληροφορία και είναι σύνηθης πρακτική. Αμα κάνεις μια αναζήτηση στο φόρουμ θα δεις άπειρα αυτοκίνητα προς πώληση ποσταρισμένα που έχουν σχολιαστεί απο μέλη.

Για τις υπηρεσίες τύπου spot mechanic δεν έχω προσωπική εμπειρία, ωστόσο θα εμπιστευόμουν καλύτερα ένα γνωστό εξειδικευμένο συνεργείο που οι μάστορες ξέρουν τα συγκεκριμένα μοντέλα που τα δουλεύουν και θα δουν πιο άμεσα τα "σημεία ενδιαφέροντος".

:viannen_01:

CHRISTODOULOS
04-07-17, 09:40
Bill ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και για τις συμβουλές.
Παραθέτω τα links, μήπως και κάποιος από το forum έχει προσωπική άποψη.
Ευχαριστώ και πάλι.
https://www.car.gr/8970375-bmw-520-face-lift-m-pack-2017
https://www.car.gr/9871029-bmw-520
https://www.car.gr/10181271-bmw-520-5-series-2-0-520i
https://www.car.gr/9369258-bmw-520-39
https://www.car.gr/9472096-bmw-520-i

m_power_lunatic
04-07-17, 11:51
Στην θεση σου θα κοιταγα με το μοτερ το 2.200 που εχει ιδια τελη κυκλοφοριας και περισσοτερη δυναμη και ροπη.Το 150αρι το μοτερ δεν ειναι ειναι τιποτα ιδιαιτερο για αυτη την καροτσα και με A/C το αυτοκινητο απλα προχωραει και ΚΑΙΕΙ τα αντερα του να ξερεις.Δεν ξερω για τι χρηση το θες (ταξιδια μονο και καμια βολτα σου-κου) ή για καθημερινη μετακινηση μεσα στην πολη???Αν το θες για καθημερινο να ξερεις οτι καιει το αυτοκινητο αρκετα.

Εχω εμπειρια και απο τα 2 μοτερ στο δικο μου Ε39 και μετα απο σχεδον 500.000 χλμ ειμαι ακριβης σε αυτο που σου λεω.Να τσεκαρεις αν εχει αλλαξει εγκεφαλο ABS στο παρελθον γιατι αν δεν εχει αλλαξει καποιος προηγουμενος ιδιοκτητης με μαθηματικη ακριβεια θα σκασει στα χερια σου η βλαβη.Εγω το εχω αλλαξει ήδη μια φορα με καινουργιο της BOSCH (600 ευρω) και μετα απο 4 χρονια ξαναχαλασε και θελει παλι αλλαγη (αλλα 600 ευρω για καινουργιο γιατι μεταχειρισμενο πολυ απλα μπορει να χαλασει παλι σε λιγες ημερες παλι).

Ειναι μεγαλη αμαξαρα,πολυ ταξιδιαρικο εγω ανηκω στους λατρεις της Ε39 αλλα θελει προσοχη.

savvas bmwdakias
04-07-17, 13:25
Συμφωνω με οσα ειπαν τα παιδια παραπανω. Σε αυτα τα λινκ που ποσταρες δεν βρηκα κατι ενδιαφερον για τα δικα μου δεδομενα. Δεν ξερω μεχρι που εισαι διατεθημενος να φτασεις για να παρεις αυτοκινητο. Εγω προσωπικα θα κοιτουσα να παρω ενα αμαξι χωρις σοβαρο τρακαρισμα. Χιλιομετρα σε αμαξι 20 ετων σχεδον ουτε που θα κοιταγα, μετα απο τοσα χρονια θα χει αλλαξει 4 5 χερια.

savvas bmwdakias
04-07-17, 13:37
Με μια γρηγορη ματια ξεχωρισα αυτα
https://www.car.gr/10327104-bmw-520-m-pack
https://www.car.gr/10125713-bmw-520-520i-6-170hp-full-extra
https://www.car.gr/10087708-bmw-520-e39-ful-extra

mark e92
04-07-17, 16:00
Επειδή βλέπω ότι σχεδόν όλα θα το χρειαστούν το σαλόνι τους...και όχι μόνο... Μήπως πρέπει να πάρεις κάποιο οικονομικό και να το φτιάξεις όπως θέλεις εσύ

m_power_lunatic
04-07-17, 16:36
Με μια γρηγορη ματια ξεχωρισα αυτα
https://www.car.gr/10327104-bmw-520-m-pack
https://www.car.gr/10125713-bmw-520-520i-6-170hp-full-extra
https://www.car.gr/10087708-bmw-520-e39-ful-extra

Συμφωνώ με τον φίλο Σάββα,στα αυτοκίνητα που έβαλες δεν θα αποφάσιζα για κάποιο,αντίθετα συμφωνώ με αυτά του Σάββα με προτεραιότητα στο 2.200,οδήγησε το και θα με θυμηθείς,έχει διαφορά με το 2.000.Βεβαια και το m-pack θα ήτανε προτεραιότητα για εμένα.

PetrosD
04-07-17, 18:17
Να τσεκαρεις αν εχει αλλαξει εγκεφαλο ABS στο παρελθον γιατι αν δεν εχει αλλαξει καποιος προηγουμενος ιδιοκτητης με μαθηματικη ακριβεια θα σκασει στα χερια σου η βλαβη.Εγω το εχω αλλαξει ήδη μια φορα με καινουργιο της BOSCH (600 ευρω) και μετα απο 4 χρονια ξαναχαλασε και θελει παλι αλλαγη (αλλα 600 ευρω για καινουργιο γιατι μεταχειρισμενο πολυ απλα μπορει να χαλασει παλι σε λιγες ημερες παλι).

Γιατί χαλάει αυτό συνέχεια;

m_power_lunatic
04-07-17, 21:41
Πέτρο είναι κλασσική βλάβη για Ε39,αν ρωτησεις σε συνεργείο θα το ξέρουνε σίγουρα.Εγκεφαλος ABS και όταν χαλάσει δεν δουλεύει το ABS προφανώς,το κοντέρ δεν δείχνει χλμ,το antispin off,δεν γράφει ο χιλιομετρητής χιλιομετρα δεν έχει κατανάλωση να δεις κτλ.

Καινούργιο το αγόρασα την πρώτη φορά 600 ευρώ και χάλασε πάλι στα 4-5 χρόνια.Δηλαδη είτε της BMW είτε της BOSCH την δεύτερη και τα δύο χαλασανε.

Panagiotise46
04-07-17, 23:10
Είχα Ε39 για τέσσερα χρόνια και πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν το καλύτερο BMW που είχα (όχι όμως και το πιο γρήγορο).

Πέραν του ABS που είπαν τα παιδιά, θα πρέπει να κοιτάξεις οπωσδήποτε compressor A/C και κρεμαριέρα, καθώς και τα ηλεκτρικά παράθυρα. Αυτά μου είχε βγάλει εμένα σαν προβλήματα και όπως μου είχαν εξηγήσει τότε στην αντιπροσωπία, ήταν προβλήματα που γενικά έβγαζαν τα Ε39.

Προσωπικά δεν θα επαίρνα ποτέ τόσο παλιό αυτοκίνητο από μάντρα, οπότε θα κοίταζα μόνο από ιδιώτη. Ο ελέγχος επίσης καλό είναι να γίνει από επίσημη αντιπροσωπία καθόσον εκεί γνωρίζουν που πονάνε τα συγκεκριμένα μοντέλα, συνεπώς πέραν των βασικών (π.χ. τρακαρίσματα), ξέρουν και τι άλλο να ψάξουν.

Από τα link που παρέθεσες, θα κοίταγα πρώτα από όλα αυτό https://www.car.gr/8970375-bmw-520-face-lift-m-pack-2017 τσεκάροντας 15 φορές τα χιλιόμετρα (είναι πολύ λίγα) ειδικά αν είχε περάσει καποια στιγμή από μάντρα το αυτοκίνητο. Όπως είπαν και οι παραπάνω το 2.200 κάνει τη διαφορά.

Γενικά ψάξτο όσο περισσότερο μπορείς για να αποφύγεις απρόοπτα, αλλά και να μάθεις περισσότερα για το αυτοκίνητό σου (τουλάχιστον εγώ το βρίσκω πολύ ευχάριστο αυτό)

Καλή επιτυχία και όταν με το καλό το αποκτήσεις περιμένουμε photos και λεπτομέρειες!!!!

CHRISTODOULOS
05-07-17, 08:44
Καλημέρα σε όλους τους φίλους, που μπήκαν στον κόπο να γράψουν τις απόψεις τους.
Όλες ήταν επικοδομητικές και σας ευχαριστώ πολύ.
Δεσμεύομαι για φωτογραφίες, όταν με το καλό το αποκτήσω...

PetrosD
05-07-17, 09:42
Παραλίγο να αγοράσω εδώ στη Γερμανία που είμαι τώρα, ένα τέτοιο 530d. Δυστυχώς πουλήθηκε την επομένη της αγγελίας και δεν το πρόλαβα.

mark e92
05-07-17, 12:03
Καλημέρα σε όλους τους φίλους, που μπήκαν στον κόπο να γράψουν τις απόψεις τους.
Όλες ήταν επικοδομητικές και σας ευχαριστώ πολύ.
Δεσμεύομαι για φωτογραφίες, όταν με το καλό το αποκτήσω...

Να πούμε καλορίζικο;

Snoo
05-07-17, 13:25
1) Μακριά απο μαντράδες
2) Δες αυτό που θα πάρεις να έχει το high κοντέρ -
3) Προτίμησε το Μ54 μοτερ 2200 με τα 170hp
4) Αν πας στο 2000 M52 προτίμησε να έχει διπλό βάνος.

Leonidas_E39
07-07-17, 22:11
Παρων Βασίλη μου με 156000 χιλιομετρα

Leonidas_E39
07-07-17, 22:23
Και τωρα με τα 39αρια μεγαλη ιστορια τα ειπαν τα παιδια ποιο πανω ολα ενα καλο τσεκαρισμα μιας και πλεον ειναι αμαξια 20ετιας Τσεκαρισμα οποσδηποτε :

Μοναδα ABS
Ψαλίδια μπρος - πισω λογω βάρους αυτοκινητου και του υλικου κατασκευής τους χρηζουν αλλαγη λογω δρόμων στο Ελλαδιστάν
Ελεγχος σταυς μηχανισμους στα παράθυρα
Τα Μ52 μετα τα 120000 εχουν την τάση να δακρύζουν στην φλάτζα του κάρτερ.
Ελεγχο την κρεμαγιέρα για διαρροές.

Εγω θα κοιταγα να βρώ εκδοση Μπακ απο το εργοστάσιο μιας και και το αμαξι ειναι τελειως διαφορετικο απο τις απλες εκδόσεις.

Προσωπικά εδω και 5 χρονια που είμαι κατοχος αυτου του αυτοκινητου και παρόλο που το τελευταιο 6μηνο εχω παραδωσει πινακιδες δεν μετάνοιωσα επ ουδενή την αγορά του και δηλώνω ακομα ΚΑΨΟΥΡΗΣ μαζι του βλέπωντας το στο γκαράζ να με περιμένει κανα βραδυ στα κλεφτά να το πάω βολτα.

Αν μπορέσεις να βρεις 2,2 ακομα καλυτερα μιας και το μοτερ αυτο ειναι ποιο καινουργιο με περισσοτερα αλογα τα οποια χρειαζονται στο σκάφος απο 39αρι.


Οτιδήποτε χρειαστείς μας ρωτας για να σου λύσουμε οποιαδήποτε απορία

CHRISTODOULOS
13-07-17, 22:25
Καλησπέρα στο forum,
Ερώτηση :
Το αυτόματο κιβώτιο της Ε39 έχει και θέση +/- για χειροκίνητη επιλογή σχέσης ?
Έχω εντοπίσει ένα δύο αυτόματα Ε39 (μοντ. 99 και 00) και προβληματίζομαι σε σχέση με το μηχανικό κιβώτιο.
Πώς είναι η σύγκριση των δύο ?
Ευχαριστώ.

nikolaou60
14-07-17, 09:43
αν θελεις την υγεια σου,μην μπλεξεις με αυτο το κιβωτιο.εκτος και αν υπαρχει εγγραφο που να αποδεικνυει οτι εχει ανακατασκευαστει την τελευταια τριετια το πολυ πενταετια.ναι γινεται σειριακο,αλλα αν βγαινεις απο τα ορια λειτουργιας του,κανει αυτα που εχει προγραματιστει να κανει.δλδ δεν σου επιτρεπει να το σπασεις,αν θελεις να κανεις καγκουριες.αλλο που ....... μονο του......(γραφω για το 5ηρ19,που εμπαινε στα μοντελα 2000+,που ειναι και ακριβο).....

BILL007
14-07-17, 16:45
Καλησπέρα στο forum,
Ερώτηση :
Το αυτόματο κιβώτιο της Ε39 έχει και θέση +/- για χειροκίνητη επιλογή σχέσης ?
Έχω εντοπίσει ένα δύο αυτόματα Ε39 (μοντ. 99 και 00) και προβληματίζομαι σε σχέση με το μηχανικό κιβώτιο.
Πώς είναι η σύγκριση των δύο ?
Ευχαριστώ.

To κιβώτιο αυτό είναι αρκετά αργό.Καμία σχέση με τα smg αν τσιμπάς απο το +/-. Γενικά όχι οτι δεν ειναι ωραία σαν κιβώτια, αλλά βασικός και καθοριστικός παράγοντας είναι η χρήση που θες να κάνεις.

CHRISTODOULOS
15-07-17, 09:16
Καλημέρα στο forum.
Η Ε39 θα χρησιμοποιείται κυρίως για μετακινήσεις εκτός πόλεως.
Το αυτόματο κιβώτιο το θεωρώ πολύ πρακτικό και άνετο, αλλά θα ήθελα όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες, να μπορώ να "γυρνώ" στο manual, ώστε να επιταχύνω κατά βούληση σε ψηλές στροφές. Αυτό μπορεί να γίνει εν κινήσει (η αλλαγή σε manual) ?
Από πλευράς κόστους συντήρησης, τι σημαίνει το αυτόματο vs. manual ?
Ευχαριστώ.

PetrosD
15-07-17, 10:48
Μα σε ένα αυτόματο κιβώτιο, όταν πατήσεις τέρμα γκάζι, γίνεται kick down και κατεβάζει 1-2 σχέσεις μόνο του για να επιταχύνεις με πολλές στροφές. Δεν χρειάζεται να το κάνεις εσύ χειροκίνητα.

BMWNAOUSSA
15-07-17, 11:13
κοστος συντήρησης αυτόματου.
κάθε 100.000 χιλ (κάθε 60.000 προτείνουν οι γνώστες) αλλαγή φίλτρου αυτόματου κιβωτίου και αλλαγή λαδιών κιβωτίου συνολικό κόστος από 350 εως 500 ευρώ.
σε κάθε περίπτωση με την αγορά του αυτοκινήτου πρέπει να γίνει άμεσα αυτή η αλλαγή...

nikolaou60
15-07-17, 13:03
Μα σε ένα αυτόματο κιβώτιο, όταν πατήσεις τέρμα γκάζι, γίνεται kick down και κατεβάζει 1-2 σχέσεις μόνο του για να επιταχύνεις με πολλές στροφές. Δεν χρειάζεται να το κάνεις εσύ χειροκίνητα.
στο συγκεκριμενο,η αλλαγη γινεται σειριακα,δλδ αν ,και ξαναγραφω αν,αποφασισει να κατεβασει 2 ταχυτητες,θα τις κατεβασει σειριανα,πρωτα την μια ,μετα την επομενη.η καθυστερηση ειναι εμφανη,και δεν μπορεις να κανεις κατι σαν οδηγος.οτι ειναι κυριλα,ειναι.


κοστος συντήρησης αυτόματου.
κάθε 100.000 χιλ (κάθε 60.000 προτείνουν οι γνώστες) αλλαγή φίλτρου αυτόματου κιβωτίου και αλλαγή λαδιών κιβωτίου συνολικό κόστος από 350 εως 500 ευρώ.
σε κάθε περίπτωση με την αγορά του αυτοκινήτου πρέπει να γίνει άμεσα αυτή η αλλαγή...
αυτα ισχυουν,για ενα κιβωτιο το πολυ 10ετιας.μετα την 10ετια και αναλογως την χρηση,η αλλαγη φιλτρολαδου μπορει μονο να παρατεινει ελαφρα την κακια ωρα.(ειδικα αν καποιος προηγουμενος τραβουσε κανα τροχοσπιτο,αστα να πανε.......).τα κοστη των ανταλακτικων ειναι:250 η αντλια,300+ το σετ ορινγκ,400+ μετατροπεας,300+ τα δισκακια και των 6 συμπλεκτων που εχει μεσα(τα μεταλικα δυσκολα φθειρονται) .βαλε και την εργασια κανα 300αρι.........

BMWNAOUSSA
17-07-17, 11:30
Από πουθενά δεν προκύπτει ότι στην 10ετία χρειάζεται ολική ανακατασκευή τα αυτόματα κιβώτιο.
Εχω γνωστό με Ε39 του 2001 με αυτόματο κιβώτιο και πάνω από 500.000 χιλιόμετρα που πριν ένα χρόνο έκανε αλλαγή λαδιών στον κιβώτιο γιατί δεν ήξερε ότι χρειάζεται. η bmw δεν συστήνει αλλάγη (λαδια lifetime) το αυτοκίνητο κυκλοφορεί κανονικά χωρίς κανένα θέμα.
καλό είναι να μην παραπληφορούμε τον κόσμο με προσωπικές εκτιμήσεις.

nikolaou60
17-07-17, 18:17
εγω δεν εχω καποιον γνωστο με αυτο το κιβωτιο.εχω ενα τετοιο κιβωτιο ανοιγμενο στον παγκο μου για ελεγχο και ανακατασκευη,διοτι και το αλλο ιδιο που εχω πανω στο οχημα,βαζει σε λειτουργεια ασφαλειας το οχημα και πρεπει να ετοιμασω το ενα για αλλαγη..και ολα αυτα,σε πρωτο χερι,χωρις ελξη ,και ηπια οδηγηση σε ισιαδια.δεν εγραψα οτι θελει ανακατασκευη στην 10ετια,αλλα αν κανεις τον καμποσο και παρεις οχημα 10ετιας + με αυτο το αυτοματο, και σε βγαλει ζημια,το εναμιση χιλιαρικο δεν το γλυτωνεις.το συγκεκριμενο κιβωτιο εχει 2-3 σημεια που πονανε,και αν γινει αλλαγη των υλικων αυτων με ανταλακτικα της ζφ,η ζημια θα ξαναεμφανιστει.μονο με τριτου κατασκευαστη γλυτωνεις.και ειναι και κινεζος.....δεν θα γραψω άλλα μιας και οι γνωστοι μαλλον εχουν αλαθητο,και ας μην ξερουν να καλλιεργουν ουτε αγριοχορτο,και το κυριοτερο,η γνωση κοστιζει,δεν ειναι τσαμπα..............

nikolaou60
17-07-17, 18:26
και το κυριοτερο,αν νομιζεις οτι οι γνωστοι,μας λενε παντα την αληθεια για τις ζημιες που εχουν βγαλει τα τα οχηματα τους,πλανασαι πλανην οικτρα ή κανεις και εσυ τα ιδια.......κριμα να μην μπορω να σβησω παλιαοτερα στοιχεια που ανηρτησα.κακως δινω στοιχεια,το ξερω,αλλα παντα την παταω και θελω να μοιραζομαι τις γνωσεις μου.πρεπει να κοψω τις βλακειες......500κ χωρις αλλαγη φιλτρολαδων,δεν παιζει ουτε σε ονειρο......πες του να λεει πιο πειστικες μπαρουφες

μονο 5 λεπτα μετα,για επεξεργασια??αλλο επιπεδο......

BILL007
17-07-17, 19:12
Αν και δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, εγώ θα έλεγα να μην "αρπάζεσαι" φίλε, γιατί σε αυτά που λες δεν είσαι μόνος σου και στην τελική όλοι έχουν κάποια άποψη -σωστή ή λάθος- που πρέπει να είναι σεβαστή.

Και εγώ ήμουν έτοιμος να γράψω για τα "περι lifetime λιπαντικά". Lifetime ούτε κατά διάνοια, πλάκα κάνουμε?!?


μονο 5 λεπτα μετα,για επεξεργασια??αλλο επιπεδο......
Οσο για το edit τι σε πείραξε ακριβώς? :think:



και το κυριοτερο,η γνωση κοστιζει,δεν ειναι τσαμπα..............

Εδώ σόρρυ αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου.Αυτές είναι απόψεις του περασμένου αιώνα που "οι μάγοι της φυλής ήξεραν τα μυστικά και τα χρέωναν (δυσ)αναλόγως"

Γιατί αν σε ένα θέμα έχεις τη γνώση, πες μου σε πόσα άλλα θέματα έχεις διαβάσει και πάρει αυτή τη γνώση απο αλλού? Τα ίδια με εσένα και πολύς άλλος κόσμος στο φόρουμ και εκτός.

Ζούμε στην κοινωνία της πληροφορίας και πίστεψε με υπάρχει μπόλικη εκεί έξω, που μοιράζεται δωρεάν επι πάρα πολλών θεμάτων.


Μην το βλέπεις έτσι λοιπόν και μην γίνεσαι και εσύ ένας απο τους πολλούς που "αρπάζεται" :original:

Το ότι είμαστε σε ένα φόρουμ, σημαίνει αυτόματα και διάλογο, που μόνο μέσω αυτού κάποιος που θα διαβάσει θα μπορέσει να κρίνει και να βοηθηθεί.

Σε διαφορετική περίπτωση ας ανοίξουμε ο καθένας τη προσωπική του σελίδα και ας αναρτήσουμε το μανιφέστο μας, για να μην χαλάμε τις καρδιές μας - αλλά αυτό δεν είναι φόρουμ thumb

nikolaou60
18-07-17, 08:27
καλα το εγραψες,αρπαζομαι,διοτι ειμαι παθων στο συγκεκριμενο κιβωτιο,και οπως ειδες ,ρωτησα και εμαθα πολλα,τα οποια και ξεκινησα να μοιραζομαι στο παρον νημα,και πεταγεσαι εσυ,και γραφεις οτι παραπληροφορω,διοτι καποιος γνωστος σου εχει κανει 500κ χιλιομετρα με αυτο το κιβωτιο ,και μαλιστα,απο αυτα που γραφεις ,χωρις αλλαγη λαδιων.(καταλαβες τι εγραψες?ουτε σε ανεκδοτα αυτο).ειναι που λεμε,χαρη σε σενα,σκιζω τα πτυχια μου.δεν περιγραφω αλλο.......μαθε κατι απο τα γενομενα στο παρον νημα........ο πλατων ο μεγιστος εγραψε καποτε:αν δεν εχεις γνωση,δεν δικαιουσαι αποψη....και να παει στο διαολο,να εχεις αποψη,αλλα να βγαζεις τον αλλον που εχει γνωση,οτι παραπληροφορει,παει πολυ.......πολιτικος εισαι?αν οχι,γινε,θα διαπρεψεις:original::original::original: :original:

wantone
18-07-17, 09:23
500 χιλ χμ με το ιδιο κιβωτιο και χωρις συντηρηση δεν το πιστευω. Παιζει ρολο και η χρηση σε αυτα τα κβωτια αλλα με τετοια χμ συνηθως θελεις rebuild.

Dimimav
18-07-17, 10:08
nikolaou60 άλλος σου απάντησε, σε άλλον απαντας εσύ, εχεις γράψει κοντά τρία ποστ απαντηση για εναν.
Σε πνιγεί το δίκιο καταλάβαμε. Χαλάρωσε τώρα:original:

nikolaou60
18-07-17, 10:22
τα τρια ποστ θα ηταν ενα ποστ,αν δεν υπηρχε ο περιορισμος του πενταλεπτου για επεξεργασια,αλλα εσυ,ποιανου δικηγορος εισαι????αν καταλαβες εσυ,σε ποιον αναφερονται τα γραφομενα μου,το καταλαβε και ο ιδιος.και παλι το πενταλεπτο δεν αφησε να επεξεργαστω για να το κανω πιο εμφανες.

PetrosD
18-07-17, 11:05
Δεν μπορείς να γράφεις με τη μια αυτό που θες να γράψεις; Γιατί πρέπει να κάνεις EDIT μετά;

Dimimav
18-07-17, 11:08
τα τρια ποστ θα ηταν ενα ποστ,αν δεν υπηρχε ο περιορισμος του πενταλεπτου για επεξεργασια,αλλα εσυ,ποιανου δικηγορος εισαι????αν καταλαβες εσυ,σε ποιον αναφερονται τα γραφομενα μου,το καταλαβε και ο ιδιος.και παλι το πενταλεπτο δεν αφησε να επεξεργαστω για να το κανω πιο εμφανες.

Επειδή λοιπόν διαφαίνεται οτι ουδέποτε εχεις διαβάσει τους κανόνες του forum που ο ίδιος
εγγράφηκες και πολλους απο αυτούς τους "παραβιάζεις" σου δίνω μια ακόμα ευκαιρία να τους δεις
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=16

nikolaou60
18-07-17, 11:56
Δεν μπορείς να γράφεις με τη μια αυτό που θες να γράψεις; Γιατί πρέπει να κάνεις EDIT μετά;
μαλλον αστειευεσαι.δλδ εσυ πριν γραψεις κατι,το εχεις ολοκληρομενο?ή πρωτα το γραφεις στο προχειρο και μετα το "καθαρογραφεις"?δεν θελεις ποτέ να συμπληρωσεις κατι,μετα?ε,δεν ειμαστε ολοι ιδιοι...παρεπιφτοντως,μαλλο ν το 5λεπτο το μετρατε απο την εναρξη πληκτρολογησης,και οχι απο την στιγμη της υποβολης,που ειναι και το λογικο.αλλα σε αυτην την χωρα,η λογικη εχει παει διακοπες...


Επειδή λοιπόν διαφαίνεται οτι ουδέποτε εχεις διαβάσει τους κανόνες του forum που ο ίδιος
εγγράφηκες και πολλους απο αυτούς τους "παραβιάζεις" σου δίνω μια ακόμα ευκαιρία να τους δεις
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=16
οπως καταλαβες,δεν με αρεσουν καποιοι κανονες.ξερω που αποσκοπει το 5λεπτο.ημουν παρον στο νημα που προκαλεσε τον περιορισμο στον χρονο επεξεργασιας,στο ιστολογιο το οποιο αντιγραφει το παρον.αν δεν υπηρχε,θα ειχα σβησει οτι πληροφορια εδωσα.....διοτι οπως καταλαβες ,εχω να δωσω,οχι να παρω........αν δεν αρεσει,κερδος εχω,οχι χασουρα......

BMWNAOUSSA
18-07-17, 13:32
καλα το εγραψες,αρπαζομαι,διοτι ειμαι παθων στο συγκεκριμενο κιβωτιο,και οπως ειδες ,ρωτησα και εμαθα πολλα,τα οποια και ξεκινησα να μοιραζομαι στο παρον νημα,και πεταγεσαι εσυ,και γραφεις οτι παραπληροφορω,διοτι καποιος γνωστος σου εχει κανει 500κ χιλιομετρα με αυτο το κιβωτιο ,και μαλιστα,απο αυτα που γραφεις ,χωρις αλλαγη λαδιων.(καταλαβες τι εγραψες?ουτε σε ανεκδοτα αυτο).ειναι που λεμε,χαρη σε σενα,σκιζω τα πτυχια μου.δεν περιγραφω αλλο.......μαθε κατι απο τα γενομενα στο παρον νημα........ο πλατων ο μεγιστος εγραψε καποτε:αν δεν εχεις γνωση,δεν δικαιουσαι αποψη....και να παει στο διαολο,να εχεις αποψη,αλλα να βγαζεις τον αλλον που εχει γνωση,οτι παραπληροφορει,παει πολυ.......πολιτικος εισαι?αν οχι,γινε,θα διαπρεψεις:original::original::original: :original:

ευχαριστώ για την προτροπή να γίνω πολιτικός θα το σκεφτώ σοβαρά...........

savvas bmwdakias
18-07-17, 21:23
Το μαμησατε το θεμα...

katsaraios
19-07-17, 03:39
Το αυτοματο 500.000 χλμ χωρις αλλαγη λαδιων ειναι τζοκερ.
Αν δεν εχει αλλαξει και μοναδα ABS παει για αστροναυτης.
Την σκισαμε την Χοντα..

Αν αντεχει η τσεπη δες εδω που με καλο παζαρι και τσεκαρισμα παιρνεις αμαξαρα

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/10078753/

dark knight
19-07-17, 15:39
να συμφωνησω με τους προλαλησαντες και να επιμείνω στο να βρεις ένα 2,200 με τα 170 αλογα αντι του παλαιοτερου Μ52 με τα 150. θα πρεπει να εχεις υποψιν σου ότι καπου εκει στις 200-220 χιλ αρχιζουν να εμφανίζονται καποιες φθορες λογω χρησης. στα BMW πολύ λιγοτερες σε σχεση με άλλες μαρκες που μπορει να εχει παραδωσει το πνευμα του το μοτερ.

Μερικες είναι μαφ, αντλια νερου, ψυγειο νερου, disa (M54 μοτερ,υπαρχει κιτ επισκευης), φακίρης κλιματισμου,πολλαπλασιαστ ς, καμμενα πιξελ στον πινακα οργανων, βλαβες στους μηχανισμούς ηλεκτρικων παραθυρων, φλαντζα ψευτοκαπακου, φλαντζα καρτερ( και οι 2 φτηνες είναι), μοτερ ανεμιστηρα(φανα)

με σωστη συντηρηση αυτά τα μοτερ αντεχουν για 500.000 χλμ

σαν αυτοκινητο εχει απιστευτη ποιοτητα κυλισης, χωρις να ξεχναει το σπορ DNA του, οποτε του το ζητήσεις. κατι που δεν ειχε κανενας ανταγωνιστης εκεινης της περιοδου. γνωμη μου είναι να μην επιλεξεις αυτοματο κιβωτιο, γιατι εκτος από αργο στις αλλαγες, βγαζει και προβλήματα.

αν αντεχεις παραπανω κυβικα, 2500-3000, θα το απολαυσεις ακομα περισσοτερο. καλη αγορα!

CHRISTODOULOS
23-07-17, 18:35
Καλησπέρα στο forum,

τελικά, το θέμα αυτοκίνητο πέρα από ένα μέσο μετακίνησης /εξυπηρέτησης είναι και θέμα αισθητικής...
Άλλη αίσθηση το να σου τραβάει το βλέμμα...
Είδα από κοντά δύο Ε39, με λιγότερα από 200 χιλ. χλμ., προσεγμένα κλπ. κλπ. αλλά κλικ δεν μου κάνανε...Δείχνανε την ηλικία τους...
Βλέπω στις φωτο που ακολουθούν τα συγκεκριμένα και προβληματίζομαι...
Να πάω ένα ταξιδάκι μέχρι Κέρκυρα ή Αλεξανδρούπολη ? Τι λέτε ?
www.car.gr/classifieds/cars/view/10087708
www.car.gr/9692876-bmw-520-e39

Koyotte
23-07-17, 21:48
Όπως και να το κάνεις, είναι παλιό σκαρί. Το θες επειδή σου αρέσει ή λόγω μάρκας; Γνώμη μου, αν θες σώνει και καλά BMW, βάλε 3-4 χιλιάρικα ακόμα και πάρε Ε90. Αν δεν θες να δώσεις τόσα με 5-6 χιλιάδες παίρνεις άλλη μάρκα αλλά πιο σύγχρονο.

savvas bmwdakias
23-07-17, 22:41
Ωραιο το κοκκινο χαζευα ενα ιδιο στην Λαρισα πριν λιγο καιρο στα 5000 ευρω. 7000 μου φαινονται αρκετα γι αυτο το μοντελο, σε αυτα τα λεφτα πλησιαζεις το πιο καινουριο πενταρι το Ε60.

MixalhsGp
26-07-17, 10:14
Καλησπερα , ενδιαφερεσαι για αμεση αγορα;
Εγω εχω ενα Ε39 520i του 99 με 109.000km ελληνικο. Θα μπω στην διαδικασια να το δωσω αφου βρω να παρω πρωτα το αμαξι που ψαχνω.
Αν εχεις υπομονη .....

CHRISTODOULOS
23-09-17, 15:55
Καλησπέρα στο forum,
γνωρίζει κάποιος φίλος εξουσιοδοτημένο /εξειδικευμένο συνεργείο bmw στην Ορεστιάδα ?
Ενδιαφέρομαι να ελέγξω ένα μεταχειρισμένο Ε46.
Ευχαριστώ.