PDA

Επιστροφή στο Forum : ENGINE CARBON CLEAN - DECARBONIZATION



Thomelef
20-06-17, 11:04
την Κυριακή που μας πέρασε, ήμουν το μεσημέρι στο σπίτι ενός φίλου ο οποίος έχει φέρει ένα μηχάνημα καθαρισμού για κινητήρες. μου είχε πεί και πριν κάνα 2 μήνες για το συγκεκριμένο μηχάνημα και τι κάνει, αλλά δεν έδωσα και πολύ σημασία. την Κυριακή λοιπόν που πήγα την μικρή για να παίξει με τον γιόκα του, εμείς κάτσαμε να πιούμε έναν καφέ. τέλος πάντων και για να μην τα πολυλογώ, βάλαμε και κάναμε την διαδικασία στο σεατάκι. σύνολο χρόνου περίπου 50 λεπτά και το αποτέλεσμα εκπληκτικό.

η διαδικασία κρατάει 50 λεπτά και έχει 4 στάδια. στάδιο και 10λεπτο, όπου μόλις περάσει το καθένα, πρέπει για 2-3 λεπτά ο άνθρωπος να μαρσάρει το αμάξι με συγκεκριμένο τρόπο. εντάξει το τι πετάει από πίσω δεν λέγεται, ειδικά την πρώτη φορά.

οι δικές μου εντυπώσεις...καταρχήν μόλις πέρασε το πρώτο 10λεπτο, το μοτέρ σταμάτησε να έχει ένα πολύ μικρό τρέμουλο που είχε. φαίνεται ότι δουλεύει πολύ πιο στρωτά και κάνει λιγότερο θόρυβο στο ρελαντί. στις χαμηλές στροφές είναι πολύ πιο ζωντανό, ακριβώς όπως όταν πας απο 95άρα βενζίνη σε 100αρα. τέλος, ο φίλος λέει και για μείωση στην κατανάλωση, αλλά για αυτό θα επανέλθω μόλις τελειώσω το ντεπόζιτο. όλη την εβδομάδα κυκλοφορώ με το ίμπιζα για να δω τι ακριβώς γίνεται και εκεί.

χωρίς ίχνος υπερβολής, το πράμα κάνει δουλειά και το καταλαβαίνεις αμέσως. εγώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα κάνω και το Χ5 που έχει πολλά χιλιόμετρα φορτωμένα στην πλάτη του. εκεί μου είπε ο φίλος πως πραγματικά θα πάθω πλάκα με τόσα χιλιόμετρα που έχει το αμάξι.

γενικά κάνοντας μια κουβέντα μαζί του, του ζήτησα να κάνει μια τιμή για το φόρουμ αν τον ενδιαφέρει φυσικά και επειδή είμαι εγώ στην μέση κάνει τιμή 60€ για 5 αμάξια και απο τα 10 και πάνω θα χρεώσει 50€. αρκεί να είναι ανά περιοχή. δλδ 5-10 από Θεσσαλονίκη, 5-10 Αθήνα κοκ. να αναφέρω πως η αρχική τιμή είναι 79€

για περισσότερες πληροφορίες, τσεκάρετε το site του.

https://www.enginecarbonclean.gr/book-online/

πραγματικά αξίζει.

BILL007
20-06-17, 12:40
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι γίνεται σαν διαδικασία. Είναι κάτι σαν αυτό?


https://www.youtube.com/watch?v=B3HT_hIgh5U

Αφαιρείται η εξάτμιση? Που βγαίνει αυτή η "μαυρίλα"?

Dimimav
20-06-17, 12:47
Το εκανα και εγώ πριν δυο βδομαδες.! Εγώ πήγα σε αυτόν https://www.carbonoff.gr/
Η διάφορα πολύ μεγάλη αξίζει κάθε ευρώ

bakalos
20-06-17, 14:43
Με ενδιαφέρει! Και για το BMW αλλά κυρίως για το smart με DPF.

Thomelef
20-06-17, 14:57
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι γίνεται σαν διαδικασία. Είναι κάτι σαν αυτό?


https://www.youtube.com/watch?v=B3HT_hIgh5U

Αφαιρείται η εξάτμιση? Που βγαίνει αυτή η "μαυρίλα"?

όχι. ουσιαστικά βγάζει το μαρκούτσι της εισαγωγής που περνάει στον κινητήρα και συνδέει το μηχάνημα του πάνω στην εισαγωγή. αντί λοιπόν για αέρα, το αμάξι τραβάει υδρογόνο που το πρεσάρει το ίδιο το μηχάνημα. αφού είναι συνδεδεμένο για 10 λεπτά γεμίζοντας το συνέχεια, συνέχεια έχει λίγο μαρσάρισμα. σε κάποια απο τα στάδια μέχρι και 5κ στροφές. ότι σκατό είναι μαζεμένο στον κινητήρα, φεύγει απο την εξάτμιση.

πολύ εύκολη διαδικασία γενικά, απλά τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. η διαφορά που είδα εγώ, είναι ακριβώς όπως περιέγραψα. είναι σαν την διαφορά που έχει η 100άρα βενζίνη με την 95άρα.

Χρίστος
20-06-17, 23:52
αυτο εβλεπες δλδ?


https://www.youtube.com/watch?v=epPS1iyaNRM

Thomelef
21-06-17, 05:46
Όχι. Αυτό είναι ντιζελ. Αυτό βλέπουν κυρίως οι ταριφες.

dimsour9
21-06-17, 09:17
Φαινεται πολυ ενδιαφερον αν οντως κανει δουλεια .
Θα το εκανα στο Ζ μου επειδη εχει και χιλιομετρα το μοτερ .
Υπαρχουν αλλοι που ενδιαφερονται απο Αθηνα ? Αποτι ειδα στο site του ειναι στον Γερακα .

Dermatis
21-06-17, 09:27
Το εκανα και εγώ πριν δυο βδομαδες.! Εγώ πήγα σε αυτόν https://www.carbonoff.gr/
Η διάφορα πολύ μεγάλη αξίζει κάθε ευρώ

Μενω κοντα σε αυτον και οποτε περναω ...λεω να ερθω να ρωτησω και το χω αφησει !
Ποσο το χρεωνει το ξεκαπνισμα ?

Dimimav
21-06-17, 09:29
Μενω κοντα σε αυτον και οποτε περναω ...λεω να ερθω να ρωτησω και το χω αφησει !
Ποσο το χρεωνει το ξεκαπνισμα ?

55€ + ΦΠΑ αν θες βεβαίως απόδειξη η τιμή είναι μέχρι τα 2000 κυβικά. Μετα είναι λίγο παραπανω

Dermatis
21-06-17, 09:33
55€ + ΦΠΑ αν θες βεβαίως απόδειξη η τιμή είναι μέχρι τα 2000 κυβικά. Μετα είναι λίγο παραπανω

Kαλα ειμαστε μεχρι τα 2000cc :th_Laie_67-1: !
Στα τοσα χρονια λειτουργιας δεν χανουμε τιποτα να το ξεκαπνισουμε !
Σε ευχαριστω !

wheelman
21-06-17, 11:55
Τον είχα δει και εγώ στο fb αυτον στο Μπραχαμι και ψηνόμουν.
Μετά σκέφτηκα πόσο φρίκη θα φάει ο καταλύτης με όλο αυτό το πράμα που θα περάσει από εκεί και έκατσα στα αυγά μου...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Dimimav
21-06-17, 13:45
Τον είχα δει και εγώ στο fb αυτον στο Μπραχαμι και ψηνόμουν.
Μετά σκέφτηκα πόσο φρίκη θα φάει ο καταλύτης με όλο αυτό το πράμα που θα περάσει από εκεί και έκατσα στα αυγά μου...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Το παίρνω απο το site:
ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ

Η συσκευή Engine Carbon Cleaning Machine παράγει Υδρογόνο με την μέθοδο της ηλεκτρόλυσης.

H2O -> O+ + H+h2o

Το παραγόμενο αέριο διοχετεύεται στον κινητήρα του οχήματος ενώ αυτός δουλεύει στο ρελαντί αναρροφόντας το, όπου λόγω των υπάρχουσων θερμοκρασιών δημιουργείται υπέρθερμος ατμός και ιόντα υδρογόνου και οξυγόνου.

Η2 (>2300οC) -> 2Η*

Ο ατμός υγραίνει και μαλακώνει όλες τις συσσωρευμένες ανθρακούχες επικαθίσεις.

Παράλληλα μειώνει την παραγόμενη θερμοκρασία εντός του θαλάμου καύσης, προστατεύοντας τα ζωτικά μέρη του κινητήρα.

Τα ιόντα Υδρογόνου διεισδύουν στα μόρια του άνθρακα και ενώνονται μαζί του δημιουργώντας ενώσεις Υδρογονανθράκων.

20170408 141727C + H+ -> CxHy

Στη συνέχεια και με την συμμετοχή του οξυγόνου οι παραγόμενοι υδρογονάνθρακες καίγονται και τα παράγωγα της καύσης αυτής είναι νερό, υδρατμοί και διοξείδιο του άνθρακα.

CxHy + O2 -> CO2 + H2O

Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται ο πλήρης καθαρισμός των ιζημάτων άνθρακα (κάπνας) σε όλο το σύστημα καύσης και απαγωγής καυσαερίων.

Όλη η διαδικασία ελέγχεται ηλεκτρονικά από το λογισμικό της συσκευής, με ειδικούς αισθητήρες που συνδέονται στο όχημα.

αρα το συστημα παράγει ατμό και νερό το οποίο είναι ακίνδυνο, δεν αποκολουνται κομμάτια
και βουλωνει ο καταλύτης.ίσα ίσα που με αυτήν την μέθοδο καθαρίζουν τα μπεκ ο καταλύτης και γενικά όλο το συστημα
καύσης μέχρι το τέλος

Thomelef
21-06-17, 14:04
μ@λ@κίες. τα μπεκ πως καθαρίζουν? τα μπεκ ψεκάζουν, δεν ρουφάνε υλικό όπως ο κινητήρας. ουσιαστικά αντί για εξωτερικό αέρα, το αμάξι ρουφάει το υλικό που του δίνει το μηχάνημα. αντί για air/fuel δλδ δουλεύει με υλικό μηχανήματος/fuel. οπότε το καθαρίζουν τα μπεκ, είναι μούφα. τα μπεκ καθαρίζουν μονάχα σε μηχάνημα καθαρισμού για μπεκ, όπου ειδικό υγρό περνάει με πίεση όπως η βενζίνη απο μέσα προς τα έξω.

επίσης, μιλάμε για καθαρισμό στο σημείο καύσης του κινητήρα και σε όλα τα κινητά μέρη που βρίσκονται στο πάνω μέρος.

γενικά ο φίλος μου μου είπε πως υπάρχουν αρκετοί που αντί για το υγρό που πρέπει, δουλεύουν με υδροχλώριο και πως είναι πολύ κακό. τι και πως, δεν ξέρω.

γενικά πάντως παρόλες τις πίπες που μπορεί να λέει ο καθένας, είναι κάτι του οποίου το κόστος είναι πολύ μικρό σε σχέση με αυτό που προσφέρει. εγώ μέσα στο σκ θα κάνω και το Χ5 τελικά.

Dermatis
21-06-17, 14:40
Ο μονος τροπος να επαληθευσεις πιστευω την αποτελεσματικοτητα του ειναι να ανοιξεις ενα κουρασμενο μοτερ να το δεις πως ειναι να το ξανακλεισεις να το πας για ξεκαπνισμα και επειτα να το ανοιξεις να δεις την διαφορα που υποτιθεται θα υπαρχει και θα ειναι εμαφνης συμφωνα με τα λεγομενα και το φωτογραφικο υλικο των ιστοσελιδων!
Αλλα ποιος το κανει αυτο ;;;

BILL007
21-06-17, 17:36
Εχει αρκετο ενδιαφέρον σαν θεμα το “Decarbonization". Αμα ψαξετε υπαρχει πολύ υλικό .Εγω ξεχωρισα ενδεικτικά τα ακόλουθα βίντεο


https://www.youtube.com/watch?v=KFtp_jmLF3k


https://www.youtube.com/watch?v=WdT4DPFXIkM


https://www.youtube.com/watch?v=t4vtYzezV7s

Δεν δειχνει κακο γενικα, αν και πιστευω πως ολα αυτα δεν πρεπει να περάσουν απο τον καταλυτη. Συμμεριζομαι απολυτα τον wheelman :+1:

PetrosD
21-06-17, 17:45
Κι εγώ απορώ αν είναι κατάλληλο να περάσουν όλα αυτά μέσα από τον καταλύτη.

Επίσης, δεν χρειάζεται άνοιγμα το μοτέρ. Μόνο βγάλσιμο το μπουζί και μια κάμερα-ενδοσκόπιο αρκεί.

Thomelef
26-06-17, 08:35
το Σαββάτο που μας πέρασε, ο φίλος έκανε 4 αμάξια εδώ σε έναν γείτονα του εργοστασίου. 2 επαγγελματικά μικρά, ένα ml320 και ένα carrera s 997 tiptronic. εκτός του carrera, όλα τα υπόλοιπα είχαν θεαματική διαφορά. για το carrera τον είπε και ο φίλος να μην το κάνουν γιατί το αμάξι εκτός των λίγων χιλιομέτρων που είχε 75κ, δεν έχει πάρει στο ντεπόζιτο του ποτέ άλλη βενζίνη εκτός 100αρας. του είπε να περάσει τα 120-130κ και μετά να το κάνουν αλλά ο άλλος επέμενε να πετάξει λεφτά.

η θεαματική διαφορά κατά τα λεγόμενα του υπαλλήλου το ιδιοκτήτη, ήταν στο ένα το επαγγελματικό που είχε πάνω απο 500κ και δεν έχει γίνει ποτέ επισκευή. δεν ήμουν μπροστά στον καθαρισμό, αλλά αργότερα που πέρασα, μου περιέγραψαν κάτι όπως το γκολφ απο το πιο πάνω βίντεο. πήρα και μερικές έξτρα πληροφορίες σχετικά με το μηχάνημα. καταρχήν ο καταλύτης δεν έχει κανένα πρόβλημα, διότι το στροφάρισμα στις 5κ γίνεται για αυτό το λόγο. το μηχάνημα του φίλου κάνει adapt σχετικά με το πόση ποσότητα υδρογόνου θα πετάξει μέσα στον κινητήρα, μόλις κλείσει τον πρώτο κύκλο. τότε καταλαβαίνει με τι κινητήρα και πόσα κυβικά έχει να κάνει και στέλνει την ανάλογη ποσότητα. έχει δυνατότητα να αυξομειώσει μέχρι πολλές χιλιάδες κυβικά. ανάμεσα απο διάφορους πελάτες έχει και τον ΕΣ, όπου θα ξεκινήσουν καθαρισμούς σε άρματα. πολλά κ κυβικά δλδ, ενώ οι περισσότεροι λέει πως τα μηχανήματα τους είναι για μέχρι 2κ κυβικά.

επίσης κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση είναι πως υπάρχει ασφάλεια απο την axa σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά. απ'οτι μου είπε είναι η μοναδική εταιρεία που προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη.

εγώ αυτή την εβδομάδα θα κάνω το Χ5. θα δω άλλο αμάξι λογικά και θα επανέλθω. αν ενδιαφέρεται κάποιος ας μου πει να κανονίσω.

dimsour9
26-06-17, 13:29
Θωμα το επαγγελματικο να φανταστω ηταν diesel γιαυτο και τοσο μεγαλη διαφορα..
Υποθετω πως το δικο σου ειναι βενζινη. Δεν ξερω αν εχεις γραψει καπου ποσα χιλιομετρα εχει το Χ5 σου .
Θα ηθελα πολυ να διαβασω τις εντυπωσεις σου ..

Thomelef
26-06-17, 15:08
τα επαγγελματικά και το ML ήταν diesel. το Χ5 έχει 230κ χιλιόμετρα και όχι σχολαστική συντήρηση, τουλάχιστον απο μεριάς μου. τι έκανε ο προηγούμενος δεν γνωρίζω, αλλά γενικά το αμάξι είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. θεωρώ πάντως πως θα έχει διαφορά αισθητή, συγκριτικά πάντα με το ίμπιζα που έχει 115κ και είναι σα να οδηγάω άλλο αμάξι.

σχετικά με κατανάλωση που είπα, με 50€ έκανα 570 χιλ και περίπου τα μισά απο αυτά ήταν με κλιματισμό. θεωρώ αρκετά καλά, περίπου 0.88€ το χιλιόμετρο

Thomelef
28-06-17, 08:42
διόρθωση, 0,088 το χιλιόμετρο...0,88 ούτε το Χ5 δεν καίει.

Vassilis ///M
28-07-19, 13:37
Επαναφέρω το θέμα...

Υπάρχουν άλλες εμπειρίες από μέλη εδώ μέσα που να έχουν κάνει αυτή τη μέθοδο ξεκαπνίσματος του κινητήρα???
Συστήνεται να γίνει εν τέλη??
Αποτελέσματα??

Ενδείκνυται για κινητήρες ///Μ της BMW

:thanks:

maris7
29-07-19, 14:06
νομιζω οτι οι υγραεριοκινητοι δεν χρειαζεται να το κανουν γιατι το αεριο τα καθαριζει ολα

S8N
29-07-19, 18:54
Εγώ πήγα το 39αρι στην Carbonoff την Τρίτη του Πάσχα, δηλαδή προ τριμήνου.

Μπορώ με βεβαιότητα να πω πως έκτοτε είναι αρκετά πιο ήσυχο στο ρελαντί, ενώ με το που έφυγα από το κατάστημα το ένιωσα αμέσως πιο ροπάτο.

Είχα 170.000 κμ όταν έγινε ο καθαρισμός.