PDA

Επιστροφή στο Forum : Πολιτικη/diesel συζητηση...



alexm
25-04-17, 09:19
Εδώ και καιρό φαινόταν ότι κάτι δεν πάει καλά με τους ντίζελ κινητήρες και την διάθεση των κατασκευαστών για εξέλιξη.
Πριν από 6-8 μήνες στο Παρίσι πραγματοποιήθηκε ένα φόρουμ τεχνολογίας κινητήρων εσωτερικής καύσης, σε αυτό συμμετείχαν κορυφαίοι σχεδιαστές κινητήρων σχεδόν από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης και το αποτέλεσμα της συζήτησης ήταν ότι η εξέλιξη των ντίζελ κινητήρων κάπου εδώ σταματά τουλάχιστον για τα μικρά κυβικά.
Ότι είχαν να δώσουν τα ντίζελ μέχρι 2.500 - 3.000 CC το έδωσαν και δεν θα υπάρξει περαιτέρω εξέλιξη από τους κατασκευαστές, θα συνεχίσουν όμως την εξέλιξη για κάποια χρονια ακόμα με τους ντιζελοκινητηρες μόνο άνω των 3.000 CC
Το μέλλον των κινητήρων όπως απεφάνθησαν ειναι οι turbo βενζινοκινητήρες, με μικρά CC και χαμηλούς ρύπους.
Για παράδειγμα το νέο AMG A45 θα αποδίδει 400+ ίππους απο 2000 CC εργοστασιακά, 200 ίππους το λίτρο!!!
Στην Αγγλία το θέμα του τέλους των ντίζελ μπήκε στην προεκλογική εκστρατεία της Theresa May, η οποία ζήτησε από τις αρμόδιες υπηρεσίες της χώρας να βρουν τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει απόσυρση των ντίζελ αυτοκινήτων.

https://www.newsauto.gr/etimazoun-aposirsi-gia-ta-diesel-aftokinita/

BILL007
25-04-17, 10:50
Επ'ευκαιρία του άρθρου Αλέξη, να πούμε ότι πρώτοι άνοιξαν το χορό της κατάργησης των diesel οι Γάλλοι και συγκεκριμένα για την πόλη του Παρισιού. Ακολούθησαν άμεσα και οι Άγγλοι οι οποίοι όπως ανέφερες έχουν δρομολογήσει και αυτοί κάτι ανάλογο.



Στην Ελλάδα εμείς τα είχαμε καταργήσει στα αστικά κέντρα χρόνια τώρα (πολύ μπροστά λέμε :th_Laie_67-1:). Οχι θα περιμέναμε τα ευρωπαικά πρότυπα, χαχαχαχαχαχα!!!! :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1::gr:

gant
25-04-17, 14:59
Από μελέτες εκπομπών ρύπων στις μεγαλουπόλεις, διαπιστώθηκε πως κακορυθμισμένος, πόσο μάλλον ασυντήρητος diesel, εκπέμπει μεγάλες ποσότητες μονοξειδίου του Αζώτου που είναι πολύ περισσότερο τοξικό απ τα κατάλοιπα του βενζινοκινητήρα.
Όπως γράφηκε και παραπάνω, μετά το 2020 Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία έχουν σκοπό την απογόρευση σε μεγάλα αστικά κέντρα.

***Θυμάμαι τον Καββαθά που χρόνια ορυόνταν μέσα απ τους 4Τ για την εγκληματική, όπως την χαρακτήριζε απαγόρευση κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

stef
25-04-17, 15:12
***Θυμάμαι τον Καββαθά που χρόνια ορυόνταν μέσα απ τους 4Τ για την εγκληματική, όπως την χαρακτήριζε απαγόρευση κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

Ο Καββαθάς "ορυόταν" όπως αναφέρεις στη δεκαετία του 90 και πολύ καλά έκανε μιας κ είχε απόλυτο δίκιο, εμείς σαν λαός ξυπνήσαμε 20 χρόνια αργότερα όταν όλη η Ευρώπη τα καταργει...
Και μετά σου λέει πρέπει να είμαστε ισότιμα μέλη με τους εταίρους.

gant
25-04-17, 15:53
Ο Καββαθάς "ορυόταν" όπως αναφέρεις στη δεκαετία του 90 και πολύ καλά έκανε μιας κ είχε απόλυτο δίκιο, εμείς σαν λαός ξυπνήσαμε 20 χρόνια αργότερα όταν όλη η Ευρώπη τα καταργει...
Και μετά σου λέει πρέπει να είμαστε ισότιμα μέλη με τους εταίρους.

Αν ο λόγος που δεν επιτρέπονταν ήταν η μόλυνση του περιβάλλοντος, να και κάτι που καναμε σωστά για 20 χρόνια, αρα ο Καββαθάς ήταν λάθος.

Prevezanos
25-04-17, 16:56
Τα βενζινοκίνητα ρυπαίνουν περισσότερο σε επίπεδο κλασσικών ρύπως (CO2 κλπ) ενώ τα πετρελαιοκίνητα ρυπαίνουν εγκληματικά σε μικροσωματίδια τα συναφή.
Γνώμη μου είναι ότι και οι κατακευαστές και οι κυβερνήσεις, χεσμένη την έχουν την ατμόσφαιρα και στα διόλου τους ενδιαφέρει η ρύπανση.
Ολα γίνονται κατόπιν συνεννόησης και καθαρά για εμπορικούς λόγους.
Οτι θέλουν να πουλήσουν το "βαφτίζουν" καθαρό, πράσινο και αειφόρο...
Τώρα, αφού μας έβαλαν και πήραμε όλοι τα καθαρά και αξιόπιστ diesel, που έχουν και μεγάλο χρόνο ζωής, μας λένε ότι είναι "βρώμικα" και δεν αξίζει να τα εξελίξουν άλλο...οπότε πάρτε βενζινοκίνητα τώρα.
Δικό τους το μαχαίρι, δικό τους και το πεπόνι.
Και ομολογώ ότι δεν θα με πείραζε ιδιαίτερα το μάρκετιν των εταιριών, αν δεν υπήρχε η φορολαίλαπα των ελληνικών κυβερνήσεων στα αυτοκίνητα.

stef
25-04-17, 18:35
Αν ο λόγος που δεν επιτρέπονταν ήταν η μόλυνση του περιβάλλοντος, να και κάτι που καναμε σωστά για 20 χρόνια, αρα ο Καββαθάς ήταν λάθος.

Έχεις απόλυτο δίκιο!
Ενώ οι σοσιαλιστικές κ προοδευτικές δυνάμεις είχαν δίκιο...
ΞεκολλήσΤΕ για να πάει η χώρα που καταστρέψαΤΕ μπροστά (δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά)

Harisp
25-04-17, 18:46
Καθόμαστε και συζητάμε για τα diesel euro 4-5-6 που κυκλοφορούν σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πόσο βλάπτουν, όταν κυκλοφορούν πόσα ταξί και επαγγελματικά οχήματα προηγούμενων γενεών και μόλις πατάνε το γκάζι σκοτεινιάζει από τον καρκίνο που βγάζουν...
Δηλαδή αντί να αρχίσουμε να ελέγχουμε αυτά που κυκλοφορούν, πράγμα που το κάνανε οι άλλες χώρες πριν 20-30 χρόνια, εμείς θέλουμε να πάμε στο άλλο άκρο και να τα καταργήσουμε.

Ότι να'ναι κοινώς...

gant
25-04-17, 18:51
Έχεις απόλυτο δίκιο!
Ενώ οι σοσιαλιστικές κ προοδευτικές δυνάμεις είχαν δίκιο...
ΞεκολλήσΤΕ για να πάει η χώρα που καταστρέψαΤΕ μπροστά (δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά)

Αν θυμάμαι καλά η απαγόρευση των ντίζελ υπήρχε ανέκαθεν απ την ΝΔουλα ακόμη! :)

stef
25-04-17, 19:09
Αν θυμάμαι καλά η απαγόρευση των ντίζελ υπήρχε ανέκαθεν απ την ΝΔουλα ακόμη! :)

Αν θυμάμαι καλά αναφέρθηκα το τι ψηφίζαΤΕ γενικα τις 2-3 προηγούμενες δεκαετίες κ αναγκάζετε τις επομενες γενιές να πληρώνουν τα λάθη ΣΑΣ...[emoji6]

gant
25-04-17, 19:31
Αν θυμάμαι καλά αναφέρθηκα το τι ψηφίζαΤΕ γενικα τις 2-3 προηγούμενες δεκαετίες κ αναγκάζετε τις επομενες γενιές να πληρώνουν τα λάθη ΣΑΣ...[emoji6]

Στο ψηφίζαΤΕ, αν δεν κάνω λάθος νομίζω ότι περιλαμβάνεις και μένα.
Το θέμα ξεκίνησε καθαρά τεχνικό και το γυρνάς νομίζω στο πολιτικό.

stef
25-04-17, 19:36
Στο ψηφίζαΤΕ, αν δεν κάνω λάθος νομίζω ότι περιλαμβάνεις και μένα.
Το θέμα ξεκίνησε καθαρά τεχνικό και το γυρνάς νομίζω στο πολιτικό.

Σαφώς και περιλαμβάνω και εσένα ασχέτως αν ψήφισες ΝΔούλες, ΠΑΣΟΚάκι κ δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Βασικά περιλαμβάνω την γενιά σου για την κατάντια της χώρας αν δεν το κατάλαβες....
Το ποιος το γύρισε σε πολιτικό ξανασκέψου το λίγο κ διάβασε πιο πάνω τι έγραψες...
Αν θες σε βοηθάω και εγώ.

gant
25-04-17, 19:53
Ευχαριστώ, δεν χρειαζομαι την βοήθεια σου, γνωρίζω πολύ καλά το τι γράφω και το τι γράφεις.

stef
25-04-17, 19:57
Το ποιος το γύρισε σε πολιτικά λοιπόν αντιλαμβάνεσαι ότι το έκανες εσύ αναφερόμενος σε 20ετίες προηγούμενες κ σε συγκεκριμένους ανθρώπους...

gant
25-04-17, 20:21
Το ποιος το γύρισε σε πολιτικά λοιπόν αντιλαμβάνεσαι ότι το έκανες εσύ αναφερόμενος σε 20ετίες προηγούμενες κ σε συγκεκριμένους ανθρώπους...

Έννοείς για τον Καββαθά?

BILL007
25-04-17, 22:47
Καθόμαστε και συζητάμε για τα diesel euro 4-5-6 που κυκλοφορούν σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πόσο βλάπτουν, όταν κυκλοφορούν πόσα ταξί και επαγγελματικά οχήματα προηγούμενων γενεών και μόλις πατάνε το γκάζι σκοτεινιάζει από τον καρκίνο που βγάζουν...
Δηλαδή αντί να αρχίσουμε να ελέγχουμε αυτά που κυκλοφορούν, πράγμα που το κάνανε οι άλλες χώρες πριν 20-30 χρόνια, εμείς θέλουμε να πάμε στο άλλο άκρο και να τα καταργήσουμε.

Ότι να'ναι κοινώς...

:+1:00000... Ειδικά το θέμα με τα επαγγελματικά (ταξί και φορτηγά του περασμένου αιώνα) έχει παραγίνει!!! :ranting2:

stef
25-04-17, 23:28
Έννοείς για τον Καββαθά?

Ειπες ότι γνωρίζεις μιας και δεν χρειάζεσαι βοήθεια...

DaywalkeR
26-04-17, 00:46
Ειπες ότι γνωρίζεις μιας και δεν χρειάζεσαι βοήθεια...


Το ποιος το γύρισε σε πολιτικά λοιπόν αντιλαμβάνεσαι ότι το έκανες εσύ αναφερόμενος σε 20ετίες προηγούμενες κ σε συγκεκριμένους ανθρώπους...


Σαφώς και περιλαμβάνω και εσένα ασχέτως αν ψήφισες ΝΔούλες, ΠΑΣΟΚάκι κ δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Βασικά περιλαμβάνω την γενιά σου για την κατάντια της χώρας αν δεν το κατάλαβες....
Το ποιος το γύρισε σε πολιτικό ξανασκέψου το λίγο κ διάβασε πιο πάνω τι έγραψες...
Αν θες σε βοηθάω και εγώ.


Ο Καββαθάς "ορυόταν" όπως αναφέρεις στη δεκαετία του 90 και πολύ καλά έκανε μιας κ είχε απόλυτο δίκιο, εμείς σαν λαός ξυπνήσαμε 20 χρόνια αργότερα όταν όλη η Ευρώπη τα καταργει...
Και μετά σου λέει πρέπει να είμαστε ισότιμα μέλη με τους εταίρους.


Έχεις απόλυτο δίκιο!
Ενώ οι σοσιαλιστικές κ προοδευτικές δυνάμεις είχαν δίκιο...
ΞεκολλήσΤΕ για να πάει η χώρα που καταστρέψαΤΕ μπροστά (δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά)


Αν θυμάμαι καλά αναφέρθηκα το τι ψηφίζαΤΕ γενικα τις 2-3 προηγούμενες δεκαετίες κ αναγκάζετε τις επομενες γενιές να πληρώνουν τα λάθη ΣΑΣ...[emoji6]

Μάλλον έχεις χάσει την μπάλα πάντως γιατί ο gant σου έγραψε κάτι για τον Καββαθά κι εσύ το γύρισες στο τι ψήφιζαν οι προηγούμενες γενιές και τι έκανε το πασόκ και η νεα δημοκρατία και οι προοδευτικές κυβερνήσεις

Φαντάζομαι ότι με τον ίδιο τρόπο μιλάς και στους γονείς στους παππούδες σου και γενικότερα προς τους γηραιότερους συγγενείς σου, και έχεις ταυτόχρονα την απαίτηση εσύ η ανάγωγη νέα γενιά να πάει η Ελλάδα μπροστά γιατί προφανώς εσύ δεν έφταιξες ποτέ σε κάτι και είχες πάντα το αλάθητο, η προηγούμενη γενιά μάλλον σε έμαθε καλά να κατηγορείς όλους τους άλλους εκτός από εσένα, σταύρωσε τους όλους, δίδαξε μας την παντογνωσία σου, βοήθησε μας να εξελιχθούμε σαν όντα...

stef
26-04-17, 07:27
Χαίρομαι που απάντησες.....
Πάμε λοιπόν....
Όταν ο Καββαθάς μιλούσε για μια χώρα η οποία είχε κ παραμένει αποβιομηχανοποιημένη, κάποιοι κοίταζαν πώς θα βγάλουν αναπηρικές συντάξεις και να βολέψουν τα παιδάκια τους στο δημόσιο!
Η ρεμούλα και η μίζα του ελληνικού δημοσίου δεν ξανάγινε.
1.700.000 άνεργοι & στο δημόσιο καρεκλοκένταυροι...
Όταν ο Καββαθάς μιλούσε για πίστα, κάποιοι "ορύονταν" για τις οικολογικές τους ανησυχίες τάχα μου τάχα μου.
Όταν ο Καββαθάς μιλούσε για R&D, κάποιοι έπαιρναν μίζες για να δώσουν άδειες σε δασικές περιοχές να χτίσουν τα παλατάκια τους.
Όταν ο Καββαθάς προσπαθούσε να δημιουργήσει σχολή ασφαλούς οδήγησης, κάποιοι την θεωρούσαν αμελητέα ποσότητα & του γύρναγαν την πλάτη...
Πάμε και στο καλύτερο: όταν ο Καββαθάς μίλαγε για αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, κάποιοι έλεγαν φάτε το κεφάλαιο, δημιούργησαν τις προβληματικές ενώ ταυτόχρονα έδιναν αβέρτα κουβέρτα τα Μ.Ο.Π...
Κατά τ άλλα ο Καββαθάς φταίει, βγάλαμε το πόρισμα άμεσα, αντί να πούμε φταίμε για την κατάσταση που βρισκόμαστε.
Ένας να πει φταίμε δεν άκουσα σ αυτή τη χώρα, όλοι αποποιούνται τις ευθύνες τους.
Δεν θα μιλήσω για εμένα γιατί τότε ήμουν 8-10 ετών και δεν είχα τρόπους όπως λες, μιας και με ξέρεις και πολύ καλά άλλωστε, αλλά θα μιλήσω για την γενία του gant η οποία λάδωσε, έκανε απεργίες κάθε τρεις και λίγο, βολεύτηκε με διπλές κσι τριπλές συντάξεις και γενικότερα κατασπάραξε το ελληνικό κράτος για ΠΑΡΤΥ του
Αν λοιπόν αυτή η γενιά δεν φταίει, τότε ναι φταίει η δική μου γενια και πρώτος πρώτος εγώ που μέχρι στιγμής αντί να κοιτάξω να κάνω τα ίδια και χειρότερα, κοιτάω πώς θα προχωρήσω μπροστα (αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο στη χώρα και στην κατάσταςη που είμαστε) δημιουργικά και ΝΟΜΙΜΑ χωρίς φυσικά το οτιδήποτε κάνω να βλάψει τις επόμενες γενιές.

Πάντα φιλικά και στη διάθεσή σου,

Στέφανος

gant
26-04-17, 08:27
Ειπες ότι γνωρίζεις μιας και δεν χρειάζεσαι βοήθεια...

Λοιπόν έχεις πάει σε ανώτερο επίπεδο, δηλαδή το τερμάτισες βλέποντας πολιτική χροιά στο σχόλιο μου για τον Καββαθά.

Κάτι μπερδεύεις στο μυαλουδάκι σου φίλε, καλύτερα γυάλιζε τις λαμαρίνες σου με τα κεριά και τις αλοιφές σου και παράταμε.

Εξ άλλου η εριστικότητα σου είναι γνωστή σε πολλά μελη του φόρουμ.

mark e92
26-04-17, 08:49
Στο θέμα μας ...

Γιατι να πάρει κάποιος Diesel οταν υπάρχουν 1,0 που καίνε 3,5/100 ?

stef
26-04-17, 08:58
Για κανένα λόγο!
Απλά για να νομίζει ότι είναι στην μόδα και δεν καίει

DaywalkeR
26-04-17, 10:37
Χαίρομαι που απάντησες.....
Πάμε λοιπόν....
Όταν ο Καββαθάς μιλούσε για μια χώρα η οποία είχε κ παραμένει αποβιομηχανοποιημένη, κάποιοι κοίταζαν πώς θα βγάλουν αναπηρικές συντάξεις και να βολέψουν τα παιδάκια τους στο δημόσιο!
Η ρεμούλα και η μίζα του ελληνικού δημοσίου δεν ξανάγινε.
1.700.000 άνεργοι & στο δημόσιο καρεκλοκένταυροι...
Όταν ο Καββαθάς μιλούσε για πίστα, κάποιοι "ορύονταν" για τις οικολογικές τους ανησυχίες τάχα μου τάχα μου.
Όταν ο Καββαθάς μιλούσε για R&D, κάποιοι έπαιρναν μίζες για να δώσουν άδειες σε δασικές περιοχές να χτίσουν τα παλατάκια τους.
Όταν ο Καββαθάς προσπαθούσε να δημιουργήσει σχολή ασφαλούς οδήγησης, κάποιοι την θεωρούσαν αμελητέα ποσότητα & του γύρναγαν την πλάτη...
Πάμε και στο καλύτερο: όταν ο Καββαθάς μίλαγε για αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα, κάποιοι έλεγαν φάτε το κεφάλαιο, δημιούργησαν τις προβληματικές ενώ ταυτόχρονα έδιναν αβέρτα κουβέρτα τα Μ.Ο.Π...
Κατά τ άλλα ο Καββαθάς φταίει, βγάλαμε το πόρισμα άμεσα, αντί να πούμε φταίμε για την κατάσταση που βρισκόμαστε.
Ένας να πει φταίμε δεν άκουσα σ αυτή τη χώρα, όλοι αποποιούνται τις ευθύνες τους.
Δεν θα μιλήσω για εμένα γιατί τότε ήμουν 8-10 ετών και δεν είχα τρόπους όπως λες, μιας και με ξέρεις και πολύ καλά άλλωστε, αλλά θα μιλήσω για την γενία του gant η οποία λάδωσε, έκανε απεργίες κάθε τρεις και λίγο, βολεύτηκε με διπλές κσι τριπλές συντάξεις και γενικότερα κατασπάραξε το ελληνικό κράτος για ΠΑΡΤΥ του
Αν λοιπόν αυτή η γενιά δεν φταίει, τότε ναι φταίει η δική μου γενια και πρώτος πρώτος εγώ που μέχρι στιγμής αντί να κοιτάξω να κάνω τα ίδια και χειρότερα, κοιτάω πώς θα προχωρήσω μπροστα (αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο στη χώρα και στην κατάσταςη που είμαστε) δημιουργικά και ΝΟΜΙΜΑ χωρίς φυσικά το οτιδήποτε κάνω να βλάψει τις επόμενες γενιές.

Πάντα φιλικά και στη διάθεσή σου,

Στέφανος


Προφανώς δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις και μάλλον είσαι πολύ τυφλωμένος από "μίσος" να το πω( ; ) για τις προηγούμενες γενιές και λες πάλι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Ο κύριος Γιώργος σου έγραψε ότι ο Καββαθάς έκανε λάθος και οι Ελληνικές κυβερνήσεις έιχαν δίκιο ως προς τα DIESEL σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα και με διάθεση για χιούμορ προσθέτει ότι ήταν και 20 χρόνια μπροστά οι κυβερνήσεις αυτές, ως προς το θέμα των DIESEL και εσύ κάθεσαι να μου αναλύσεις ξανά ποια πράγματα έλεγε τότε ο Καββαθάς και αν ήταν σωστά και ποιος δεν τον άκουγε, πόσο στραβές ήταν οι κυβερνήσεις εκείνες (που ήταν και συνεχίζουν να είναι) και ο κόσμος που τις ψήφιζε και πάει λέγοντας.
Ο Καββαθάς λοιπόν όπως και να το κάνουμε μπορεί να έχει πει και έχει προτείνει χίλια σωστά και δεν τον άκουσε κανείς, αλλά σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε σήμερα έκανε λάθος στο θέμα των DIESEL και φώναζε υπέρ αυτών. End of story που λένε και στο χωριό μου.
Όσο για το αν έχεις τρόπους δεν το λέω για τότε που ήσουν 8, το λέω για τώρα, για τον υπεροπτικό τρόπο που γράφεις και κατηγορεις και κατακρίνεις ανθρώπους μια άλλης γενιάς και μια άλλης εποχής που δεν ξέρεις τα πεπραγμένα τους, το πως μεγάλωσαν και το τι πέρασαν, λες και η δικιά μας γενιά (συνομήλικοι πρέπει να είμαστε πάνω κάτω) κάνει τα πάντα για να σώσει την χώρα και δεν είναι χωμένη μέσα σε σκάνδαλα μίζες ρεμούλες και ρουσφετάκια, μάθε λοιπόν να γράφεις και να μιλάς με σεβασμό με τον εκάστοτε συνομιλητή σου κανείς δεν είναι "άσφαλτος" που λέει και η Λαίδη.

stef
26-04-17, 10:48
Προφανώς δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις και μάλλον είσαι πολύ τυφλωμένος από "μίσος" να το πω( ; ) για τις προηγούμενες γενιές και λες πάλι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Ο κύριος Γιώργος σου έγραψε ότι ο Καββαθάς έκανε λάθος και οι Ελληνικές κυβερνήσεις έιχαν δίκιο ως προς τα DIESEL σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα και με διάθεση για χιούμορ προσθέτει ότι ήταν και 20 χρόνια μπροστά οι κυβερνήσεις αυτές, ως προς το θέμα των DIESEL και εσύ κάθεσαι να μου αναλύσεις ξανά ποια πράγματα έλεγε τότε ο Καββαθάς και αν ήταν σωστά και ποιος δεν τον άκουγε, πόσο στραβές ήταν οι κυβερνήσεις εκείνες (που ήταν και συνεχίζουν να είναι) και ο κόσμος που τις ψήφιζε και πάει λέγοντας.
Ο Καββαθάς λοιπόν όπως και να το κάνουμε μπορεί να έχει πει και έχει προτείνει χίλια σωστά και δεν τον άκουσε κανείς, αλλά σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε σήμερα έκανε λάθος στο θέμα των DIESEL και φώναζε υπέρ αυτών. End of story που λένε και στο χωριό μου.
Όσο για το αν έχεις τρόπους δεν το λέω για τότε που ήσουν 8, το λέω για τώρα, για τον υπεροπτικό τρόπο που γράφεις και κατηγορεις και κατακρίνεις ανθρώπους μια άλλης γενιάς και μια άλλης εποχής που δεν ξέρεις τα πεπραγμένα τους, το πως μεγάλωσαν και το τι πέρασαν, λες και η δικιά μας γενιά (συνομήλικοι πρέπει να είμαστε πάνω κάτω) κάνει τα πάντα για να σώσει την χώρα και δεν είναι χωμένη μέσα σε σκάνδαλα μίζες ρεμούλες και ρουσφετάκια, μάθε λοιπόν να γράφεις και να μιλάς με σεβασμό με τον εκάστοτε συνομιλητή σου κανείς δεν είναι "άσφλτος" που λέει και η Λαίδη.

Επειδη το συνεχίζεις & είσαι devil's advocate θα σου πω ένα μόνο πράγμα: ο Καββαθάς μίλαγε για diesel στις αρχές του 90 & όχι το 2011 που ξύπνησαν από το λίθαργο οι ελληνικές κυβερνήσεις.
Ο δε υπεροπτικός (έτσι το βαφτίζουμε όταν κάποιος λέει αλήθειες που πονάνε) τροπος έγκειται στο πώς διατυπώνει κάποιος ορισμένα πράγματα και στη γλώσσα που χρησιμοποιεί για να επιχειρηματολογήσει ("παράταμε", "κάτσε και γυάλιζε" κλπ).
Αν θέλουμε λοιπόν να μιλήσουμε για υπεροψία καλύτερα να σκεφτόμαστε πριν γράψουμε κάτι και να μάθουμε να χειριζόμαστε σωστά το πληκτρολόγιό μας προκειμένου να μην υπάρχουν όλες αυτές οι διενέξεις...

DaywalkeR
26-04-17, 11:15
Επειδη το συνεχίζεις & είσαι devil's advocate θα σου πω ένα μόνο πράγμα: ο Καββαθάς μίλαγε για diesel στις αρχές του 90 & όχι το 2011 που ξύπνησαν από το λίθαργο οι ελληνικές κυβερνήσεις.
Ο δε υπεροπτικός (έτσι το βαφτίζουμε όταν κάποιος λέει αλήθειες που πονάνε) τροπος έγκειται στο πώς διατυπώνει κάποιος ορισμένα πράγματα και στη γλώσσα που χρησιμοποιεί για να επιχειρηματολογήσει ("παράταμε", "κάτσε και γυάλιζε" κλπ).
Αν θέλουμε λοιπόν να μιλήσουμε για υπεροψία καλύτερα να σκεφτόμαστε πριν γράψουμε κάτι και να μάθουμε να χειριζόμαστε σωστά το πληκτρολόγιό μας προκειμένου να μην υπάρχουν όλες αυτές οι διενέξεις...

Και επειδή ακόμα δεν έμαθες να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις (αλήθεια που πονάει σου λέω, δεν είμαι υπερόπτης), επαναλαμβάνω "ο Καββαθάς έκανε λάθος και οι Ελληνικές κυβερνήσεις έιχαν δίκιο ως προς τα DIESEL σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα" και συνεχίζω την επανάληψη "και με διάθεση για ΧΙΟΥΜΟΡ προσθέτει ότι ήταν και 20 χρόνια μπροστά οι κυβερνήσεις αυτές, ως προς το θέμα των DIESEL"

Το 1990 λοιπόν που μιλούσε ο Καββαθάς έκανε λάθος γιατί σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν λάθος η απελευθέρωση των Diesel.
Το πότε και αν ξύπνησαν οι Ελληνικες κυβερνήσεις (εγώ λέω ότι δεν ξύπνησαν ποτέ) δεν έχει όμως καμία σχέση με το ότι ο Καββαθάς στο συγκεκριμένο κομμάτι έκανε λάθος.

Prevezanos
26-04-17, 11:22
Στο θέμα μας ...

Γιατι να πάρει κάποιος Diesel οταν υπάρχουν 1,0 που καίνε 3,5/100 ?

Για το προφανές.
Γιατί 1000αρι που να καίει 3,5/100, πηγαίνει σαν χελώνα και αν το τσιτώσεις θα κάψει 7/100 και πάλι δεν θα πηγαίνει βήμα.
Αν πάρεις turbo 1000αρι βενζίνη, τότε πάει σφεντόνα αλλά θα καίει σίγουρα πάνω από 7/100
Και το σημαντικότερο, το diesel μοτερ, αν το συντηρίσεις σωστά(τουρμπίνα κλπ) γράφεις πολύ περισσότερα km από το βενζινοκίνητο.
Δυστυχώς για την Ελλαδίτσα που όταν αγοράζεις ΙΧ έχεις το κράτος μόνιμο τοκογλύφο-χαρατσωτή, τα μικρά tdi είναι μονόδρομος σήμερα.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Και κάτι για τον Stef που αρχίζω να τον γνωρίζω από τα γραπτά του.
Είμαι 45χρ, ΠΕ, ελευθ. επαγγελματίας από πάντα και το '81 ήμουν 9χρ.
Εσύ, που κατηγορείς τους παντες για τα πάντα, είμαι σίγουρος ότι αν άνηκες στη γενιά του gant, θα ήσουν από τα πρώτα άτομα που θα υπηρετούσες το σύστημα που καταγγέλεις και θα τρωγες με χρυσά κουτάλια.
Θα ήσουν ο κλασικός τύπος του '80-'90 που θα ήταν διορισμένος στο δημόσιο και θα έκανε φουλ δουλειές απ' έξω ή το αντίστροφο κρατικοδίαιτος ελ επαγγελματίας(επιχειρηματ ας λεγόταν τότε)
Αυτό, είναι προφανές, από τα γραπτά σου, διότι για όλα φταίνε οι άλλοι, ενώ εσύ έχεις την απόλυτη αλήθεια και δεν μας λες εσύ τι έκανες τότε και τι κάνεις σήμερα για να αλλάξει η κατάσταση.
Επίσης δεν μας λες, τι θα κάνεις αν έρθει μια Γερμανική εταιρία και σου δώσει €5000 μισθό για ανθελληνική δουλειά ή αν κάποιος γνωστός σου αρχίσει και σου δίνει προμήθειες από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ή σου προσφέρει διορισμό με €2.000 το μήνα.
Ολοι ξέρουμε τι και ποιος φταίει. Πήγαινε να τους βρεις στο Α' Νεκροταφείο. Αλλά αν το '80 ήσουν 30αρης και σου δινε ο Α. Παπανδρέου αυτά που τους έδινε τότε, θα τα βούταγες και θα 'ψαχνες να βρεις που είναι τα άλλα.
Μόνο, αν τότε ήσουν 30-40χρ και δεν τα είχες βουτήξει, είτε ως δημ. υπάλληλος, είτε ως λαμόγιο ελ. επαγγελματίας, θα είχες σήμερα δικαίωμα να κατηγορείς του συνομήλικους σου για το πως έπραξαν τότε.
Σήμερα, από διαπιστώσεις χορτάσαμε. Και αφού, λοιπόν, εκτελέσουμε στο Γουδί όλους απο τη γενιά του gant(μαζί και τον πατέρα σου, μπαρμπαδες και σία), πες μας ΤΩΡΑ τι προτείνεις να κάνουμε και ΠΩΣ...
Λοιπόν, ένα απο τα μεγαλύτερα γρανάζια του συστήματος των '80-'90, που κατηγορείς, θα ήσουν, γιατί:
- δεν έχεις μάθεις να σέβεσαι,
- δεν διαβάζεις ιστορία,
- δεν έχεις μάθει να ακούς τους μεγαλύτερους(ακόμη και κάνουν λάθος),
- γιατί επι της ουσίας ζηλεύεις που δεν περνάς όπως πέρασαν αυτοί τότε και
- γιατί αυθαδιάζεις και πουλάς τσάμπα μαγκιά όταν εσύ ο ίδιος δεν μπορείς να συνεισφέρεις στη λύση του προβλήματος και κατηγορείς μόνο τους άλλους.
Ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά είχαν τα τρωκτικά των εποχών που καταστράφηκε η Ελλάδα...
Υ.Γ.: Και αν γουστάρεις τσακωμούς και τσαπουκάδες, η Βουλή, στο Σύνταγμα είναι, δεν έφυγε, πήγαινε εκεί και ρίχτα μπας και πιάσει και τόπο. Εδώ δεν Βουλή, ούτε κοματικά όργανα.

Φιλικά, πάντα, όπως λες και συ φίλτατε Stef.

mark e92
26-04-17, 11:55
Prevezanos έχεις οδηγήσει 1,0 ακι turbo?

Γιατί εγώ παραπάνω από 5,5 /100 δεν βλέπω και το πατάω... Σε νορμάλ συνθήκες μέσα στην πόλη είμαι στο 4,5 και σε ταξίδι μέχρι 120 παίζει στα 4,0...




Όσο για το diesel αν το πατάς καίει άσχετα αν είναι φτηνό το πετρέλαιο (ακόμα).
Αφήνω που τα περισσότερα έχουν προβλήματα με egr και dpf γιατί ως γνωστόν δεν κάνουν για διαδρομές λιγότερες των 5 χλμ...

stef
26-04-17, 12:11
Και κάτι για τον Stef που αρχίζω να τον γνωρίζω από τα γραπτά του.
Είμαι 45χρ, ΠΕ, ελευθ. επαγγελματίας από πάντα και το '81 ήμουν 9χρ.
Εσύ, που κατηγορείς τους παντες για τα πάντα, είμαι σίγουρος ότι αν άνηκες στη γενιά του gant, θα ήσουν από τα πρώτα άτομα που θα υπηρετούσες το σύστημα που καταγγέλεις και θα τρωγες με χρυσά κουτάλια.
Θα ήσουν ο κλασικός τύπος του '80-'90 που θα ήταν διορισμένος στο δημόσιο και θα έκανε φουλ δουλειές απ' έξω ή το αντίστροφο κρατικοδίαιτος ελ επαγγελματίας(επιχειρηματ ας λεγόταν τότε)
Αυτό, είναι προφανές, από τα γραπτά σου, διότι για όλα φταίνε οι άλλοι, ενώ εσύ έχεις την απόλυτη αλήθεια και δεν μας λες εσύ τι έκανες τότε και τι κάνεις σήμερα για να αλλάξει η κατάσταση.
Επίσης δεν μας λες, τι θα κάνεις αν έρθει μια Γερμανική εταιρία και σου δώσει €5000 μισθό για ανθελληνική δουλειά ή αν κάποιος γνωστός σου αρχίσει και σου δίνει προμήθειες από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ή σου προσφέρει διορισμό με €2.000 το μήνα.
Ολοι ξέρουμε τι και ποιος φταίει. Πήγαινε να τους βρεις στο Α' Νεκροταφείο. Αλλά αν το '80 ήσουν 30αρης και σου δινε ο Α. Παπανδρέου αυτά που τους έδινε τότε, θα τα βούταγες και θα 'ψαχνες να βρεις που είναι τα άλλα.
Μόνο, αν τότε ήσουν 30-40χρ και δεν τα είχες βουτήξει, είτε ως δημ. υπάλληλος, είτε ως λαμόγιο ελ. επαγγελματίας, θα είχες σήμερα δικαίωμα να κατηγορείς του συνομήλικους σου για το πως έπραξαν τότε.
Σήμερα, από διαπιστώσεις χορτάσαμε. Και αφού, λοιπόν, εκτελέσουμε στο Γουδί όλους απο τη γενιά του gant(μαζί και τον πατέρα σου, μπαρμπαδες και σία), πες μας ΤΩΡΑ τι προτείνεις να κάνουμε και ΠΩΣ...
Λοιπόν, ένα απο τα μεγαλύτερα γρανάζια του συστήματος των '80-'90, που κατηγορείς, θα ήσουν, γιατί:
- δεν έχεις μάθεις να σέβεσαι,
- δεν διαβάζεις ιστορία,
- δεν έχεις μάθει να ακούς τους μεγαλύτερους(ακόμη και κάνουν λάθος),
- γιατί επι της ουσίας ζηλεύεις που δεν περνάς όπως πέρασαν αυτοί τότε και
- γιατί αυθαδιάζεις και πουλάς τσάμπα μαγκιά όταν εσύ ο ίδιος δεν μπορείς να συνεισφέρεις στη λύση του προβλήματος και κατηγορείς μόνο τους άλλους.
Ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά είχαν τα τρωκτικά των εποχών που καταστράφηκε η Ελλάδα...
Υ.Γ.: Και αν γουστάρεις τσακωμούς και τσαπουκάδες, η Βουλή, στο Σύνταγμα είναι, δεν έφυγε, πήγαινε εκεί και ρίχτα μπας και πιάσει και τόπο. Εδώ δεν Βουλή, ούτε κοματικά όργανα.

Φιλικά, πάντα, όπως λες και συ φίλτατε Stef.

Χαίρομαι που με έχεις γνωρίσει μέσα από τα γραπτά μου και με ξέρεις τόσο καλά όσο λες και έβγαλες και το πόρισμα (χαρακτηριστικό του Έλληνα)
Μάθε λοιπον ότι αυτός που έχεις απέναντί σου ελεύθερος επαγγελματίας ήταν και είναι....
Ούτε εγώ ούτε κανείς από την οικογένειά μου ασχολήθηκε με το δημόσιο και ούτε πρόκειται ποτέ να το κάνουμε γιατί μεγάλωσα με κάποια ηθική
Όλα τα κοράκια έπεσαν επι ΠΑΣΟΚ στο δημόσιο κ κατέστρεψαν τη χώρα, κατέστρεψαν την οικογένεια, κατέστρεψαν την εκπαίδευση, κατέστρεψαν τα πάντα.
Τα κοράκια/τεμπέληδες λοιπόν το μόνο που ξέρουν είναι να κρίνουν τα λόγια κ τις πράξεις των άλλων και δεν κοίταξαν/κοιτάνε τι πραγματικά έκαναν/κάνουν αυτοί για τον τοπο και τις επόμενες γενιές.
Τους ένοιαζε μόνο η πάρτυ τους
Όσον αφορά για προμήθειες ΣΥΡΙΖΑ κλπ υποθέσεις καλύτερα μάθε ποιος ειμαι και μετά έλα να το συζητήσουμε.
Τέλος για το αν σέβομαι ή όχι ποιον και πότε θα σου πω το εξής: σέβομαι αυτούς που με σέβονται.
Αλλά μαλλον το μόνο που ξέρεις είναι να κρίνεις μέσα από ένα forum και εκεί θα μείνεις!

Koyotte
26-04-17, 12:20
Έγραψε και o Prevezanos πριν, οτι αυτά υπαγορεύονται κυρίως απο τα εμπορικά συμφέροντα και συμφωνώ. Από επιλογή δεν θα έπαιρνα diesel αυτοκίνητο λόγω των χιλιομέτρων που διανύω αφενός και αφετέρου, ειλικρινά μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει κινητήρα που να μη θυμίζει ψαρότρατα.
Στο θέμα που εμβόλιμα προέκυψε με Καββαθά, τις πταίει κλπ: σε ό,τι αφορά τον Καββαθά, καλές ιδέες γενικά είχε, όμως, η ανακολουθία του κυρίως απο τη δεκαετία '90 και μετά για μένα ήταν εκνευριστική. Ειδικότερα, χλεύαζε τον Ελληνάρα με τα μερκεντέ, τα πόρκι και τα μπενβε, νομίζω έτσι τα έλεγε, και στην απέναντι σελίδα έβλεπες κάτι διαφημισάρες να απο δαύτα. Πέραν αυτού, κατηγορούσε τις κυβερνήσεις επιεδή δεν χρηματοδοτούσαν τις ιδέες του, σωστές ή λάθος δεν έχει σημασία, σημασία έχει οτι την επιζητούσε την κρατική χρηματοδότηση. Τέλος, κατηγορούσε τους πάντες γιατί άλλαξε το ύφος των 4τροχών που ο ίδιος πούλησε.
Η ευθύνη των προηγούμενων γενιών είναι αναμφίβολη, όμως τι εναλλακτικές λύσεις είχαν πολιτικά μετά τη χούντα; Εμείς που είμαστε πιο μάγκες (θεωρητικά) έχουμε δώσει εξουσία στους μεγαλύτερους κωλοτούμπες. Απο την άλλη, με τα επιδόματα, τις πρόωρες συντάξεις και όλα τα κακώς πεπραγμένα των προηγούμενων γενεών, σπουδάσαμε εμείς και πήραμε και ενα δυο σπιτάκια, οικόπεδα κλπ με γονική παροχή ή κληρονομιά. Δεν είδα κανένα να πει, οχι ρε πατέρα, δώστο πίσω στο Κράτος γιατί το αγόρασες με το εφάπαξ ή τους υψηλούς μισθούς που έπαιρνες. Η δικιά μας δε γενιά (30-40), μια χαρά βολεύεται να πίνει καφεδάκια στο Μικελ και να πηγαίνει μπαρότσαρκες με γονική επιδότηση. Οι μισοί και βάλε ντελιβεράδες και υπάλληλοι στα βενζινάδικα είναι αλλοδαποί. Οι δικοί μας δεν καταδέχονται να δουλέψουν μεροκάματο γιατί πήραν πτυχίο και απο το να δουλέψεις ντελιβεράς κάτσε παιδάκι μου να σε επιδοτώ εγώ με την πρόωρη σύνταξη. Εν ολίγοις όλοι φταίμε, παλιοί και νέοι και εν πάσει περιπτώσει το θέμα είναι τώρα τι κάνουμε και πως θα ισιώσει η κατάσταση. Τα λάθη τα ξέρουμε και τα καταλαβαίνουμε, ένας αξιόπιστος πολιτικός φορέας μπορεί να δημιουργηθεί και να βάλουμε όλοι πλάτη ή θα συνεχίσουμε να αλληλοκατηγορούμαστε και θα ξύνουμε πάτο;

Prevezanos
26-04-17, 14:08
Prevezanos έχεις οδηγήσει 1,0 ακι turbo?
Γιατί εγώ παραπάνω από 5,5 /100 δεν βλέπω και το πατάω... Σε νορμάλ συνθήκες μέσα στην πόλη είμαι στο 4,5 και σε ταξίδι μέχρι 120 παίζει στα 4,0...
Όσο για το diesel αν το πατάς καίει άσχετα αν είναι φτηνό το πετρέλαιο (ακόμα).

Αφήνω που τα περισσότερα έχουν προβλήματα με egr και dpf γιατί ως γνωστόν δεν κάνουν για διαδρομές λιγότερες των 5 χλμ...
Εγώ έχω clio 1500cc diesel και όσο και να το πατήσω καίω λιγότερο από το clio 1200 turbo ενός κολλητού. Απλά αυτός όταν το πατάει είναι πιο γρήγορος.
Αλλά και 1000αρι turbo βενζίνης αν το πατήσεις από τις 4000στρ/λεπτό έως 5500στρ/λεπτό το θεωρώ απίθανο να καίει κάτω από 7/100, πραγματική κατανάλωση μιλάω όχι για την ένδειξη του trip control.
Και μην το κουράζουμε, ρε παιδιά, είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι το diesel είναι πιο βλαβερό για το περιβάλλον(δεν ρυπαίνει περισσότερο αλλά οι ρυποι του είναι πιο επιβλαβείς) από την βενζίνη.
Απλά τα diesel του 2010 είναι 500 φορές πιο καθαρά από τα diesel του 1990. Στην Αθήνα κακώς επετράπησαν και κακώς ισχύει μόνο ο μικρός δακτύλιος. Αυτά δεν τα λέω εγώ είναι δημοσιευμένες μελέτες.
Στην επαρχία που ζω και γω δεν έχει νόημα να απαγορευσεις κάτι γιατί η ατμόσφαιρα είναι ικανή να δεχθεί τους ρύπους άλλων τόσων οχημημάτων.
Και στη τελική οι ρυποι των αυτοκινήτων μπρος σε αυτούς της βιομηχανίας είναι τρίχες.
Για αυτό λέω ότι όλα είνα θέμα πολιτικής των κατασκευαστών και αποφάσεων των πολιτικών που διαπλέκονται με τις εταιρίες.
Πιστεύει κανείς ότι η γαλλική κυβέρνηση θέλει να καταστρέψει την Renault και το PSA που έχουν τεράστια κέρδη από τους diesel κινητήρες;
Σε συνεννόηση είναι όλοι...

Prevezanos
26-04-17, 14:19
... ειλικρινά μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει κινητήρα που να μη θυμίζει ψαρότρατα...;

Οντως όλα ακούγονται σαν πριάργια(μικρές ψαρόβακες με εσωλέμβιες diesel του '50), αλλά συνηθίζεται και πλέον οι καμπίνες έχουν καλή μόνωση.
Και συμφωνώ απόλυτα ότι τώρα σημασία δεν έχει σημασία τι έγινε και ποιος φταίει, αλλά τι κάνουμε και πως...
Αν ισορροπίσουμε σαν χώρα, μετά θα έχουμε όλο το χρόνο να φτιάξουμε και να γεμίσουμε φυλακές, αλλά και αυτό παίρνει πολύ κουβέντα ποιος θα το κάνει...
Συνεπώς, "...νύφη όπως βρήκες, όχι όπως ήξερες..."
Οι διαπιστώσεις είναι κουβένα να κάνουμε...

vagmag
26-04-17, 15:58
Ωραίο θέμα.....

Η επιλογή βενζίνης ή diesel είναι μεγάλο θέμα... Για τα αυτοκίνητα ευχαρίστησής μου επιλέγω βενζίνη, αλλά έχουμε και αυτοκίνητα "της δουλειάς" με τα οποία κάνουμε 60.000 το χρόνο. Εκεί για εμένα παίζει ρόλο... η κατανάλωση αλλά και η τιμή του καυσίμου.

Προσωπικά ήμουν από αυτούς που ήθελε την κυκλοφορία των diesel.... την επιλογή τουλάχιστο να μπορούμε να έχουμε ήθελα και ζήλευα την υπόλοιπη Ευρώπη .

Στο διάστημα που ήταν απαγορευμένος καρπός, επέλεξα 3 φορές Prius.... για να ελαχιστοποιήσω την κατανάλωση . Καλή σχετικά περίπτωση...
Στη συνέχεια η επιλογή του 320D F31 αποδείχτηκε τζακ-ποτ !!! Και γρήγορο και ασφαλές, και οικονομικό... Θα το επέλεγα ξανά.
Η επιλογή πάλι diesel για οικογενειακό... Picasso... δεν χρειαζόταν ... μικρές διαφορές λίγα χιλιόμετρα.

Θέλω να πω πως είναι και θέμα χιλιομέτρων... αναγκών κλπ .

Προσωπικά μου τη δίνει στα νεύρα ο ήχος, καθώς και η μυρωδιά στις πόλεις πλέον... - το μυρίζαμε στο εξωτερικό αλλά δεν το είχαμε δώσει σημασία -. Μου αρέσει η ροπή (αίσθηση δύναμης) αλλά πλέον και τα βενζίνης είναι τουρμπάτα....

Οι χώρες του εξωτερικού καταργούν τα diesel... αλλά επιδοτούν τα ηλεκτρικά , βάζουν φορτιστές, φτιάχνουν δίκτυα ... 1000 χρόνια πίσω είμαστε.

Εμείς γιατί να τα επιδοτήσουμε άλλωστε ... αφού και την ενέργεια την βγάζουμε ΒΑΣΙΚΑ με λιγνίτη... μολύνουμε περισσότερο...

Επιλογή μου σήμερα θα ήταν ένα ηλεκτρικό για οικογενειακό, αλλά για να είμαι όσο μπορώ λιγότερο επιβλαβής θα το συνδύαζα με ένα net-metering ... αλλά και πάλι αγχώνομαι για τις μόλις δύο επιλογές φόρτισης στην πόλη μας...

Συμπαθής ο Καββαθάς, οραματιστής ; ονειροπόλος ; τέλος πάντων ... μπροστά από την εποχή του και με ανησυχίες... Αν κατέληξε λάθος ;;; Μπορεί... Ας δούμε και τις δικές μας προσπάθειες να αλλάξουμε τον κόσμο, τη χώρα , τους ανθρώπους ... έστω προς στην πλευρά που εμείς θεωρούμε καλύτερες.

Για τα σημερινά δεινά... οικονομικά ... ναι φταίει η προηγούμενη γενιά, η σπατάλη του δημοσίου χρήματος (τόσο σε προμήθειες αλλά και σε βολέματα δημοσίων κλπ) , οι μίζες, κλπ κλπ ... την ξέρετε την άποψή μου .

Πριν διαμαρτυρηθεί κάποιος να πω , πως μάλλον όλοι αν μας έδιναν τη δυνατότητα να βγούμε στη σύνταξη στα 45-50-55 και να πάρουμε 1000-2000-3000 ευρώ μάλλον θα το κάναμε... Εδώ παρακαλάει ο κόσμος ( ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ) να εργαστεί για 250-400-500 ευρώ... λέτε να έδιναν 1000 για να καθίσουμε και να λέγαμε όχι ;;;

Σίγουρα αυτοί που έζησαν αυτά τα χρόνια, που τους είπαν ότι η δουλειά τους αξίζει 2000-3000 ευρώ ενώ στον ιδιωτικό τομέα κόστιζε 750-1500 ευρώ , και ότι ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ να βγουν στη σύνταξη με 1000-3000 ευρώ από τα 45-50-55 τους ενώ στον ιδιωτικό τομέα πρέπει να γίνει κάποιος 65-67 και να πάρει 500-1500 ευρώ... , ΔΕΝ μπορούν να το κατανοήσουν ... λογικό το βρίσκω ..

Ας κοιτάξουμε γύρω μας όμως. Ας αξιολογήσουμε ....

Και τέλος πάντων ότι έγινε, έγινε... ας πάμε μπροστά ! Όλοι μαζί .

alexm
26-04-17, 17:35
Έτσι όπως μου το καταντήσατε... το θρεντ, σαν άλλος Χαλβατζής
https://www.youtube.com/watch?v=qxUEsti9hKI άλλαξα τον τίτλο του θέματος σε Πολιτικη/diesel συζητηση...

aristent
26-04-17, 17:51
:th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:

Koyotte
26-04-17, 17:55
Να πιάσουμε και τα οπαδικα και άλλαξε το μια και καλή σε: "πουτ@να όλα volume 1"

Prevezanos
26-04-17, 18:18
Πολίτικη Diesel;
Καινούργια σαλάτα με diesel αντί για ξύδι;
Αλέξη μας εξέπληξες, ξανά...

Υ.Γ.: Συγνώμη, Αλέξη, αλλά δεν έβαλες τόνο, οπότε ο καθένας ότι θέλει...ονειρεύεται...

LEONIDASKAL
26-04-17, 21:01
μα καλα περαν των ρυπων στην πρωτευουσα . το diesel εχει μονο πλεονεκτηματα .
το γεγονος της συγκεντρωσης κακοσυντηρημενων πετρελαιοκινητηρων στην υπερκορεσμενη ατικη νομιζω δικαιωνει την μεχρι προσφαατα απαγορευση κυκλοφοριας τους.
επιπλεον νομιζω μια νεα απαγορευση σε σε μελλοντικη κυκλοφορια,δηλαδη σε καταργηση νεων αδειων εντος νομου ατικης θα εδινε μια καποια λυση.οπως και η απαγορευση στερεων καυσιμων για θερμανση ( αιθαλομιχλη το χειμωνα με τα τζακια και τις ξυλοσομπες ) θα ηταν μια αακομη λυση
ποιος ομως θα διαφωνισει στο γεγονος οτι ο diesel κινητηρας εχει μεγαλητερη διαρκεια ζωης .λιγοτερο κοστος συντηρησης , ειναι οικονομικοτερος στην καυση οχι μονο λογω τιμης αλλα και στην ποσοτητα καυσιμου ( εχω diesel απο το 1998 ).'
φυσικα θα πρεπει να εχουμε υποψην μας οτι diesel δεν εχουν μονο τα μικρα αλλα και μεγαλυτερα οχματα που εκει δεν υπαρχει ανταγωνισμος.
σημεραα και χθες και αυριο diesel θα επερνα αλαα οχι σε μικρο οχημα , για μενα αλλωστε , και εκφραζω προσωπικη ααποψη και μονο . οτιδηποτε κατω των 1400 κυβικων ειναι αναξιο λογου ποσο μαλλον αγορας.

LEONIDASKAL
26-04-17, 21:21
δεν ειναι τυχαιο οτι τα προβλημαατα σε μικρους πουσαρισμενους κινητηρες ανεξαρτητα καυσιμου , νεας τεχνολογιας , ειναι ολο κααι ποιο συχνα.που θα παει το θεμα φυσικα με την παροδο των χρονων δεν ξερω.υποθετω πως το "καλημερα μαστορα" θα ειναι συχνοτερο του "αντε και φτασαμε "
ενταξει καλο το 1000αρι τουρμπο αλλα πολυ ζορυ και θα σκασει γγρηγορα , οπως και το 1200 ttdi και κατι παρομοια. ααπο προσωπικη εμπειρια το 1,9 d σκετο του group vag ηταν μια σειρα κινητηρων που μεσα σταχρονια ανεξαρτητα καυσιμου απεδωσαν τα μεγιστα σε σχεση με το 1,3 tget που σε καθημερινη χρηση κλαταρε συχνα και στο τελος μονιμα.
σαν χρηστης για επαγγελματικη χρηση αρεκετων επαγγελματικων αυτοκινητων δεν νομιζω οτι ενας βενζινοκινητηρας θαα μπορουσε να σταθει οπως φυσικα κααι ενας μικρος turbo diesel.
η τουρμπινα σαν λυση εινααι σχετικα μονοπλευρη γιατι ερχεται σε αντιθεση με τα μικρα οικονομικα μαζικης παραγωγης οχηματα αφου παραβιααζει ενα βαασικο κανονα.την οικονομικη κατασκευη .turbo ....ναι αλλαααααα βαλε και την αναλογη θωρακηση του κινητηρα για μακρα διαρκεια και οχι "αντε να σε εχουμε πελατη για καμια δεκαετια"
οσο για το πολιτικο σκελος ανοιξτε κανα θεμα στα κοινωνικα να εχουμε να γραφουμε

katsaraios
26-04-17, 23:01
Ψαχνω να βρω εξωφυλλο 4Τ που ελεγε καπου στα μεσα του 90 οτι πεθανε οριστικα το τουρμπο....:th_Laie_67-1:
Ενα μαντηλι να κλαψουμε τον Καβαθα ,μαλλον δεν διαβαζατε εδω μεσα τα σκανδαλα του οταν τα εγραφε καποιος που τωρα ειναι στα Χαιλαντς...

Στο θεμα των κινητηρων τωρα ,μηπως ευνοει το περισσοτερο πουσαρισμα με οτι συνεπαγεται σε σερβις,ανταλλακτικα ???

Γιωργο (Γκαντ) εσυ που νομιζω εχεις συλλογη θα το θυμασαι ισως το εξωφυλλο...

gant
26-04-17, 23:47
Ψαχνω να βρω εξωφυλλο 4Τ που ελεγε καπου στα μεσα του 90 οτι πεθανε οριστικα το τουρμπο....:th_Laie_67-1:
Ενα μαντηλι να κλαψουμε τον Καβαθα ,μαλλον δεν διαβαζατε εδω μεσα τα σκανδαλα του οταν τα εγραφε καποιος που τωρα ειναι στα Χαιλαντς...

Στο θεμα των κινητηρων τωρα ,μηπως ευνοει το περισσοτερο πουσαρισμα με οτι συνεπαγεται σε σερβις,ανταλλακτικα ???

Γιωργο (Γκαντ) εσυ που νομιζω εχεις συλλογη θα το θυμασαι ισως το εξωφυλλο...

Εχω ολα τα τευχη απ το 1978 Γιωργο αλλα αυτο δεν το θυμαμαι.
Θιασωτης του παντα για οσες καλες ιδεες και προσπαθειες εκανε, αλλα στο τελος κατηγορουσε αυτο που τον ανεδειξε, κοροιδευοντας οσους ειχαν bmw, mercedes και γενικα αμαξια πανω απο 2000κε

LEONIDASKAL
27-04-17, 00:18
ρε μανια με το καβαθα, ξεκολατε ρε παιδια.
ενταξει ειχε καποιες αποψεις δημοκρατια εχουμε θα του παρουμε και το κεφαλι , σχημα λογου ,

stef
27-04-17, 20:38
αλλα στο τελος κατηγορουσε αυτο που τον ανεδειξε, κοροιδευοντας οσους ειχαν bmw, mercedes και γενικα αμαξια πανω απο 2000κε

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους κατηγορούσε όσους με μίζες από το Δημόσιο έβγαζαν χρήματα και έπαιρναν τέτοια αυτοκίνητα....
Να τα λέμε σωστά και να μην διαστρεβλώνουμε την αλήθεια!

gant
27-04-17, 20:50
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους κατηγορούσε όσους με μίζες από το Δημόσιο έβγαζαν χρήματα και έπαιρναν τέτοια αυτοκίνητα....
Να τα λέμε σωστά και να μην διαστρεβλώνουμε την αλήθεια!

Διαβασε αν τα βρεις καμμια 50ρια τευχη κσι μετα μιλα.

LEONIDASKAL
27-04-17, 20:52
Αυτο ειναι αληθεια .εκει ηταν αρκετα καυστικος .ο θειος μου στα " καλα " χρονια δεν ηθελε να τον βλεπ5ει οντας δημοσιος υπαλληλος καλοπληρωμενος με 325 ε36 που τοτε το χαζευες.μετα με 330 ε46 μετα με Χ5 μεχρι που κοπηκε η συνταξη και τωρα με ford fiesta diesel.
Eεεεε αυτους τους εκραζε χοντρα .

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

stef
27-04-17, 23:15
Αυτο ειναι αληθεια .εκει ηταν αρκετα καυστικος .ο θειος μου στα " καλα " χρονια δεν ηθελε να τον βλεπ5ει οντας δημοσιος υπαλληλος καλοπληρωμενος με 325 ε36 που τοτε το χαζευες.μετα με 330 ε46 μετα με Χ5 μεχρι που κοπηκε η συνταξη και τωρα με ford fiesta diesel.
Eεεεε αυτους τους εκραζε χοντρα .

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ είναι φίλε μου!
Δεν έπιανε όλους η μπάλα, ήταν καυστικός μόνο με κάτι τέτοια παραδείγματα.
Χαίρομαι που έστω και ένας παραδέχτηκε ακριβώς αυτό που πραγματικά έκραζε και όχι γενικολογίες...

gant
28-04-17, 09:50
Λοιπόν ο Καββαθάς έγραφε και για οικοπεδοφάγους, μηχανικούς, εργολάβους, και επιχειρηματίες με διπλά, τριπλά βιβλία, λαδώματα, μίζες, σφιγγοκολάριους
Θέματα που με λίγο κόπο μπορώ να ανατρέξω στα τεύχη του και να τα παραθέσω.
Το θέμα μας όμως εκτροχιάστηκε και το θέμα δεν είναι ο Καββαθάς αλλά τα diesel.
Εξ άλλου όπως εχω ξαναγράψει είμαι ακόμη και τώρα φαν του και τον παρακολουθώ στο φατσοβιβλίο.
35 χρόνια που τον διάβαζα, σταμάτησα να αγοράζω το περιοδικό του πριν 2 χρόνια, έμαθα πάρα πολλά σε μια εποχή που ήταν η μόνη αξιόλογη έκδοση σχετικά με το αυτοκίνητο.
Είχε και έχει ακόμη τις εμμονές του σε μερικά θέματα, αλλές σωστές άλλες υπερβολικές αλλά εντάξει μέχρις εκεί, γιατί στο φινάλε κανείς δεν είναι άσφαλτος όπως έγραψε παραπάνω και ο Κατασαραίος.

Prevezanos
28-04-17, 11:36
Επειδή παρατράβηξε το αστείο με τον μέγιστο και παντογνώστη ειδήμονα της αυτοκίνησης, να τα βάλουμε τα πράγματα στη βάση της λογικής για να τελειώνουμε.
Αυτός και η συμβία του ξεκίνησαν το '70 και μέχρι το 2000 είχαν στήσει μια από τις πιο επιτυχημένες εκδοτικές επιχειρίσεις. Αυτό έγινε στα χρόνια της απόλυτης διαπλοκής και ρεμούλας (1980 με 2000).
Οτι και να μου λέτε, δεν υπάρχει περίπτωση να μην ήταν διαπλεκόμενος. Ειδικά στον τομέα των εκδόσεων και των κατασκευών, οικονομική επιτυχία χωρίς διαπλοκή δεν υπήρχε τότε.
Με το σταυρό στο χέρι και κράζοντας τους πάντες, εκδόσεις δεν έφτιαχνες. Και δεν ήταν και ο καλύτερος. Ο Σταθάκης για μένα ήταν κλάσεις ανώτερος, αλλά και αυτός διεπλάκη και μόλις κατάλαβε ότι δεν γίνεται αλλιώς τα παράτησε και πέθανε μόνος.
Δεν λέω ότι δεν ήταν ικανός και πολυπράγμων. Αλλά με τηνλογική και τις συνθήκες της εποχής που "μεγαλούργησε", ένας Τράγκας ήταν. Πάω πάντα κόντρα στην κυβερνηση, κράζω όλα τα στραβά και τα εξόφθαλμα αλλά από πίσω όλα μια χαρά. Και τα δανειάκια μου παίρνω και ένα κάρο διαφημήσεις έχω και αυτούς που κράζω έχω φίλους και τελικιάζω παθιαζόμενος το μοτόρι του σατανα την Μ5 στην ευθεία της Τρίπολης.
Στις εποχές 1980-2000, μόνο η διαπλοκή έδινε ευκαιρίες τέτοιας ανάπτυξης. Με Τράγκας way λοιπόν πορεύτηκε ο τύπος και όλοι εμείς τσιμπάγαμε αγανάκτηση και κράξιμο στα κακώς κείμενα.
Τώρα που απομυθοποιήθηκε η περίοος και μάθαμε πως δούλευαν τα πράγματα, είναι ξεκάθαρο πως τότε χωρίς διαπλοκή δεν κολάτσιζες. Και ο συγκεκριμένος εκδότης έγινε οικονομικά πολύ μεγάλος εκέινη την εποχή.
Ηταν ο κλασσικός τύπος ιερέα, που έπρεπε να κάνουμε αυτά που έλεγε και να μην κάνουμε αυτά που έκανε...
Και εκείνο που μου την έδινε περισσότερο με αυτόν, ήταν ότι πάταγε στο συναίσιθημα, την επιθυμία και την αγανάκτηση του Ελληνα...
Παίρνει BMW και Μercendes το λαμόγιο, ο δημόσιος υπάλληλος που δουλεύει και έξω κλπ, ενώ ο τίμιος πολίτης δεν θα το δει ποτέ...
Ενω οι πλουσιοι των ΒΠ, είναι πλούσιοι, λογικό είναι να έχουν τέτοια αυτοκίνητα...
Σώπα ρε μεγάλε, όλες αυτές οι πλούσιες οικογενειες, πώς εγιναν πλούσιες; Με κομπίνες διαπλοκή και διασπάθηση δημοσίου χρήματος. Τι διαφορά έχουν με τα μικρά λαμόγια; ΚΑΜΙΑ...
Αρα, πορεύομαι διαπλεκόμενος και καταγγέλων, τσακωθείται πρόβατα γιατί δεν μπορείτε να πάρετε Mercendes...
Αυτή είναι η πραγματικότητα και για αυτό τώρα όλοι αυτοί σφυρίζουν αδιάφορα και μείς τρέχουμε στους ψυχίατρους...

Harisp
28-04-17, 16:43
Kαββαθάς ότι πιο υποκριτικό στον 4τροχο τύπο...
Ο Πέτρος Κωστόπουλος του αυτοκινήτου.

Ξερόλας φουλ, διαπλοκή φουλ με ΠΑΣΟΚ, κρατική διαφήμιση, άλλα έγραφε και άλλα έκανε στην πράξη αυτός και οι συνεργάτες του κτλπ κτλπ

LEONIDASKAL
28-04-17, 19:44
δεν ειναι το θεμα μας ο καβαθας παιδια , αφηστε το χριστιανο και πιαστε το ντιζελ που πανε τα συμφεροντα να το καταργησουν παλι.

dreamer
29-04-17, 07:00
υπαρχουν καποια μειονεκτηματα στην ελλαδα για το ντιζελ:

ολα ακουγονται σαν βαρκες,βεβαια αυτο συμβαινει γενικα αλλα στην ελλαδα ειναι περισοτερο εκνευριστικο γιατι εχουμε και ανοικτα παραθυρα λογω καιρου και ακους και των αλλων.
επισης λογω αυτου εισπνεεις και των αλλων το βρωμερο καυσαεριο...
το οποιο ειναι πιο βρωμικο απο των αλλων χωρων ντιζελ γιατι σε εμας οι περισοτεροι το χρησιμοποιουν μεσα στην πολη που μπουκωνει το αυτοκινητο και ειναι σιγουρα πιο κακης ποιοτητας λογω νοθειας''
λογω νοθειας δημιουργουνται σοβαρα προβληματα και χανεται το πλεονεκτημα των μεγαλυτερων διαστηματων συντηρησης...
νομιζω οτι το ντιζελ στην ελλαδα ειναι σωστο μονο για αυτους που κανουν μεγαλα ταξιδια και εξαφανιζονται με την χρηση αυτη ολα τα παραπανω μειονεκτηματα...

Samaro
30-04-17, 08:28
Αλήθειες και ψέματα για τα ντίζελ αυτοκίνητα [blog]

https://www.caroto.gr/2017/04/21/%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%88%CE%AD%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%BB-%CE%B1%CF%85%CF%84/

vagmag
30-04-17, 19:04
Ο γιος μου παίζει με καποια τρενακια απο το παιδικο " Τομας το τρενακι "

Οι "κακοι" της υπόθεσης είναι ο Diesel και ο Diesel 10 ...... τυχαιο? Χαχαχαχα

BILL007
01-05-17, 14:31
Ο γιος μου παίζει με καποια τρενακια απο το παιδικο " Τομας το τρενακι "

Οι "κακοι" της υπόθεσης είναι ο Diesel και ο Diesel 10 ...... τυχαιο? Χαχαχαχα

:th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:

mark e92
04-05-17, 16:33
Βλέπω μετά το brexit να έρχεται το dieselexit!


https://www.autogreeknews.gr/diafora-nea/12473-nea-metra-kata-tou-diesel-i-agglia-anakoinonei-aposyrsi-gia-petrelaiokinita

dreamer
07-05-17, 08:03
επειδη και οι γερμανοι πριν λιγο καιρο ειχαν ανακοινωσει οτι σε αρκετα χρονια απο τωρα θα σταματησουν τα ντιζελ κααι θα επενδυουν μονο σε κιντηρες υβριδικους κααι ηλεκτρικους,εε οταν θελουν οι μεγαλλες δυναμεις γερμνια-αγγλια να γινει κατι τοτε τα ντιζελ σιγουρα αποτελουν παρελθον.

LEONIDASKAL
10-05-17, 18:07
επειδη και οι γερμανοι πριν λιγο καιρο ειχαν ανακοινωσει οτι σε αρκετα χρονια απο τωρα θα σταματησουν τα ντιζελ κααι θα επενδυουν μονο σε κιντηρες υβριδικους κααι ηλεκτρικους,εε οταν θελουν οι μεγαλλες δυναμεις γερμνια-αγγλια να γινει κατι τοτε τα ντιζελ σιγουρα αποτελουν παρελθον.
νομιζω οτι οι κινητητρες εσωτερικης καυσης ειναι γενικοτερα στο τελος της ζωης τους, οχι μονο το diesel .

BILL007
11-05-17, 22:22
νομιζω οτι οι κινητητρες εσωτερικης καυσης ειναι γενικοτερα στο τελος της ζωης τους, οχι μονο το diesel .

:+1: Σε 10 χρόνια ίσως και λιγότερα τα ηλεκτρικά θα κυριαρχήσουν... Ηδη απο το 2018 η BMW ξεκινάει 5άρα ηλεκτρική διαθέσιμη σε ευρεία παραγωγή.


https://www.youtube.com/watch?v=CzkmPfFwPSE

dreamer
12-05-17, 08:21
πολυ καλη αναλυση και στα δυο για το παρων και το μελλον του πετρελαιου σε ελλαδα και κοσμο:

https://www.msn.com/el-gr/autos/news/%CF%84%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%C E%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CE%B9%C E%BF-%CF%84%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE-%CE%B9%CF%87/ar-BBAE4xe?ocid=mailsignout

https://www.msn.com/el-gr/autos/news/m%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF-dieselgate-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-diesel-%CF%81%CF%85%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85%C E%BD-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%C E%BA%CE%AC/ar-BBB0ioo?li=BBqxCu7&ocid=mailsignout