PDA

Επιστροφή στο Forum : Υπερθερμανση - διαγνωση φλαντζας?



graphe36
27-03-17, 03:42
Χαρετω μετα απο πολυ καιρο.

Προσφατα αντιμετωπισα ενα προβλημα που παντα φοβομουν να μην μου συμβει. Ερχομενος απο Κηφισια προς Γλυφαδα καπου προς το τελος της διαδρομης ειδα την θερμοκρασια στα κοκκινα και λαμπακι κοκκινο ανοιχτο. Η αληθεια το ειδα λιγο αργα καθως εμπρος στα οργανα ειχα ενα tablet που εκανε χρεη GPS και το ειδα κατα τυχη. Θεωρω οτι οδηγησα περιπου 15χλμ+ με θερμοκρασια στα κοκκινα. Αναψα air condition για να δουλεψει το ηλεκτρικο βεντιλατερ και το κοκκινο λαμπακι εσβησε αλλα παραυατα ηταν στα κοκκινα.

Πηγα κατευθειαν συνεργειο οπου βρεθηκε οτο η ταπα ηταν ραγισμενη και ''μαλλον'' απο εκει εχασε το νερο που ελειπε. Εκανε και τεστ με πιεση στο ψυγειο και δεν βρηκε αλλη διαρροη.

Ερωτηση??

Πως θα ξερω αν εγινε ζημια στο καπακι η στην φλανζα? Ειναι νωρις για να δω αν θελει νερα η λαδια με το καιρο αλλα με ζωνουν φιδια. Στα Ε36 ειναι λογικο οταν μαρσαρεις να βλεπεις λιγες φυσαλίδες στα νερα στο δοχείο πλήρωσης? Στα Ε36 μου εχουν πει οτι ειναι φυσιολογικο. Στο ρελαντι δεν κανει τιποτα. Τα κόλλαρα ειναι σχετικά χαλαρά, η θερμοκρασια ειναι οκ και δεν εχω δει στα λαδια μαγιονεζα.. ακομα. To μοτερ δουλευει οκ και τραβαει μια χαρα. Ουτε ρεταρισματα κτλ.

Υπαρχει τροπος να κανω καπιοια διαγνωση σοβαρότερη?

Το αμαξι το χρησιμοποιώ για μεγαλες αποστασεις και ειναι σημαντικό να ξερω οτι ειναι αξιοπιστο. (E36 318ΒM40) Ενω παράλληλα δεν εμπιστεύομαι και τους περισσότερους μηχανικους. Παθον....

Ευχαριστω.

BILL007
28-03-17, 15:32
Κοίτα όλα είναι συνάρτηση. Έχεις αλλάξει ποτέ φλάτζα? Πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα έχεις στο μοτέρ?
Χωρίς να θέλω να σε πικράνω μια φλάτζα με π.χ 200Κ στην πλάτη της και με μια τέτοια ταλαιπωρία δεν την λες αξιόπιστη.
Εφόσον το θες για μακρινά και αξιόπιστα ταξίδια, για εμένα δρομολόγησε μια αλλαγή φλάτζας μην σου γίνει καμία χειρότερη ζημιά.

graphe36
28-03-17, 18:34
Ο κινητηρας εχει 217.000. Στα χερια μου εχει κανει τα 157.000 με σωστη συντηρηση. Το μονο που εχω αλλαξει ηταν τα υδραυλικα ωστηρια και τα συναφη. Αυτο εγινε στις 110.000. Δεν θυμαμαι αν ειχα αλλαξει φλανζα εκει. Θα ηταν ευκαιρια να γινει τοτε και ισως να το ειχα κανει.

Ειναι σοβαρο το κοστος μιας τετοιας αλλαγης?

BILL007
29-03-17, 21:16
Ειναι σοβαρο το κοστος μιας τετοιας αλλαγης?

Εξαρτάται το που θα το φτιάξεις :original: Δυστυχώς δεν έχω πρόσφατη γνώση για να σε βοηθήσω περί των τιμών που παίζουν.

nikos valvetronic
15-04-17, 20:04
Απ'όσο ξέρω τα M40-M43 φλαντζάρουν εύκολα...Το περπάτησες και πολύ, νομίζω ότι σύντομα θα βγει το πρόβλημα.

LEONIDASKAL
18-04-17, 08:37
δεν νομιζω οτι η φλατζα ειναι οπωσδηποτε καμενη ,δηλαδη ενταξει αν καθε φορα που υπερθερμενοταν ενασ κινητηρας αλλαζαμε φλατζα ............αντε γεια.

στο θεμα μας τωρα. οι κινησεις που εκανες ειναι σωστες και οι ελεγχοι μετα την υπερθερμανση επισης σωστοι.το εχω παθει και εγω στο παλιο μ43 μου οταν εσπασε ο διακλαδωτης κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης.

θα συμφωνησω οτι τα χιλιομετρα που εχεισ τωρα ειναι πολλα για μια μηχανη που δεν εχει κξανει ποτε φλατζα .
μπορει και να μην εχεις προβλημα αλλα καλο θα ηταν να γινει μια αλλαγη

κοστος. περι τα 350 με 450 ευρω .αναλογα και τι θα βρεις ανοιγωντας το μοτερακι.