Dimitrios
11-02-17, 22:18
Καλησπερίζω τους φίλους του φόρουμ!
Πριν περίπου 2 μήνες τοποθέτησα στο Ε30 όλο το σετ της eibach ελατήρια και αντιστρεπτικές ράβδους, και προχωρώ στις εξής διαπιστώσεις:
-Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και συσκευασίας.
-Ελατήρια προοδευτικά με σκληρότητα μπροστά 114 lbs/inch, πίσω 280-326 lbs/inch, 30 mm συμμετρικό χαμήλωμα.
-Αντιστρεπτικές 20 mm μπροστά, 16 mm πίσω ρυθμιζόμενες 3 σημείων.
-Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, δεμένη αίσθηση, δραστικά μειωμένες κλίσεις-βυθίσματα και άμεσο turn-in.
Η τιμή αγοράς είναι 560 ευρώ σύνολο από εισαγωγική. Στο αυτοκίνητο υπήρχαν 3 μηνών bilstein Β4, οπότε και τα κράτησα. Παραδόξως δουλεύουν αρμονικά μεταξύ τους και είμαι πολύ ευχαριστημένος...
Προτείνω ανεπιφύλακτα το κιτ αυτό σε όσους διστάζουν να το βάλουν, εγώ έχασα χρόνο επειδή άκουγα τον έναν και τον άλλον, αλλά εν τέλει προχώρησα και αξίζει παρα πολύ τον κόπο, θα δείτε άλλο αυτοκίνητο!
Ερώτημα λοιπόν στους γνώστες: όποτε χαλάσουν τα Β4, ποιό τα από τα παρακάτω θα συνεργαστεί καλύτερα με τα eibach, bilstein B8 ή koni sport? Τα έχω βρει σε πολύ κοντινές τιμές και εξηγούμαι:
-Bilstein B8 520 ευρώ αγορά, αερίου, μονού σωλήνα με κοντό έμβολο για χαμήλωμα, με 550 N bound, 1600 N rebound.
-Koni sport 480 ευρώ αγορά, μπροστά αερίου, πίσω λαδιού διπλού σωλήνα με κανονικό μήκος μπουκάλας, ρυθμιζόμενα μόνο στη rebound.
Προσωπικά η ρύθμιση της επαναφοράς στα κόνι με αφήνει αδιάφορο καθώς κάθε ελατήριο δουλεύει σε δεδομένη ταχύτητα επαναφοράς. Επιπλέον τα κόνι βγαίνουν με πιο κοντό πιστόνι μόνο πίσω ενώ μπροστά με μακρύ.
Γνώμες κύριοι!! Φωτίστε με!
Πριν περίπου 2 μήνες τοποθέτησα στο Ε30 όλο το σετ της eibach ελατήρια και αντιστρεπτικές ράβδους, και προχωρώ στις εξής διαπιστώσεις:
-Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και συσκευασίας.
-Ελατήρια προοδευτικά με σκληρότητα μπροστά 114 lbs/inch, πίσω 280-326 lbs/inch, 30 mm συμμετρικό χαμήλωμα.
-Αντιστρεπτικές 20 mm μπροστά, 16 mm πίσω ρυθμιζόμενες 3 σημείων.
-Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, δεμένη αίσθηση, δραστικά μειωμένες κλίσεις-βυθίσματα και άμεσο turn-in.
Η τιμή αγοράς είναι 560 ευρώ σύνολο από εισαγωγική. Στο αυτοκίνητο υπήρχαν 3 μηνών bilstein Β4, οπότε και τα κράτησα. Παραδόξως δουλεύουν αρμονικά μεταξύ τους και είμαι πολύ ευχαριστημένος...
Προτείνω ανεπιφύλακτα το κιτ αυτό σε όσους διστάζουν να το βάλουν, εγώ έχασα χρόνο επειδή άκουγα τον έναν και τον άλλον, αλλά εν τέλει προχώρησα και αξίζει παρα πολύ τον κόπο, θα δείτε άλλο αυτοκίνητο!
Ερώτημα λοιπόν στους γνώστες: όποτε χαλάσουν τα Β4, ποιό τα από τα παρακάτω θα συνεργαστεί καλύτερα με τα eibach, bilstein B8 ή koni sport? Τα έχω βρει σε πολύ κοντινές τιμές και εξηγούμαι:
-Bilstein B8 520 ευρώ αγορά, αερίου, μονού σωλήνα με κοντό έμβολο για χαμήλωμα, με 550 N bound, 1600 N rebound.
-Koni sport 480 ευρώ αγορά, μπροστά αερίου, πίσω λαδιού διπλού σωλήνα με κανονικό μήκος μπουκάλας, ρυθμιζόμενα μόνο στη rebound.
Προσωπικά η ρύθμιση της επαναφοράς στα κόνι με αφήνει αδιάφορο καθώς κάθε ελατήριο δουλεύει σε δεδομένη ταχύτητα επαναφοράς. Επιπλέον τα κόνι βγαίνουν με πιο κοντό πιστόνι μόνο πίσω ενώ μπροστά με μακρύ.
Γνώμες κύριοι!! Φωτίστε με!