Επιστροφή στο Forum : #ProjectZ4
spotawheel
16-01-17, 14:46
Καλησπέρα σας και σας ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή!
Ονομάζομαι Παναγιώτης και χρειάζομαι την πολύτιμη βοήθειά σας. Aνοίγω νέο θέμα στο forum, μιας και από όσο έψαξα δεν βρήκα κάποιο αντίστοιχο με τις ιδιαιτερότητες που θα σας παρουσιάσω.
Στην εταιρία που εργάζομαι λοιπόν, θα αναλάβουμε ένα project το οποίο και θα παρουσιάσουμε δημόσια μέσα από μια σειρά άρθρων. Πρόκειται για την 3-λιτρη Ζ4 που αγόρασε ο Χάρης, ο CEO της εταιρίας.
Το αυτοκίνητο είναι σε κακή κατάσταση τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά και ο κινητήρας χρειάζεται ένα πολύ γερό service, εξού και η εξευτελιστική τιμή που το αγόρασε από φιλικό του πρόσωπο. Φυσικά, προορίζεται για δικό του daily driver και όχι για μεταπώληση.
Ο στόχος είναι συγκεκριμένος: με 3.000€ budget πρέπει να δώσουμε στο αυτοκίνητο όσο το δυνατόν περισσότερο fun to drive χαρακτήρα από αυτόν που ήδη έχει ως εργοστασιακό. Με αυτά τα χρήματα καλούμαστε να επισκευάσουμε όποια φανοποιακά, μηχανικά και άλλα θέματα που προέχουν και να το φέρουμε σε μια ΟΚ κατάσταση για να μπορεί να κυκλοφορεί με αξιοπρέπεια σε καθημερινή βάση. Δεν μας ενδιαφέρει να μπουν πάνω του γνήσια ανταλλακτικά. Θα προσπαθήσουμε να μειώσουμε το κόστος επισκευών έτσι ώστε να μας περισσέψουν χρήματα για τα "ουσιώδη", γι'αυτό και πολλές από τις εργασίες θα γίνουν DIY.
Έχουμε και λέμε λοιπόν: ΒΜW Ζ4 3.0-λιτρη (M54B30), 231 hp, χειροκίνητη, μοντέλο 2003 με 177.000 χλμ.
Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι απαραίτητες προσθήκες για να μετατραπεί το αυτοκίνητο στο παιχνίδι που αναζητά ο Χάρης;
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!
LEONIDASKAL
18-01-17, 17:40
μικρο το budget πολυ μικρο,τι να πρωτοφτιαξεις
Όντως με 3000 να μαζέψεις μέσα-έξω και μηχανολογικά λίγο δύσκολο. Ας ξεκινήσουμε όμως απο το πως ορίζεται το fun to drive και η daily χρήση.
Πιστεύω πως τα 230 άλογα ατμόσφαιρα του Μ54 είναι καλά για μια καρότσα 1400 κιλά. Εγώ αν θα έβαζα κάτι θα ήταν ένα μπλοκέ, αλλά αυτό θα εξανέμιζε το 1/3 του budget με το καλημέρα. Αν η μηχανολογική κατάσταση δεν είναι καλή, βλέπε ημιαξόνια, ψαλίδια, bushings κ.α θα πρέπει και εκεί να πάνε χρήματα για να είναι ένα καλό αυτοκίνητο.
Πες μας λίγα παραπάνω για το τι ακριβώς χρειάζεται εξωτερικά (π.χ φανοιποία φτερά, κουκούλα?), εσωτερικά και μηχανολογικά για να μπορέσουμε κάνουμε μια εκτίμηση :original:
p.s Καλωσήρθες στην παρέα μας και καλή διαμονή :viannen_01:
Panagiotise46
18-01-17, 20:28
Καλώς όρισες και καλή επιτυχία στο project! Θέλουμε όμως παραπάνω πληροφορίες.... π.χ. θέλει βάψιμο? Θέλει αλλαγή κάποιο φτερό? Το σαλόνι θέλει επισκευές? Μηχανικά είναι εντάξει? (εκτός από το service).Μια photo του αυτοκινήτου θα βοηθούσε. Τώρα για το budget που έχεις ορίσει και εφόσον μιλάμε μόνο για μηχανική βελτίωση (θυσιάζοντας φανοποιεία κλπ) εγώ θα έβαζα ενα μπλοκέ (οπως είπε ο Bill) αλλά μεταχειρισμένο (εάν βρεις από Αγγλία με 500€) και στη συνέχεια προγραμμα με 1500€. Και με ό,τι μείνει κάνεις και το sercice.
Panos 316T
18-01-17, 21:40
Συνονοματε το πρωτο πραγμα που δινεις εμφαση ειναι το μεγαλο σερβις και απο κει και περα αυτα που ανεφερε ο μπιλ , φρενα , δισκοπλατο , ελαστικοι συνδεσμοι και οτι περισσεψει πλυσιμο και αρωματικο.
Προγράμμα σε καμία περίπτωση πεταμένα λεφτα.
Μπλόκε ναι και ας ειναι το 1/3 του ποσού.
Τα υπόλοιπα θα άλλαζα με 500 όλα τα λάδια βαλβολίνες φίλτρα του αυτοκινήτου και με αλλα 500 υποχρεωτικά το σύστημα ψύξης ψυγείο νερού σωληνάκια αντλία για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Με τα υπόλοιπα 1000 σε έναν φανοποιο (ας μην ειναι και ο no1) και βαφή όλο το αυτοκίνητο. 10 κομμάτια ειναι με 100 ευρώ το κομμάτι σίγουρα θα βρεις να κανεις τη δουλεια σου.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας αν εχει όντως αυτά τα χιλ δεν θελει απολύτως τίποτα δεν σπάει δεν χαλάει αλλα δεν ανεβάζει και άλογα.
Καλημέρα & καλοσόρισες & από εμένα.
Για να μεταμορφώσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο από την κατάσταση που βρίσκεται σήμερα (από την περιγραφή αντιλήφθηκα άσχημη) σε ένα πραγματικά αξιόλογο αυτοκίνητο fun2drive θες πολύ περισσότερα από 3.000€ αν αναλογιστείς ότι ένα μπλοκέ Quaife έχει άνω από το 1/3 του budget σου.
Για πραγματική μεταμόρφωση (σαλόνι, service, βαψίματα, ζάντες/λάστιχα που δεν ξέρουμε πως είναι, μπλοκέ κλπ) να υπολογίζετε τα διπλάσια χρήματα ,ως πρώην ιδιοκτήτης Ζ4 2.5si σας το λέω.
Μιλάμε πάντα για ένα σωστό βάψιμο και όχι για βάψιμο άρπα κόλλα που σε 6-8 μήνες θα αρχίσουν να εμφανίζονται σκασίματα στο χρώμα κλπ δυσάρεστες συνέπειες!
Βέβαια ως εταιρία που αργότερα θα το πωλήσετε και αναζητάτε το κέρδος με το budget που ανέφερες θα μαζευτεί "ελαφρά στοιχειωδώς" το αυτοκίνητο, αλλά σε καμία περίπτωση το αυτοκίνητο δεν θα μεταμορφωθει σε κάτι τέτοιο που αναφέρεις.
Πάντα φιλικά και στη διάθεσή σου,
Στέφανος
spotawheel
19-01-17, 12:37
Γεια σας κύριοι και σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Αρχικά, για να σας διευκολύνω, θα πρέπει να ξεκαθαρίσω σε ποια κατάσταση βρίσκεται αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο και να σας δείξω photos.
Λοιπόν, εξωτερικά έχει πολλές γρατζουνιές και χτυπήματα, κάποια μικρής σημασίας (προφυλακτήρες) και κάποια πιο μεγάλης όπως π.χ στο δεξί φτερό. Το σίγουρο είναι πάντως ότι χρειάζεται βάψιμο. Επιπλέον, τα εμπρός φανάρια έχουν γίνει κίτρινα και θολά από την πολυκαιρία και την έκθεση του αυτοκινήτου στα καιρικά φαινόμενα και τον ήλιο.
Στο εσωτερικό οι ζημιές είναι πιο λίγες, με αυτήν στο δερμάτινο κομμάτι γύρω από το χειρόφρενο να ξεχωρίζει. Κατά τα άλλα τα καθίσματα έχουν μεγάλες φθορές στα δέρματα, ενώ σε τιμόνι και λεβιέ οι φθορές είναι φυσιολογικές για τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου.
Eπίσης τα λάστιχα θέλουν και τα 4 αλλαγή, μιάς και είναι όλα διαφορετικού κατασκευαστή και τα δύο στον πίσω άξονα, διαφορετικού προφίλ! Οι δισκόπλακες έχουν ακόμα μέλλον., τα τακάκια είναι "τελειωμένα".
Μηχανικά, ο δίσκος-πλατό παρουσιάζει μέση σύμπλεξη, το check engine είναι αναμμένο, υπάρχουν ίχνη διαρροής λαδιών στο κάρτερ και βαλβολίνης στο διαφορικό.
Επίσης, τα ψαλίδια/silent blocks και τα μπαράκια ανάρτησης είναι φθαρμένα, για τα υπόλοιπα (ημιαξόνια, ακρόμπαρα) δεν είμαι 100% σίγουρος.
Στο κομμάτι των ηλεκτρικών, αρχικά θέλει καινούρια μπαταρία, η μεσαία σκάλα των φώτων δεν δουλεύει και τα φώτα της πίσω πινακίδας είναι καμένα.
Τέλος, ο μηχανισμός της κουκούλας δεν λειτουργεί με άνεση, ωστόσο ανοίγει και κλείνει. Δεν γνωρίζω τι μπορεί να έχει. Το ύφασμα και η στεγανότητα είναι μια χαρά!
Αυτά τα ολίγα..
BILL007 Μιλώντας για fun to drive στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό που ζητάμε από το αυτοκίνητο είναι οι μεγάλες οδηγικές συγκινήσεις, με το λιγότερο δυνατό effort. Με λίγα λόγια θέλουμε πλαγιολισθήσεις, ίσως θόρυβο και μεγαλύτερη επικοινωνία με το αυτοκίνητο. Όσον αφορά τη χρήση του ως daily, ο ιδιοκτήτης του θέλει να είναι απολύτως λειτουργικό για να πηγαίνει καθημερινά στη δουλειά και ασφαλές για να βάζει ενίοτε μέσα και τον 8 χρονο γιό του.
merbeind Έπεσες διάνα! Θέλουμε το αυτοκίνητο να γίνει εξωτερικά και στο εσωτερικό του ξανά ΟΚ, χωρίς να μας νοιάζει πολύ η υψηλή ποιότητα της βαφής, της εργασίας που θα γίνει ή των ανταλλακτικών. Στόχος είναι τα περισσότερα λεφτά να επενδυθούν στο μπλοκέ και σε άλλες προσθήκες "κλειδιά"!
stef Πρέπει να ξεκαθαρίσω κάτι για την αποφυγή παρεξηγήσεων. Το συγκεκριμένο Z4 προορίζεται για προσωπική χρήση και όχι για μεταπώληση! Δεν θέλουμε να το μεταμορφώσουμε οπτικά και να δείχνει σαν καινούριο. Αυτό που θέλουμε είναι να αλλάξουμε τη δυναμική του πλαισίου, ίσως την απόδοση του κινητήρα, έτσι ώστε να γίνει πιο απολαυστικό στις προσωπικές διαδρομές του οδηγού.
Ορίστε και ορισμένες φωτογραφίες για να καταλάβετε ακριβώς περί τίνος πρόκειται.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
40564
40565
40566
40567
40568
40569
40570
40571
40572
40573
40574
Εντελώς φιλικά λάθος αγορά όσο και να το πήρε.
Αυτό που βλέπω στην τάπα λαδιού είναι Intermix (λάδι-ψυκτικό)?? Αν δεν ανεβάσει Budget θα συμφωνήσω με τον Billy ότι ήταν λάθος αγορά.
Χοντρικά αν βάλεις κάτω τι πρέπει να γίνει, έχουμε:
1.Βαφή = 1000-1400
2.Εσωτερικό = 500-800
3.Λάστιχα = 700
4.Ανταλλακτικά (φτερό, προφ/ρας, κλπ κλπ) = 500 (μεταχειρισμένα)
5.Μοτερ επισκευή, σινεμπλόκ, αναρτήσεις, τακάκια, λάμπες, βαλβολίνες κλπ = 1500-2000
Μπορεί να υπερβάλω σε μερικά, δεν ξέρω αλλά απο αυτό που υπολογίζεις ο άγραφος κανόνας λέει +50%
Panos 316T
19-01-17, 13:03
LIKE η πρώτο φώτο ! Κρύβει πολύ μυστήριο μέσα!
spotawheel Μάλλον μας κάνετε πλάκα έτσι και τρολάρετε...
Δεν ξέρετε τι χρειάζεται το αμάξι και ρωτάτε ή το κάνετε για στατιστικούς λόγους αν γνωρίζει ο κόσμος στο forum?
Αυτό το πράγμα είναι για ανακύκλωση και θέλετε με 3.000€ να το κάνετε και fun2drive?
Μάλλον δεν γνωρίζετε καλά την αγορά μεταχειρισμένων ανταλλακτικών για να πιστεύετε ότι με 3000 αυτό το "πράμα" με σπασμένους προφυλακτήρες, βάσεις φαναριών, χωρίς προβολείς και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο μπορει να έρθει σε έστω και λίγο μέτρια κατάσταση...
Για δε τη βελτίωση ούτε λόγος να γίνεται με αυτό το budget που αναφέρατε.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με Billy.
savvas bmwdakias
19-01-17, 14:03
Καταρχην καλως ηρθες φιλε μου, πριν δω τις φωτογραφιες το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα και γω ηταν το μπλοκε διαφορικο. Οσα αλογα και να χει αν δεν εχεις ενα μπλοκε δεν μπορεις να το χαρεις. Απο κει και περα για αυτους που γνωριζουν απο μηχανικα, τι βλεπετε στην πρωτη φωτο? Εχει μπερδεψει νερα με λαδια? Θελει επισκευη το μοτερ? Εγω θα ξεκινουσα απο εκει, μια καλη επισκευη εαν χρειαζεται,ενα φρεσκαρισμα σε τσιμουχακια βαλβιδων, αντικατασταση φλατζουλες τσιμουχες για να μην υπαρχει πουθενα διαροη και επισης καδενα και ενα γενικοτερο ελεγχο σε ενα καλο συνεργειο. Μολις ξεμπερδευα μοτερικα, τσεκαρισμα συνδεσμων αναρτησης, φρενα και οποσδηποτε λαστιχα. Απο λαστιχα δεν θα πηγαινα κατευθειαν στα ακριβα michelin continental θα κοιτουσα κατι φθηνοτερο οχι κινεζικα ομως. Το αμαξι ειναι δυνατο και σχετικα βαρυ.
Μετα απο αυτο το σταδιο πλεον θα μπορεις να κυκλοφοριες με ασφαλεια στο δρομο. Δες τι λεφτα περισευουν και σε πρωτη φαση παρε ενα φτερο και εναν προφυλακτηρα και βαψε την δεξια πλευρα μονο, το υπολοιπο αλοιφη. Δες τα φαναρια σου αν περνουν γυαλισμα,οπως τα βλεπω περνουν αλλα δεν πιστευω να γινουν τελεια γιατι θα εχει πολυμεριστει το πλαστικο. Κανε εναν καλο καθαρισμο το σαλονι σου και πανε σε εναν ταπετσερη να σου ραψει το ηδη υπαρχον δερμα εφοσον δεν εχει ανοιξει μονο στις ραφες και βαλε καινουριο δερμα στο λεβιε
Την κουκουλα ασε την τελευταια. Και να μην ανοιγει καθολου δεν σε απασχολει.
Ξεκινα με το συνεργειο, μαθε τα κοστη και ενημερωσε μας.
Stef μην τρελαινεσαι ρε φιλε δεν ειναι αναγκη να γινει τελειο το αμαξι, δεν θα κατεβει σε καμια εκθεση.
υπολογιστε -1000 εουρος απ το μπατζετ για να φτιαξετε το καπακι καταρχην.
fun to drive το ζ4 δε θα γινει ποτε οπως το περιγραφετε, ειναι θεωρω η πιο ατσαλη καροτσα για πλαγιολισθησεις και μπλοκε να βαλετε δε θα εχετε αυτο που περιμενετε.
εντελως φιλικα, σουλουπωστε το και σουταρετε το ή δοκιμαστε να το ανταλλαξετε με κατι πιο κοντα στις επιθυμιες σας
Καλώς ήρθατε!
Εγώ πιστεύω ότι θα γίνει ανακατασκευή σε αυτά τα χρήματα που λες γιατί οι τιμές που σου δίνουν δεν έχουν καμία σχέση με τις τιμές ιδιωτών...
Το πολύ πολύ να φύγει προς τα πάνω +500€.
Από ανταλλακτικά φανοποιιας πιστεύω ότι θα χρειαστείς, αν χρειαστείς, έναν εμπρόσθιο προφυλακτηρα.
Μόνο η μηχανή είναι η έκπληξη...
Αν θέλεις βάλε μια φωτο απο όλο το αυτοκίνητο.
Σε ευχαριστώ
με 3000 ευρω δεν ξερω εαν γίνεται ωραίο αλλά με 4000 γίνεται ΄σιγουρα.
αρκεί να μην το πηρε πάνω απο 1500 ευρώ
εμένα πάντως μου αρέσει να αγοράζω κάτι "χαλασμένο" και να το κάνω μπιμπελό μετά
Αντρέα στο ποσό που αναφέρεσαι συμπεριλαμβάνεις και βελτιώσεις τύπου μπλοκέ, βελτίωση κινητήρα κλπ ή συμμάζεμα μόνο;
40564
Αυτό κάνει πολύ δύσκολο το πράγμα... Δυστυχώς, το budget ίσως και να μην φτάσει καν για να σουλουπωθεί.
Ευελπιστώ ότι επειδή λέτε πως θα το κάνετε φάση DIY θα μπορέσει να μαζευτεί κάπως το κόστος, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι δεν θα βγείτε εκτός budget :(
Ποστάρετε μας την πρόοδο σας και ότι μπορούμε να βοηθήσουμε / προτείνουμε εδώ είμαστε :original: :popcorn:
:worthlesswithoutpic
LEONIDASKAL
19-01-17, 21:00
Παιδια τι λεμε και τι γραφουμε τωρα , πλακα κανουμε ο ενας στον αλλο ,ειναι δυνατον με τρια χιλιαρικα αυτο να γινει αμαξι ,
αγοραζω χοντρικη,και παλι δεν μου βγαινουν τα νουμερα ,μονο για σαλονι και φανοποιο-βαφεα . για τα αλλα ????????
,με τετοιο δειγμα λαδιων γεια σου ταλιρο και γεμισαμε χωρις μαστορεματα τυπου μλοκε.
μιας και το ειπα εξαρχης πριν δω φωτο πολυ μικρο το πορτοφολι .γνωμη μου τα διπλα και πανω σε περιτωση βελτιωσεων αλλιως .........
κακο το ποστ και τσαμπα οτι και αν λεμε
Εχω την αίσθηση πως το thread αυτό εξυπηρετεί διαφημιστικούς και μόνο σκοπούς .
Κουβέντα να γίνεται ....
Πάμε να δούμε που θα μας βγάλει το ταξίδι αυτό
m_power_lunatic
20-01-17, 07:51
Το ειπες πρωτος,το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα και εγω.Παντως αν δωσανε πανω απο 2.000 ευρω αυτη την εποχη για αυτο το πραμα πρεπει να υπαρχει προβλημα.Σε χαμηλης ποιοτητας τεχνικους και με τιμες εταιρειας μπορουνε να το μαζεψουν.Τελος θα επρεπε να μην αναφερθει η ιδιοτητα η επαγγελματικη του ιδιοκτητη,μεγαλο λαθος αυτο το διαφημιστικο βημα για τους αναγνωστες του forum.Θα περιμενα να ανακαλεσουν προσωπικα,τι οφελει στο thread η επαγγελματικη δραστηριοτητα του ιδιοκτητη?
Εχω την αίσθηση πως το thread αυτό εξυπηρετεί διαφημιστικούς και μόνο σκοπούς .
Κουβέντα να γίνεται ....
Πάμε να δούμε που θα μας βγάλει το ταξίδι αυτό
+1000000000 [emoji106][emoji106][emoji106]
Αντρέα στο ποσό που αναφέρεσαι συμπεριλαμβάνεις και βελτιώσεις τύπου μπλοκέ, βελτίωση κινητήρα κλπ ή συμμάζεμα μόνο;
Να είναι της προκοπης Στέφανε.
Φυσικά και όχι για βελτίωση.
Να είναι της προκοπης Στέφανε.
Φυσικά και όχι για βελτίωση.
Συμφωνώ μαζί σου!
Με 3.000€ ούτε αυτό δεν κάνεις!!
Συμφωνώ μαζί σου!
Με 3.000€ ούτε αυτό δεν κάνεις!!
Στέφανε συμφωνούμε, λογικά θα χιονίσει!!!! χαχαχα
Στέφανε συμφωνούμε, λογικά θα χιονίσει!!!! χαχαχα
Eννοείται!
Το είπε ο Αρνιακός & μετά χαλάζι
spotawheel
20-01-17, 14:53
Παιδιά καλησπέρα!
Καταλαβαίνω πως η αναφορά μου στην εταιρία και στο background του ιδιοκτήτη έβαλε μερικούς σε «διαφημιστικές» σκέψεις, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει:
1) ο σκοπός μας είναι να το παρουσιάσουμε ως ένα ενδιαφέρον project στο κοινό μας μέσω του blog μας. Δεν είναι πωλησιακό, ακουμπάει πιο πολύ στην τρέλα μας για τα αμάξια, rebuild και βελτίωση,
2) στο forum αποτάθηκα για τη γνώση στη βελτίωση, κυρίως λόγω της εμπειρίας που έχετε ως ιδιοκτήτες. Μηχανικά θα την βρούμε την άκρη, η S.......l έχει τη S.......c, οπότε έχουμε πολλά έμπειρα χέρια μαζεμένα (και θα πέσει και το κόστος αρκετά λογικά)
Αν θεωρούν οι admin όμως πως υπάρχει θέμα το σταματάμε εδώ, δεν ήταν αυτός ο σκοπός, αυτός είναι και ο λόγος που συστήθηκα από την αρχή.
Στο τεχνικό κομμάτι της υπόθεσης τώρα, το αυτοκίνητο πάει σήμερα συνεργείο για να δούμε τι ακριβώς θα βρει μέσα στον κινητήρα και να κάνει το μεγάλο service. Τα υπολείμματα στο καπάκι μας έχουν αγχώσει κι εμάς αλλά ο κινητήρας αποδίδει κανονικά, θα δούμε αν είναι φλάντζα ή κάτι άλλο...
Μόλις έχω νεότερα θα σας ενημερώσω, σύντομα θα ξέρουμε την πλήρη λίστα των εργασιών που απαιτούνται και θα θέσουμε τις προτεραιότητες αναλόγως!
Αυτά για την ώρα! mark e92 ορίστε και κάποιες φωτό από ολόκληρο το αυτοκίνητο:
40587
40588
Υ.Γ Για όσους αναρωτιούνται, το αυτοκίνητο αγοράστηκε 1.500€ (με τα τέλη του ΄17 μέσα)
Mια χαρά προχωρήστε κι εγω θα το έκανα
Ωραίο προτζεκτακι και εμένα μου αρέσει να σωζω αμάξια από την πρεσα προχώρηστε...απλά να ξέρετε ότι στο τέλος θα κοστίσει όσο ένα πολύ προσεγμένο αντίστοιχο μεταχειρισμενο και παραπανω τα 3000 ευρώ είναι απλά ουτοπικα.
Panagiotise46
20-01-17, 16:49
Εφόσον το πήρατε στην τιμή αυτή (και με τα τέλη μέσα!!!! :hyper:|) νομίζω ότι αξίζει η ανακατασκευή! Καλή επιτυχία!
Μια χαρά είναι το εργαλείο
Καλή συνέχεια
m_power_lunatic
20-01-17, 20:39
Τώρα όλα καλά,κάντε παιχνίδι τώρα να βοηθήσουμε όπου μπορούμε.Επεσα μέσα για την τιμή,τώρα κάτι γίνεται και όπως είπα με τιμές δικές σας και όχι δικές μας κάτι θα γίνει.Ο κινητήρας βέβαια είναι θέμα αν ειναι τελειωμένος.
Άλλος ενας εδώ που του αρέσει να σώζει αυτοκίνητα και ανακατασκευές.Εχω μαζέψει τα τελευταία χρόνια καλή σοδειά :)
Καλημέρα παίδες, ωραίο πρότζεκτακι ξεκινήσατε. Εγω προσωπικά θα το άδειαζα τέλειος το αμάξι απο σαλόνι μοκέτες καμπριο κ οτι έξτρα φοράει για να μειώσω το βάρος απο όπου μπορώ, θα πουλούσα οτι μπορώ απο αυτά να ανεβάσω λιγο το μπουτζετ κ θα το έβαζα 2 Μπούκετ καθισματακια φθηνά, αφτερμαρκετ coilovers τιπου bc i D2 i κάτι πιο φθινο να χαμηλοσει το αμάξι κ να σκληρενει κ να πάρει λιγο καμπερ, φαρδιές κ μικρές ζάντες τιπου JR 16x9 17x9 η ακόμα κ 10 φαρδος, με τελιομενα λάστιχα να γλιστράει αρα δεν θα χρειαστείς κ παραπάνω δύναμη στο μοτέρ για να μπενοβγενεις διπλωμένος σε στροφές κ εξωτερικα αν πιάνει το χερει σας , ξύσιμο στοκαρισμα έκει που χρειάζεται κ αυτολιτο.
Με το μπουτζετ που λες οτι έχετε κ το κόστος που αγοράσατε το αμάξι θα ειναι οτι πρέπει χαχαχα
spotawheel
03-02-17, 11:34
Καλημέρα σε όλους!
Το project βρίσκεται σε καλό δρόμο και μέχρι στιγμής έχουμε καταφέρει να γλυτώσουμε πολλά έξοδα, λόγω της δικής μας, προσωπικής εργασίας.
Το άγχος τελικά της καμένης φλάντζας αποτελεί παρελθόν, το αυτοκίνητο ελέγχθηκε και δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα.
Οπότε για να σας κάνω ένα follow up, μέχρι στιγμής έχουμε κάνει:
1. Μεγάλο σέρβις (αλλαγή σε όλα τα υγρά, λουριά, φίλτρα, τρόμπα νερού)
40688
40689
2. Αγοράσαμε νέα (μεταχειρισμένα) φανάρια και τα τοποθετήσαμε
40690
40691
40693
40692
3. Αγοράσαμε νέο (μτχ) εμπρός προφυλακτήρα. Θα μπει στο τέλος, αφού προηγηθεί η αλλαγή στο δεξί φτερό (το πήραμε και αυτό, θα μπει στη συνέχεια).
40694
40695
4. Βγάλαμε από το εσωτερικό τα πλαστικά από το τιμόνι και τις χειρολαβές από τις πόρτες για να βαφτούν. Πήραμε νέο λεβιεδάκι :original: και τώρα το αυτοκίνητο βρίσκεται για επισκευή των δερμάτων στα καθίσματα.
40696
40697
40698
5. Βγάλαμε τον πίσω προφυλακτήρα για να πάει για βαψιμο, διαπιστώσαμε ότι έχει σπασμένες βάσεις. Θα δούμε πως θα το αντιμετωπίσουμε αυτό.
40699
Σειρά έχει μια 4-άδα ελαστικών, μπλοκέ Quaife, και ανάλογα με τα κόστος τους, τελικό εξάτμισης και αναρτήσεις. Εκτός από τους προφυλακτήρες, το υπόλοιπο αυτοκίνητο δεν θα βαφτεί. Θα το γυαλίσουμε απλά.
Όσον αφορά τις αναρτήσεις τι γνώμη έχετε; Μήπως να τις αφήσουμε πρώτα να "τελειώσουν" ολοκληρωτικά; Αξίζει να μπουν φθηνά αμορτισέρ;
Αυτά μέχρι στιγμής, σύντομα θα έχετε και νεότερα!
Καλό π/σ/κ σε όλους! Επιτέλους, έφτιαξε ο καιρός και θα ανοίξουν οι κουκούλες! :grin:
Vassilis ///M
03-02-17, 19:48
Μέχρι ςτιγμής που βρίςκετε το μπάτζετ??? Ακόμη ςε τριψήφιο αριθμό ????
spotawheel
08-02-17, 14:23
Καλησπέρα σε όλους!
Vassilis ///M Το κόστος μέχρι στιμής (συν την τοποθέτηση των ελαστικών που έγινε στο μεσοδιάστημα) έχει φτάσει σχεδόν στις 2.000€ (χωρίς ΦΠΑ και με πολύ προσωπική εργασία).
m_power_lunatic
08-02-17, 17:00
Το ειδα στον δερματα στο Χαλανδρι.Για να δουμε πως θα παει το θεμα,αν βαλετε πλατη-προσωπικη εργασια δηλαδη θα κρατηθει χαμηλα.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.