Επιστροφή στο Forum : bmw vs audi
καλησπερα στην παρεα....σκεφτομαι να κανω μια αγορα και ειμαι αναμεσα στην bmw 320i coupe του 2007 και στο audi ττ coupe η cabrio 2007....ημουν κατοχος bmw z4 2500 του 03 την οποια εχω πουλησει εδω και λιγα χρονια...και θα θελα τις γνωμες σας...ευχαριστω και καλες γιορτες!!!
Θοδωρή αρχικά καλωσήρθες στην παρέα μας.
Στη σύγκριση, νομίζω ότι είναι άτοπο να έχουμε ανόμοιες καρότσες (coupe vs cabrio). Αν θέσουμε λοιπόν το θέμα μεταξύ μιας μια 320 coupe το 07 και ενός Audi coupe του 07, το Audi για εμένα είναι η καλύτερη επιλογή!
Καλός ήρθες φιλαράκο.
Ντρέπομαι που το λέω αλλά και εγώ γλυκοκοιτάζω τα TT του 07-08. Αλλά όχι cabrio. Coupe + 1.800cc. Η κουκούλα της Ζ ήθελε καθαρισμό συνέχεια και προστασία. Συνέχεια κυνηγούσα τις γάτες :( :( :( :(
καλά..πρέπει να πέσουνε πολλά μπαν εδώ μέσα!
καλά..πρέπει να πέσουνε πολλά μπαν εδώ μέσα!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Τurbocharged vs Ατμόσφαιρα? :p
μια και μιλαμε για 320 coupe...σαν κατοχος audi a5 του 09 1.8Τ...(του πατερα για το ban)...δεν σας κρυβω οτι ειναι φανταστικο αμαξι....για τα λεφτα του και τα αλογα του...ναι πασχει απο auditida...ελαφρυ ακυρο τιμονι...αλλα ειναι αρκετα παιχνιδιαρικο (ναι δεν εχω παθει εγκεφαλικο!)....και μαλλον εξισου με ενα 320 των 1500κιλων....εγω α5 δαγκωτο...απο tt και 320 coupe!
υγ...ασε που δεν παει και καθολου ασχημα το μοτερακι του!
Τελικά......όλοι με audi θα καταλήξουμε κάποτε? :whistle:
Τελικά......όλοι με audi θα καταλήξουμε κάποτε? :whistle:
Πες merc να είσαι μέσα! :D Lykouras :th_Laie_67-1:
η αληθεια ειναι οτι ο κοσμος παει κατα διαολου.....τα m3 χανουν απο merc και alfa...και τα μικρα bmw ειναι τα πιο γρηγορα της κατηγοριας τους λογω turbo.....ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ??
καλησπερα ευχαριστω για τισ απαντησεισ σας....και εγω πιο πολυ στο audi ττ coupe κλεινω...μηπως ξερετε τι να προσεξω γιατι απο audi δεν εχω εμπειρια?..:original:
και τα μικρα bmw ειναι τα πιο γρηγορα της κατηγοριας τους λογω turbo.....ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ??
Καλά αυτό δεν παίζει με την καμία έχουν ακομη πολύ δρόμο να πρωταγωνιστήσουν στην μικρή κατηγορία
LEONIDASKAL
13-12-16, 21:10
πω πω γεμισαμε βαγκιτες εδω μεσα . βρρε ουστ απο δω . μα καλα δεν υπαρχει ενας mod εdω περα να τους κανει ολους ban . :hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Καλα, κατσε να χαλασει κανα εξαρτημα και να χρειαστει να το παρεις κουτα απο BMW και μετα θα σου πω τι γνωμη θα εχεις και εσυ :laughing:
Η ασθενεια της κρυφοβαγκιτιδας ειναι πολυ κολλητικη και ειδικα σε εξασθενημενους οργανισμους που μολις εχουν βγει απο τον γκισε της πληρωμης γνησιων ανταλλακτικων BMW :th_Laie_67-1:
καλά..πρέπει να πέσουνε πολλά μπαν εδώ μέσα!
Για ανελαβε, γιατι τετοιο ποσοστο επιτυχιας υπερ του αουδι, ουτε στο αουδοφορουμ δεν εχουν :thumbsup:
HLIAS - E36
14-12-16, 10:40
Μάλλον είμαι πολύ κολλημένος, αλλά δεν θα με φανταζομουν ποτέ με Ιαπωνικό ή VAG...:facepalm: Καλύτερα 20 χρόνια πίσω...!!!
Καλα, κατσε να χαλασει κανα εξαρτημα και να χρειαστει να το παρεις κουτα απο BMW και μετα θα σου πω τι γνωμη θα εχεις και εσυ :laughing:
Η ασθενεια της κρυφοβαγκιτιδας ειναι πολυ κολλητικη και ειδικα σε εξασθενημενους οργανισμους που μολις εχουν βγει απο τον γκισε της πληρωμης γνησιων ανταλλακτικων BMW :th_Laie_67-1:
ενω τα βαγκ δεν χαλανε..εκει να δεις πονο σε γκισε και μαλιστα πολυ μεγαλυτερο καθοτι γκρουπ πορσε την εχουν δει..
οσον αφορα τον φιλο θα ελεγα να παρει to bmw αλλα το συγκεκριμενο εβγαλε πολλα προβληματα.
Καλά αυτό δεν παίζει με την καμία έχουν ακομη πολύ δρόμο να πρωταγωνιστήσουν στην μικρή κατηγορία
μοτερικα?διαφωνω...τωρα στεκονται επαξια...εκει που παλια γελαγε ο κοσμος με τα μ10/μ40..του 1960!
ενω τα βαγκ δεν χαλανε..εκει να δεις πονο σε γκισε και μαλιστα πολυ μεγαλυτερο καθοτι γκρουπ πορσε την εχουν δει..
οσον αφορα τον φιλο θα ελεγα να παρει to bmw αλλα το συγκεκριμενο εβγαλε πολλα προβληματα.
Φιλε μου επειδη γνωριζω και τις δυο πλευρες, αυτο το ξεφτιλικι που εκανε η BMW με τις τεραστιες αυξησεις στις τιμες των ανταλλακτικων, και μαλιστα οχι μονο στα premium (που εν μερη δικαιολογειται) αλλα και στα βασικα μοντελα, δεν το εχει κανει κανενας αλλος κατασκευαστης.
μοτερικα?διαφωνω...τωρα στεκονται επαξια...εκει που παλια γελαγε ο κοσμος με τα μ10/μ40..του 1960!
Επαξια στεκονται,συμφωνω. Αλλο ομως οτι στεκονται επαξια, αλλο οτι ειναι απο τα πιο γρηγορα στην κατηγορια
HLIAS - E36
14-12-16, 15:16
Όποιο συνεργείο αυτοκινήτων και να ρωτήσεις θα σου πει ότι από τα VAG τρώει ψωμί... Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο!
LEONIDASKAL
14-12-16, 17:22
λοιπον να τα πουμε σοβαρα ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ VAGΙΤΗΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.....ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩSH
ποιοτητα στο γκρουπ υπαρχει περα απο την πλακα ,σε ολη την γκαμα μοντελων τηςεταιρειας και για πολλα συνεχομενα χρονια .
σαν κατοχος πολλων vag ακομα κι σημερα δεν θα βαλω στην ιδια μοιρα το παλιο -κακα τα ψεμτα- ζετακι μου με ενα πολυ πιο καινουργιο vag . ΑΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ τα χρονια αυτο δειχνουν
Όποιο συνεργείο αυτοκινήτων και να ρωτήσεις θα σου πει ότι από τα VAG τρώει ψωμί... Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο!
Ενώ από bmw τίποτα, απροβληματιστα!!!
Ως πρωην κάτοχος αυτοκινήτου GROUP VAG έχω να πω ότι με την γρια μπέμπα απολαμβάνω ταξίδι και πάτημα στο δρόμο.
11 χρονων αυτοκίνητο και δεν κάνει τσικ στο εσωτερικό τουthumb
LEONIDASKAL
14-12-16, 17:40
Ως πρωην κάτοχος αυτοκινήτου GROUP VAG έχω να πω ότι με την γρια μπέμπα απολαμβάνω ταξίδι και πάτημα στο δρόμο.
11 χρονων αυτοκίνητο και δεν κάνει τσικ στο εσωτερικό τουthumb
ακριβως αυτο ρε φιλε , ουτε τσικ και το δικο μου ειναι 18 χρονων
Για να πω την αλήθεια το μόνο που με χαλάει θα ήθελα στο σκαρί της Ε90 άλλα 100 αλογάκια.
Ήμουν αλλιώς μαθημένος με την τσέχα.......
LEONIDASKAL
14-12-16, 17:45
Ενώ από bmw τίποτα, απροβληματιστα!!!
ε οχι σε γενικες γραμμες , ειναι απροβληματιστα και δινω και παραδειγματα σε σχεση με τα vag και αλλα ακομα , δεν θα μιλησω για τα premium μοτερακια γιατι αυτα βγαζουν σε ολες τις μαρκες
Όποιο συνεργείο αυτοκινήτων και να ρωτήσεις θα σου πει ότι από τα VAG τρώει ψωμί... Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο!
Αυτό φίλε μου συμβαίνει γιατί οι περισσότεροι ιδιοκτήτες έχουν προσανατολιστεί σε αύξηση ιπποδύναμης αρκετά πάνω από τα εργοστασιακά νούμερα. Αυτό έχει ως επακόλουθο αυξημένες ζημιες και φθορές. Το ίδιο (και χειρότερα) θα γινόταν αν οι μισοί κινητήρες Bmw δούλευαν με αύξηση 50% της ιπποδύναμηςτους.
Φυσικά και δεν λέω ότι είναι οι πιο αξιόπιστοι κινητήρες που υπάρχουν, άλλωστε είναι γνωστές οι ιστορίες με την κατανάλωση λαδιου, αλλά να βγαζουμε άχρηστους κινητήρες που πραγματικά έχουν περάσει τα πάντα στο χέρι του κάθε βελτιωτη και έχουν αντεξει, είναι άστοχο.
savvas bmwdakias
14-12-16, 22:36
Cabrio και ουτε τσικ μηπως υπερβαλεις λιγο:original:
διαφωνω με τους παραπανω...
ειμαι στο 3ο bmw μου ηδη και παω για το τεταρτο...ιδιαιτερα προβληματα, και με χρηση κανιβαλλου ωρες ωρες, δεν ειχα ποτε....
οσο για τα vag που ολοι κραζουν επισης διαφωνω οτι βγαζουν προβληματα..περα απο κατι dsg σε μικρα μοντελα...και κατι μοτερακια tsi (1.4) ναι που εχουν τα θεματακια τους..ολα τα υπολοιπα ειναι μια χαρουλα...
HLIAS - E36
15-12-16, 07:58
Στα 4 χρόνια που το έχω στα χέρια μου το 36αρι με άφησε μία μόνο φορά από δυναμό... Και μιλάμε για αυτοκίνητο 21 χρονών με χιλιόμετρα σκάφους λίγο κάτω από 450.000... Και προβλήματα είναι σχετικό για τον καθένα... Και ο άλλος εδώ με το Α3 του '07 έλεγε ότι ποτέ δεν έβγαλε τίποτα με 93.000 χλμ και άλλαζε πολλαπλασιαστές σε κάθε σέρβις...
Μέχρι και από alfisti έχω ακούσει για απροβληματιστη GT με επισκευή στα 160.000 χλμ γιατί ήθελε 1 λίτρο λάδι στα 1200 χλμ...
Και προβλήματα είναι σχετικό για τον καθένα... Και ο άλλος εδώ με το Α3 του '07 έλεγε ότι ποτέ δεν έβγαλε τίποτα με 93.000 χλμ και άλλαζε πολλαπλασιαστές σε κάθε σέρβις....
Καλα αυτο με τους πολλαπλασιαστες ειναι ενα προβλημα γνωστο και σε πολλα BMW. Εχει αναφερθει και μεσα στο forum αρκετες φορες
Audi a3 1.8T 01....2 πολλαπλασιαστες 5 χρονια και πρωτο σταδιο!
Audi a4 1.8T 99...κανενας πολλαπλασιαστης ever μεχρι σημερα...μαμα αμαξι
Audi a5 1.8T 09...το μονο προβλημα...μια εισαγωγη..που ηταν λιγο ακριβη..αλλα τιποτε αλλο!!!!
E60_Arkadia
17-12-16, 12:24
Μην αρχίσουμε τα περί αξιοπιστίας bmw-Audi γτ η ήττα των 4 κύκλων είναι δεδομένη
οποιος πιστευει οτι δεν βγαζουν προβληματα ας μπει στο φορουμ τους να δει.
ολες οι μαρκες εχοθν τα προβληματα τους...το θεμα ειναι να μην σου τυχει,,,
θα το ξαναθεσω το ερωτημα...ημουν κατοχος bmw z4 2500 του 03 μπορντω με μπεζ κουκουλα εισαγωγης mpacket...σπανιο στην ελλαδα...το πουλησα για οικονομικους λογους το 2010....εχω ενα 2200cc του 2004... να παω στο ιδιο η στο audi ττ του 2007..??
Το 2003 δεν έβγαινε M pack στο Ε85.
Ίσως είχες μόνο τα καθίσματα από M pack που όντως έβγαιναν τότε.
Να πας σ αυτό που θεωρείς εσύ καλύτερο για εσένα & την τσέπη σου.
Επίσης άλλη σχολή η πίσω κίνηση και άλλη η μπροστινή...
Περί ορέξεως...
Nα διορθώσω όπως μου ανέφερε φίλος που είχε Ζ4 με σπορ καθίσματα. (έβγαιναν σαν έξτρα από 2004 και όχι 2003)
θα το ξαναθεσω το ερωτημα...ημουν κατοχος bmw z4 2500 του 03 μπορντω με μπεζ κουκουλα εισαγωγης mpacket...σπανιο στην ελλαδα...το πουλησα για οικονομικους λογους το 2010....εχω ενα 2200cc του 2004... να παω στο ιδιο η στο audi ττ του 2007..??
Γιατί να οδηγείς με προφυλακτικό όταν μπορείς να οδηγήσεις χωρίς ?
Ζ4 is the way to GO !
Ωραίες οι παροιμίες και μένα μου αρέσουν, αλλά στο δια ταύτα αν θες να κάνεις κάνα πατημα με πιο σοβαρό αυτοκίνητο από το polo 1.2 TDI και τα συναφή, ξέρεις που θα στραφείς
Αν πάλι δεν σε ενδιαφέρει να ζοριζεσαι να προσπεράσεις κάνα καλό taxi τότε παλι ξέρεις που να στραφεις
Η επιλογή σου θα είναι βάση των προτεραιοτήτων σου
στα περι αξιοπιστιας....το αναγνωσμα!
και μενα τα bmw μου δεν εχουν βγαλει θεματα γενικα....ουτε το m3...που ειχε γινει ο σαλος οτι σπανε κτλ κτλ κτλ...ουτε το 135 εβγαλε κατι οσο καιρο το εχω..αλλα δεν τα εχω και καθημερινα αμαξια..οπως εχω τα audi!αλλη καταπονηση λοιπον....
απο κει και επειτα ομως....κακιστα καθεστε και διαβαζετε τα φορα (ελληνιστι)...με τον καθε κακομοιρη...οπου πηρε στα 20 του polo dsg..καθε φαναρι κατεβαζει μεχρι και πρωτη..το σπαει με προγραματα mparba mitsos tuning....γιατι ετσι του παν οτι θα νικησει τον κολλητο του..ετερο καγκουρι με dsg..που εβαλε προγραμμα στον easy-σπασιμο....και πανε κρυφη για να τα "μετρησουν"!οταν λοιπον αυτος ο καθε τριμ@λ@κ@ς γραφει γνωμη πως να μην βγουν λανθασμενα συμπερασματα?
υγ...ο easy-σπασιμο εχει και προγραμμα με φλογα να καιει προφυλακτηρα, ειναι το λεγομενο προγραμμα ανατιναξη!
savvas bmwdakias
20-12-16, 11:24
Αδερφε παρε οτι γουσταρεις και οτι σου γεμιζει την ψυχη σου. Εφοσον θα αγορασεις μεταχειρισμενα ετσι κι αλλιως ειναι ρισκο. Για μενα κοιτα να μην εχει καποιο σοβαρο στουκο και να μην εχει καποια σοβαρη μηχανικη βλαβη. Αν μπορεις να αντεξεις τα εξοδα του 320 και δεν ειναι στεναχωρια για σενα παρτο, εγω αυτο θα κανα, για Ε92 μιλαμε ετσι? Νομιζω οτι το πατημα που εχει το bmw σε συνδιασμο με την πισω κινηση θα σε κανει πολυ χαρουμενο σε σχεση με το Audi.
Για να πω την αλήθεια το μόνο που με χαλάει θα ήθελα στο σκαρί της Ε90 άλλα 100 αλογάκια.
Ήμουν αλλιώς μαθημένος με την τσέχα.......
Συγνώμη η τσεχα δεν έχει καμία σχέση σε ποιότητα κατασκευής με την audi, μην μπερδεύεσαι επειδή έχει έναν κινητήρα VAG
θα το ξαναθεσω το ερωτημα...ημουν κατοχος bmw z4 2500 του 03 μπορντω με μπεζ κουκουλα εισαγωγης mpacket...σπανιο στην ελλαδα...το πουλησα για οικονομικους λογους το 2010....εχω ενα 2200cc του 2004... να παω στο ιδιο η στο audi ττ του 2007..??
To TT λογικά θα είναι πιο εύκολο στην βελτίωση του.
Ανάλογα τι ψάχνεις θα αγοράσεις.
Μέχρι πόσα χρήματα ψάχνεις; βάλε μας 2 link να καταλάβουμε τι ψάχνεις;
Επειδή βλέπω οτι κάτι δεν πάει καλά στο όλο θρεντ και οι διαχειριστές ακόμα δεν έχουν μπανάρει όλους τους προλαλήσαντες, θα απαντήσω κι εγώ. Καταρχάς στο θέμα αξιοπιστίας (σαν ιδιοκτήτης τάφου με τέσσερις στρόγγυλες μπούρδες) θα πω μόνο την εξής ατάκα. Ξεκλειδώνεις την πόρτα και τα προβλήματα σου λένε καλημέρα. Αδικαιολόγητα ακριβά ανταλλακτικά, ηλεκτρολογικά (ιδίως στο μοντέλο που λες) για το ανάθεμα, εγκέφαλοι παντού με ένα τρισάθλιο σύστημα CAN το οποίο θυμίζει γυναίκα στις δύσκολες μέρες. Αν κάτι πάει στραβά, τον ήπιες. Πολλά λεφτά για το ίδιο το αμάξι σαν σύνολο που σε καμία των περιπτώσεων δεν δικαιολογείται, γιατί πολύ απλά δεν έχει να σου προσφέρει καμία απολύτως οδηγική απόλαυση (εκτός του νερού και του χιονιου και αυτό λόγω quattro) Απο εκεί και πέρα είναι εντελώς πεταμένα λεφτά. Τρεις την ώρα θα ασχολείσαι με τις επικαθίσεις στις βαλβίδες γιατί απλά οι κεφαλές είναι για κλάματα, θα σιχαθείς να αλλάζει κολλάρα επιστροφών γιατί όλα σχεδόν περνάνε δίπλα απο την τουρμπίνα, και φυσικά θα ανακαλύψεις πόσο θρήσκος είσαι, όταν μετά απο κάθε πρόστυχο πάτημα διαρκείας θα προσεύχεσαι να μην έχει ραγίσει στο πορτάκι της η αηδία η τουρμποπολλαπλή... Με άλλα λόγια, πάνε χτύπα την ατμόσφαιρα και άσε τα σεσουάρ.... Πιο αξιόπιστο θα σου βγει ένα LADA Niva παρατημένο μια 20ετία, παρά αυτό το κομοδίνο....
ΥΓ. Δεν συζητάω καν το ενδεχόμενο του να θελήσεις να το βελτιώσεις γιατί απλά θα κλάψω απο τα γέλια. 15 χρόνια που ασχολούμαι ΜΟΝΟ με βαγκ έχω πολύ καλή άποψη απο όλες τις οπτικές γωνίες και όσοι με ξέρουν μπορούν να στο επιβεβαιώσουν.
ΥΓ2 Παρακαλώ οι διαχειριστές να προβούν στα αναγκαία ban...
Τελικά......όλοι με audi θα καταλήξουμε κάποτε? :whistle:
Ποτέ ποτέ ποτέ
Τώρα που ήρθα Ελλάδα και νοίκιασα αμάξι... είχαν επιλογές... BMW 1-series auto (άκου αυτόματο...) ή κάποιο Audi manual, οπότε κι εγώ λέω δώστε μου καλύτερα το πιο φτηνό μικρο κι ας είναι αραμπάς!
To TT λογικά θα είναι πιο εύκολο στην βελτίωση του.
Ανάλογα τι ψάχνεις θα αγοράσεις.
Μέχρι πόσα χρήματα ψάχνεις; βάλε μας 2 link να καταλάβουμε τι ψάχνεις;
καλησπερα χρονια πολλα...ψαχνω μεχρι 12-13 χιλιαρικα..
https://www.facebook.com/smehytezdrave/videos/10154388523419790/
https://www.facebook.com/smehytezdrave/videos/10154388523419790/
Τι έγινε ρε παιδιά;;;; Αλλαγή σκοπιάς έχουμε εδώ;;; Χαχαχαχαχαχαχαχα. Μιχάλη δεν σε βλέπω καλά... Βαδίζεις σε σκοτεινά και δύσβατα μονοπάτια....
Τι έγινε ρε παιδιά;;;; Αλλαγή σκοπιάς έχουμε εδώ;;; Χαχαχαχαχαχαχαχα. Μιχάλη δεν σε βλέπω καλά... Βαδίζεις σε σκοτεινά και δύσβατα μονοπάτια....
Οτι βλεπω....πιστευω :whistle:
Καλώς ήρθες, σαν κάτοχος 320i e92 δεν έχω να πω κάτι αρνητικό για το αυτοκίνητο. Δεν έχω εμπειρία και άποψη σχετικά με το TT που έχεις σαν εναλλακτική επιλογή.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, αν φυσικά είναι εφικτό, είναι να βρεις τα αυτοκίνητα και να πας μία βόλτα ώστε να έχεις ένα-έστω και μικρό λόγω διαδρομής- μέτρο σύγκρισης ανάμεσα σε αυτά που θέλεις για να επιλέξεις.
Όταν πήρα το e92 είχα πάει στην αντιπροσωπεία για να πάρω e85 2.0 και τελικά έφυγα με αυτό, πολλοί από εδώ ίσως θυμούνται... Μέχρι τώρα (5 χρόνια σχεδόν) δεν το έχω μετανοιώσει και ο μόνος λόγος που θα το άλλαζα θα ήταν για κάτι πιο οικογενειακό.
Οτι βλεπω....πιστευω :whistle:
https://www.youtube.com/watch?v=8xclE0VgR2c
Ευχαριστω για την συμβουλη...πιστευω οτι ειναι το καλυτερο...απο bmw εχω εμπειρια απο e85 2.500 που ειχα εδω και 6 χρονια...απο audi καθολου...πρεπει να τα οδηγησω και τα δυο για αποφασισω το κακο ειναι οτι ειμαι ζακυνθο λιγο δυσκολο να βρω...αλλα ok ολα γινονται...καλη χρονια με υγεια...!!!
savvas bmwdakias
30-12-16, 19:28
Απο περιεργεια και μονο, δηλαδη στα σημεια που κολησαν τα bmw στο βιντεακι, καποιο αλλο τετρακινητο θα πηγαινε καλυτερα?
savvas bmwdakias
30-12-16, 19:33
https://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM αυτο το τεστ το ξεχναμε???
Σε ότι τέτοιο τεστ βλέπω στο Youtube, κρατάω μικρό καλάθι....το σημαντικότερο είναι με τι είδους ελαστικά κάνουν τα τεστ αυτά, εάν το ένα έχει χειμερινά και το άλλο καλοκαιρινά, όλα είναι στον αέρα......
savvas bmwdakias
30-12-16, 21:12
Στο βιντεο που ανεβασα εγω ομως δεν τιθεται θεμα ελαστικων.
Στο βιντεο που ανεβασα εγω ομως δεν τιθεται θεμα ελαστικων.
Στα βίντεο με χιονισμένους δρόμους αναφερόμουν...... :)
savvas bmwdakias στο βίντεο που ανέβασες εσύ όλη τη διαφορά την κάνει το κεντρικό διαφορικό. Της audi σήμερα, αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιεί πολύδισκους συμπλέκτες ηλεκτρονικά ελεγχόμενους;
HLIAS - E36
30-12-16, 22:04
Στο βίντεο με τα χιόνια δεν παίζει να μην είχαν χιονολαστιχα τα audi... Και είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για βίντεο φτιαγμένο από VAGιτη... Οποιος έχει οδηγήσει σε χιόνι με χιονολαστιχα καταλαβαίνει!
Καλή χρονιά σε όλους και το νέο έτος να βάλει λίγο μυαλό στους VAGιτες να μην είναι τόσο κομπλεξικοι!
https://youtu.be/NRpDBzFFI1g
Εννοειται πως δεν ειμαι audaκιας αλλα αν φορανε ολοι τα ιδια λαστιχα το audi υπερτερει κατα πολυ..
Τι έγινε ρε παιδιά;;;; Αλλαγή σκοπιάς έχουμε εδώ;;; Χαχαχαχαχαχαχαχα. Μιχάλη δεν σε βλέπω καλά... Βαδίζεις σε σκοτεινά και δύσβατα μονοπάτια....
A5 τουμπανο δεν έχεις; Αν θυμάμαι καλά;
εγω παντως στη ζακυνθο απολαμβανω τα ωραια στροφιλικια που εχει σε συνδυασμο με την πανεμορφη φυση οπως μια BMW μπορει εστω και αδυναμη
Θα έπαιρνα το ΤΤ, λόγω μεγαλύτερης δύναμης και πιο εύκολης βελτίωσης.
Βέβαια, τη χαρά της πισωκινητης μπέμπας δεν θα τη βρεις σε ένα audi, όμως θα αποζημιωθεις, εν μέρει, από την επιτάχυνση και τις ρεπριζ. Γλυτώνεις και αρκετά από ΤΚ και φόρο πολυτέλειας...
savvas bmwdakias
31-12-16, 14:33
Στο βιντεο του m3e36 δειχνει οτι το bmw εχει τασεις υπερστροφης, ακομα και στα χιονια με τις μπαντες παει χαχα bmw εισαι λεμεε. Εγω προσωπικα δεν κονουμαι στα χιονια. Αν εμενα σε μερος που ειχε χιονια ή θα επερνα ενα σοβαρο τζιπ ή θα εβαζα χιοναλαστιχα στο bmw μου. Δεν με συγκινουν οι δυνατοτητες των audi και ειδικοτερα των quattro
χαλαρωστε και απολαυστε το πραγματικο 4x4 super car...
https://www.youtube.com/watch?v=CVIOCOhmlqA
A5 τουμπανο δεν έχεις; Αν θυμάμαι καλά;
Οχι, Α3 ειναι.
Καλημέρα στην παρέα και καλή χρονία να έχουμε. Απο ότι θυμάμαι το xdrive της bmw ειναι ηλεκτρονικό και μπαίνει όταν ο αισθητήρας αισθανθεί υπερστροφή των τροχών. Απο την άλλη το quatro είναι μόνιμη η τετρακίνηση. Για αυτό το λόγο και υπερτερεί το audi. Δέν έχει ηλεκτρονικά για την τετρακίνηση. Στην οικογένεια έχουμε το grand vitara 2000cc με τον επιλογέα της τετρακίνησης και για το αργό -γρήγορο. Δέν έχει καμία σχέση με το καινούργιο που είναι ηλεκτρονικό το σύστημα.
HLIAS - E36
15-01-17, 22:36
Και το quattro απεμπλεκει τον πίσω άξονα σε πορεία... Αυτό το γνωρίζω από ένα S3 του '08 ενός γνωστού... Η τετρακίνηση επεμβαίνει όταν απαιτείται και αυτό κυρίως γίνεται για λόγους οικονομίας ειδικά σε διαδρομές εκτός πόλης...
Μη περιμένετε προκοπή από viscous coupling κεντρικά διαφορικά.
Το μόνο quattro ήταν και είναι με διαφορικό Torsen.
ghost-rider
16-01-17, 15:24
Και το quattro απεμπλεκει τον πίσω άξονα σε πορεία... Αυτό το γνωρίζω από ένα S3 του '08 ενός γνωστού... Η τετρακίνηση επεμβαίνει όταν απαιτείται και αυτό κυρίως γίνεται για λόγους οικονομίας ειδικά σε διαδρομές εκτός πόλης...
Αυτο που περιγραφεις ισχυει μονο στα α3-s3 κ ΤΤ.
Τες πα ισχυει στα audi με κινητηρα τοποθετημενο κατα τον εγκαρσιο αξονα.
Αυτα εχουν haldex κ ειναι προσθιοκινητα που υπο συνθηκες γινονται τετρακινητα.
Τα Α4, Α5 Α6 κλπ κ γενικα ολα με το μοτερ κατα τον διαμηκη αξονα εχουν μονιμη τετρακινηση. Με κεντρικο διαφορικο torsen.
To torsen μεταβαλει το ποσοστο απο αξονα σε αξονα αναλογα με τις συνθηκες. Αλλα ειναι αρκετα κουρδισμενο. Πως να το πω? Κανεις επιτοπια μανουβρα κ ψιλοξεσερνει.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.